Материалдар / Ашық сабақ: Гендік өзгеріске ұшыраған өнімдер.

Ашық сабақ: Гендік өзгеріске ұшыраған өнімдер.

Материал туралы қысқаша түсінік
Гендік өзгеріске ұшыраған өнімдер.
Авторы:
30 Сәуір 2024
213
0 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бөлім: Дұрыс тамақтану. Гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар

МЕКТЕП: Абай ЖОББМ

КҮНІ:19.03.2024

Мұғалім: Ержанова Гулсим Бисенбаевна

СЫНЫП: 7

Қатысқандар :

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Гендік өзгеріске ұшыраған өнімдер.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.1.3.1.Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу.

7.2.5.1.Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру

7.3.2.1.Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды

қолдана отырып, әңгіме құрастырып жазу.

7.4.4.4 Одағай түрлерін ажырата білу, қолдану.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: оқылым және тыңдалым материалдарындағы негізгі тірек сөздерді ажырату;

Көпшілігі: оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерімен мәтін жазу;

Кейбір оқушылар: оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер, жинақы мәтін жазу.

Жоспар:

Сабақтыңкезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы




















Сабақтың ортасы










































Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық дайындық

Оқушыларды топқа болу.

Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады.

Қызығушылықты ояту.

  • Балалар, ГМО өнімдері дегеніміз не? Тақырыпқа байланысты бейнематериалды тыңдаңдар.

https://www.youtube.com/watch?v=WlIuzn8w9Eo

1. Гендік өзгеріске ұшыраған өнімдерге жүргізілген сынамалар нені көрсетті?

2. Ондай көгөністерде қандай жануарлардың гені бар?

3. Олардың адам ағзасына зияны мен пайдасы толық зерттелді ме?

Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы өз пікірлерін білдіреді. Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.


Мәтінді тыңдап, ондағы деректерге қатысты өз пікірлеріңді білдіріңдер.


- Қалай ойлайсыңдар, гендік тұрғыда өзгертілген ауыл шаруашылық өнімдерінің денсаулыққа қандай да бір әсері бар ма?

- Біз гендік тұрғыда өзгертілген өнімдерді тұтынып жүрміз бе? Оларды табиғи өнімдерден қалай ажыратуға болады?

Дескриптор:

  • Мәтіндегі түйінді ойды анықтайды;

  • Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді.

  • Өз көзқарасын танытады.

ҚБ

4-тапсырма

Оқушылар оқылым мәтінін оқып, ой түйеді. Мәтін мазмұны бойынша ой түйіндеп проблемалық сұрақтар дайындайды.

1.

2.

3.

4.


ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.

5-тапсырма Мәтіндегі ақпарат бойынша өз пікіріңді дәлелде.

Біріншісөйлем.«Менің ойымша...............»

Екінші сөйлем«Себебі,мен оны.................... деп түсіндіремін .»

Үшінші сөйлем.Мен оны ..........деген деректермен, мысалдармен дәлелдей аламын»

Соңғы сөйлем. «Осыған байланысты мен ............деген шешімге келдім»


6 тапсырма «Ойшыл қалпақтар.


Рисунок 2

8-тапсырма

Рисунок 3


Сергіту сәті

Оқушыларға наурыз мерексіне байланыстысұрақтар қою


9-тапсырма

Рисунок 4

10-тапсырма


Рисунок 5

Оқушылар түгенделіп, назары сабаққа аударылады.


Оқушылар бейнематериал көру арқылы сабақ тақырыбын болжайды, сұрақтарға жауап беру арқылы өз пікірлерін білдіреді.


Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.







Мәтінді оқып, ондағы деректерге қатысты өз пікірлеріңді білдіреді.

































Оқушылар оқылым мәтінін оқып, ой түйеді. Мәтін мазмұны бойынша ой түйіндеп проблемалық сұрақтар дайындайды.



Мәтіндегі ақпарат бойынша өз пікіріңді дәлелдейді










Топпен жұмыс пікірталас ұйымдастыру


Тыйым сөздерді пайдаланып оқышылар мәтін құр












«Кубизм» әдісі бойынша тапсырманы орындайды.





ҚБ «Одағайлар» әдісі

Оооооо! – тамаша жауап;

Оййййй! – төмен жауап






















ҚБ «Одағайлар» әдісі

Оооооо! – тамаша жауап;

Оййййй! – төмен жауап













Қ Б

«Одағайлар» әдісі

Оооооо! – тамаша жауап;

Оййййй! – төмен жауап















Қ Б

«Одағайлар» әдісі

Оооооо! – тамаша жауап;

Оййййй! – төмен жауап



Қ Б

«Одағайлар» әдісі

Оооооо! – тамаша жауап;

Оййййй! – төмен жауап



7-сынып «Қазақ тілі» оқулығы






https://www.youtube.com/watch?v=WlIuzn8w9Eo














(med-kz.ucoz.com/news)




















Рефлексия





Кері байланыс:

Үй тапсырмасы: 7-тапсырма. «Генндік өзгеріске ұшыраған тағамдар»




Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі