Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    Бөлім 4. Әлеуметтік география 4.1 Халық географиясы

    Педагогтың аты-жөні

    Утепова Лаззат Сулаймановна

    Күні:


    Сынып:8

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Халық санағы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары:

    8.4.1.1 -халық санының анықтау әдістерін түсіндіреді

    Сабақтың мақсаты:

    1. *Халық санағы ұғымын сипаттайды;

    2. Халық санының анықтау әдістерін түсіндіреді;

    3. Халық санының өзгерістерін болжайды;

    *ЕББҚ үшін (айтылым дағдысы дамымаған, жазылым арқылы ойын жеткізуге ұмтылатын білім алушы)


    Бағалау критерийі:

    • Халық санағымен байланысты ұғымдарға сипаттама береді;

    • Халық санын анықтау әдістерінің маңыздылығын түсіндіреді;

    • Халық санының өзгеріс көрсеткіштерін анықтап, болжам жасайды;

    * ЕББҚ үшін – Демографиялық терминдердің ұғымын сәйкестендіре алады;

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі/уақыт:

    Педагогтің әрекеті:


    Оқушының әрекеті:

    Бағалау:


    Ресурстар:


    Сабақтың басы



    7 минут.

    1. Ұйымдастыру (сәлемдесу, түгендеу, топқа бөлу)





    2. Бейнеролик көрсетеді.

    Жаңа тақырыпты қысқаша түсіндіреді.



    3. Оқу мақсатын таныстыра отырып, оқушылардан БББ кестесінің 2 бағанын толтыруды сұрайды. Бағалау парақшасын таратады.

    1.Мұғаліммен сәлемдеседі, онлайн-генератор арқылы 3 топқа бөлінеді.

    1-топ. Халық

    2-топ. Мемлекет

    3-топ. Демография

    2. Оқушылар бейнеролик тамашалау арқылы тақырыптың атын анықтайды.

    Күн ретін, жаңа тақырыпты дәптерлеріне жазады.

    3. БББ кестесінің «Нені біледі?» «Нені білгісі келеді?» 2 бағанын толтырады.


    БББ кестесі

    Нені біледі?

    Нені білгісі келеді?

    Нені білді?









    Әрбір топ басшысы бағалау парақшасын дескриптор бойынша ұпайын қойып отырады.


    1. http://castlots.org/razdelit-na-gruppy/


    2. https://www.youtube.com/watch?v=rQNoRda0KpM бейнеролигі


    1. Padlet тақтасы https://padlet.com/uls86kz/padlet-lsabhbdbxk9ziy8j , Слайдтағы ақпараттар, дәптер, қалам.

    Сабақтың ортасы

    6 минут










































    20 минут




















    7 мин

    1 – тапсырма. Жеке жұмыс.

    «Географиялық диктант».

    Оқулықты пайдаланып, бос орындарды керекті сөздермен толтыруды тапсырады.









    *ЕББҚ үшін

    «Сәйкестендіру» әдісі

    Демография –

    Халық санағы –

    Тұрақты халық-

    Нақты халық –

    Заңды тіркелген халық -





















    2-тапсырма.

    Топтық жұмыс.

    Тақырыптарды топтарға бөліп береді. Тұжырымдамалық карта жасап, жоспар бойынша қорғауды тапсырады.

    Жоспар:

    • Әдістің жүргізілу ерекшелігі

    • Қағидалары

    • Жүргізудегі кедергілері

    • Қосымша сұраққа жауап беруі

    1-топ. Ұйымдастырылған түрдегі халық санағы.

    2-топ. Ағымдағы санақ немесе ағымдағы бағалау.

    3-топ. Санақ жүргізу тәсілдері.



    1. тапсырма.

    Жұптық жұмыс. «Жұппен ақылдас, бөліс»

    Кестеде берілген деректерді қолданып, бағаналы диаграмма құрастыру. Қазақстанның ТМД елдері ішінде алатын орнын анықтап, болашақтағы халық санының өзгерістеріне болжам жасау.

    1. Халық санағымен байланысты ұғымдарды бос орындарды керекті сөздермен толықтыру арқылы сипаттама береді.










    *ЕББҚ үшін

    Демографиялық терминдерді анықтамасына сәйкестендіреді.
























    2.

    Топтар берілген ақпаратты пайдаланып, дескриптормен таныса отырып, өз тақырыптары бойынша тұжырымдамалық карта жасайды. Padlet тақтасы арқылы қорғайды.












    3. Оқушылар жұптасып, Piktochart платформасы арқылы диаграмма құрастырады. Қазақстанның ТМД елдері ішінде алатын орнын анықтап, болашақтағы халық санының өзгерістеріне болжам жасайды.




    1.

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Халық санағымен байланысты ұғымдарға сипаттама береді;

    Халық санағы ұғымына сипаттама береді – 1

    Демография ұғымына сипаттама береді – 1

    Тұрақты халық

    ұғымына сипаттама береді – 1

    Барлығы

    3 ұпай


    *ЕББҚ үшін.

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Демографиялық терминдердің ұғымын сәйкестендіре алады;

    Демография ұғымын сәйкестендіреді – 1

    Халық санағы ұғымын сәйкестендіреді – 1

    Тұрақты халық ұғымын сәйкестендіреді – 1

    Нақты халық ұғымын сәйкестендіреді – 1

    Заңды тіркелген халық ұғымын сәйкестендіреді – 1

    Барлығы

    5 ұпай

    «Жарайсың»


    2.

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Халық санын анықтау әдістерінің маңыздылығын түсінд

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Утепова Лаззат Сулаймановна
    07 Ақпан 2024
    354
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ "Халық санағы" 8 сынып (ЕББҚ тапсырмасымен)

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ "Халық санағы" 8 сынып (ЕББҚ тапсырмасымен)

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бұл ҚМЖда ЕББҚ тапсырмасы, функционалдық сауаттылық тапсырмасы да бар.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    Бөлім 4. Әлеуметтік география 4.1 Халық географиясы

    Педагогтың аты-жөні

    Утепова Лаззат Сулаймановна

    Күні:


    Сынып:8

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Халық санағы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары:

    8.4.1.1 -халық санының анықтау әдістерін түсіндіреді

    Сабақтың мақсаты:

    1. *Халық санағы ұғымын сипаттайды;

    2. Халық санының анықтау әдістерін түсіндіреді;

    3. Халық санының өзгерістерін болжайды;

    *ЕББҚ үшін (айтылым дағдысы дамымаған, жазылым арқылы ойын жеткізуге ұмтылатын білім алушы)


    Бағалау критерийі:

    • Халық санағымен байланысты ұғымдарға сипаттама береді;

    • Халық санын анықтау әдістерінің маңыздылығын түсіндіреді;

    • Халық санының өзгеріс көрсеткіштерін анықтап, болжам жасайды;

    * ЕББҚ үшін – Демографиялық терминдердің ұғымын сәйкестендіре алады;

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі/уақыт:

    Педагогтің әрекеті:


    Оқушының әрекеті:

    Бағалау:


    Ресурстар:


    Сабақтың басы



    7 минут.

    1. Ұйымдастыру (сәлемдесу, түгендеу, топқа бөлу)





    2. Бейнеролик көрсетеді.

    Жаңа тақырыпты қысқаша түсіндіреді.



    3. Оқу мақсатын таныстыра отырып, оқушылардан БББ кестесінің 2 бағанын толтыруды сұрайды. Бағалау парақшасын таратады.

    1.Мұғаліммен сәлемдеседі, онлайн-генератор арқылы 3 топқа бөлінеді.

    1-топ. Халық

    2-топ. Мемлекет

    3-топ. Демография

    2. Оқушылар бейнеролик тамашалау арқылы тақырыптың атын анықтайды.

    Күн ретін, жаңа тақырыпты дәптерлеріне жазады.

    3. БББ кестесінің «Нені біледі?» «Нені білгісі келеді?» 2 бағанын толтырады.


    БББ кестесі

    Нені біледі?

    Нені білгісі келеді?

    Нені білді?









    Әрбір топ басшысы бағалау парақшасын дескриптор бойынша ұпайын қойып отырады.


    1. http://castlots.org/razdelit-na-gruppy/


    2. https://www.youtube.com/watch?v=rQNoRda0KpM бейнеролигі


    1. Padlet тақтасы https://padlet.com/uls86kz/padlet-lsabhbdbxk9ziy8j , Слайдтағы ақпараттар, дәптер, қалам.

    Сабақтың ортасы

    6 минут










































    20 минут




















    7 мин

    1 – тапсырма. Жеке жұмыс.

    «Географиялық диктант».

    Оқулықты пайдаланып, бос орындарды керекті сөздермен толтыруды тапсырады.









    *ЕББҚ үшін

    «Сәйкестендіру» әдісі

    Демография –

    Халық санағы –

    Тұрақты халық-

    Нақты халық –

    Заңды тіркелген халық -





















    2-тапсырма.

    Топтық жұмыс.

    Тақырыптарды топтарға бөліп береді. Тұжырымдамалық карта жасап, жоспар бойынша қорғауды тапсырады.

    Жоспар:

    • Әдістің жүргізілу ерекшелігі

    • Қағидалары

    • Жүргізудегі кедергілері

    • Қосымша сұраққа жауап беруі

    1-топ. Ұйымдастырылған түрдегі халық санағы.

    2-топ. Ағымдағы санақ немесе ағымдағы бағалау.

    3-топ. Санақ жүргізу тәсілдері.



    1. тапсырма.

    Жұптық жұмыс. «Жұппен ақылдас, бөліс»

    Кестеде берілген деректерді қолданып, бағаналы диаграмма құрастыру. Қазақстанның ТМД елдері ішінде алатын орнын анықтап, болашақтағы халық санының өзгерістеріне болжам жасау.

    1. Халық санағымен байланысты ұғымдарды бос орындарды керекті сөздермен толықтыру арқылы сипаттама береді.










    *ЕББҚ үшін

    Демографиялық терминдерді анықтамасына сәйкестендіреді.
























    2.

    Топтар берілген ақпаратты пайдаланып, дескриптормен таныса отырып, өз тақырыптары бойынша тұжырымдамалық карта жасайды. Padlet тақтасы арқылы қорғайды.












    3. Оқушылар жұптасып, Piktochart платформасы арқылы диаграмма құрастырады. Қазақстанның ТМД елдері ішінде алатын орнын анықтап, болашақтағы халық санының өзгерістеріне болжам жасайды.




    1.

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Халық санағымен байланысты ұғымдарға сипаттама береді;

    Халық санағы ұғымына сипаттама береді – 1

    Демография ұғымына сипаттама береді – 1

    Тұрақты халық

    ұғымына сипаттама береді – 1

    Барлығы

    3 ұпай


    *ЕББҚ үшін.

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Демографиялық терминдердің ұғымын сәйкестендіре алады;

    Демография ұғымын сәйкестендіреді – 1

    Халық санағы ұғымын сәйкестендіреді – 1

    Тұрақты халық ұғымын сәйкестендіреді – 1

    Нақты халық ұғымын сәйкестендіреді – 1

    Заңды тіркелген халық ұғымын сәйкестендіреді – 1

    Барлығы

    5 ұпай

    «Жарайсың»


    2.

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Халық санын анықтау әдістерінің маңыздылығын түсінд

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    География Ашық сабақ 8 сынып
    07.02.2024
    354
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Утепова Лаззат Сулаймановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации