Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.2A Х – XІІІ ғғ. Қазақстан территориясындағы мемлекеттер

    Мектеп: № 40 орта мектеп

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Абдуллаева Айжан Абилашимовна

    Сынып: 6

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:


    Сабақ тақырыбы

    Халықаралық байланыстардың дамуындағы Ұлы Жібек Жолының рөлі

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.4.2.2 Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардың дамуындағы орнын анықтау


    Сабақ мақсаттары

    Оқушылардың барлығы: Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардың дамуындағы орнын біледі;

    Оқушылардың көпшілігі: Ұлы Жібек жолының шығу тарихын түсінеді;

    Оқушылардың кейбіреулері:Ұлы Жібек жолының бағыттарын картада белгілеп, қолданады.

    Бағалау критерийлері

    Білу және түсіну: Ұлы Жібек жолы, айырбас сауда, динар, дирхем, солид ұғымдарының мағынасын біледі;

    Қолдану: Кескін картадан «Ұлы жібек жолының» тармақтарын көрсетеді.

    Тілдік мақсаттары

    Бірқатар факторлар келесі факторларға әсер етті, мысалы...

    Ең басты өзгерістер / жетістіктер болды…

    Xғ - Yғ қарағанда маңыздырақ болды, өйткені…

    Бұл оқиға /өзгеріс маңызды болды / айтарлықтай, өйткені…

    Біздің анықтағанымыз...

    Құндылықтарға

    баулу


    Мәңгілік Ел» идеясының «Тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы» құндылығын түркі тілдес мемлекеттермен тіл мен мәдениет, тарихтың ортақтығы екендігін бойларына сіңіру.

    Пәнаралық байланыстар

    География, әдебиет, дүние жүзі тарихы

    Бастапқы білім

    Қазақ даласы не себепті «Дешті Қыпшақ» деп аталды?

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 мин

    Ұйымдастыру бөлімі

    Сәлемдесу

    Оқушыларда жағымды ахуал қалыптастыру

    Шаттық шеңбері арқылы оқушылар бір-біріне жылы лебіздер айтып, сәттілік тілейді.

    Слайд № 1











    6 мин































    6 мин

























    2 мин

    Топқа бірігу

    ТЖ Оқушылар мозайка жасауға арналған суреттер негізінде 3 топқа бірігеді. Суретті құрастыру арқылы оқушылар жаңа сабақтың тақырыбы туралы өз болжамдарын айтады.


    «Миға шабуыл» әдісі

    • Суреттерден нені көріп тұрмыз?

    • Оларды қандай ортақ тақырып байланыстырады?


    Қолданылатын суреттер:

    Жібек матасы Карта Керуен


    Halyqaralyq bai`lanystardyn` damy`yndagy Uly Jibek jolynyn` ro`li


    Оқу мақсатымен таныстыру. Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен оқу мақсаттарымен оқушыларды таныстырамын.


    Әр тапсырма сайын оқушыларды бағалап және сөзбен қолпаштап отырамын.


    «Стоп-кадр әдісі» арқылы «Ұлы жібек жолы тарихы» бейнесюжетін көріп мынадай сұрақтарға жауап береді

    Керуен тобы

    • Ұлы Жібек жолы қай ғасырда қай жерден бастау алды?

    • Ұлы жібек жолында қаңдай сауда жолдары бар?

    Дескриптор:

    -Ұлы Жібек Жолының басталу уақытын біледі

    -Ұлы Жібек Жолында орналасқан сауда жолдарын түсінеді.

    Жібек матасы

    • Сауда жолында қаңдай тауарлар тасымалданды?

    • Қазақстан жерінде шығысқа шығатын негізгі қақпа?

    Дескриптор:

    -Сауда жолында тасымалданған тауарларды біледі;

    -Қазақстан жерінде шығысқа шығатын қақпаны біледі.

    Карта тобы

    • Қазақстан жерінде батысқа шығатын негізгі қақпа?

    • Ұлы Жібек жолында қаңдай ортағасырлық қалалар бар?

    Дескриптор:

    -Қазақстан жерінде шығысқа шығатын қақпаны біледі.

    -Ұлы Жібек Жолы бойындағы ортағасырлық басты қалаларды біледі.

    Топ басшысы топ мүшелерін бағалау парағына бағалайды.

    Мұғалімнің бағлауы

    Кері байланыс












    Суреттер

















    https://www.youtube.com/watch?v=Ae7QAZ5pdEo





    Сабақтың ортасы

    10 мин













































    5 мин

    Топтық жұмыс

    1-топ

    Жібек матасының жасалуын «дара диаграмма» әдісі арқылы түсіндіреді.

    Дескриптор:

    -жібек құртын жинау тәсілін түсінеді;

    -жібек матасының жасалу жолын дара диаграммаға салады.

    Топтар бір-бірін бағалайды.

    Топ басшысы топ мүшелерін бағалау парағына бағалайды.

    Мұғалім сәйгүлік суретімен бағалайды


    2-топ Ұлы жібек жолының сауда тармақтарын кескін картаға түсіреді:



    Дескриптор:

    • кескін картаға Ұлы Жібек Жолының Қазақстан арқылы өткен тармағын түсіреді;

    • Ұлы Жібек жолы бойындағы басты қалаларды анықтайды.


    Бағалау

    топтар бірін-бірі бағалайды

    Топ басшысы өз тобындағы оқушыларды бағалау парағына жазып, бағалап отырады.

    3-топ

    Тапсырма

    «Хикая картасы» әдісі арқылы Жібек жолының тарихи маңызын саяси, экономикалық және мәдени салаларға топтастырады.

    Дескриптор:

    -Ұлы Жібек жолының тарихи маңызын біледі;

    -Жібек жолының экономикалық маңызын түсінеді;

    - Мәдени саласынының маңыздылығын салыстырады.

    Топтар бір-бірін бағалайды.

    Топ басшысы топ мүшелерін бағалау парағына бағалайды.

    Мұғалім сәйгүлік суретімен бағалайды


    М АКТ қолдану әдісі арқылы Жібек жолы тақырыбындағы бір шумақ өлеңді 3 тілге аудару, оқу.

    Қытайдан бастау алған бұл керуен,

    Шығыс пенен Батысты біріктірген.

    Жібек мата, лағыл тас, асыл бұйым,

    Қазақтың даласынан жүріп өткен.


    Караван начавшийся из Китая,

    Объединив Запада и Востока.

    Шелк, рубинь, благородный драгоценность,

    Пройдя по Великий Казахский степи.

    Caravan from China is the beginning,

    Penan East joined the West.

    Silk fabric, chopped stone, noble product,

    Passing through the Great Kazakh steppe.


    La carovana ha avuto inizio dalla Cina,

    Unendo L'Occidente e L'Oriente.

    Seta, rubino, gioiello nobile,

    Passando per la grande steppa kazaka.


    Дескриптор:

    -Берілген өлең шумағын орыс тіліне аударады;

    -ағылшын тіліне аударады;

    -итальян тіліне аударады.

    А 3 қағазы, маркерлер, суреттер






    Кескін карта













    смартфон

    Сабақтың соңы

    3 мин















    3 мин




















    Кері байланыс

    2 мин


    Тақырыпты қорытындылау

    Сұрақтар:

    1. Неліктен бүгінгі күнде де ҰЖЖ-ның аса зор тарихи маңыздылығының бар екенін айтамыз?

    2. Әлем мемлекеттерінің қатысуымен ежелгі ҰЖЖ даму жолында халықаралық қарым-қатынастарды нығайту мақсатымен қандай жобалар іске асуда?

    Тұжырымдар:

    ҰЖЖ –ның маңыздылығы:

    А) Сауда-дипломатиялық қарым қатынасының орын алуы;

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Абдуллаева Айжан Абилашимовна
    16 Ақпан 2019
    2476
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Халықаралық байланыстардың дамуындағы Ұлы Жібек Жолының рөлі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Халықаралық байланыстардың дамуындағы Ұлы Жібек Жолының рөлі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Материал мектеп мұғалімдеріне сабақ жоспарын , уақытты ұтымды пайдалануда өз көмегін тигізеді деп ойлаймын. Сабақ жоспарында Ұлы Жібек жолының шығу тарихы, халықаралық маңызын, мәдениетке, дінге, саясатқа тигізген әсері жайлы айтылады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.2A Х – XІІІ ғғ. Қазақстан территориясындағы мемлекеттер

    Мектеп: № 40 орта мектеп

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Абдуллаева Айжан Абилашимовна

    Сынып: 6

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:


    Сабақ тақырыбы

    Халықаралық байланыстардың дамуындағы Ұлы Жібек Жолының рөлі

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.4.2.2 Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардың дамуындағы орнын анықтау


    Сабақ мақсаттары

    Оқушылардың барлығы: Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардың дамуындағы орнын біледі;

    Оқушылардың көпшілігі: Ұлы Жібек жолының шығу тарихын түсінеді;

    Оқушылардың кейбіреулері:Ұлы Жібек жолының бағыттарын картада белгілеп, қолданады.

    Бағалау критерийлері

    Білу және түсіну: Ұлы Жібек жолы, айырбас сауда, динар, дирхем, солид ұғымдарының мағынасын біледі;

    Қолдану: Кескін картадан «Ұлы жібек жолының» тармақтарын көрсетеді.

    Тілдік мақсаттары

    Бірқатар факторлар келесі факторларға әсер етті, мысалы...

    Ең басты өзгерістер / жетістіктер болды…

    Xғ - Yғ қарағанда маңыздырақ болды, өйткені…

    Бұл оқиға /өзгеріс маңызды болды / айтарлықтай, өйткені…

    Біздің анықтағанымыз...

    Құндылықтарға

    баулу


    Мәңгілік Ел» идеясының «Тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы» құндылығын түркі тілдес мемлекеттермен тіл мен мәдениет, тарихтың ортақтығы екендігін бойларына сіңіру.

    Пәнаралық байланыстар

    География, әдебиет, дүние жүзі тарихы

    Бастапқы білім

    Қазақ даласы не себепті «Дешті Қыпшақ» деп аталды?

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 мин

    Ұйымдастыру бөлімі

    Сәлемдесу

    Оқушыларда жағымды ахуал қалыптастыру

    Шаттық шеңбері арқылы оқушылар бір-біріне жылы лебіздер айтып, сәттілік тілейді.

    Слайд № 1











    6 мин































    6 мин

























    2 мин

    Топқа бірігу

    ТЖ Оқушылар мозайка жасауға арналған суреттер негізінде 3 топқа бірігеді. Суретті құрастыру арқылы оқушылар жаңа сабақтың тақырыбы туралы өз болжамдарын айтады.


    «Миға шабуыл» әдісі

    • Суреттерден нені көріп тұрмыз?

    • Оларды қандай ортақ тақырып байланыстырады?


    Қолданылатын суреттер:

    Жібек матасы Карта Керуен


    Halyqaralyq bai`lanystardyn` damy`yndagy Uly Jibek jolynyn` ro`li


    Оқу мақсатымен таныстыру. Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен оқу мақсаттарымен оқушыларды таныстырамын.


    Әр тапсырма сайын оқушыларды бағалап және сөзбен қолпаштап отырамын.


    «Стоп-кадр әдісі» арқылы «Ұлы жібек жолы тарихы» бейнесюжетін көріп мынадай сұрақтарға жауап береді

    Керуен тобы

    • Ұлы Жібек жолы қай ғасырда қай жерден бастау алды?

    • Ұлы жібек жолында қаңдай сауда жолдары бар?

    Дескриптор:

    -Ұлы Жібек Жолының басталу уақытын біледі

    -Ұлы Жібек Жолында орналасқан сауда жолдарын түсінеді.

    Жібек матасы

    • Сауда жолында қаңдай тауарлар тасымалданды?

    • Қазақстан жерінде шығысқа шығатын негізгі қақпа?

    Дескриптор:

    -Сауда жолында тасымалданған тауарларды біледі;

    -Қазақстан жерінде шығысқа шығатын қақпаны біледі.

    Карта тобы

    • Қазақстан жерінде батысқа шығатын негізгі қақпа?

    • Ұлы Жібек жолында қаңдай ортағасырлық қалалар бар?

    Дескриптор:

    -Қазақстан жерінде шығысқа шығатын қақпаны біледі.

    -Ұлы Жібек Жолы бойындағы ортағасырлық басты қалаларды біледі.

    Топ басшысы топ мүшелерін бағалау парағына бағалайды.

    Мұғалімнің бағлауы

    Кері байланыс












    Суреттер

















    https://www.youtube.com/watch?v=Ae7QAZ5pdEo





    Сабақтың ортасы

    10 мин













































    5 мин

    Топтық жұмыс

    1-топ

    Жібек матасының жасалуын «дара диаграмма» әдісі арқылы түсіндіреді.

    Дескриптор:

    -жібек құртын жинау тәсілін түсінеді;

    -жібек матасының жасалу жолын дара диаграммаға салады.

    Топтар бір-бірін бағалайды.

    Топ басшысы топ мүшелерін бағалау парағына бағалайды.

    Мұғалім сәйгүлік суретімен бағалайды


    2-топ Ұлы жібек жолының сауда тармақтарын кескін картаға түсіреді:



    Дескриптор:

    • кескін картаға Ұлы Жібек Жолының Қазақстан арқылы өткен тармағын түсіреді;

    • Ұлы Жібек жолы бойындағы басты қалаларды анықтайды.


    Бағалау

    топтар бірін-бірі бағалайды

    Топ басшысы өз тобындағы оқушыларды бағалау парағына жазып, бағалап отырады.

    3-топ

    Тапсырма

    «Хикая картасы» әдісі арқылы Жібек жолының тарихи маңызын саяси, экономикалық және мәдени салаларға топтастырады.

    Дескриптор:

    -Ұлы Жібек жолының тарихи маңызын біледі;

    -Жібек жолының экономикалық маңызын түсінеді;

    - Мәдени саласынының маңыздылығын салыстырады.

    Топтар бір-бірін бағалайды.

    Топ басшысы топ мүшелерін бағалау парағына бағалайды.

    Мұғалім сәйгүлік суретімен бағалайды


    М АКТ қолдану әдісі арқылы Жібек жолы тақырыбындағы бір шумақ өлеңді 3 тілге аудару, оқу.

    Қытайдан бастау алған бұл керуен,

    Шығыс пенен Батысты біріктірген.

    Жібек мата, лағыл тас, асыл бұйым,

    Қазақтың даласынан жүріп өткен.


    Караван начавшийся из Китая,

    Объединив Запада и Востока.

    Шелк, рубинь, благородный драгоценность,

    Пройдя по Великий Казахский степи.

    Caravan from China is the beginning,

    Penan East joined the West.

    Silk fabric, chopped stone, noble product,

    Passing through the Great Kazakh steppe.


    La carovana ha avuto inizio dalla Cina,

    Unendo L'Occidente e L'Oriente.

    Seta, rubino, gioiello nobile,

    Passando per la grande steppa kazaka.


    Дескриптор:

    -Берілген өлең шумағын орыс тіліне аударады;

    -ағылшын тіліне аударады;

    -итальян тіліне аударады.

    А 3 қағазы, маркерлер, суреттер






    Кескін карта













    смартфон

    Сабақтың соңы

    3 мин















    3 мин




















    Кері байланыс

    2 мин


    Тақырыпты қорытындылау

    Сұрақтар:

    1. Неліктен бүгінгі күнде де ҰЖЖ-ның аса зор тарихи маңыздылығының бар екенін айтамыз?

    2. Әлем мемлекеттерінің қатысуымен ежелгі ҰЖЖ даму жолында халықаралық қарым-қатынастарды нығайту мақсатымен қандай жобалар іске асуда?

    Тұжырымдар:

    ҰЖЖ –ның маңыздылығы:

    А) Сауда-дипломатиялық қарым қатынасының орын алуы;

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Қазақстан тарихы Ашық сабақ 6 сынып
    16.02.2019
    2476
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Абдуллаева Айжан Абилашимовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации