Топтық жұмыс «Фанфик» әдісі
(Фанаттың әңгімесі әдісі)
1-тапсырма
Әр топқа романнан үзіндіні
қолдана отырып фанфик бағыттарының тапсырмаларын
орындайды.
Фанфик
бағыттары:
1 – топ: Шығармадан тыс
қалған көрініс.
Осы шығармада тағы қандай
оқиға болуы мүмкін?
2 – топ:
Жалғасы
Шығарма кейіпкерлерінің
тағдырын әрі қарай қалай болуы мүмкін?
3 – топ: Фокусты
ауыстыру.
Бұл кейіпкердің шығармадағы
орны қандай? Ол бұл шығармада болмағанда оқиға желісі қалай болар
еді?
4 – топ: Моральдық қайта
бағдарлау.
Жағымды кейіпкерді, жағымсыз
кейіпкерге айналдыру немесе керісінше.
5 – топ: Жанрлық
трансформация.
Берілген үзіндідегі негативті,
позитивке айналдыру.
Дискриптор:
—
шығарма мазмұнына өзгеріс
енгізеді;
—
шығармашылық жұмыс
жасайды;
—
кейіпкер тағдырын
болжайды.
2 –
тапсырма
«Семантикалық карта»
әдісі
Оқушылар шығармадан алынған
үзінділердің кімдікі екенін табады
Дискриптор:
—
шығарма үзіндісіндегі
сөздерді кім айтқанын табады;
—
нақты қандай оқиғада
айтылғанын айтады;
3 –
тапсырма
«Еркін қалам»
әдісі
«Есенейдің құрығы мойныма түсе
қалса, оны алып кететін күш біздің аз ғана ауыл кірме Күрлеуітте
жоқ. Құдай салды – біз көндік. Бірақ, ағаңның есінде болсын – Ұлпан
арзанға түспейтін қыз». Ғ.Мүсіреповтің «Ұлпан» романынан берілген
үзіндідегі асты сызылған тіркестерді қолданып, қазақ қыздарының
тағдыры туралы өз ойыңызды жазыңыз.
Дискриптор:
—
шығарма үзіндісіндегі
ұсынылған тіркестерді қолданады;
—
үзіндіге қатысты өз ойын
жазады;
— шығармашылығын қосады.
|