Материалдар / Ашық сабақ "Графика" 6 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Графика" 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Қараша 2018
577
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

1 Бөлім: Визуалды өнер

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 6

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Графика. Орындалу техникасы


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.1.6.4

Материалдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірибелік жұмыс істеу дағдыларын көрсете отырып техникалар, көркемдік материалдарды қолдану және эксперимент жасау.

Сабақ мақсаттары

  • Шығармашылық жұмыс кезінде сызықты сурет бойынша дағдысын көрсету.

Бағалау критерийлері

  • графика техникалары және материалдарымен эксперимент орындау;

  • портретті салу үшін техника мен материалдарды анықтау.

Тілдік мақсаттар


Материалды ұсыну барысында сабақта қозғалған жаңа терминологияларды қолдану. Сұрақтарды қою және мысалдарды келтіре отырып, оларға аргументті жауап беру.

Пән лексикасы, терминология және диалог/жазу үшін қажетті сөз тіркестері:

  • Графика, пішін, сангина, постель және т.б.

  • Бұл портрет .... көмегімен салынды.

  • Бұл материал .... көркем. Себебі....

Құндылықтарды дарыту

Әртүрлі дәуірде, әртүрлі елдердің суретшілерімен жасалған туындыларды талдау арқылы толеранттылықты дәріптеу.

Пәнаралық байланыстар

Әдебиет.

АКТ қолдану дағдылары

Ақпарат көзі ретінде ғаламторды қолдана алады.

Бастапқы білім


Өткен сабақтардан оқушылар портреттің не екенін біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



Сабақтың басы


Сұрақтарға жауап бер.

* Қандай портрет сай емес?

* Портретті салу үшін суретшілер қандай материалдарды қолданды?

Графика - бұл бейнелеу өнердің негізгі түрлерінің бірі. Кескіндемеден ерекшелендіретін ол материалдарында. Графикада қарындаш, пастель, тушь және т.б. қолданылады.

Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлері анықталады.


Сабақтың ортасы


Топтарға қолданатын материалдар бойынша бөлу.

Мысалы, қарындаш, қаламсап, көмір, сангина және т.б. Графиканың көркем құралы ретінде сызық, штрих, нұкте және т.б. болып табылады.

Штрих әртүрлі жасалынады.

Сұрақтарға жауап бер:

* Графикалық сурет салу үшін қандай материалдарды білесіңдер?

Графика арналған материалдарды таныстыру.

Қарындаш, линер, сангина, көмір, қаламсам, пастель, балауыз борлары және т.б.

Оқушылар материалдармен эксперимент жүргізеді. Топтарда штрих, нүктелі және т.б. сурет салады.

Бейнематериалдарды тамашалау.

Портреттерді қарастырып, сұрақтарға жауап бер.

- Портрет қандай материалдармен орындалған?

- Көркемдік материалдың қандай ерекшелігін айта аласыздар?

Практикалық тапсырма

А3 альбомын оқушылар 4 бөлікке бөледі. Әр бөлігінде әртүрлі материалдармен оқушылар адамның бет әлпетінің суретін салады. Мысалы: көз - түрлі түсті қарындашпен, мұрын - қарындашпен, ерінді - борлармен, құлақты - қаламсаппен.


Сабақтың соңы

Бағалау

Оқушылар кішігірім көрме ұйымдастырады. Бір-бірлерінің жұмыстарын бағалайды.


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Анағұрлым қабілетті оқушылар тапсырманы күрделендіріп орындай алады.


Оқушыларға сабақ барысында сұрақ қою. Және тапсырманың дискрипторларына сай бір-бірін бағалау.

Көркемдік материалды ұқыпты қолдану.


Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

















Жалпы баға


Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!