Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Оқушылармен амандасу,
психологиялық ахуал орнату.
Топқа
бөлу:көңілді роботтар
арқылы 2 топқа бөлінеді.
Өткен сабақты
пысықтау.
«Spinwhell» программасы
арқылы сұрау.
ҚБ: /2
балл/
Жаңа
сабақ
Сабақтың тақырыбы мен
мақсаттарымен таныстыру.
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Сұрақтарға жауап беріп,
пікірлерін қорғайды.
3.Сабақтың тақырыбын
дәптерге жазады.
4.Сабақтың
мақсаттарымен танысады.
|
2
балл
Кубок арқылы бағалау
|
«Spinwhell»
программасы


|
Сабақтың ортасы
|
Жаңа тақырыпты
түсіндіру.
Гироскопиялық датчиктер
өнеркәсіпте және әскери бағытта кеңінен қолданылады. Мысалы,
гироскоптар әуе кемелері мен тікұшақтардың радио арқылы
басқарылатын модельдерінің қозғалысын реттейді. Көлік
навигациясында, көлікті басқаруда, жеңіл автокөліктер апатқа
ұшырағанда қауіпсіздік жастықшаларын іске қосуда пайдаланылады.
Әскери роботтардың жұмысын, сүңгуір қайықтарды басқаруды
гироскопиялық датчиксіз елестету мүмкін емес.
Топтық жұмыс.
№1-тапсырма.
Гироскопиялық датчикті
құрастыру.Анықтаманың қалып қойған сөздерін
тауып,жазады.

Дескриптор:
-Гироскопиялық датчикті
құрастырады.
-Анықтамаға қалып
қойған сөздерді қояды.
ҚБ: /3
балл/
Сергіту
сәті.Роботтар биі
Жеке жұмыс.
№2-тапсырма.
Гироскопиялық датчиктің
анықтамасына керекті сөздерді дұрыс қою керек.
Дескриптор:
-Гироскопиялық
датчиктің анықтамасына керекті сөздерді қояды.
ҚБ: /3
балл/
Жеке жұмыс.
№3-тапсырма.
Роботты 180 градусқа
бұрып тоқтататын программа құру.
Дескриптор:
-
Роботты 180
градусқа бұрып тоқтататын программа
құрастырады.
ҚБ: /2 балл/
|
Мұғалімді
тыңдайды
«Гироскоп» анықтамасын
жазады
«Гироскопиялық датчик»
анықтамасын жазады
1-тапсырманы
орындайды
2-тапысманы
орындайды
3-тапсырманы
орындайды
|
Кубок арқылы
бағалау
3
балл
3
балл
Кубок арқылы
бағалау
2
балл
Кубок арқылы
бағалау
|
Дәптермен
жұмыс
Таратпа
қағаздар


LEGO MINDSTROMS
Education EV3 программасы
|