Əліппе-дəптермен
жұмыс.
1-тапсырма.Сурет бойынша
әңгіме құрастыру:
1.Суретте не болып жатыр деп
ойлайсыңдар?
Қандай дəстүрлерд
ікөріптұрсыңдар?
2. Тұсаукесер рəсімі туралы
айтып береді.
Жаңа үй, жаңа жұмыс орнының
ашылу салтанатында
қызыл
таспаны қию туралы дəстүрді де
айтады.
2-тапсырма бойынша мəтінді оқиды.
Қайшының қандай құрал екенін, оның қажеттілігін
түсіндіреді.
Шаш
кестіруге барғанда шаштараз шашты немен
қияды?
Сергіту сәті:
3-тапсырма.
Достардың көңілді күлкілерін салу:
«Хи-хи!»,«Хо-хо!», «Хи-хо-хи!» – деп күліп
дыбыстайды.
4-тапсырма. «Қайшының əнін
тыңдайды.
Тақтадағы Х əрпінің бейнесіне
ұқсас қайшының суретін іліп
қояды.
Қайшыныңашық тұрғанда Х
дыбысына ұқсас екенін
түсіндіреді.
Топтық
тапсырма
1-топқа Х дыбысының жазылуын
көрсету
2-топ: х дыбысын суреттердің
ішінен тауып белгілеу
3-топ: Асхана- сөзіне дыбыстық
талдау (қызыл,көк қаламдармен белгілеп
шығу)
Электронды
оқулық.
Балалар Х дыбысын дұрыс айтуға
жаттығады.
Х –Х –Х -
деп
айтайық, созылмай қысқа айтылады.
Х – қатаң дауыссыз дыбыс жəне ауа окпеден
кедергі арқылы шығады.
Дидактикалық
ойын:
«Аққала құрастыру
».
Ойын шарты: Балалар әртүрлі
қиып дайындалған, аққала бөліктерінде жапсырылған сұрақтарға жауап
беру арқылы құрастыру керек.
Қай тапсырманы орындау
қызықты болды?
|