Материалдар / Ашық сабақ Хонан Бердігүл 5/7 сынып

Ашық сабақ Хонан Бердігүл 5/7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
5/7 кіріктірілген сыныпқа арналған ашық сабақ 7 сынып Дүниежүзінің тарихи-мәдени аймақтары 5 сынып Энергия түрлері мен көздері жаңартылған бағдарлама бойынша барлық кіріктірілген сыныптарға арналған материалдар бар екі сыныппен 1 сабақты қалай өткізу кекректігі туралы жүйелі түрде жасалған сабақ 40 миннутты 2 сыныпқа бөліп өткізу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қараша 2018
523
0 рет жүктелген
770 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Дүниежүзінің тарихи-мәдени аймақтарыЭнергия түрлері мен көздері

Мұғалімнің аты-жөні:Хонан Бердігүл Күні:
СЫНЫП: 5/ 7

Қатысқан оқушылар саны: 11

Қатыспағаноқушылар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаттары7.4.1.3 -халықтың этникалық және діни құрамына байланысты дүниежүзінің тарихи-мәдени/ өркениеттік аймақтарының қалыптасуын түсіндіреді5.5.1.1 энергия түрлерін ажырату 5.5.1.2 температура мен жылу энергиясын ажырату
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сын тұрғыдан ойлай отырып өз ойын үнемі жеткізеді.Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Тілдік құзіреттілікДүниежүзінің тарихи-мәдени аймақтары
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер,интер белсенді тақта..
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі,ағылшын тілі.
Алдыңғы оқуДүниежүзі халқының діни құрамы
Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
Басталуы6 минут

Сәлемдесу.

Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Біз біргеміз» шаттық тренингісі

Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!Біз біргемізӨткен тақырыпты қайталау 7-сынып бес саусақ5-сынып дөнгелек үстел стратегиясы. Топқа бөлемін :7 сынып «Конверт арқылы» топқа бөлінеді. Тақырыпты тану үшін «Кітап»стратегиясын қолдану.
1-топ:«Рухани жанғыру» 2-топ:«Астанаға 25 жыл» Тобы
Жаңа білім8 минут









8 минут
7-сынып Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.Дүниежүзінің тарихи-мәдени аймақтары «Кітап» «Постер қорғау» әдісіӘрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын қорғау керек. Берілген тапсырмаларын орындайды 5-сынып Ой түрткі арқылы тақырыпты тануТапсырма 5-сынып слаидтағы суреттке қарап энергия түрлерін ажырату.





Оқулық,мәтіндер.
2 минутОртасы 5 минут







2 минут 2 минут

2 минут
Сергіту сәті Тапсырмалар 7-сынып сәйкестендіру прақшалар таратылады 7-сынып картаны тану стротегиясы бойынша аймақтарды орналастыру. 5-сынып Шығармашылық жұмыс Жасыл энергияЖелдеткіштер жасау Сол туралы видио ролик

Тіл аралық байланыс Кім жылдам стротегиясы Тағам, энергия,жасыл энергия 5-сынып ғылыми жоба Тізбекті пайдалана отырып энергияға айналу жолын түсіндіріңіз.



Аяқталуы Сабақты бекіту



7-сынып «Шығу парағы» 5- сынып «Сауалнама»
Таақырып бойынша түйген білімдерін жазады.
Бағалау

5 минут



















Кері байланыс3 минут
«Білім қоржыны» кері байланыс

Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады.
Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?










Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!