Ашық сабақ "Геометриялық денелердің проекцияларын салу"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Геометриялық денелердің проекцияларын салу"

Материал туралы қысқаша түсінік
жас маманға
Материалдың қысқаша нұсқасы





Мектеп: «Атамекен» жалпы орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Шырынбаева Нағима

Сынып:

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы:

Геометриялық денелердің проекцияларын салу

Сабақ мақсаттары:

Оқушыларды геометриялық денелердің сызбаларын компьютер бетінде проекциялауға үйрету.

Пәтер құрылысы кеңістігінің модельін жасау дағдысын дамыту.

Өзіндік практикалық әрекет ортасын қалыптастыру, ой қорытып, нақты шешім жасуға баулып, көз алдына елестету, ойлау қабілеттерін дамыту

Ойлау деңгейі:

Қолдану

Тілдік мақсаттар:

Сабақ барысында оқушылардың төмендегі көрсетілген тілдік құзіреттілігін

дамытуға мүмкіндік беріледі.

- Тыңдалым:тәжірибелік тапсырмалар орындау барысында

бір-бірінің пікірін тыңдау,

- Оқылым: тәжірибелік тапсырмалар жасау барысында

тарихи деректермен және оқулықпен жұмыс жасау,

- Айтылым: топтарда және жұптарда талдау және мұғалімнің сұрақтарына жауап беру.

Диалогқа: /Жазылымға қатысты тіркестер:/

Зерттеу сұрағы:


Пәнге қатысты лексика мен терминология:

Бас жоспар, сәулеттік нобай, фронтальды перспектив, бұрыштық перспектива.

Құндылықтарды дамыту:

Тәуелсіздік және Астана

Пәнаралық байланыстар

Геометрия- геометриялық денелер.

бейнелеу өнері-сәулет өнері

Бастапқы білім


Сәулет өнері туралы біледі

Сабақ барысы:




Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы:

5-минут


Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын құру.


Ж.Үй тапсырмасын сұрау:





Сабақтың ортасы:

2-мин



3-мин


7-8 мин



20-мин



















































Оқушыларды «Полиглот» әдісі арқылы 3-топқа біріктіру.

1-топ: Призма. (Геометриялық дене)Prism.

2-топ: Конус (Түзулердің геометриялық орны)Conus.

3-топ: Пирамида. (үшкір сәулеттік құрылыс). Pyramid


Мұғалім түсіндірмесі: Жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын және жаңа сабақ туралы мәлімет беріп өтеді.

Жаңа сабақты түсіндіру
-Біздің бүгінгі сабағымыз құрылыс туралы болғандықтан сендер өздеріңді архитектор, сәулетші, дизайнер, конструктор яғни құрылыстың бас мамандары ретінде сезініп отыруларыңды сұраймын. Ойларыңды еркін бөлісіп отырыңдар.
-Құрылыс дегеніміз не?(ғимараттар, заводттар, фабрикалар, үйлерт.б)
Ал біздің Қазақстанның бас қаламыз Астанада қандай негізгі үлкен құрылыс нысаны басталып жатыр? Көз тартарлық әдемі2 құрылыстар салынады. (ЭКСПО-2017)
-Ендеше біз бүгін осы сияты құрылыс нысындарының сызбаларын сызамыз.
Құрылыс сызбалары біздің өміріміз бен тұрмысымызда маңызды роль атқарады. Әсіресе үйлердің кескінін пайдаланбайтын маман жоқ деп ойлаймын.
Құрылыс сызбалары негізінен екіге бөлікке бөлінеді инженерлік-құрлыс және сәулет құрылысы,
Инженерлік-құрлыс сызбаларына көпірлер, жер асты жолдары, бөгеттер, каналдар, шахталар, қорғаныс құрылыстары және басқалар жатады.
Ал сәулер құрылыс
сызбаларына азаматтық және өнеркәсіп сызбаларын жатқызуға болады.

БТ. Тапсырма.

1-топ:

2-топ: 3-топ:


Таныстырылым. Бағалау критерийі:

  • Тақырыпқа сай келуі,

  • Графикалық сауаттылығы,

  • Өлшемдері,

  • Нақтылығы,











https://yandex.kz/images/search?pos=23&img_url=https%3A%2F%2Fadukar.by%2Fimages%2Fphoto%2Fsociology-3.jpg&text221&rpt=simage

Сабақтың соңы:




2-мин


  1. Егер проекциялаушы сәулелер бір нүктеден шықса проекциялау әдісі қалай аталады? (Орталық проекциялау әдісі)

  2. Тетікбөлшектердің көлденең пішінін қандай кескін анықтайды?(Қима)

  1. Егер проекциялаушы сәулелер жазықтықтан 900-тан түссе проекциялау қалай аталады?(Тік бұрыш)

  1. Алдыңғы жазықтық қалай аталады?(Фронталь)

  1. Призма, пирамида, конус, шар бұл

(геометриялық денелер)

  1. Үстінен қарағандағы көріністің басқа атауы қандай?

(Горизонталь)

  1. W әрпімен не белгіленеді?

(профиль. проекциясындағы жазықтық)

  1. Профиль тілігі сызбада қай жерінде орналасады?(Сол жақ)

  1. Жиі кездесетін қиманың түрі(оқшауланған)

  1. Егер проекциялаушы сәулелер өзара паралель болса проекциялау қалай аталады?(параллель проекциялау әдісі)

  1. Фронталь, горизонталь, профиль тіліктер бұл

(қарапайым тіліктер)

  1. Проекциялаушы сәулелер жазықтыққа сүйір бұрышпен түссе, проекциялау қалай аталады?(қиғаш бұрышты)

  1. Қиюшы жазықтықтағы және оның аржағындағы кескінді көрсететін кескін қалай аталады?(тілік)

  1. Аксонометриялық проекциялардың 2 түрі

(тік бұрышты изометрия, қиғаш бұрышты фронталь диметрия)

  1. Қандай қима көрініспен бірге сызылады?(қабаттасқан)

  1. Өлшемді түсіру үшін қандай сызықты қолданамыз?

(жіңішке тұтас)

  1. А4 пішімдегі қағаз өлшемдерін көрсет(210*297)

  1. Нақты масштабты көрсет(М 1:1)

  1. М2 5:1 қандай масштабты көрсетеді?(үлкейту)

  1. А2 пішімдегі қағаз өлшемдерін көрсет?(420*594)

  1. Шығару және өлшем сызықтарын қандай сызықтармен көрсетеміз?Жіңішке тұтас



Үйге тапсырма: Қожа Ахмет Яссауи кесенесінің эскизін салу


Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау:

Сабақтың басы:

1. Жіктеу-мүдделері ұқсас оқушылардан тұратын топ құрамын.


Сабақ ортасындағы белсенді оқу әдісі

Дереккөздер-Кейбір оқушылар дереккөздердің ауқымы талқылауға негіз болатын мәтіндерден бастап, анағұрлым күрделі идеяларды түсіндіретін мәтіндерге дейін ауытқып отырады;



Психологиялық тұрғыдан алғанда, сыныпта жеке және топтық жұмыстарды жүргізуге ыңғайлы,қауіпсіз және қолайлы оқу ортасын қамтамасыз ету.

Америкалық ғалым әрі жазушы К.А.Томлинсонның саралап оқытудың 4-ші жолы Оқу ортасы бойынша саралау17-бет.

«Саралап қытудың тиімді жолдары» Астана 2017ж.

Сабақ бойынша рефлексия

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1.

2.

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1.

2.


























































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
13.01.2019
554
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі