Ашық сабақ. Хабарлы сөйлем 2-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. Хабарлы сөйлем 2-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы

ДОІЖО:

Сабақтың тақырыбы:

Үзіліс кезінде демалуға арналған ережелерді сақтаймын

Хабарлы сөйлем

Мұғалімнің аты-жөні:


Күні:

СЫНЫП:

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу

2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау

2.3.7.1 - сөйлем түрлерін айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қою

2.4.2.6 - сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Оқушылар сөйлем туралы біледі. Хабарлы сөйлемді ажырата алады,сөйлем құрайды.

Ресурстар

Интерактивті тақта, аудиожазба

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Аралас сабақ

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут









5 мин

І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды түгелдеп, сабаққа назарын аудару.

Психологиялық дайындық . Шаттық шеңбер құру

Шеңбер болып тұрайық

Алақынды ашайық

Күннің нұрын салайық

Қонақтарға шашайық

Топқа бөлу: ай аттарына қарай 3 топқа бөлу. Қыркүйек – 1- топ, қазан- 2-топ, қараша-3-топ

Топ жетекшілерін сайлау. Әр топ жетекшісінің міндетімен, топ мүшелерін топ жетекшілері бағалайтынын айту.

Үй тапсырмасы: «Серпілген сауал» әдісі арқылы

Сөйлем туралы ережені сұрау

25- жаттығу. Көшіріп жаз.

1-топ: Қыркүйек

2- топ: Қазан

3- топ: қараша

Жаңа білім

10 минут





Ой қозғау:

Жұмбақ жасыру.

Өзім сөзден тұрамын

Тиянақты ойды құрамын

-Жұмбақтың шешуі не?

-Сөйлем.

-Ендеше біздің тақырыбымыз неге байланысты болады?

-Сөйлем тақырыбына байланысты.

-оқушылар 1-2 сыныптардан сөйлем тақырыбымен таныссыңдар

-Ендеше сөйлем тақырыбы бойынша нені білеміз?


Топтастыру Сөйлем сөзден құралады.

Shape2 Shape1 сөйлемнің бірінші сөзі бас әріптен

басталып жазылады.

Shape3 сөйлемдегі сөздер бөлек жазылады.

Shape4 сөйлемдегі сөздер бір- бірімен

Shape5

Сөйлем

байланысты болады.

сөйлем тиянақты ойды білдіреді.

Shape8 Shape7

Shape9 Shape10


-Ал енді айтқан ойларымызды топтастырып көрейік.

Білу және түсіну

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

29. Мәтінді түсініп оқы. Үзілісте.

«Жариялау» әдісі

(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.)

Үзілісте сендер не істейсіңдер?

Үзіліс не үшін беріледі деп ойлайсың?

Ұзіліс кезінде демалуға арналған ережелерді құрастырып көр.

Берілген сөздермен сөйлем құрастыр.

I топ II топ III топ

Қыс Жаз Көктем

Әр тапсырмадан кейін әр топ жетекшісі өз тобын бағалайды.(бағалау парақшасына)






Оқулық,

мәтіндер.

Ортасы

7 минут




Қолдану. Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау.

Түсіндіру.

Дәптермен жұмыс.

31. Суретке қара

  • Суреттегі балалардың қайсысы үзілісте өзін жақсы ұстады? Қай оқушы өз тәртібін өзгерту керек деп ойлайсың?

Оқулық, жазу дәптері


Сергіту сәті

2 минут

Соз қолыңды оң жаққа,

Соз қолыңды сол жаққа.

Қолды айналдыр бұлғамай,

Шеңбер жасап тұрғандай

Жаттығу жасап сергіп қалады

Аяқталуы

Сабақты бекіту

5 минут

ОShape11 й қорытыу

«Кун шуағы» әдісі арқылы қорытынды жасау

1.Әр сөйлемнің соңына қандай тыныс белгілерді

қойдыңдар?

2. Сөйлем дегеніміз не?

3.Хабарлы сөйлем дегеніміз не?

4. Хабарлы сөйлемге мысалы келтір?

5. Үзіліс не үшін беріледі деп ойлайсың?

6. Ұзіліс кезінде демалуға арналған қандай ережелерді білесің?

Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады.

Бағалау


3 минут









Кері байланыс

3 минут

«Білім қоржыны» кері байланыс


Picture 5


Смайлитер арқылы бағалау




Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады.

Үйге тапсырма:

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

«Жарайсың!», «Тамаша!», «Керемет!» деген мақтау сөздер айтып отырамын.

Қабілеті жоғары оқушыларға деңгейлік тапсырамал беремін.

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары

шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен өз жоспарыма

қандай түзетулер енгіздім жəне

неліктен?


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.12.2017
6061
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі