Материалдар / Ашық сабақ Графика өнерімен танысамыз 2 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Графика өнерімен танысамыз 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас маманға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қараша 2018
1429
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Графика өнерімен танысамыз.
СЫНЫП: 2

Қатысқан оқушылар саны: 16Күні: 02.02.2018ж
Сабақ негізделген оқу мақсаттары2.2.2.1Әртүрлі әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (көркемдік, табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, эксперимент жүргізу
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Практикалық жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдерБейне таспа, слайд, «қар кесегі» әдісі, «өрмекші» әдісі, «жалғасын тап» әдісі, рефлексия.
Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі.
Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :
Басталуы5 минутПсихологиялық ахуал қалыптастыру:

Күлім қағып қолымды1,2,3 деп соғайынҚарап тұрған көршімеҚолымды мен бұлғайынЖылы- жылы сөзбененЖүрегімді сыйлайынЫстық алақаныңменҚолыңды бер қысайын

Топтарға бөлу. Стикерлер арқылы

Топ басшысын сайлауБағалау парақшасымен тарату

Үй тапсырмасы .«Қар кесегі» әдісі» топтар бір- біріне сұрақ жазып лақтырады.

ҚБ: «Бағдаршам» әдісі арқылы Жасыл түс-түсіндімҚызыл түс-қиналдымСары түс- мүлдем түсінбедім

Жаңа білім10 минут





Білу және түсінуЖаңа тақырыпты бейне таспа арқылы ашу.Слайд көрсету.Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.(3 минут )Графика.Бұл ұғым суретшілер іс-әрекетінің өте кең және сан алуан шеңберін қамтиды. Живописьтен ерекшелігі сол, графикамен біз барлық жерде кездесеміз. Кітаптағы иллюстрациялар, газеттегі суреттемелер мен карикатуралар, түрлі товарлардың орауыштарын безендіру, көшедегі плакаттар – осының бәрі графика неғұрлым шартты, ол түстер мен формалардың бүкіл байлығын бере алмайды, графика оларды жеңілдете отырып, ең негізгісін таңдап алады. Постер қорғау. «Өрмекші» әдісі Оқушылар постерге өрмекшінің сұлбасын сала отырып, басына тақырыпты, денесіне өзекті ойларды, аяқтарына тірек сөздер арқылы шешу жолдарын жазып, өз ойларын тиянақтап пысықтайды. (7 минут). ҚБ. Басбармақ әдісі арқылы бірін –бірі бағалайды

Ортасы









Қолдану№ 2 Жұмыс дәптерінің 4- 6 беттеріндегі тапсырмаларды орында.
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минутСинтез«Жалғасын тап» әдісіСөйлемнің басы жазылған парақшаларды оқушыларға таратады, олар ойды жалғастырып сөйлемді толықтырып айтады. ҚБ. Қолпаштау. «От шашу» әдісі 1 шапалақ – қанағаттанамын2 шапалақ – жақсы3 шапалақ - жарайсың
Бағалау5 минут





























Үй тапсырмасы:











Кері байланыс3 минут
Әр топқа бағалау парақшасы үлестіріліп сол топтың көшбасшысы топ мүшелерін бағалайды Қалыптастырушы бағалау сабақ бойы жүреді.Соңында мұғалім бағалайды.Дұрыс жауапқа 5 балл.





Графикалық суреттер салып келу





Әр оқушы стикерлерге сабақта алған әсерлерін білім кемесіне жазып жапсырады.
Үйге тапсырма: жұмысты аяқтау.
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!