Сабақтың тақырыбы: Дүниежүзінің тарихи-мәдени аймақтарыЭнергия түрлері мен көздері
| Мұғалімнің аты-жөні:Хонан Бердігүл Күні: |
СЫНЫП: 5/ 7
| Қатысқан оқушылар саны: 11
| Қатыспағаноқушылар саны: 0 |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 7.4.1.3 -халықтың этникалық және діни құрамына байланысты дүниежүзінің тарихи-мәдени/ өркениеттік аймақтарының қалыптасуын түсіндіреді5.5.1.1 энергия түрлерін ажырату 5.5.1.2 температура мен жылу энергиясын ажырату |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сын тұрғыдан ойлай отырып өз ойын үнемі жеткізеді.Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Тілдік құзіреттілік | Дүниежүзінің тарихи-мәдени аймақтары |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер,интер белсенді тақта.. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі,ағылшын тілі. |
Алдыңғы оқу | Дүниежүзі халқының діни құрамы |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы6 минут |
Сәлемдесу.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Біз біргеміз» шаттық тренингісі
Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!Біз біргемізӨткен тақырыпты қайталау 7-сынып бес саусақ5-сынып дөнгелек үстел стратегиясы. Топқа бөлемін :7 сынып «Конверт арқылы» топқа бөлінеді. Тақырыпты тану үшін «Кітап»стратегиясын қолдану. | 1-топ:«Рухани жанғыру» 2-топ:«Астанаға 25 жыл» Тобы |
Жаңа білім8 минут
8 минут | 7-сынып Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.Дүниежүзінің тарихи-мәдени аймақтары «Кітап» «Постер қорғау» әдісіӘрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын қорғау керек. Берілген тапсырмаларын орындайды 5-сынып Ой түрткі арқылы тақырыпты тануТапсырма 5-сынып слаидтағы суреттке қарап энергия түрлерін ажырату. |
Оқулық,мәтіндер. |
2 минутОртасы 5 минут
2 минут 2 минут
2 минут | Сергіту сәті Тапсырмалар 7-сынып сәйкестендіру прақшалар таратылады 7-сынып картаны тану стротегиясы бойынша аймақтарды орналастыру. 5-сынып Шығармашылық жұмыс Жасыл энергияЖелдеткіштер жасау Сол туралы видио ролик
Тіл аралық байланыс Кім жылдам стротегиясы Тағам, энергия,жасыл энергия 5-сынып ғылыми жоба Тізбекті пайдалана отырып энергияға айналу жолын түсіндіріңіз.
|
|
Аяқталуы Сабақты бекіту
|
7-сынып «Шығу парағы» 5- сынып «Сауалнама» | Таақырып бойынша түйген білімдерін жазады. |
Бағалау
5 минут
Кері байланыс3 минут | «Білім қоржыны» кері байланыс |
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады. |
Қосымша ақпарат |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |