ашық сабақ Грекия тақырыбына қмж

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ашық сабақ Грекия тақырыбына қмж

Материал туралы қысқаша түсінік
5 ші сыныпқа арналған Грекия тақырыбына арналған ашық сабақ қмжсы
Материалдың қысқаша нұсқасы


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 3С бөлімі. Грекия мәдениеті.

Пәні: Дүниежүзі тарихы

Мектеп:

Күні:

Мұғалім:

Сынып: 5

Қатысқаны: 15

Қатыспағаны: 0

Сабақтың тақырыбы:

Ежелгі Грекияның гимназия, лицей, академиялары нені үйретті.

Сабақ негізделген оқу мақсаты

5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау;

5.2.4.1– ежелгі қоғамның дамуындағы жазудың рөлін сипаттау;

5.1.2.1-ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау;

Сабақтың мақсаттары

Ғылымдардың пайда болуы,дамуы туралы және оның шаруашылық іс-әрекеттегі ықпалына тигізген әсерін біледі.

Ежелгі қоғамдағы қалыптасқан жазу рөлі туралы біледі;

Ежелгі қоғамның дамуындағы әлеуметтік ұйым туралы білім қалыптасады.

Ойлау дағдыларының деңгейлері

Білу,түсіну

Бағалау критерийлері

Ғылымдардың қалыптасуы мен дамуына қоғамдағы өзгерістердің тигізген ықпалын сипаттайды;

Ежелгі қоғамның дамуындағы жазудың рөлін сипаттайды;

Құндылықтарға баулу

-Қарым-қатынас мәдениеті

-Өзгелердің көзқарасына құрметпен қарау

Пәнаралық байланыс

Әдебиет,география

Тілдік мақсат

Гимназия,Академия,Лицей,Палестра(туралы жазу)

Алдыңғы білім

Ежелгі Грекия өнерінде мифтер қандай көрініс тапқанын біледі.

Жоспар

Сабақтың жоспарланған кезеңдері


Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Басы

I.Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

3 минут

«Өзі туралы кластер» тренинг

Оқушылар танысу үшін өздері туралы кластерлер құрастыруы керек. Олар парақтың ортасындағы шеңберге өз есімдерін жазып, одан таралатын шеңберлерге өздерінің өмірінде маңызы бар бес негізгі рөлін жазады. Мысалы: Үйдің үлкені, адал дос,сүйікті бала т.б. оқушыларды мадақтау арқылы бағалау.


Сыныпты топқа бөлу

«Сиқырлы конверт» әдісі арқылы арқылы 3 топқа бөлу.

1 – топ «гректер»

2 – топ «египеттер»

3 – топ «римдер»


II.Үй тапсырмасын сұрау:

Оқушылардың оқу жетістігі анықтау

Ой қозғау арқылы үй тапсырмасы сұралады.


Сурет арқылы жаңа тақырыпты ашу.

  1. Суреттен не көріп тұрсындар?

2. Не ерекше болды?

3. Тақырыпты болжап көріңіз...

Болжамдарын негіздейді.







А4 қағаз













Мұғалімге

арналған

нұсқаудық,

оқулық,

үлестірме

Қағаздар,

Суреттер

Интербелсенді тақта



Ортасы

ІІІ. Жаңа тақырып.

Жаңа тақырыппен таныстыру

1 тапсырма. «Айнымалы бекеттер» әдісін қолдану арқылы топтық жұмыс жүргізу.

1 – топ.(гректер) Ежелгі Грекиядағы ғылымның қалыптасып,дамуына қандай жағдайлар әсер еткенін сипаттаймыз?

2 – топ. (египеттер). Ежелгі қоғамның дамуындағы жазудың рөлін анықтаңдар ?

3 – топ. (римдер). Ежелгі Грек мектептерін атаңдар ?


Әр топтың баяндамашысы өз бақылау нәтижесімен таныстырады.

Бағалау: « 2 жұлдыз,бір тілек »


Дескриптор:

1.Ежелгі Грекиядағы ғылым туралы сипаттайды.

2.Ежелгі гректердің жазуын анықтайды.

3.Ежелгі Грекия мектептерін атайды.

Дәптермен жұмыс: Жаңа сөздерді жазу.

(палестра,академия,лицей,гимназия)


2 тапсырма. Жұптық жұмыс.

«Дәлелде,түсіндір» стратегиясы.

Ежелгі Грекиядағы ғылымның дамуына қандай жағдай жасалғанын дәлелдейді;

Ежелгі Грекиядағы мәдениет пен тәрбиенің ерекшелігін түсіндіреді;

Ежелгі Гректердің жазуын талқылайды;

Сынып тыңдайды. Ең басты дәлел дәптерге жазылады. Жұптық бағалау дайын жауап үлгісімен.



3 тапсырма. Венн диаграммасы.

Ежелгі грек мектептері мен қазіргі мектептердің айырмашылықтарын жаз.

Shape1

Ежелгі грек мектептері

Shape2

Қазіргі мектептер


Айрма

шылықтары




Бағалау дескриптор арқылы


Ежелгі Грек мектептерімен қазіргі мектептердің ерекшелігін атайды;

Ежелгі Грек мектептерімен қазіргі мектептердің ұқсастығын анықтайды;

Ежелгі Грек мектептерімен қазіргі мектептедің айырмашылықтарын жазады;



Оқулық





















Кесте























Венн

диаграммасы

А3 формат,маркер
















Соңы

Сабақты бекіту:

Кері байланыс: «плюс,минус,қызықты»

«П»-«плюс»-сабақ барысында өзіне ұнағаннын бәрін жазады;

«М»-«минус»- сабақта өзіне ұнамағаннын барлығын жазады;

«Қ»-«қызықты»-оқушылар өздерін таңқалдырған немесе жаңа ақпарат туралы жазады;

Оқушылар өздеріне белгілі мағлұматтар мен жаңа деректерді салыстырады, бұрынан білетіндерінің негізінде өздерінің танымдық талаптарын анықтайды.



Рефлексия. «Білім ағашына» стикерлерді жапсыру.

Сары түс – түсіндім.

Жасыл түс – түсінбедім.

Үйге тапсырма: Тақырыпты оқып сурет бойынша әңгіме құрастыру.



Кесте











Сурет,стикерлер








оқулық





Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, денсаулық, АКТ-мен байланыс.

Топтық, жұптық жұмыс арқылы оқушыға өзара қолдау көмек көрсету жүзеге асырлады. Ежелгі Грекиядағы жазудың пайда болуымен мектептермен таныстыру.

Оқушыларға топпен,жұптық, венн диаграммасы әдіс- тәсілдер арқылы тапсырмалары беріледі.

1.Оқушылардың сабаққа дайындау мақсатында психологиялық ахуал «Өзі туралы кластер» тренингін өткізу.

2. Топтық жұмыс арқылы оқушылардың бірлескен әрекетін бақылау, өзара мадақтау.

3.Жұптық жұмыс, дайын жазылған үлгі бойынша.

4.Әр оқушының оқу мақсатына жеткендігін анықтау үшін бағалау критерийлері мен дескрипторлар қолдану.

5.Кері байланыс:«плюс,минус,қызықты» кестесі арқылы оқушылардың алған білімдері бағаланады.

Рефлексия жасалады.


Қауіпсіздік сақталды.

АКТ мен байланыс орнатылды.

Рефлексия

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


- Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

- Бүгін оқушылар не білді?

- Сыныптағы ахуал қандай болды?

- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

- Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.01.2025
191
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі