Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Педагогтің аты-жөні

    Туребекова Меруерт Жумабековна

    Күні:

    16.02.2021 ж

    Сынып: 3

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Ғұлама ғалым. Сағыныш сазы (аңыз)

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.2.1.1 мәтінді дауыстап түсініп/ рөлге бөліп/ мәнерлеп/ теріп оқу;

    3.2.4.1 өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық ерекшеліктерін анықтау.

    Сабақтың барысы.

    3.2.1.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау

    3.2.4.1 - өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық ерекшеліктерін оқыту, дереккөздерден іздеу.

    Сабақтың кезең

    уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    1.Ұйымдастыру

    Сәлемдесу

    Қызығушылығын ояту


    Психологиялық ахуал

    Ширату тапсырмасы.

    Оқушыларды берілген сөздерді таңдау арқылы талдау.

    «Ғұлама»

    «Ұстаз»

    «Ақын»

    «Ойшыл»

    Оқушылар сөздерді таңдап, ол туралы өз ойларын ортаға салады

    Сабақ тақырыбы және оқу мақсаттарымен таныстыру.

    Оқушылармен бағалау критерийін құрастыру немесе таныстыру.

    Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)


    Психологиялық ахуалға берілген психогиялық жаттығуларды орындау арқылы жаңа сабаққа назар аудару.






    Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.





    ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.


    Сөздер жазылған парақшаларинтербелсенді тақта

    Слайд №1-3

    Қосымша 1


    Ортасы

    1. 1-тапсырма

    (МК, Ұ,) суретпен жұмыс «Сұрақтары бар қорап» әдісі арқылы берілген сұрақтарға мұғалім көмегімен жауап береді.

    1. Әл-Фараби кім болған?

    2. Оның өмір жылдары қандай?

    3. Әл-Фараби қайда туды?

    4. Ол қандай отбасыда туды?

    5. Әл-Фараби қайда оқыды?

    6. Оны қалай атаған?

    7. Ол кімнің ізін қуған?

    8. Әл-Фарабидің қандай еңбектері бар?

    9.Балалар жақында ғұлама Әл-Фарабидің неше жылдық мерейтойын атап өттік?

    Қосымша мәлімет: Әбу Насыр әл- Фараби- Отырар қаласында 870 жылы өмірге келген. Ерте кезде арабтар Отырар қаласын Фараб деп атаған. Содан ұлы ұстаз Фараби аталып кеткен. Әл- Фараби Отырарда алғаш рет қыпшақ тілінде білім алған. Ол парсы, араб, түркі тілдерін меңгерген. Грекше, латынша білген. Дүние жүзінің ғалымдары оның ғұламалығын ерекше бағалап, Аристотельден кейінгі «екінші ұстаз» деп атаған.

    Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі. Тапсырманы орындау кезінде бірін-бірі тыңдап, толықтырады. Қабілеті төмен оқушыларға қолдау көрсетіледі.

    (Б) оқушылар бірін – бірі смайлик арқылы бағалайды

    2 - тапсырма

    (Ө, Т, МК) «Фишбоун» әдісімен «Сағыныш сазы»

    Постерге балықтың қаңқасы суретін салып, басына тақырып жазылады. Денесінің жоғарғы жағындағы қанаттарға идеяның себептері, төменгі қанаттарға идеяның салдары жазылады. Түйінді ой құйрығына жазылады. Кейін ауызша, жазбаша кері байланыс беруге болады.

    -шығарма аңызға жататынын дәлелдейді. (аңыз дегеніміз не? анықтамасын айтады);

    - жанрлық ерекшелігін түсіндіреді;

    Аңыз мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.

    Сұрақтар:

    1. Әл-Фараби өлең жазды, сонымен қатар бос

    уақытында немен айналысты?

    1. Бақшаны суреттеп бер.

    2. Ол бақшада жатып жазған өлеңін неше жасында

    жазды және ол қандай сезімнен туды?

    Түсініксіз сөздермен жұмыс жүргізіледі. Аңыздағы бақшаны көркем - бейнелі сөздерді қолдана отырып өз сөзімен суреттеп айтады.

    Дәптермен жұмыс Сөздік:

    Шаһар – қала

    Ынтызарлық – сағынып

    Үрмет – атақ, баңқ, құрмет.

    Шайып – түркі халықтарында суырыпсалма ақын

    Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі. Тапсырманы орындау кезінде бірін-бірі тыңдап, толықтырады. Қабілеті төмен оқушыларға қолдау көрсетіледі.

    (ҚБ) дескриптор бойынша бағалау.

    • аңызды түсініп оқиды, мазмұндай алады;

    • мәтіннен қажетті ақпаратты тауып оқи алады;

    • аңыз мазмұны бойынша сұрақтарға жауап бере алады;

    • аңызға қатысты өз ойын айта алады;

    • шығарманың жанрын ажыратады және салыстыра алады.

    3-тапсырма

    (ЖЖ, ОТ) «Суреттеу» әдісіне сүйеніп оқушылар аңыздағы бақша суреттелген бөлікті тауып оқиды.

    Бақша суреттелген бөлік:

    Бақшадағы хауыз жанында, бағдат кілем төселген кілемше үстінде құс жастықты шынтаған ол ой үстінде отырады. Мәуе ағаштарының бұтағына қонған бұлбұл құстар сайрап тұр.

    Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтижелер күтіледі. Оқушылар бірге жұмыс жасап, ақпаратты іздеуге немесе өз идеяларын айтуға үйренеді. Мәтін құрастыруда кейбір топтарға мұғалім қолдау көрсетеді.

    (Б) «Бағдаршам» әдісі

    Жасыл түс – барлығын оқып үлгердім, аңыздың кейбір тұстары түсініксіз болды.

    Қызыл түс – оқып үлгермедім, аңызды түсінбедім

    Сары түс – барлығын толық оқыдым, түсіндім

    4 - тапсырма

    (МК, Т, ЖЖ) «Бір минуттық әңгіме» тәсілімен ұжымда әңгімелесіп, Әл-Фараби туралы ой қорытады.

    Берілген тірек сөздер: Ғалым, Ақын, Ойшыл

    Саралау. Тапсырма бойынша жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі. Қабілеті төмен оқушы мен қабілеті жоғары оқушылар жұптасады. Оқушылар бір – бірімен ой бөліседі, идеяларын ортаға салады.

    (Б) «Пантомима» Сөзсіз қимыл көрсету арқылы, өздерін бағалайды.


    Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.





























    Белсенді оқу тапсырмалары(ұжымда)

    суретпен және мәтінмен жұмыс








    Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау



    Форматив

    ті бағалау.




















    ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.


    Оқулықтың 41-бетіндегі Әл-Фараби суреті,

    қорап,

    сұрақтар жазылған парақша

    лар

    Қосымша 2




    Слайд 4
























    Оқулық 44-45-беттер, түсіндірме сөздік,

    слайд 5





    Слайд 6

    оқулық,

    қосымша 3












    Слайд 7





    Соңы

    (Ұ) Кері байланыс:«Өсімдік бейнесі» әдісі.

    Діңгегіне-сұрақтарыңызды жазасыздар.

    Бұтақатарына-бүгінгі сабақтан алған білімдеріңіз.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Туребекова Меруерт Жумабековна
    27 Қараша 2021
    2075
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Ғұлама ғалым. Сағыныш сазы (аңыз) 3 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Ғұлама ғалым. Сағыныш сазы (аңыз) 3 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ Ғұлама ғалым. Сағыныш сазы (аңыз) 3 сынып Сабақтың барысы: - шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау - өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық ерекшеліктерін оқыту, дереккөздерден іздеу.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Педагогтің аты-жөні

    Туребекова Меруерт Жумабековна

    Күні:

    16.02.2021 ж

    Сынып: 3

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Ғұлама ғалым. Сағыныш сазы (аңыз)

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.2.1.1 мәтінді дауыстап түсініп/ рөлге бөліп/ мәнерлеп/ теріп оқу;

    3.2.4.1 өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық ерекшеліктерін анықтау.

    Сабақтың барысы.

    3.2.1.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау

    3.2.4.1 - өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық ерекшеліктерін оқыту, дереккөздерден іздеу.

    Сабақтың кезең

    уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    1.Ұйымдастыру

    Сәлемдесу

    Қызығушылығын ояту


    Психологиялық ахуал

    Ширату тапсырмасы.

    Оқушыларды берілген сөздерді таңдау арқылы талдау.

    «Ғұлама»

    «Ұстаз»

    «Ақын»

    «Ойшыл»

    Оқушылар сөздерді таңдап, ол туралы өз ойларын ортаға салады

    Сабақ тақырыбы және оқу мақсаттарымен таныстыру.

    Оқушылармен бағалау критерийін құрастыру немесе таныстыру.

    Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)


    Психологиялық ахуалға берілген психогиялық жаттығуларды орындау арқылы жаңа сабаққа назар аудару.






    Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.





    ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.


    Сөздер жазылған парақшаларинтербелсенді тақта

    Слайд №1-3

    Қосымша 1


    Ортасы

    1. 1-тапсырма

    (МК, Ұ,) суретпен жұмыс «Сұрақтары бар қорап» әдісі арқылы берілген сұрақтарға мұғалім көмегімен жауап береді.

    1. Әл-Фараби кім болған?

    2. Оның өмір жылдары қандай?

    3. Әл-Фараби қайда туды?

    4. Ол қандай отбасыда туды?

    5. Әл-Фараби қайда оқыды?

    6. Оны қалай атаған?

    7. Ол кімнің ізін қуған?

    8. Әл-Фарабидің қандай еңбектері бар?

    9.Балалар жақында ғұлама Әл-Фарабидің неше жылдық мерейтойын атап өттік?

    Қосымша мәлімет: Әбу Насыр әл- Фараби- Отырар қаласында 870 жылы өмірге келген. Ерте кезде арабтар Отырар қаласын Фараб деп атаған. Содан ұлы ұстаз Фараби аталып кеткен. Әл- Фараби Отырарда алғаш рет қыпшақ тілінде білім алған. Ол парсы, араб, түркі тілдерін меңгерген. Грекше, латынша білген. Дүние жүзінің ғалымдары оның ғұламалығын ерекше бағалап, Аристотельден кейінгі «екінші ұстаз» деп атаған.

    Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі. Тапсырманы орындау кезінде бірін-бірі тыңдап, толықтырады. Қабілеті төмен оқушыларға қолдау көрсетіледі.

    (Б) оқушылар бірін – бірі смайлик арқылы бағалайды

    2 - тапсырма

    (Ө, Т, МК) «Фишбоун» әдісімен «Сағыныш сазы»

    Постерге балықтың қаңқасы суретін салып, басына тақырып жазылады. Денесінің жоғарғы жағындағы қанаттарға идеяның себептері, төменгі қанаттарға идеяның салдары жазылады. Түйінді ой құйрығына жазылады. Кейін ауызша, жазбаша кері байланыс беруге болады.

    -шығарма аңызға жататынын дәлелдейді. (аңыз дегеніміз не? анықтамасын айтады);

    - жанрлық ерекшелігін түсіндіреді;

    Аңыз мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.

    Сұрақтар:

    1. Әл-Фараби өлең жазды, сонымен қатар бос

    уақытында немен айналысты?

    1. Бақшаны суреттеп бер.

    2. Ол бақшада жатып жазған өлеңін неше жасында

    жазды және ол қандай сезімнен туды?

    Түсініксіз сөздермен жұмыс жүргізіледі. Аңыздағы бақшаны көркем - бейнелі сөздерді қолдана отырып өз сөзімен суреттеп айтады.

    Дәптермен жұмыс Сөздік:

    Шаһар – қала

    Ынтызарлық – сағынып

    Үрмет – атақ, баңқ, құрмет.

    Шайып – түркі халықтарында суырыпсалма ақын

    Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі. Тапсырманы орындау кезінде бірін-бірі тыңдап, толықтырады. Қабілеті төмен оқушыларға қолдау көрсетіледі.

    (ҚБ) дескриптор бойынша бағалау.

    • аңызды түсініп оқиды, мазмұндай алады;

    • мәтіннен қажетті ақпаратты тауып оқи алады;

    • аңыз мазмұны бойынша сұрақтарға жауап бере алады;

    • аңызға қатысты өз ойын айта алады;

    • шығарманың жанрын ажыратады және салыстыра алады.

    3-тапсырма

    (ЖЖ, ОТ) «Суреттеу» әдісіне сүйеніп оқушылар аңыздағы бақша суреттелген бөлікті тауып оқиды.

    Бақша суреттелген бөлік:

    Бақшадағы хауыз жанында, бағдат кілем төселген кілемше үстінде құс жастықты шынтаған ол ой үстінде отырады. Мәуе ағаштарының бұтағына қонған бұлбұл құстар сайрап тұр.

    Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтижелер күтіледі. Оқушылар бірге жұмыс жасап, ақпаратты іздеуге немесе өз идеяларын айтуға үйренеді. Мәтін құрастыруда кейбір топтарға мұғалім қолдау көрсетеді.

    (Б) «Бағдаршам» әдісі

    Жасыл түс – барлығын оқып үлгердім, аңыздың кейбір тұстары түсініксіз болды.

    Қызыл түс – оқып үлгермедім, аңызды түсінбедім

    Сары түс – барлығын толық оқыдым, түсіндім

    4 - тапсырма

    (МК, Т, ЖЖ) «Бір минуттық әңгіме» тәсілімен ұжымда әңгімелесіп, Әл-Фараби туралы ой қорытады.

    Берілген тірек сөздер: Ғалым, Ақын, Ойшыл

    Саралау. Тапсырма бойынша жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі. Қабілеті төмен оқушы мен қабілеті жоғары оқушылар жұптасады. Оқушылар бір – бірімен ой бөліседі, идеяларын ортаға салады.

    (Б) «Пантомима» Сөзсіз қимыл көрсету арқылы, өздерін бағалайды.


    Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.





























    Белсенді оқу тапсырмалары(ұжымда)

    суретпен және мәтінмен жұмыс








    Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау



    Форматив

    ті бағалау.




















    ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.


    Оқулықтың 41-бетіндегі Әл-Фараби суреті,

    қорап,

    сұрақтар жазылған парақша

    лар

    Қосымша 2




    Слайд 4
























    Оқулық 44-45-беттер, түсіндірме сөздік,

    слайд 5





    Слайд 6

    оқулық,

    қосымша 3












    Слайд 7





    Соңы

    (Ұ) Кері байланыс:«Өсімдік бейнесі» әдісі.

    Діңгегіне-сұрақтарыңызды жазасыздар.

    Бұтақатарына-бүгінгі сабақтан алған білімдеріңіз.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 3 сынып
    27.11.2021
    2075
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Туребекова Меруерт Жумабековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации