|
Бөлім:
|
|
Педагогтың
аты-жөні
|
|
Күні:
|
|
Сынып:
5
|
Қатысушылар саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Хоббидің
пайдасы
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаттары
|
5.2.2.1. Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба
стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану;
5 Ж1 Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі
және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар
құру.
|
|
Сабақ
мақсаты
|
- Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік
айырмашылықтарын мәтіндер арқылы таниды.
- Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және
қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар
құрады.
|
|
Құндылықтарға
баулу
|
Оқушыларға хоббидің өмірдегі маңызын түсіндіру,
шығармашылық қабілеттерін дамыту арқылы өзін-өзі тануға
көмектесу.
Осы сабақта қолданылатын 2025-2026 оқу жылындағы
құндылықтар:
- жасампаздық және
жаңашылдық
|
|
ЖИ
құралдары
|
Explainlikeimfive - Күрделі материалды қарапайым
тілмен түсіндіретін платформа -
https://domore.ai/
|
|
Бағалау
критерийлері
|
✓ Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік
айырмашылықтарын ажырата алады.
✓ Мәтінге сәйкес жоспар құра
алады.
✓ Хоббидің пайдасын түсіндіре
алады.
|
|
Тілдік
мақсаттар
|
Оқушылар «хобби», «пайда», «шығармашылық» сияқты
терминдермен танысып, оларды өз жұмыстарында қолдана
алады.
|
|
Ойлау дағдыларының
деңгейі
|
– түсіну,
қолдану.
|
|
Сабақтың
барысы
|
|
Сабақтың кезеңі /
уақыты
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
|
Сабақтың басы (10 минут),
Ұйымдастыру кезеңі
Қызығушылықты ояту – (3
минут)
Ширату тапсырмалары – (4
минут)
Жаңа сабаққа кіріспе (3
минут)
|
Қызығушылықты ояту:
- Сәлемдесу;
- Сыныпты түгелдеу;
- Оқушылардың назарын аударту;
- Топқа бөлу.
Ширату тапсырмалары:
- Хоббидің түрлері туралы сұрақтар
қою.
- Сабақтың мақсаты мен міндеттерін
түсіндіру.
|
Оқушылар сұрақтарға жауап береді, сабақтың
мақсатына назар аударады.
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне
қарай, қалыптастырушы бағалау жүргізеді.
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» әдісі арқылы келесі
тапсырмаларға ынталандырады.
|
Компьютер, проектор,
презентация.
Educaplay - Ойын түріндегі жаттығулар мен
тапсырмалар жасау платформасы -
https://www.educaplay.com/
|
|
Сабақтың ортасы (25 минут), Жаңа
сабақ
|
Мәтінмен жұмыс
Хоббидің пайдасы туралы мәтінмен жұмыс (5
минут)
|
Оқушылар мәтінді оқып, өз ойларын жазады,
талқылайды.
|
Топ динамикасы, қорытындының
сапасы.
|
Шаблон, интернет ресурс, оқу
құралдары.
Quizgecko, Quiz Wizard, Prepai - Мәтін бойынша
тест құрастыру құралы - https://quizgecko.com/
https://app.getquizwizard.com/
https://www.prepai.io/us/
|
|
1-тапсырма
Хоббидің түрлерін анықтау (5
минут)
Мәтіннен хоббидің түрлерін ажыратып, олардың
пайдасын талқылау.
Дескриптор:
- Мәтінді оқу;
- Хоббидің түрлерін анықтау;
- Хоббидің пайдасын
талқылау.
|
Оқушылар мәтінді оқып, хоббидің түрлерін
анықтайды, пайдасын талқылайды.
|
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» әдісімен
бағалау.
|
Шаблон, интернет ресурс, оқу
құралдары.
Educaplay - Ойын түріндегі жаттығулар мен
тапсырмалар жасау платформасы -
https://www.educaplay.com/
|
|
2-тапсырма
Хобби туралы әңгіме жазу (7
минут)
Тапсырма: Хобби туралы шағын әңгіме
жазыңыз.
Дескриптор:
- Хобби туралы ойлану;
- Әңгіме жазу;
- Әңгімеде хоббидің пайдасын
көрсету.
|
Оқушылар өз ойларын жазады, әңгіме
құрастырады.
|
ҚБ «Алақан-жұлдыз» әдісімен
бағалау.
|
Шаблон, интернет ресурс, оқу
құралдары.
Explainlikeimfive - Күрделі материалды қарапайым
тілмен түсіндіретін платформа -
https://domore.ai/
|
|
3-тапсырма
Суретпен жұмыс (8 минут)
Тапсырма: Суретке қарап кемінде 5 сөйлем
құрастырыңыз немесе шағын әңгіме жазыңыз.
Дескриптор:
- Сурет мазмұнын сипаттау;
- Байланысты сөйлемдер құрау;
- Ойды жүйелі
жеткізу.

|
Оқушылар суретке қарап, сөйлемдер
құрастырады, әңгіме жазады.
|
ҚБ «Алақан-жұлдыз» әдісімен
бағалау.
|
Шаблон, интернет ресурс, оқу
құралдары.
Copyleaks, Smodin, Turnitin, Gptzero - Тапсырма
жазу кезінде ЖИ қолданылғанын анықтайтын платформалар -
https://copyleaks.com/ https://app.smodin.io/
https://search.vaggar.com/
https://gptzero.me/
|
|
4-тапсырма
Хоббидің пайдасы (10 минут)
Тапсырма: Өз хоббиіңізді сипаттап, оның сіздің
өміріңізге қалай әсер ететінін жазыңыз. Хоббидің сіздің
психологиялық және физикалық денсаулығыңызға тигізер пайдасы туралы
айтып беріңіз.
Дескриптор:
- Хоббиді нақты және түсінікті
сипаттау;
- Пайдасын түсіндіру;
- Ойды жүйелі
жеткізу.
|
Оқушылар өз хоббиі туралы жазып, оның пайдасын
талдайды.
|
ҚБ «Пара» әдісімен
бағалау.
|
Шаблон, интернет ресурс, оқу
құралдары.
Сауалнамалар, әдебиеттер, психологтардың
зерттеулері - интернет көздерінен материалдар
жинау.
|
|
5-тапсырма
Хоббидің пайдасы (15 минут)
Тапсырма: Сіз жазушы немесе суретші болсаңыз,
хоббиіңізбен айналысу барысында алған әсерлеріңізді сипаттаңыз.
Хоббиіңіз сіздің шығармашылық қабілеттеріңізді қалай дамытуға
көмектеседі? Одан басқа, хоббидің қоғамдық өміріңізге әсері туралы
ойларыңызды білдіріңіз.
Дескриптор:
- Шығармашылық процесс туралы нақты тұжырымдарды
келтіру;
- Хоббидің қоғамға ықпалына қатысты пікірлер
көрсету;
- Жазбаның логикалық және жүйелі
құрылымы.
|
Оқушылар шығармашылық қабілеттерінің дамуына
хоббидің әсерін саралайды.
|
Өзара бағалау және
пікірталас.
|
Шаблон, интернет ресурс, оқу
құралдары.
Шығармашылық әдістемелер, әдебиеттер,
артистикалық зерттеулер - интернет көздерінен материалдар
жинау.
|
|
Сабақтың соңы (10
минут),
Қорытынды,
Ой толғаныс,
Кері
байланыс
|
Кері байланыс
Жалғастырыңыз:
Маған ... қызықты болды
Бұл ... қиындық туғызды
Осы ... мені
ойландырды
|
Оқушылар білімдерін сараптайды, рефлексия
жүргізеді. Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не
білгенін жазады.
|
Кері байланыстың бар
екендігі.
|
|
|
|
Оқушылар алған білімін ары қарай
шыңдау мақсатында мұғалім үй тапсырмасын
береді.
|
Оқушылар үй жұмысын
орындайды.
|
Кері байланыстың бар
екендігі.
|
|