Материалдар / Ашық сабақ "Геометриялық денелер тобыныі проекциялары" 9 - сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Геометриялық денелер тобыныі проекциялары" 9 - сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сызу пәнінен ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Маусым 2018
502
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Ашық сабақ жоспары

Сабақ:

Мектеп: «Жезкент кентінің мектеп - лицейі» КММ

Күні:

Мұғалімнің есімі: Кистаубаева Жаннур Ерлановна

Сынып: 9

Қатысқандар саны: 12

Қатыспапағандар саны:0

Сабақ тақырыбы

Геометриялық денелер тобының проекциялары.

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

Геометриялық денелерді өзіне тән ерекшеліктерін ажырата отырып, геометриялық пішінін талдай білуге үйрету.

Геометриялық денелерді проекциялауға дағдыландыру.

Табыс критериялары

Барлық оқушылар:


Оқушылардың басым бөлігі:


Кейбір оқушылар:


Алдыңғы оқу

Алдыңғы өткен тақырыптар бойынша еске түсіру сұрақтарын қоямын.


Жоспар

Сабақ кезеңдері

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулар мен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Мұғалімнің әрекеті

Оқушылардың әрекеті

1-кезең: Қызығушылықты ояту:

- ұйымдастыру

- үй тапсырмасын тексеру;

-қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі;

- белсенді әрекетке жұмылдырылады;

- ойлау жұмысына ынталандырылады


Сәлемдесу.

  1. «Ой қозғау» жасырынды ұяшықтар.



  1. Критерий бойынша бағалау.




Оқушылар слайдтағы жасырын ұяшықтарды таңдап алып, ашып ішіндегі сұрақтарға жауап береді.



Оқушылар бір-бірін бағалау парақтарындағы критерийлері бойынша бағалайды

А4 форматы, қарындаштар, сызғыш, өшіргіш, циркуль.

2-кезең: Мағынаны ажырату:

- оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;

- жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады


Сабақты слайд бойынша түсіндіру.


Практикалық жұмыс.





Сергіту сәті.


Кітапта берілген қосымша тапсырма бойынша жұмыс.





Оқушылар өздеріне тарартылған карточкаларда берілген тапсырманы А4 форматына өз беттерінше орындайды.


Оқушылар «Тапқыр фигуралар» ойынын ойнап бой сергітеді

Оқушылар оқулықтың 56 – бетіндегі жаттығу тапсырмаларын орындайды

3-кезең:

Ой-толғаныс:

  • анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;


  • синтез, бір-бірімен ой бөліседі


  • сабақ қорытындысы


Микрофон арқылы бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын айту.

Микрофон арқылы оқушылар сұхбат беріп бүгінгі сабақ туралы өз ойларын ортаға салып, өз пікірлерін білдіреді.






Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы)

А4 форматына тапсырмаларды орындау.

Қосымша ақпарат


Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделіндіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?



Пәнаралық байланыс.

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелерін орындау. АКТ құзыреттілік. Құндылықтармен байланыс.


Бағалау парағы.



Оқушы оқу мақсатына жетті, себебі:

Оқушы оқу мақсатына талпынды, себебі:

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Оқу неге бағытталған болды? Жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер еңгіздім және неліктен?
















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!