Сабақтың басы
(3
мин)
|
Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық ахуал орнату.
Сәлемдесу
«Жұлдыздар шеруі» арқылы топқа
бөліну
Топ
ережесін айту,басшыларын ортаға
шақырып,
өзін-өзі бағалауға стикерлер
ұсынамын.
Жылдың қай мезгілі?Қыс айларын
атаңдар.
«Қар кесегі» ойыны
1. Қозғалыс деген не?
2.Дене ненің әсерінен
қозғалады?
3.Қозғалыс траекториясы деген
не?
4 Адам қозғалыс арқылы неге қол
жеткізеді?
5 Қазақ марафоншының аты-жөні
кім?
6.Құрлықтағы ең жылдам қозғалатын жануардың аты қалай
аталады?
7.Қозғалыссыз бір жерде отыра беретін ойындарды
білесіңдер,не үшін зиянды?
|
Оқушылар сабаққа назар
аударады.
Сан жазылған жұлдыздар «Күн»
тобына
Есеп жазылған жұлдыздар тобы «Ай»
тобы
Әріп жазылған жұлдыздар «Жұлдыздар»
тобына
Сөз жазылған жұлдыздар «Ғаламшар» тобына
жинақталады.
Әр оқушы қар кесегі арқылы сұраққа жауап
береді.
|
Оқушыларды жұлдыз арқылы
бағалау
|
Қатты қағаздан жасалған доп
|
Сабақтың ортасы
(5
мин)
10
мин
Сергіту
сәті
2 минут
|
«Ой
қозғау»
Жердегі көліктерді
ата.
Аспанда қандай
көліктер болады?Зымыран қайда
ұшады?
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
хабарлау
ғарыш әлемімен танысасың; астрономияның нені зерттейтінін
білесің.
Бүгінгі сабағымыз ерекше болмақ,өйткені аспан әлеміне
саяхатға шығатын боламыз.
Қай денелерді көзбен көре аласың? Күндіз қандай аспан
денесін көреміз?Түнде ше?
Аспан денелеріне не
жатады?
Ол үшін ораулы затымызды
ашып көрейік.
«Жасырылған
зат» ойыны арқылы аспан
денелеріне не жататынын көретін
боласыңдар.
«Пазл» әдісі
-Балалар, алдымен аспан
әлеміне баратын көлігіміз дайындап
алайық.
Зымыранды құрап алуымыз
керек.Олай болса,әр топтан бір оқушыдан шығып жердегі фигуралардан
зымыран құрап,онда шыққан сөзді, өз тобыңа
айтқыздырасыңдар. Олай
болса,
-Аспан әлемін қандай
ғылым зерттейді?
Бейнежазба ұсынылады
пауза
жасалады),зымыранға көмектескілерің келеді
ме?
(«Ғарыш
әлемі»
бас жағы
көрсетіледі.)
Егерде зымыранға
көмектескілерің келсе,оқулықтан мәтінді оқуымыз
керек.
Оқылым
Ғарышқа
саяхаттаймыз.
«Зымыранды
ұшырамыз»
«Ғаламшарлар
тізбегі» ойынында мұғаліммен бірге әр
ғаламшарды ататып,қимыл жасатады.
|
Сұрақтарға жауап береді
Оқушылар көзін жұмып
айтады.
Күн,Ай, жұлдыз ғаламшардың модельдерін қағазға оралғанын
ашып көреді.
4 оқушы шығып, зымыранды құрап,онда жазылған сөзді,тобына
барып,қайталатып айтқызады.Ас-тро-но-мия
сөзін
буынға
бөлгізіп,қайталатады.
Оқушылар жауабы;
Аспан әлемін
астрономия ғылымы зерттейді.
-ИӘ
.
Бейнежазба
тамашалайды
Оқушылар оқиды.
Кітаппен жұмыс
Аспан денелері;
Күн,жұлдыз,Ай,ғаламшарлар.
Осының бәрі ғарышты құрайды.Ай мен Жұлдыз түнде жарқырап
көрініп тұрады.Аспан әлемін астрономия ғылымы
зерттейді
Оқушыларды сергітіп,әр ғаламшарды атағанда дене
қозғалыстарын жасайды.
|
Мадақтау
От
шашу
Жұлдызша
|
Оқулық
58-60
бет
|