Сабақтың
басы
5
мин
5
мин
Сабақтың
ортасы
10
мин
5
мин
Қызығушылықты
ояту
10
минут
8
мин
Сабақтың соңы.
2 минут
Рефлексия
Бағалау
Оқу
тапсырмасы
|
Ұйымдастыру:
Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың
сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа
аудару.
Сынып оқушыларын
топтау: 1 топ- «Қатты»
2 топ-
«Сұйық»
3 топ-
«Газ»
Топ ережесімен
таныстырылады.
І. Өтілген сабақты
пысықтау.
1-тапсырма. Үй
жұмысын пысықтау
«Genially.ly» платформасы арқылы «Миллион кімге бұйырады?»
интеллектуалды ойын бойынша оқушыларға алдыңғы білімдерін
сұрақтарды қою арқылы тексеріледі.
-
импульстің сақталу заңы
формуласы
-
энергияның сақталу заңы
формуласы
-
кинетикалық
энергия
-
потенциалдық
энергия
-
жұмыс
-
импульстің сақталу заңы
анықтамасы
-
энергияның сақталу заңы
анықтамасы
-
консервативті
күштер
-
центрлік
соқтығысу
-
деформацияланған
серіппенің потенциалдық энергиясы
II. Жаңа сабақ
«Learningapp.com» платформасында «Тап» пазл ойыны арқылы
физиканың бөлімдері берілген. Әрбір бөлімді сипаттайтын физикалық
құбылыстар берілген. Әрбір бөлімді сипаттайтын құбылыстарды
сәйкестендіре отырып жаңа тарау «Гидродинамика» бөлімі
ашылады.
Оқу мақсатын
талдау.
10.2.5.1 -
сұйықтар мен
газдардың ламинарлық және турбуленттік ағыстарын
сипаттау;
Бағалау
критерийлерін шығару:
2-тапсырма. Жеке
жұмыс. Терминология
Берілген суреттер
арқылы термин сөздерді табады және оқулықпен жұмыс жасап дәптерге
жазады
-
идеал
сұйық
-
ағын
элементі
-
ағын
сызықтары
-
ағын
түтігі
4
тапсырма. Тәжірибелік жұмыс. Топтық
жұмыс
«Екі қолды жұмысқа
жұмылдыру» әдісі
Құрал –
жабдықтар: бөтелке, желім, бұрама
бекітпе, тіктеуіш,қатынас ыдыс
Жұмыстың
барысы:
Сұйықтар мен газдардың
ламинарлық және турбуленттік ағыстарын
сипаттайды
5
тапсырма. Жұптық
жұмыс. "Бірлескен жұмыс дағдысын
қалыптастыру" әдісі
1
тәжірибе
2
тәжірибе
6
тапсырма. Жеке
жұмыс. «Кейс – стади»
әдісі – есептер
шығару
Жаттығу
14
1
есеп: Қабырғаға 200 Па қысым
түсіретін желдің жылдамдығын анықтаңдар. Жел қабырғаға
перпендикуляр соғады. Ауа тығыздығы 1,29
кг
2
есеп: Биіктігі 30 м, ұзындығы 50 м
үйдің қабырғасына құйынды желдің түсіретін қысым күшін анықтаңдар.
Желдің жылдамдығы 40 м /с және қабырғаға
30º бұрышпен бағытталған. жел
қысымын атмосфералық қысыммен салыстырыңдар. Қабырғаға жақын ауа
ағынын ламинарлық деп алыңдар.
3
есеп. Егер диаметрі 13 мм
ламинарлық ағыстың максимал көтерілу биіктігі 2 м болса, оның су
бетіне түсу нүктесіндегі жылдамдығы мен су бетіне түсіретін қысым
күшін анықтаңдар. Ағын құрылғысы бұрқақтағы судың бос бетінің
деңгейінде көкжиекке 45º бұрыш жасай бекітілген. Ауа
кедергісін ескермеңдер
Ламинарлық және
турбуленттік ағындардың техникада қолданылуы туралы білімді
толықтыру
Үй
тапсырмасы: Шығармашылық тапсырма
Хабарлама
дайындау (таңдау бойынша)
1.
Гидродинамиканың негізін салушылар
2. Ауа райын
болжағанда гидро- және аэродинамика заңдарын
қолдану
3. Ламинарлық ағысы бар
басқарылатын бұрқақтар: құрылымы мен жұмыс істеу
принципі
|
Амандасып,
оқу-құралдарын түгендейді
Топтарға бөлініп, топ
басшы сайланады. Топ ережесімен таныстырылады.
Оқушылар экранда
көрсетілген сұрақтарды оқи отырып дұрыс нұсқасын
айтады
Оқушылар экранда
көрсетілген физикалық бөлімдерді сипаттайтын физикалық
құбылыстармен сәйкестендіреді.
Берілген сурет арқылы
термин сөздерді анықтайды
Оқушылар берілген
құрал-жабдықтардың көмегімен ламинарлық және турбуленттік ағысты
тәжірибенің көмегімен ажыратады..
Мақсаты: Оқушы алған білімін
практикада, өмірде қолдану
Оқушылар берілген
тапсырмадан ламинарлық және турбуленттік ағыстарды
ажыратады
Оқушылар теориялық
білімдерін практикада есептер шығаруда
жалғастырады
Оқушылар
«білімметр» бағалау шкаласына сабақ бойы алған балдарын жазады.
Көңіл-күйін белгілейді.
|
Мақсаты
Ұйымшылдыққа
баулиды
Дескриптор:
-импульстің сақталу
заңы формуласын табады-1 балл
-энергияның сақталу
заңы формуласын табады-1 балл
-кинетикалық энергия
формуласын табады-1 балл
-потенциалдық энергия
формуласын табады-1 балл
-жұмыс формуласын
табады-1 балл -импульстің сақталу заңы анықтама береді- 1
балл
-энергияның сақталу
заңы анықтама береді-1 балл
-консервативті күштер
анықтама береді-1 балл
-центрлік соқтығысу
анықтама береді-1 балл
-деформациялан
ған серіппенің
потенциалдық энергиясы формуласын табады-1 балл
Дескриптор:
1. Идеал сұйық анықтама
береді-1 балл
2. Ағын элементі
анықтама береді-1 балл
3. Ағын сызықтары
анықтама береді-1 балл
4. Ағын түтігі анықтама
береді-1 балл
Дескриптор:
сұйықтың ағыс түрін
ажыратады-1балл
тәжірибенің жасалу
реттілігін түсіндіреді-1 балл
Дескриптор:
Берілген тапсырмадағы
тәжірибеден ламинарлық ағысты табады-1балл
Берілген тапсырмадағы
тәжірибеден турбуленттік ағысты табады-1 балл
Себебін түсіндіреді-1
балл
Дескриптор:
1.Есептің шартын құрады-1
балл
2.Формуласын табады-1
балл
3. Есептеп
шығарады-1балл
Бірнеше оқушы өз ойымен
бөлісіп, оқу мақсатына қалай қол жеткізгені туралы пікір
бөліседі.
|
Презента-ция
Интербел-сенді
тақта
https://view.genial.ly/6525bf6f15249d0011d1322e/interactive-content-10-b-synyp-fizika-ashy-saba
https://learningapps.org/watch?v=psg30c2cn23
Тәжірибе
жасау
Таратпа
материал
Оқулық
Оқулық
83
бет
|
Саралау. Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың
алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
Есеп
шығару
1. диаметрі D = 400 мм
құбырдағы жылдамдығы V = 0,13 м / с мұнай қозғалысының режимін
анықтаңыз. Мұнай кинематикалық тұтқырлығы V = 0,3 × 10-4
м2 / с, мұнай үшін
Рейнольдс саны, ламинарлықтан турбуленттікке өтетін аралық Reкр =
2000…2350.
2.Мұнай 0,8 м / с жылдамдықпен құбыр арқылы ағады. Мұнай шығыны 2 *
103
т / с.
Құбырдың диаметрін анықтаңыз.
3. Егер түтіктің қимасы арқылы 35 минут ішінде 0,51 кг газ массасын
ағатыны белгілі болса, түтік арқылы көмірқышқыл газы ағынының
жылдамдығын анықтаңыз. Газдың тығыздығы 7,5 кг /
м3. Құбырдың диаметрі 2
см.
|
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай
тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулық
және қауіпсіздік техникасын сақтау
|
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан
күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы
мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып
әзірлеуді қамтиды.
|
Тапсырмаға критерий бойынша құрастырылған дескрипторларды
қолдану арқылы, ал критерий оқу мақсатына тікелей негізделген болуы
қажет
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту
жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін
қолданамын.
Осы сабақта
қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
орындалады.
|