Материалдар / Ашық сабақ Графикалық редактордағы фигуралар 3 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Графикалық редактордағы фигуралар 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға әдіс- тәсілдермен бөлісу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Наурыз 2021
488
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:


Шығармашылық және компьютер (ортақ тақырып: «Өнер» )

Мектеп

«Шүлбі жалпа орта білім беретін эстетикалық білім және тәрбие беру

мектеп –кешені»КММ

Мұғалімнің аты –жөні:

Мұқатаева Қ. С

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Графикалық редактордағы фигуралар

Күні:

28.01.2021 ж

Сыныбы:

3

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:

3.2.2.1– қарапайым графикалық редактор құралдарын пайдалану


Сабақтың мақсаттары:

Барлық оқушылар: қарапайым графикалық редактор құралдарын қолданып, суреттер салуға дағдыланады. Фигуралармен танысады.

Басым көпшілігі: Paint графикалық редакторда фигураларды пайдаланып, суреттер салу мүмкіндіктерін меңгереді.

Кейбір оқушылар:қарапайым графикалық редактордың құралдары мен фигураларының атаулары мен қызметін ажырата алады.

Бағалау критерийі:

Графикалық редакторда фигуралар қызметін біледі. Графикалық редактордың құралдары мен фигураларын редактормен жұмыс жасағанда қолдана алады.

Тілдік мақсаты:

  • Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер.

Графикалық редакторға қатысты тіркестер мен сөздермен танысу

  • Лексика мен терминология:

Фигура – Фигура – Sigure

Құндылықтарға баулу:

Сабақта жауапкершілік ,айқындық ,кұрмет,ынтымақтастық.

Пән аралық байланыс:

Бейнелік өнері, математика

Алдыңғы білім:

Өткен тақырып бойынша сұрақтар беріп, осы сабақпен логикалық көпір құру. Графика және графикалық бейнелер дегеніміз не?Графикалық редакторда сурет салу үшін қандай құралдарды пайдаламыз?Суретті қалай сақтауға болады?

Сабақтың барысы:

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығутүрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

3 минут





5 минут









Сабақтың ортасы


5 минут








10 минут








4 минут








2 минут





6 минут


Оқушылармен амандасу.

«Жадырайық, жайнайық! Жылы лебіз сыйлайық» атты психологиялық тренинг өткізу. (оқушылар алақандарын бір-біріне жақын ұстап, ыстық лебізін білдіреді. Мыс:әдемісің, ақылдысың т.б.)

Ал, енді балалар өткен сабақты қайталап өтейік.

«Сұрақ жауап» әдісі арқылы мына сұрақтарға жауап берейік.

  • Өткен сабақта біз қандай редактормен таныстық?

  • «Paint» деген қандай редактор?

  • «Paint» редакторын қалай іске қосамыз? Кім көрсетеді? (жарайсыңдар, балалар )

Дескриптор:

Сұрақтарға жауап береді.

Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Сиқырлы қобдишада» жасырылған. Қобдишада не жасырылғанын анықтау үшін жұмбақ шешейік.

Жұмбақтар арқылы жаңа сабақтың мақсатын анықтау.

Жұмбақтар
1.Шуақ шашқан күнге ұқсаймын көбірек,
 
Менің атым- (дөңгелек) 
2. Барлық шатыр ұқсайды тек өзіме, 
Бірден білер құлақ асқан сөзіме. (үшбұрыш) 
3.Теледидар таныс екен баршаға, 
Ал, пішіні ұқсайды ғой (шаршыға). 
- Балалар, Сиқырлы қобдишаның ішінде не бар екен? (балалардың жауаптары)

Қане, бәріміз бірге көрейік. (балалар бір бірден алады)

Ал енді қолдарындағы фигураларды атап беріндерші?


Ендеше балалар сабағымздың тақырыбы не?

Жақсы балалар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Графикалық редактордағы фигуралар».

(Мақсаты таныстырылады. )

Нақт ырақ айтатын болсақ, бүгін біз «Paint» графикалық редакторын қолданып, геометриялық фигуралармен таныса отырып, оларды суреттеуге үйренеміз.


Сабақтың мазмұнымен танысу үшін бейнематриалмен танысамыз. (Видео)

Бүгінгі сабағымыздың мақсатына сай қолдарыңдағы фигураларды «Paint» редакторында салып үйренетін боламыз.


1-тапсырма.

Енді геометриялық фигураларды өздерің «Paint» редакторында салып көресіңдер.

Дескриптор:

фигураларды «Paint» редакторында салады;

контур сызады

фигураны бояйды.

Ф.Б.


2-тапсырма. «Сәйкестендіру»

Дескриптор:

Фигураларды атауларымен сәйкестендіреді.

Ф.Б.

Енді осы фигураларды «Paint» редакторында өзіміз салып көрейік. Ол үшін «Paint» редакторын қалай іске қосатынымызды еске түсірейік. (Тақтада орындайды)

Оқушылар бірін -бірі «Смайлик» арқылы бағалайды.


Сергіту сәті. (музыка, видео)


3-тапсырма. Өздік жұмыс «Танграмм «әдісі

Мына фигураларды қолдана отырып, өзіңе ұнаған сурет құрастыр.

Балалар сабақ түсінікті болды ма?

Сендерге сабақ қызықты өтті ме?

Сабақтан алған білімдерінді қандай деңгейде деп ойлайсындар, соны табыс баспалдағында көрсетіп өтіндер!

Стикер

































Компьютеринтерактивті тақта




Оқулық

(60бет)




Компьютер

















Сабақтың соңы

5 минут

Кері байланыс . «Табыс баспалдағы»

Оқушылар өз смайликтерін өз баспалдағына жабыстырады


Саралау – Сіз қандай

тəсілмен көбірек қолдау

көрсетпексіз? Сіз басқаларға

қарағанда қабілетті оқушыларға қандай

тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың

материалды игеру

деңгейін қалай тексеруді

жоспарлап отырсыз?


Денсаулық жəне

қауіпсіздік техникасын

сақтау

Топта жұмыс істегенде, әрбір оқушы өзінің білім деңгейінде жұмыс істейді.

Мұғалім саралау ретінде шығармашылық қабілеттерін ашуға көмектесетін тапсырманы орындауды ұсынады.

Материалды меңгеру деңгейін бағалау мұғалімнің түсініктемесі арқылы, материалдарды бекіту кезінде жүзеге асырылады. Постерді көрсете отырып, оқушылар алынған ақпаратты талқылап, өнімділікті өзара бағалау арқылы бағалау мүмкіндігіне ие.

Ынтымақтастық орнатады

Информатика кабинетінде

қауіпсіздік техникасын

сақтау

Сабақ бойынша рефлексия<

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!