Материалдар / Ашық сабақ Хазық фигуралардың модельдері

Ашық сабақ Хазық фигуралардың модельдері

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақты өзге әріптестеріме тәжірибе алмасу мақсатында жариялап отырмын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
532
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Атырау облысы Қызылқоға ауданы Миялы орта мектебі

























«Менің үздік сабағым»

Пәні:МатематикаМұғалімі:Гүлбарам Салықова Аққалиқызы



















































2017-2018 оқу жылы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:1С бөлімГеометриялық фигураларды зерттеу.Күні:17.10.2017ж Сынып:1АМектеп:Миялы орта мектебіМұғалімнің аты-жөні:Г.СалықоваҚатысқаны:15Қатыспағаны:0

Сабақтың тақырыбы

Фигуралармен (пішіндермен) жұмыс істеу кезіндегі шығармашылық іс әрекетЖазық фигуралардың модельдері (2)


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
1.5 1.3.1.3 Геометриялық фигураларды танып білу (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш, шар, цилиндр, конус, пирамида, параллелепипед, куб)

Сабақ мақсаттарыЖазық фигуралар моделін құру және олардан композиция құрастыру
Жетістік критерийлеріЖазық фигуралардың модельдерін жасап үйренеді. Жазық фигуралар модельдерінен композиция құрастырып үйренеді композиция құрастыру кезінде фигуралардың түрлерін ажыратады.
Тілдік мақсаттар

Жазық фигура модельдері, геометриялық фигуралар, аппликация, композиция
Құндылықтарды дарытуЖауапкершілік, сыйластық, өзаратүсіністік құндылықтарын қалыптастыру
Пәнаралық байланыстарТірек сөздерді қолдану арқылы қазақ тілі орыс тілі пәндерімен байланыс орнады.Өлшемдерді жүргізу арқылы дүниетану, ғылымға кіріспе, қолөнер сабағымен байланыс орнады.
Бастапқы білім

Оқушылар күнделікті өмірде көлемді фигура және жазық фигуралар туралы білетін тәжірибесіне сүйенеді.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы

Шаттық шеңберіҚуанамын мен де Қуанасың сен деҚуанайық, достарымАрайлап атқан күнге!Оқушыларға қоянның аппликациясын көрсету.Бұл ненің суреті?Оны қайдан білдіңдер?Сурет қандай фигуралардан құралған?Сурет неше фигурадан тұратыны санаБұлар қандай фигуралар?Осыған ұқсас аппликация жасағыларың келе ме? Өздерің бұрын балабақшада немесе үйде осындай аппликация жасап көрдіңдер ме?Олай болса, біз түрлі түсті қағазадан, қатырма қағаздан жазық фигуралар мен олардың композициясын жасап үйренеміз.Қауіпсіздік ережесімен таныстыру.Слайдтар













Сабақтың ортасы

Көлемді фигураны қолданып, жазық фигураларды жасаудың ретімен оқушыларды таныстыруКөлемді фигураның ішінен бір фигураны таңдап алу, мысалы текше;Фигураны түрлі түсті қағазағ не қатырма қағазға бастырып сызу;Салынған фигураны сызықтың бойымен қиып алу.Шаршыны бір диоганалі бойынша бүктеп екі үшбұрыш алудың жолын көрсету;Шаршыны екі диоганалі бойынша бүктеу арқылы төрт үшбұрыш жасауды көрсету.Қиып алынған фигураларды пайдаланып әр түрлі композиция құрастыру.Композиция құрастырудың ең оңай тәсілдерін үйрету.1.қадам екі бөліктен бір фигура құрастыру. Мысалы екі үшбұрыштан бір шаршы құрастыру2. қадам қарапайым фигуралар құрастыру.мыалы шырша, саңырауқұлақ.3 қадам Мазмұнды (сюжетті) композицияларды жазық фигуралардан көрсету.Дайын композицияларды қатырма қағазға желімдеу.Оқулықпен жұмысФигуралардан құралған жануарлар суреттері.Бақаның аппликациясы қандай фигуралардан жасалған?Неше үшбұрыш бар?Дөңгелек ше?Мысықтың тұмсығы қандай фигура?Көбелектің қанаты неше қызыл үшбұрыштан құралған?Шаршыдан үшбұрышты қалай жасауға болады?Шығарып көрЖазық фигурадан көбелек құрастыру шін қандай қадамдар жасауымыз керек?Көбелектің қанаттары қандай фигуралардан тұрады?Геометриялық фигуралар санын санату.Орындап көрЖазық фигурадан балапан және күшік композициясын жасау.Өздерінің жұмыстарында қандай фигура қолданғандығын сұрау.

Түрлі-түсті қағаз, түрлі түсті қатырма қағаз,желім, қайшы, әрбір оқушыға қайшы, әрбір жазық фигураның пішінініе сәйкес көлемді геометриялық фигуралар топтамасы































Сабақтың соңы Оқушылардың жасаған жұмыстарын саралау.Әр жұп оқушылардың орындаған жұмыстарын талқылау және жұмыстардан көрме ұйымдастыру.

Рефлексия Бәрін түсіндім

Кейбір нәрселерді толық түсінбедім

Мен түсінбедім





Саралау –оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Жазық фигуралардан аппликация жасаудан қиналған оқушыларға қасына барып, көрсету.Жазық фигуралардан аппликация жасауды бақылау арқылы бағалауСергіту сәттерін өткізу.



Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: Сабақ барысында оқушылар, оқу мақсатына сай, біліммен қамтамасыз етілді. Жоспарға сай сабақ кезеңдері сәтті өтті. Оқушылар сынып бөлмесіндегі заттарды қолдана отырып, жазық фигураларды модельдеу тәсілін толық меңгерді. Мұның қорытындысы ретінде оқушылардан алынған қалыптастыру бағалау жұмысының нәтіижесін айтуға болады.

2: Бірлесе құрастырылған сабақ жоспарының тиімділігін айтуға болады.

Сабақты жақсарту үшін қандай өзгеріс енгізуге болады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: Уақытты үнемді пайдалануды басшылыққа алу.

2: Оқушылардың топпен жұмысын жандандыру

































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ