Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
7.1.3.1.Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған
ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата
білу.
7.2.5.1.Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар
құрастыру
7.3.2.1.Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай
көркемдегіш құралдарды орынды
қолдана отырып, әңгіме құрастырып
жазу.
7.4.4.4 Одағай түрлерін
ажырата білу, қолдану.
|
Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
|
Сабақтың
барысы:
І. Ұйымдастыру
кезеңі
Психологиялық
дайындық
Оқушыларды топқа
болу.
Сынып оқушылары
түгенделеді. Сабақ мақсаты
хабарланады.
Қызығушылықты
ояту.
https://www.youtube.com/watch?v=WlIuzn8w9Eo
1. Гендік өзгеріске
ұшыраған өнімдерге жүргізілген сынамалар нені
көрсетті?
2. Ондай
көгөністерде қандай жануарлардың гені
бар?
3. Олардың адам
ағзасына зияны мен пайдасы толық зерттелді
ме?
Оқушылар
сұрақтарға жауап беру арқылы өз пікірлерін білдіреді. Сабақ
тақырыбы мен мақсатын
айқындайды.
Мәтінді тыңдап,
ондағы деректерге қатысты өз пікірлеріңді
білдіріңдер.
- Қалай
ойлайсыңдар, гендік тұрғыда өзгертілген ауыл шаруашылық өнімдерінің
денсаулыққа қандай да бір әсері бар
ма?
- Біз гендік
тұрғыда өзгертілген өнімдерді тұтынып жүрміз бе? Оларды табиғи
өнімдерден қалай ажыратуға
болады?
Дескриптор:
ҚБ
4-тапсырма
Оқушылар оқылым
мәтінін оқып, ой түйеді. Мәтін мазмұны бойынша ой түйіндеп
проблемалық сұрақтар
дайындайды.
1.
2.
3.
4.
ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.
5-тапсырма Мәтіндегі ақпарат бойынша өз пікіріңді
дәлелде.
Біріншісөйлем.«Менің
ойымша...............»
Екінші сөйлем«Себебі,мен
оны.................... деп түсіндіремін
.»
Үшінші сөйлем.Мен оны
..........деген деректермен, мысалдармен дәлелдей
аламын»
Соңғы сөйлем. «Осыған байланысты мен
............деген шешімге келдім»
6 тапсырма «Ойшыл
қалпақтар.
8-тапсырма
Сергіту
сәті
Оқушыларға наурыз мерексіне
байланыстысұрақтар
қою
9-тапсырма
10-тапсырма
|
Оқушылар түгенделіп,
назары сабаққа аударылады.
Оқушылар
бейнематериал көру арқылы сабақ тақырыбын болжайды, сұрақтарға
жауап беру арқылы өз пікірлерін
білдіреді.
Сабақ тақырыбы мен
мақсатын айқындайды.
Мәтінді оқып, ондағы
деректерге қатысты өз пікірлеріңді
білдіреді.
Оқушылар оқылым
мәтінін оқып, ой түйеді. Мәтін мазмұны бойынша ой
түйіндеп проблемалық сұрақтар
дайындайды.
Мәтіндегі ақпарат
бойынша өз пікіріңді
дәлелдейді
Топпен жұмыс пікірталас
ұйымдастыру
Тыйым сөздерді пайдаланып оқышылар мәтін
құр
«Кубизм» әдісі бойынша тапсырманы
орындайды.
|
ҚБ «Одағайлар»
әдісі
Оооооо! – тамаша
жауап;
Оййййй! – төмен
жауап
ҚБ «Одағайлар»
әдісі
Оооооо! – тамаша
жауап;
Оййййй! – төмен
жауап
Қ
Б
«Одағайлар»
әдісі
Оооооо! – тамаша
жауап;
Оййййй! – төмен
жауап
Қ
Б
«Одағайлар»
әдісі
Оооооо! – тамаша
жауап;
Оййййй! – төмен
жауап
Қ
Б
«Одағайлар»
әдісі
Оооооо! – тамаша
жауап;
Оййййй! – төмен
жауап
|
7-сынып «Қазақ тілі»
оқулығы
https://www.youtube.com/watch?v=WlIuzn8w9Eo
(med-kz.ucoz.com/news)
|