Оқушылармен
амандасу.
«Жадырайық,
жайнайық! Жылы лебіз сыйлайық» атты психологиялық тренинг
өткізу. (оқушылар алақандарын бір-біріне жақын ұстап, ыстық лебізін
білдіреді. Мыс:әдемісің, ақылдысың
т.б.)
Ал, енді балалар
өткен сабақты қайталап
өтейік.
«Сұрақ
жауап» әдісі арқылы мына сұрақтарға
жауап берейік.
-
Өткен сабақта біз қандай
редактормен таныстық?
-
«Paint» деген қандай
редактор?
-
«Paint» редакторын қалай іске қосамыз? Кім
көрсетеді? (жарайсыңдар, балалар
)
Дескриптор:
Сұрақтарға жауап
береді.
Бүгінгі сабағымыздың
тақырыбы «Сиқырлы қобдишада» жасырылған. Қобдишада не жасырылғанын
анықтау үшін жұмбақ шешейік.
Жұмбақтар арқылы жаңа
сабақтың мақсатын
анықтау.
Жұмбақтар
1.Шуақ шашқан күнге ұқсаймын
көбірек,
Менің атым-
(дөңгелек)
2. Барлық шатыр ұқсайды тек
өзіме,
Бірден білер құлақ асқан сөзіме.
(үшбұрыш)
3.Теледидар таныс екен
баршаға,
Ал, пішіні ұқсайды ғой
(шаршыға).
- Балалар, Сиқырлы қобдишаның ішінде не бар
екен? (балалардың
жауаптары)
Қане, бәріміз бірге көрейік. (балалар бір
бірден алады)
Ал енді қолдарындағы фигураларды атап
беріндерші?
Ендеше балалар сабағымздың тақырыбы
не?
Жақсы балалар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы
«Графикалық редактордағы
фигуралар».
(Мақсаты таныстырылады.
)
Нақт ырақ айтатын болсақ, бүгін біз «Paint»
графикалық редакторын қолданып, геометриялық фигуралармен таныса
отырып, оларды суреттеуге
үйренеміз.
Сабақтың мазмұнымен танысу
үшін бейнематриалмен танысамыз.
(Видео)
Бүгінгі сабағымыздың мақсатына сай
қолдарыңдағы фигураларды «Paint» редакторында салып үйренетін
боламыз.
1-тапсырма.
Енді геометриялық фигураларды өздерің «Paint»
редакторында салып
көресіңдер.
Дескриптор:
фигураларды «Paint» редакторында
салады;
контур
сызады
фигураны
бояйды.
Ф.Б.
2-тапсырма.
«Сәйкестендіру»
Дескриптор:
Фигураларды атауларымен
сәйкестендіреді.
Ф.Б.
Енді осы фигураларды «Paint» редакторында
өзіміз салып көрейік. Ол үшін «Paint» редакторын қалай іске
қосатынымызды еске түсірейік. (Тақтада
орындайды)
Оқушылар бірін
-бірі «Смайлик» арқылы
бағалайды.
Сергіту сәті. (музыка,
видео)
3-тапсырма. Өздік жұмыс «Танграмм
«әдісі
Мына фигураларды
қолдана отырып, өзіңе ұнаған сурет
құрастыр.
Балалар сабақ
түсінікті болды ма?
Сендерге сабақ
қызықты өтті ме?
Сабақтан алған білімдерінді
қандай деңгейде деп ойлайсындар, соны табыс баспалдағында көрсетіп
өтіндер!
|