|
Бөлім: Ғаламтор және әлеуметтік желілер |
Мектеп: Пәні: қазақ тілі Пән мұғалімі: |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Қатысқаны: Қатыспағаны |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ғарыш пен ғаламтор |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.2.5.1 мәтін бойынша проблеммалық сұрақтар құрастыру 7.4.4.1 Етістіктің шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Мәтін бойынша проблеммалық сұрақтарды құрастырып шақ рай түрлерін тілдесім барысында қолданады. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, сабаққа дайындық. Топқа бөліну. «Әлеуметтік желілер» әдісі
Үй тапсырмасын тексеру. «Телефон» әдісі арқылы
Жеке жұмыс. « Көгершіннен хат» әдісі 7-тапсырма. Берілген етістіктерді мақсатты келер шаққа айналдырып, сөйлемдер құра Боя, шық, тап, жаса, байқа, енгіз, ал, қала, айнал, қос, жас
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады. |
Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Әлеуметтік желілер әдісі арқылы оқушылар топқа бөлінеді. Телефон әдісі арқылы үйге брілген тапсырма сұралады. Оқушылар Блоб ағашына өздері білетін мәліметтерін орналастырады. Берілген етістіктерді мақсатты келер шаққа айналдырып сөйлеп құрайды. . |
ҚБ. Мадақтау сөздер Қалыптастырушы бағалау «Мен сабақтың басында қай деңгейдемін?..» |
Атамұра оқулық
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
8-тапсырма «Гармошка» әдісін пайдаланып сыныптастарынның қандай әлеуметтік желілерді пайдаланатыны туралы бір-біріне сұрақ қояды.
Дескриптор:
10-тапсырма.Дәптермен жұмыс.Кестедегі етістіктерге өткен шақ жұрнақтарын жалғап, жікте.
Дескриптор: Етістіктерге өткен шақ жұрнақтарын жалғайды Жұрнақтарды жіктейді.
ҚБ.
11-тапсырма.«Гугл» әдісін пайдаланып. Әлеуметтік желідегі достарым тақырыбында эссе жазады.
Дескриптор: Эссе жазады. ҚБ.Ақындар.
Сабақты бекіту. «wordwall» әдісі арқылы. https://wordwall.net/ru/resource/28291052 |
Гармошка әдісі арқылы бір-біріне сұрақтар қояды.
Кестемен жұмыс. Етістіктерге өткен шақ жұрнақтарын жалғап жіктейді. Грамматикалық тақырып бойынша талдау жүргізеді
Сабақты бекіту. «wordwall» әдісі арқылы. |
ҚБ. Домбыра
ҚБ.Трансформер
ҚБ.Ақындар
|
https://wordwall.net/ru/resource/28291052
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Рефлексия
Үй тапсырмасы. |
12-тапсырма |
|
|||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ .Ғарыш пен ғаламтор 7-сынып
Ашық сабақ .Ғарыш пен ғаламтор 7-сынып
|
Бөлім: Ғаламтор және әлеуметтік желілер |
Мектеп: Пәні: қазақ тілі Пән мұғалімі: |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Қатысқаны: Қатыспағаны |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ғарыш пен ғаламтор |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.2.5.1 мәтін бойынша проблеммалық сұрақтар құрастыру 7.4.4.1 Етістіктің шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Мәтін бойынша проблеммалық сұрақтарды құрастырып шақ рай түрлерін тілдесім барысында қолданады. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, сабаққа дайындық. Топқа бөліну. «Әлеуметтік желілер» әдісі
Үй тапсырмасын тексеру. «Телефон» әдісі арқылы
Жеке жұмыс. « Көгершіннен хат» әдісі 7-тапсырма. Берілген етістіктерді мақсатты келер шаққа айналдырып, сөйлемдер құра Боя, шық, тап, жаса, байқа, енгіз, ал, қала, айнал, қос, жас
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады. |
Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Әлеуметтік желілер әдісі арқылы оқушылар топқа бөлінеді. Телефон әдісі арқылы үйге брілген тапсырма сұралады. Оқушылар Блоб ағашына өздері білетін мәліметтерін орналастырады. Берілген етістіктерді мақсатты келер шаққа айналдырып сөйлеп құрайды. . |
ҚБ. Мадақтау сөздер Қалыптастырушы бағалау «Мен сабақтың басында қай деңгейдемін?..» |
Атамұра оқулық
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
8-тапсырма «Гармошка» әдісін пайдаланып сыныптастарынның қандай әлеуметтік желілерді пайдаланатыны туралы бір-біріне сұрақ қояды.
Дескриптор:
10-тапсырма.Дәптермен жұмыс.Кестедегі етістіктерге өткен шақ жұрнақтарын жалғап, жікте.
Дескриптор: Етістіктерге өткен шақ жұрнақтарын жалғайды Жұрнақтарды жіктейді.
ҚБ.
11-тапсырма.«Гугл» әдісін пайдаланып. Әлеуметтік желідегі достарым тақырыбында эссе жазады.
Дескриптор: Эссе жазады. ҚБ.Ақындар.
Сабақты бекіту. «wordwall» әдісі арқылы. https://wordwall.net/ru/resource/28291052 |
Гармошка әдісі арқылы бір-біріне сұрақтар қояды.
Кестемен жұмыс. Етістіктерге өткен шақ жұрнақтарын жалғап жіктейді. Грамматикалық тақырып бойынша талдау жүргізеді
Сабақты бекіту. «wordwall» әдісі арқылы. |
ҚБ. Домбыра
ҚБ.Трансформер
ҚБ.Ақындар
|
https://wordwall.net/ru/resource/28291052
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Рефлексия
Үй тапсырмасы. |
12-тапсырма |
|
|||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз























