Материалдар / Ашық сабақ "І әрпі мен дыбысы" 1 сынып
«Ustaz tilegi» - Республикалық кәсіби педагогтар қауымдастығына қосылып, сайттағы 381 569 материалды тегін жүктеп алу мүмкіндігіне ие болыңыз
Толығырақ

Ашық сабақ "І әрпі мен дыбысы" 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар білуге тиісті: Әріпті таниды,каллиграфиялық талапқа сай жазады. Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрастыру. Кейбір оқушылар білуге тиісті: Тақырыпқа байланысты керекті сөздер, сызба, сурет, белгілер қолдана отырып, мәтін құрастыру және жазу
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



Пәні: Сауат ашу

Менің отбасым және достарым

Күні:5.12.2017ж

Сынып:1

Мектеп: Тереңкөл ОЖББМ

Мұғалімнің аты-жөні: Мусагалиева Мерует У.

Қатысқандар саны:10

Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы

Менің отбасым. «І» әрпі мен дыбысы


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

1.1.8.1. берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрастыру

1.3.5.1. тақырыпқа байланысты керекті сөздер, сызба, сурет, белгілер қолдана отырып, мәтін құрастыру және жазу


Сабақтың мақсаттары:

Барлық оқушылар білуге тиісті:

Әріпті таниды,каллиграфиялық талапқа сай жазады.

Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:

Берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрастыру.

Кейбір оқушылар білуге тиісті:

Тақырыпқа байланысты керекті сөздер, сызба, сурет, белгілер қолдана отырып, мәтін құрастыру және жазу


Тілдік мақсаттар

Түйме

Ине

жіп

Талқылауға арналған сұрақтар:

Әсет әжесіне қадалған түйме үшін не айту керек?

Әжесі немересіне ше?

Құндылықтарды дамыту

Ұжымдық,топтық жұмыс кезінде жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылықтарын дамыту.Ұйымшылдыққа тәрбиелеу.


Пәнаралық байланыс

Дүниетану, музыка

АКТ қолдану дағдылары

Жаңа сабақтарды меңгерту барысында аудиожазба тыңдату.Сергіту сәті кезінде бейнеролик пайдаланамын.


Алдыңғы білім

«І»дыбысын таниды,сөздерді буынға бөліп оқиды.

Сабақ барысы


Сабақтың жоспарлан-ған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет




Ресурстар

Сабақтың басы

3 минут

Ширату

Ширату

Ұ. Шеңбер құру:

  • Жақында қандай мереке келе жатыр?

  • Ал сендер, қандай мерекелерді жақсы көресіңдер?

  • Өте жақсы, көбің туған күндеріңді жақсы көретін екенсіңдер, олай болса қазір біз оң жақтағы көршімізге ым-ишара арқылы сый сыйлап, табайық.

  • Қане, таптық па сыйлықтарымызды?Онда осы сыйлықтарыңмен біз қонаққа барамыз.



Топқа бөлу

«Қимылды көрсет» ойын. Мимика

  • Қазір мен «Адамдар» дегенде барлығымыз жүреміз, «Үй» дегенде 2 адамнан үй жасап тұрамыз, «Тұрғын» дегенде үй ішіне 1адам кіреді.

«Қонақ» дегенде 5 адамнан қол ұстасып тұру керек.











Сабақтың ортасы

5 -минут











4- минут

















5 -минут

1 Суреттердің көмегімен әңгіме құрастырыңдар.


2 Мәтінді мұқият тыңда.

Сұрақтарға жауап беріп көр.

  1. Әсет әжесіне қадалған түйме үшін не деуі мүмкін?

Әжесі немересіне ше?


ҚБ. «Отшашу» әдісі арқылы бағалау.

Т.Топтық жұмыс


ҚБ:Топтар бір-бірін смайлик арқылы бағалайды


Топшама арқылы саралау жұмысын жүргіземін. «Қай әріп жоғалып қалды?»

А деңгейі:Сөздерге тиісті әріпті қояды.

Т...л т....с ...н

Б деңгейі:

Сөздерге тиісті әріпті қояды.

Сөздерді буынға бөледі.

С деңгейі :

Сөздерден сөйлем құрайды


Қ.Б:Оқушылар өздерін бағдаршам арқылы бағалайды.




Дәптермен жұмыс

Үлгі бойынша әріптерді бастырып, таза етіп жазады

ҚБ. Мұғалімнің кері байланысы.

Екі жұлдыз,бір ұсыныс.


Бағалау критерийі: Білім алушы  Әріптерді таниды және ажыратады.  Әріпті дыбыспен сәйкестендіріп оқиды.

Тапсырма.Кестедегі әріптердің арасынан берілген сөздерді тауып оқыңыз және бояңыз.




аудиодиск












Picture 4


Таныстыры-лым,

Оқулық 63бет








Суреттер

Оқулық,









Рисунок 9

Сабақтың соңы

3 минут


Ұ.Сабақты қорытындылау мақсатында «Ақиқат, жалған» ойыны

Кері байланыс

-Сабақ ұнадыма?

-Не ұнамады?

-Не қиын болды?

ҚБ.










Кеменің суреті


Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау -оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз


Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Оқушылар тақырыпты жетік меңгеру үшін тілдік мақсаттың диалогтік тармақтарын қолданамын.Саралау тәсілдері-

диалог,қарқын,топтасу,

деңгейлік тапсырмалар,ресурстар.

Мәңгілік ел: Ұжымдық,топтық жұмыс кезінде жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылықтарын дамыту,ұйымшылдыққа тәрбиелеу.


Сабақ барысында оқушыларды бағалау үшін қолпаштап,мадақтап отырамын.Басбармақ,Отшашу әдісі арқылы бағалап отырамын. Екі жұлдыз,бір ұсыныс беру арқылы оқушылармен кері байланыс жасаймын.

Оқушылар өзіндік бағалау, смайликтер,

бағдаршам, арқылы өзара бағаланады.

Партада дұрыс отыру,оқу құралдарын дұрыс пайдалану.

Сергіту сәті кезінде қауіпсіздік ережесін қадағалаймын.











Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі