Сабақ:
|
Мектеп: «Жезкент кентінің
мектеп - лицейі» КММ
|
Күні:
|
Мұғалімнің
есімі: Кистаубаева Жаннур
Ерлановна
|
Сынып: 9
|
Қатысқандар саны:
12
|
Қатыспапағандар
саны:0
|
Сабақ
тақырыбы
|
Геометриялық денелер тобының
проекциялары.
|
Сабақ негізделген оқу
мақсаты (мақсаттары)
|
Геометриялық
денелерді өзіне тән ерекшеліктерін ажырата отырып, геометриялық
пішінін талдай білуге
үйрету.
Геометриялық денелерді
проекциялауға дағдыландыру.
|
Табыс
критериялары
|
Барлық
оқушылар:
|
|
Оқушылардың басым
бөлігі:
|
|
Кейбір
оқушылар:
|
|
Алдыңғы
оқу
|
Алдыңғы өткен тақырыптар
бойынша еске түсіру сұрақтарын
қоямын.
|
Жоспар
|
Сабақ
кезеңдері
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығулар
(төменде жоспарланған жаттығулар мен қатар, ескертпелерді
жазыңыз)
|
Ресурстар
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушылардың
әрекеті
|
1-кезең: Қызығушылықты
ояту:
- ұйымдастыру
- үй тапсырмасын
тексеру;
-қарастырылған
тақырып бойынша бұрынғы білім еске
түсіріледі;
- белсенді әрекетке
жұмылдырылады;
- ойлау жұмысына
ынталандырылады
|
Сәлемдесу.
-
«Ой
қозғау» жасырынды
ұяшықтар.
-
Критерий бойынша
бағалау.
|
Оқушылар слайдтағы
жасырын ұяшықтарды таңдап алып, ашып ішіндегі сұрақтарға жауап
береді.
Оқушылар бір-бірін бағалау
парақтарындағы критерийлері бойынша
бағалайды
|
А4 форматы, қарындаштар,
сызғыш, өшіргіш, циркуль.
|
2-кезең: Мағынаны
ажырату:
- оқушылар өз тәжірибелері
арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір
қалыптастырады;
- жаңа білім жайлы
өзіндік түсінік
қалыптастырады
|
Сабақты слайд
бойынша түсіндіру.
Практикалық
жұмыс.
Сергіту
сәті.
Кітапта берілген
қосымша тапсырма бойынша
жұмыс.
|
Оқушылар өздеріне
тарартылған карточкаларда берілген тапсырманы А4 форматына өз
беттерінше орындайды.
Оқушылар «Тапқыр
фигуралар» ойынын ойнап бой
сергітеді
Оқушылар оқулықтың
56 – бетіндегі жаттығу тапсырмаларын
орындайды
|
3-кезең:
Ой-толғаныс:
|
Микрофон арқылы
бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын
айту.
|
Микрофон арқылы
оқушылар сұхбат беріп бүгінгі сабақ туралы өз ойларын ортаға салып,
өз пікірлерін білдіреді.
|
Келесі оқуға арналған
тапсырмалар (үй
тапсырмасы)
|
А4 форматына тапсырмаларды
орындау.
|
Қосымша
ақпарат
|
|
Саралау
- Сіз қосымша көмек көрсетуді
қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы
күрделіндіруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау
- Оқушылардың үйренгенін
тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық
байланыс.
Қауіпсіздік және еңбекті
қорғау ережелерін орындау. АКТ құзыреттілік. Құндылықтармен
байланыс.
|
|
Бағалау
парағы.
|
|
Оқушы оқу мақсатына жетті,
себебі:
|
Оқушы оқу мақсатына талпынды,
себебі:
|
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы
ма? Бүгін оқушылар не білді? Оқу неге бағытталған болды?
Жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Берілген уақыт ішінде
үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер еңгіздім және
неліктен?
|
|