Сабақтың
тақырыбы:
Дүниежүзінің
тарихи-мәдени аймақтары
Энергия түрлері мен
көздері
|
Мұғалімнің
аты-жөні:Хонан Бердігүл
Күні:
|
СЫНЫП:
5/ 7
|
Қатысқан оқушылар
саны: 11
|
Қатыспағаноқушылар саны:
0
|
Сабақ негізделген оқу
мақсаттары
|
7.4.1.3 -халықтың
этникалық және діни құрамына байланысты дүниежүзінің тарихи-мәдени/
өркениеттік аймақтарының қалыптасуын
түсіндіреді
5.5.1.1 энергия түрлерін
ажырату
5.5.1.2 температура мен жылу энергиясын
ажырату
|
Сабақ
нәтижесі:
|
Оқушылардың
барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сын тұрғыдан ойлай
отырып өз ойын үнемі
жеткізеді.
Оқушылардың
көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе
орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша
үлестірме ресурстармен жұмыс
жасайды.
Оқушылардың
кейбіреуі мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша
тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен
дәлелдер келтіре алады.
|
Бағалау
критерийі
|
Жеке, жұптық, топтық
тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын
өзіне аудара алады.
|
Тілдік
құзіреттілік
|
Дүниежүзінің тарихи-мәдени
аймақтары
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге
арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар,
топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер,интер белсенді
тақта..
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу,
түсіндіру, ойын, көрнекілік.
Рефлексия.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Музыка, қазақ тілі,ағылшын
тілі.
|
Алдыңғы
оқу
|
Дүниежүзі халқының діни
құрамы
|
Сабақтың
жоспары
|
Жоспарланғануақыт
|
Сабақ барысы
:
|
Бағалау
түрлері
|
Басталуы
6
минут
|
Сәлемдесу.
Психологиялық
ахуал қалыптастыру: «Біз
біргеміз»
шаттық
тренингісі
Бір-бірімізді
тыңдаймыз десек 1 рет қол
шапалақтаймыз!
Ұйымшыл
боламыз десек 2 рет
Белсенділік
танытамыз десек 3 рет
шапалақтаймыз!
Біз біргеміз
Өткен тақырыпты
қайталау
7-сынып бес
саусақ
5-сынып дөнгелек
үстел стратегиясы.
Топқа бөлемін :7
сынып «Конверт
арқылы» топқа
бөлінеді.
Тақырыпты тану үшін
«Кітап»стратегиясын
қолдану.
|
1-топ:
«Рухани
жанғыру»
2-топ:
«Астанаға 25
жыл»
Тобы
|
Жаңа
білім
8
минут
8
минут
|
7-сынып
Берілген мәтіндерді балалар
оқып алады.
Дүниежүзінің
тарихи-мәдени аймақтары «Кітап»
«Постер қорғау»
әдісі
Әрбір топ берілген сұрақ
бойынша өз позициясын қорғау керек. Берілген тапсырмаларын
орындайды
5-сынып
Ой түрткі арқылы тақырыпты
тану
Тапсырма
5-сынып слаидтағы суреттке
қарап энергия түрлерін
ажырату.
|
Оқулық,
мәтіндер.
|
2
минут
Ортасы
5
минут
2
минут
2
минут
2
минут
|
Сергіту
сәті
Тапсырмалар
7-сынып сәйкестендіру
прақшалар таратылады
7-сынып картаны тану
стротегиясы бойынша аймақтарды орналастыру.
5-сынып
Шығармашылық
жұмыс
Жасыл
энергия
Желдеткіштер
жасау
Сол туралы видио
ролик
Тіл аралық
байланыс
Кім жылдам
стротегиясы
Тағам, энергия,жасыл
энергия
5-сынып ғылыми
жоба
Тізбекті пайдалана
отырып энергияға айналу
жолын түсіндіріңіз.

|
|
Аяқталуы
Сабақты
бекіту
|
7-сынып «Шығу
парағы»
5- сынып
«Сауалнама»
|
Таақырып бойынша түйген
білімдерін жазады.
|
Бағалау
5
минут
Кері
байланыс
3
минут
|
«Білім қоржыны» кері
байланыс

|
Сабақтан алған әсерлерін
стикерге жазып, қоржындарға
жабыстырады.
|
Қосымша
ақпарат
|
Саралау – Сіз
қосымша
көмек
көрсетуді қалай
жоспарлайсыз?
Сіз
қабілеті
жоғары
оқушыларға
тапсырманы
күрделендіруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау -
Оқушылардың
үйренгенін
тексеруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық
байланыс
Қауіпсіздік жəне
еңбекті
қорғау
ережелері
АКТ-мен
байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
|
Рефлексия
Сабақ /
оқу
мақсаттары
шынайы
ма?
Бүгін
оқушылар
не
білді?
Сыныптағы
ахуал
қандай
болды?
Мен
жоспарлаған
саралау
шаралары
тиімді болды
ма?
Мен
берілген
уақыт
ішінде
үлгердім бе?
Мен
өз
жоспарыма
қандай
түзетулер
енгіздім
жəне
неліктен?
|
Төмендегі бос
ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді
жазыңыз.
Сол ұяшықтағы
Сіздің сабағыңыздың тақырыбына
сəйкес
келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды
да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды
(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе
жекелеген оқушылар туралы менің келесі
сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
|