Материалдар / Ашық сабақ География ғылымының қазіргі заманғы өзекті зерттеу проблемалары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ География ғылымының қазіргі заманғы өзекті зерттеу проблемалары

Материал туралы қысқаша түсінік
География ғылымының қазіргі заманғы өзекті зерттеу проблемалары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2024
63
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



      Бөлім:

Географиялық зерттеу әдістері

Педагогтің аты-жөні

Омарова А.Т.

Күні:


Сынып:9 а-ә

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

География ғылымының қазіргі заманғы өзекті зерттеу проблемалары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.1.1.2 география ғылымының дамуына үлес қосқан қазақстандықтардың зерттеулері туралы баяндау.

Сабақтың мақсаты

Барлығы саяхатшылар мен зерттеушілердің география ғылымының дамуына қосқан үлесін сипаттайды.

Көпшілігі ұлы географиялық ашылулар мәтінін пайдаланып, кескін картаға саяхатшылардың жүрген жолдарын түсіріп түсіндіре алады.

Кейбіреуі саяхатшылар мен зерттеушілердің жүрген жолдарын жоққа шығару немесе дәлелдеу арқылы еңбектеріне баға береді.

Бағалау критерийлері




География ғылымының дамуына саяхатшылар мен зерттеушілердің қосқан үлестерін анықтап талдай алады.

Географиялық саяхатшылар мен зерттеушілердің жүрген жерлерін картадан анықтай алады.

Ғалымдардың ғылыми-зерттеулеріне баға бере алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру

Кезеңі

Қызығушылықты ояту

8 мин


Ұйымдастыру: амандасу-түгендеу

Өткен сабақты пысықтау:

*География ғылымы неше салаға бөлінеді?2.

*Физикалық және экономикалық география нені зерттейді?Экономиканы дамыту үшін және тауар өндіру үшін табиғи ресурстардың түрлері,қорын,сапасы мен күйін зерттейді.

*Географиялық зерттей нәтижелерін тәжірибе жұзінде пайдалану тұрғысынан алғанда нешеге бөлінеді?қолданбалы және іргелі.

Ширату жаттығуы: Оқушыларды сыни тұрғыдан ойландырту үшін «Ой қозғау» әдісі арқылы сұрақ қоямын. Осы сұрақтар арқылы сабақтың тақырыбын айқындаймын.

  • Суретен кімді көріп отырмыз?Қай ғалымды танып тұрмыз? Ежелгі зерттеушілер туралы ақпаратты тыңдайды.

Сұрақтарға жауап беру.


ҚБ «Мадақтау сэндвичі»


Ұялы телефон

Және интернет желілері

Кітап


Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ

30 мин

жекелеген жұмыс:

Саяхатшылар:

Тапсырма: Ежелгі зерттеушілердің сынарын тауып сәйкестендіру

Зерттеушілер: Орыс ғалымдарының зерттеулері туралы тыңдайды.

Тапсырма: Берілген сурет бойынша орыс зерттеушілердің зерттеген аймақтарын жазады

Ғалымдар: География ғылымының дамуына үлес қосқан қазақ зерттеушілері туралы тыңдайды.

Зерттеуші-саяхатшы ғалымда

Маңызды зерттеулері,еңбектері

1

Қ.Жалаири


2

Ш.Уалиханов


3

Қ.Сатпаев


Бағалау критерийі:1.Берілген ғалымдардың еңбектерін дұрыс табуы.

2.Зерттеген жер-су аттарын нақты толтыруы.

3.Уақытты тиімді пайдалану.



Тапсырма:

Ш.Уәлиханов пен Қ.Сәтбаев туралы эссе жазыңыз.

Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды



Дескриптор:

Зерттеушілердің зерттеген аймақтарын анықтайды.

Саяхатшылар мен зерттеушілердің ғылымға қосқан үлестерін талқылайды;

Зерттеушілердің сынарын таба алады.



Дескриптор:

Орыс зерттеушілердің зерттеген аймақтарын анықтайды.

Зерттеушілердің жүріп өткен жерлерін картадан анықтайды;

Саяхатшылардың ғылымға қосқан үлестерін талқылайды;

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады











ҚБ









ҚБ «Ең үздік жауап»



ҚБ «Өзін-өзі бағалау»





Ақпараттық мәтін















Суреттер





Тірек-сызбалар

Кесте

Карта

ҚБ парағы

Сабақтың соңы

Қорытынды

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

Кері байланыс

Бүгінгі сабақтан мен не білдім?

Сабақ барысында қандай қиындыққа кездестің?

Сабақ барысында қандай сұрақ туындады?



Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады



Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды





Үй тапсырмасы

  1. БАҚ-тан тіл туралы мақала оқып,өз пікірін дайындау

  2. Қазақстан ғалымдарының зерттеген аумақтарын кескін картаға түсіру.










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!