Ашық сабақ химия 7 - сынып Жану үдерісі.

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ химия 7 - сынып Жану үдерісі.

Материал туралы қысқаша түсінік
7 - сыныпқа химия пәнінен "Жану үдерісі" тақырыбына арналған ашық сабақтың қысқа мерзімді жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы: Жану үдерісі. №2 практикалық жұмыс/көрсетілім «Күкірттің, фосфордың, темірдің ауада және оттекте жануын салыстыру»

Бөлім

7.2В Ауа. Жану реакциясы

Педагогтың аты – жөні


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

§9 Жану үдерісі. №2 практикалық жұмыс/көрсетілім «Күкірттің, фосфордың, темірдің ауада және оттекте жануын салыстыру»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

7.3.1.4 – затты жағуға қажетті жағдайларды және жану реакциясының өнімдерін білу;

7.3.1.5 – тез тұтанатын, жанғыш және жанбайтын заттарға мысалдар келтіру;

7.3.1.6 – заттардың таза оттекте жақсырақ жанатындағын түсіну;

7.3.1.7 – металдар мен бейметалдардың жануы нәтижесінде оксидтер түзілетіндігін білу;

Сабақтың мақсаты

  • Жануға қажетті жағдайларды сипаттап, жанатын және жанбайтын заттарды ажыратады

  • Заттардың ауада және оттекте жануын салыстырады

  • Металдар мен бейметалдардың жану реакциясын сөзбен құрастырады.

С а б а қ б а р ы с ы:

Сабақтың кезеңі/

Уақыты

Педагогтың іс -әрекеті

Оқушының іс – әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы















5 мин












  • Ұйымдастыру бөлімі

Оқушылармен амандасады, назарларын сабаққа аударады. Сабақтың мақсатымен таныстырады.


  • Миға шабуыл: «Aqyl quiz»

Мұғалім genially платформасы пазл бетіндегі сұрақтарды біртіндеп аша отырып, жауап алады. Сұрақ ашылған сайын, сұрақтың астынан суреттің бөліктері ашылып тұрады.


  1. Ауаның газдар қоспасынан тұратындығын дәлелдеген ғалым? Лавуазье

  2. Ауаның құрамына кіретін газдар? Оттек, азот, гелий, неон, аргон, ксенон.

  3. Қоршаған ортаның тіршілік үшін аса маңызды бөлігі? Атмосфера

  4. Ауаның құрамындағы азоттың мөлшері? 78%

  5. Атмосфераны ластанудан сақтау жолдарын ата?

  6. Инертті газдарға жатады? Гелий, неон, аргон, ксенон

  7. Ауаның құрамындағы оттектің мөлшері? 21%


Жаңа сабақтың тақырыбы ашылады. Оқушыларды оқу мақсаттарымен таныстырады. Бағалау әдісін түсіндіреді.



Мұғаліммен амандасады, назарларын сабаққа аударады.




Пазл сұрақтарына жауап беру арқылы өткен білімдерін еске түсіреді.


Суреттерді сипаттай отырып, негізгі сөзді анықтайды. Тірек сөз арқылы жауа сабақтың тақырыбын болжайды, оқу мақсаттарымен танысады.








Мадақтау сөздері

Жарайсың!

Керемет!

Құнды мәлімет!

Әлі де ойлан!

Басқаша жауабын тауып көр!







Интерактивті тақта

https://view.genially.

com/6755a0f635a54

74e800cfda2/interactive-content-jigsaw-quiz








Презентация


Оқулық

Сабақтың ортасы






15 мин




















7 мин





















5 мин






















5 мин











3 мин

  • Топтық жұмыс

І. Пирамида: Жану реакциясы


ІІ. Фишбоун: Жанудың басталуы және оны тоқтату


ІІІ. Жаңалықтар: Отын түрлері


ІҮ. Сұхбат: Жалпы тақырып













  • AR куб: №2 практикалық жұмыс


Не істелді?

Не байқалды?

Реакция теңдеулері










Қорытынды: __________________________________________


  1. Оқушыларға AR кубтарын үлестіреді, кестені толтыру барысын түсіндіреді.

  2. Оқушылар жұппен жұмыстанып болғаннан кейін, интерактивті панельге жауаптарын жаздырту арқылы тексереді.



  • Жұптық жұмыс: «Химиялық филворд»



  • Жеке жұмыс+платформа


Келесі заттар жанғанда оксидтер түзілетінін ескеріп, жану реакциясының теңдеулерін сөзбен жазыңыздар:

  • күкірт, фосфор, натрий, кальций, калий, азот.

  1. Берілген металдар мен бейметалдардың жану реакциясын дәптерге құрастыруға тапсырма береді.

  2. Платформа арқылы реагент пен өнімдерді сәйкестендіртеді, дұрыс жауаптарын тексертеді.


  • Сергіту сәті: «Химиялық ойын»

Мұғалім жанатын, жанбайтын заттарды атайды. Оқушылар жанатын, жанбайтын заттарды ажырату керек.


ЖShape1 анатын заттар Жанбайтын заттар

Бензин Шыны

Қағаз Су

Спирт Алтын

Көмір Құм

І топ берілген тақырыптағы мәтін бойынша негізгі 7 мәліметті пирамида бөліктеріне орналастырады. ІІ топ мәтін бойынша фишбоун қаңқасын толтырады. ІІІ топ мәтін бойынша жаңалықтар айдарын жүргізеді. ІҮ топ жалпы тұтас тақырып бойынша сұхбат дайындайды.



Оқушылар топпен AR куб көмегімен практикалық жұмысты қарайды, талқылайды, содан кейін жұппен бірге ақылдасып дәптерге кестені толтырады. Жану реакциясының теңдеулерін сөзбен құрастырады.

Тақтаға жазылған дұрыс жауаптар арқылы жұптар бір – бірінің жұмысын тексереді.



Тапсырманы жұппен орындайды. Берілген 6 сұраққа алдымен жауап жазады, содан кейін анықталған жауаптарды филворд ішінен ерекшелеп белгілейді. Жұптар бір – бірінің жұмыстарын алмастыру арқылы тексереді.



Берілген металдар мен бейметалдардың жану реакцияларын дәптерге сөзбен құрастырады. Барлық оқушы болғаннан кейін платформада сәйкестендіру арқылы өздері тексереді.


Мұғалім жанатын заттарды атағанда оқушылар орнынан тұрып, аяқтарын тыпырлатады. Жанбайтын заттарды атағанда қозғалмай отырады.

Дескриптор:

  • Мәтінді толық оқиды – 1 балл

  • Жұмысты дайындауға қатысады – 1 балл

  • Жұмысты қорғайды – 1 балл















Дескриптор:

  • Не істелгенін сипаттайды – 1 балл

  • Байқалған құбылысты анықтайды – 1 балл

  • Реакция теңдеулерін құрастырады – 1 балл














Дескриптор:

  • 1-3 сұраққа дұрыс жауап беріп, жауапты ерекшелейді – 1 балл

  • 4-6 сұраққа дұрыс жауап беріп, жауапты ерекшелейді – 1 балл








Дескриптор:

  • Әрбір үш дұрыс жауапқа 1 балл (барлығы 2 балл)



Плакаттар, маркерлер, оқулық
























Үлестірме тапсырмалар



















Филворд парақтары


















https://lum.io/

student/share/

e049f6c2-ab23-411e-9d0b-7f0ce7579941













Сабақтың соңы





5 мин

  • Кері байланыс: «Ойжұмбақ»



  • Үй тапсырмасы

§9. Жану мен тотығу процестерін салыстырып, Венн диаграммасын толтыр



Ойжұмбақ кейіпкерлерінің тұсына белгісін салады.










Венн диаграммасын толтырады, жану мен тотығу процесін салыстырады.

10 балдық жүйе арқылы бағаланады.


Бағалау, кері байланыс парақтары





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.12.2024
265
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі