|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.2A Х – XІІІ ғғ. Қазақстан территориясындағы мемлекеттер |
Мектеп: № 40 орта мектеп |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Абдуллаева Айжан Абилашимовна |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Халықаралық байланыстардың дамуындағы Ұлы Жібек Жолының рөлі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.4.2.2 Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардың дамуындағы орнын анықтау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Оқушылардың барлығы: Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардың дамуындағы орнын біледі; Оқушылардың көпшілігі: Ұлы Жібек жолының шығу тарихын түсінеді; Оқушылардың кейбіреулері:Ұлы Жібек жолының бағыттарын картада белгілеп, қолданады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Білу және түсіну: Ұлы Жібек жолы, айырбас сауда, динар, дирхем, солид ұғымдарының мағынасын біледі; Қолдану: Кескін картадан «Ұлы жібек жолының» тармақтарын көрсетеді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттары |
Бірқатар факторлар келесі факторларға әсер етті, мысалы... Ең басты өзгерістер / жетістіктер болды… Xғ - Yғ қарағанда маңыздырақ болды, өйткені… Бұл оқиға /өзгеріс маңызды болды / айтарлықтай, өйткені… Біздің анықтағанымыз... |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу
|
Мәңгілік Ел» идеясының «Тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы» құндылығын түркі тілдес мемлекеттермен тіл мен мәдениет, тарихтың ортақтығы екендігін бойларына сіңіру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
География, әдебиет, дүние жүзі тарихы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Қазақ даласы не себепті «Дешті Қыпшақ» деп аталды? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 3 мин |
Ұйымдастыру бөлімі Сәлемдесу Оқушыларда жағымды ахуал қалыптастыру Шаттық шеңбері арқылы оқушылар бір-біріне жылы лебіздер айтып, сәттілік тілейді. |
Слайд № 1
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6 мин
6 мин
2 мин |
Топқа бірігу ТЖ Оқушылар мозайка жасауға арналған суреттер негізінде 3 топқа бірігеді. Суретті құрастыру арқылы оқушылар жаңа сабақтың тақырыбы туралы өз болжамдарын айтады. «Миға шабуыл» әдісі
Қолданылатын суреттер:
Жібек матасы Карта Керуен Halyqaralyq bai`lanystardyn` damy`yndagy Uly Jibek jolynyn` ro`li Оқу мақсатымен таныстыру. Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен оқу мақсаттарымен оқушыларды таныстырамын. Әр тапсырма сайын оқушыларды бағалап және сөзбен қолпаштап отырамын. «Стоп-кадр әдісі» арқылы «Ұлы жібек жолы тарихы» бейнесюжетін көріп мынадай сұрақтарға жауап береді Керуен тобы
Дескриптор: -Ұлы Жібек Жолының басталу уақытын біледі -Ұлы Жібек Жолында орналасқан сауда жолдарын түсінеді. Жібек матасы
Дескриптор: -Сауда жолында тасымалданған тауарларды біледі; -Қазақстан жерінде шығысқа шығатын қақпаны біледі. Карта тобы
Дескриптор: -Қазақстан жерінде шығысқа шығатын қақпаны біледі. -Ұлы Жібек Жолы бойындағы ортағасырлық басты қалаларды біледі. Топ басшысы топ мүшелерін бағалау парағына бағалайды. Мұғалімнің бағлауы Кері байланыс |
Суреттер
https://www.youtube.com/watch?v=Ae7QAZ5pdEo |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 10 мин
5 мин |
Топтық жұмыс 1-топ Жібек матасының жасалуын «дара диаграмма» әдісі арқылы түсіндіреді. Дескриптор: -жібек құртын жинау тәсілін түсінеді; -жібек матасының жасалу жолын дара диаграммаға салады. Топтар бір-бірін бағалайды. Топ басшысы топ мүшелерін бағалау парағына бағалайды. Мұғалім сәйгүлік суретімен бағалайды 2-топ Ұлы жібек жолының сауда тармақтарын кескін картаға түсіреді:
Дескриптор:
Бағалау топтар бірін-бірі бағалайды Топ басшысы өз тобындағы оқушыларды бағалау парағына жазып, бағалап отырады. 3-топ Тапсырма «Хикая картасы» әдісі арқылы Жібек жолының тарихи маңызын саяси, экономикалық және мәдени салаларға топтастырады. Дескриптор: -Ұлы Жібек жолының тарихи маңызын біледі; -Жібек жолының экономикалық маңызын түсінеді; - Мәдени саласынының маңыздылығын салыстырады. Топтар бір-бірін бағалайды. Топ басшысы топ мүшелерін бағалау парағына бағалайды. Мұғалім сәйгүлік суретімен бағалайды М АКТ қолдану әдісі арқылы Жібек жолы тақырыбындағы бір шумақ өлеңді 3 тілге аудару, оқу. Қытайдан бастау алған бұл керуен, Шығыс пенен Батысты біріктірген. Жібек мата, лағыл тас, асыл бұйым, Қазақтың даласынан жүріп өткен. Караван начавшийся из Китая, Объединив Запада и Востока. Шелк, рубинь, благородный драгоценность, Пройдя по Великий Казахский степи. Caravan from China is the beginning, Penan East joined the West. Silk fabric, chopped stone, noble product, Passing through the Great Kazakh steppe. La carovana ha avuto inizio dalla Cina, Unendo L'Occidente e L'Oriente. Seta, rubino, gioiello nobile, Passando per la grande steppa kazaka. Дескриптор: -Берілген өлең шумағын орыс тіліне аударады; -ағылшын тіліне аударады; -итальян тіліне аударады. |
А 3 қағазы, маркерлер, суреттер
Кескін карта
смартфон |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 3 мин
3 мин Кері байланыс 2 мин |
Тақырыпты қорытындылау Сұрақтар: 1. Неліктен бүгінгі күнде де ҰЖЖ-ның аса зор тарихи маңыздылығының бар екенін айтамыз? 2. Әлем мемлекеттерінің қатысуымен ежелгі ҰЖЖ даму жолында халықаралық қарым-қатынастарды нығайту мақсатымен қандай жобалар іске асуда? Тұжырымдар: ҰЖЖ –ның маңыздылығы: А) Сауда-дипломатиялық қарым қатынасының орын алуы; Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұзақ мерзімді жоспар
бөлімі: 6.2A Х – XІІІ ғғ. Қазақстан
территориясындағы мемлекеттер
Мектеп: № 40 орта
мектеп
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Абдуллаева Айжан Абилашимовна
Сынып: 6 Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы Халықаралық байланыстардың
дамуындағы Ұлы Жібек Жолының рөлі
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме) 6.4.2.2 Ұлы Жібек жолының
халықаралық қатынастардың дамуындағы орнын
анықтау
Сабақ мақсаттары Оқушылардың
барлығы: Ұлы Жібек жолының халықаралық
қатынастардың дамуындағы орнын біледі; Оқушылардың
көпшілігі: Ұлы Жібек жолының шығу тарихын
түсінеді; Оқушылардың
кейбіреулері:Ұлы Жібек жолының бағыттарын
картада белгілеп, қолданады. Бағалау
критерийлері Білу және
түсіну: Ұлы Жібек жолы, айырбас
сауда, динар, дирхем, солид ұғымдарының мағынасын
біледі;
Қолдану: Кескін картадан «Ұлы жібек
жолының» тармақтарын көрсетеді.
Тілдік мақсаттары Бірқатар
факторлар келесі
факторларға әсер етті,
мысалы... Ең басты өзгерістер /
жетістіктер болды… Xғ - Yғ қарағанда маңыздырақ
болды, өйткені… Бұл оқиға
/өзгеріс маңызды болды /
айтарлықтай, өйткені… Біздің анықтағанымыз...
Құндылықтарға
баулу
Мәңгілік Ел» идеясының
«Тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы»
құндылығын түркі тілдес мемлекеттермен
тіл мен мәдениет, тарихтың ортақтығы екендігін бойларына
сіңіру.
Пәнаралық байланыстар
География, әдебиет, дүние жүзі
тарихы
Бастапқы білім Қазақ даласы не себепті «Дешті Қыпшақ» деп
аталды? Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған
кезеңдері Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет Ресурстар Сабақтың басы 3 мин
Ұйымдастыру
бөлімі
Сәлемдесу
Оқушыларда жағымды ахуал
қалыптастыру Шаттық
шеңбері арқылы оқушылар бір-біріне
жылы лебіздер айтып, сәттілік тілейді.
Слайд № 1 6
мин 6
мин
2
мин Топқа бірігу
ТЖ
Оқушылар мозайка жасауға
арналған суреттер негізінде 3 топқа бірігеді. Суретті құрастыру
арқылы оқушылар жаңа сабақтың тақырыбы туралы өз болжамдарын
айтады.
«Миға шабуыл»
әдісі Суреттерден нені көріп тұрмыз? Оларды қандай ортақ тақырып
байланыстырады?
Қолданылатын суреттер:
Жібек матасы Карта
Керуен Halyqaralyq
bai`lanystardyn` damy`yndagy Uly Jibek jolynyn`
ro`li Оқу мақсатымен
таныстыру. Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен
оқу мақсаттарымен оқушыларды таныстырамын. Әр
тапсырма сайын оқушыларды бағалап және сөзбен қолпаштап
отырамын. «Стоп-кадр
әдісі» арқылы
«Ұлы жібек жолы
тарихы» бейнесюжетін көріп мынадай
сұрақтарға жауап береді Керуен тобы
Ұлы Жібек жолы қай ғасырда қай
жерден бастау алды?
Ұлы жібек жолында қаңдай сауда жолдары
бар?
Дескриптор:
-Ұлы Жібек Жолының басталу
уақытын біледі
-Ұлы Жібек Жолында орналасқан сауда жолдарын
түсінеді.
Жібек матасы
Сауда жолында қаңдай тауарлар
тасымалданды?
Қазақстан жерінде шығысқа шығатын негізгі
қақпа?
Дескриптор:
-Сауда жолында тасымалданған тауарларды
біледі;
-Қазақстан жерінде шығысқа шығатын қақпаны
біледі.
Карта тобы
Қазақстан жерінде батысқа шығатын негізгі
қақпа?
Ұлы Жібек жолында қаңдай ортағасырлық қалалар
бар?
Дескриптор:
-Қазақстан жерінде шығысқа шығатын қақпаны
біледі.
-Ұлы Жібек Жолы бойындағы ортағасырлық басты
қалаларды біледі.
Топ басшысы топ мүшелерін
бағалау парағына бағалайды.
Мұғалімнің
бағлауы Кері
байланыс Суреттер
https://www.youtube.com/watch?v=Ae7QAZ5pdEo
Сабақтың ортасы
10 мин 5
мин Топтық жұмыс 1-топ
Жібек матасының
жасалуын «дара диаграмма»
әдісі арқылы
түсіндіреді.
Дескриптор:
-жібек құртын жинау тәсілін
түсінеді;
-жібек матасының жасалу жолын дара диаграммаға
салады.
Топтар бір-бірін
бағалайды.
Топ басшысы топ мүшелерін
бағалау парағына бағалайды.
Мұғалім сәйгүлік суретімен
бағалайды
2-топ Ұлы жібек жолының сауда
тармақтарын кескін картаға түсіреді:
Дескриптор:
кескін картаға Ұлы Жібек Жолының Қазақстан
арқылы өткен тармағын
түсіреді;
Ұлы Жібек жолы бойындағы басты қалаларды
анықтайды.
Бағалау
топтар бірін-бірі
бағалайды
Топ басшысы өз тобындағы
оқушыларды бағалау парағына жазып, бағалап
отырады.
3-топ
Тапсырма
«Хикая картасы»
әдісі арқылы Жібек жолының тарихи
маңызын саяси, экономикалық және мәдени салаларға
топтастырады.
Дескриптор:
-Ұлы Жібек жолының тарихи маңызын
біледі;
-Жібек жолының экономикалық маңызын
түсінеді;
- Мәдени саласынының маңыздылығын
салыстырады.
Топтар бір-бірін
бағалайды.
Топ басшысы топ мүшелерін
бағалау парағына бағалайды.
Мұғалім сәйгүлік суретімен
бағалайды
М
АКТ қолдану
әдісі арқылы Жібек жолы
тақырыбындағы бір шумақ өлеңді 3 тілге аудару,
оқу. Қытайдан бастау алған бұл
керуен, Шығыс пенен Батысты
біріктірген. Жібек мата, лағыл тас, асыл
бұйым, Қазақтың даласынан жүріп
өткен. Караван начавшийся из
Китая, Объединив Запада и
Востока. Шелк, рубинь, благородный
драгоценность, Пройдя по Великий Казахский
степи. Caravan from China is the
beginning, Penan East joined the
West. Silk fabric, chopped stone, noble
product, Passing through the Great Kazakh
steppe. La carovana ha avuto inizio
dalla Cina, Unendo L'Occidente e
L'Oriente. Seta, rubino, gioiello
nobile, Passando per la grande steppa
kazaka. Дескриптор: -Берілген өлең шумағын орыс тіліне
аударады; -ағылшын тіліне аударады; -итальян тіліне аударады.
А 3 қағазы, маркерлер, суреттер Кескін карта смартфон
Сабақтың соңы
3 мин
3 мин Кері байланыс 2 мин Тақырыпты қорытындылау Сұрақтар: 1.
Неліктен бүгінгі күнде де ҰЖЖ-ның аса зор тарихи маңыздылығының бар
екенін айтамыз? 2.
Әлем мемлекеттерінің қатысуымен ежелгі ҰЖЖ даму жолында халықаралық
қарым-қатынастарды нығайту мақсатымен қандай жобалар іске
асуда? Тұжырымдар: ҰЖЖ –ның маңыздылығы: А)
Сауда-дипломатиялық қарым қатынасының орын алуы; | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||






















