Ашық сабақ :Ғұлама ғалым

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ :Ғұлама ғалым

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ тақырыбы:Ғұлама ғалым Пәні :әдебиеттік оқу
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім

Атақты тұлғалар

Педагогтың атыжөні

Естебаева А

Күні

14.02.25

Сабақтың тақырыбы

Ғұлама ғалым

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

3.2.1.2– шығарманы іштей саналы түрде түсініп көз жүгірьіп,\шолып\түртіп алып\ қажетті ақпаратты тауып\белгі қойып \сын тұрғысынан бағалап оқу


Сабақтың мақсаты (бағалау критерийлері)

Мәтіндегі қажетті ақпаратты тауып оқиды

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну, қолдану, талдау.

Ұлттық құндылықтар

Талап:тіл тазалығы

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері/

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас

тыру

кезеңі

2 минут


Мұғалім оқушылармен сәлемдеседі.

Не үшін керек? өлең жолдарын оқиды

Оқушылар сәлемдеседі.

Өлең шумақтарын оқиды


Мұғалімнің қолдау, қолпаштау сөздері

Көңілді орта

Өткенді бекіту

3 минут

Тест орындау.


Жаңа сабақ

Пазл әдісі бойынша сабақ тақырыбын болжайды

Бөлімді қайталау бойынша тест тапсырмаларын орындайды

Қима қағаздарды пайдаланып сабақ тақырыбын болжайды



Оқушылар бірі тексере отырып өзара бағалайды

Дескриптор:

1Тапсырманы орындайды

ҚБ: 2 балл

Басбармақ арқылы бағалау


Оқулық


Сабақтың ортасы

5 минут















Сабаққа кіріспе

Оқушыларды оқу мақсаты және жаңа сабақ тақырыбымен таныстыру

Балалар қандай атақты тұлғаларды білесіңдер?

-Абай Құнанбаев, Әбу Насыр әл-Фараби, Мұхтар Әуезов!

-Жарайсыңдар!


Топтық жұмыс

Атақты тұлғалар әдісі

Суретті ақпаратпен сәйкестендіреді



1-тапсырманы орындау үшін топпен жұмыс жасаймыз. Атақты тұлғаларды бірге анықтайық!

1-топ

Аристотель- біздің заманымызға дейінгі 384 жылдары Македония аралында туылған. Аристотель-әлемнің бірінші ұстазы. Физика, логика, биология, театр, музыка, экономика салаларында еңбектер жазып қалдырған.

2-топ

Әбу Насыр Әл-Фараби- әлемге әйгілі ойшыл. Аристотельден кейінгі әлемнің екінші ұстазы. Философия, математика, ботаника, логика, музыка, астрономия, физика салаларында еңбектер жазып қалдырған.

3-топ

Платон- біздің заманымызға дейінгі 427 жылдары дүниеге келген. Платон- Аристотельдің ұстазы. Өнер , әдебиет, физика, политика, математика ғылымдарының негізін қалаған.

-Балалар әлемнің екінші ұстазы кім?

Бейнежазба көрсетіледі



ФС.Оқылым ҰЖ

3.Мәтінмен жұмыс.

Аңызды түсініп оқы

Дәптермен жұмыс

Сөздік жұмысы:

шаһар – қала

Ынтызарлық– құштарлық

Үрмет-атақ даңқ,құрмет

Шайыр-суырып салма ақын



Сергіту сәті

Жұптық жұмыс

Оқы, ойла, сурет сал әдісі

Мәтіннен әл-Фараби отырған бақша суреттелген тұстарды тауып оқуды тапсырады.


Сол үзінді бойынша сурет салуды ұсынады.

Топтық жұмыс

І топ Әл -Фараби-ойшыл\

Ғажайып бақта отырған әл-Фараби неге көңілсіз деген сұраққа жауап береді

ІІ топ Әл Фараби ғұлама

Ғажайып бақта отырған әл-Фараби неге көңілсіз деген сұраққа жауап береді


ІІІ топ Әл Фараби ақын

Ғажайып бақта отырған әл-Фараби неге көңілсіз деген сұраққа жауап береді








Сұрақтарға жауап береді

Топтық жұмыс орындайды





















Оқушылар аңызды түсініп оқиды.






Сөздік жұмыс орындайды













Қимыл көрсетеді



Мәтіннен әл-Фараби отырған бақша суреттелген тұстарды тауып оқиды.

Сол үзінді бойынша сурет салады.






Оқушылар ғажайып бақта отырған әл-Фараби неге көңілсіз екенін айтады.

Берілген топтарға бөлініп, әл-Фараби туарлы сөйлейді.

























Дескриптор:

1.Берілген мәліметтерді оқиды.

2.Атақты тұлғаны анықтайды.

3.Суретпен сәйкестендіреді.

Қб-3балл



Басбармақ арқылы бағалау

































Дескриптор:

1.шығармадан қажетті ақпаратты тауып оқиды

ҚБ-2 балл


Дескриптор:

1.аңызды түсініп оқиды

ҚБ-1 балл


Басбармақ арқылы бағалау







Дескриптор:

1. Берілген топтарға бөлініп, әл-Фараби туарлы сөйлейді.

2 ғажайып бақта отырған әл-Фараби неге көңілсіз екенін айтады.



ҚБ-2 балл



Оқулық


































Бейнежазба көрсетіледі

https://youtu.be/r7iGPUs

VbxQ?si=G7w_lp

BnsknlAc9V

























оқулық

0Сабақтың соңы Рефлексия

5 минут

Сабапқты қорытындылау

Кері байланыс бағдаршам әдісі арқылы жасалады

Classroomscreen платформасы

Кері байланыс бағдаршам әдісі арқылы жасалады

Classroomscreen платформасы

Қолдау сөздер








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.04.2025
219
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі