ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ
|
Бөлім: Денсаулық – зор байлық |
Мектеп: |
|||||||
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|||||||
|
Күні: |
|
|||||||
|
Сыныбы: 7 « » |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Иммунитет |
|||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
7.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, нұсқаулық құрастырып жазу. |
|||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі: |
Білу,түсіну, қолдану, талдау |
|||||||
|
Құндылық |
Тәуелсіздік және отаншылдық |
|||||||
|
Апта дәйексөзі: |
|
|||||||
|
Сабақтың барысы: |
||||||||
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
||
|
Сабақтың басы (7 мин)
|
«Менің елім – менің мақтанышым» жаттығуын жүргізеді: әр білім алушы Қазақстан туралы бір жағымды сөз айтады (Тәуелсіздік, бейбітшілік, болашақ, Отан...).
4. Топқа бөлу 1-топ «Тамақтану» тобы 2-топ «Қозғалыс» тобы 3-топ «Демалыс» тобы
5.Үй тапсырмасын тексеру «Ауырып, ем іздегенше, ауырмаудың жолын ізде» тақырыбындағы эссе
|
Білім алушылар шеңберде жағымды ой айтады. Ұран айтады: «Мен – Отанымның білімді ұрпағымын!»
Білім алушылар үш топқа бірігеді.
Білім алушылар «Өзара бағалау парағы» арқылы оң жақтағы көршісіне дәптерін беру арқылы тапсырманы тексеріп, бағалайды. |
Қошеметтеу әдісі «Өте жақсы» «Жарайсың!» «Тамаша»
Дескриптор: 1. ойын нақты және жүйелі түрде жеткізеді; 2. сөйлемдерді дұрыс құралған және байланыстырғыш сөздерді қолданады 2 ұпай |
Презентация Қазақ тілі. ЖББМ 7-сыныбына арналған оқулық./ Ж.К.Отарбекова, Г.Б.Тоқбаева, А.Е.Тоқбаева – Астана: «Арман-ПВ» баспасы, 2024.-272б.
|
|
|
||
|
Сабақтың ортасы (33 мин)
4 мин
5 мин
8 мин
7 мин
5 мин
5 мин |
Жаңа сабақты ашу «Пазл» әдісі 1. Иммунитет дегеніміз не? 2. Адам ағзасында иммунитеттің қандай маңызы бар? 3. Иммунитет әлсірегенде ағзада қандай өзгерістер болады? 4. Иммунитетті күшейту үшін қандай әрекеттер жасау қажет деп ойлайсыңдар?
Балалар, сабақты бүгін мен жалғыз өтпеймін. Менің көмекшіммен танысып қойыңыздар.
1. «Иммунитет жайлы қызықты деректер» бейнеролигін көрсету. 2. Нұсқаулық дегеніміз – әлденені орындау, жүзеге асыру тәсілін бекітетін тәртіптер жинағы. Әдетте, техникалық, электрондық құрал-жабдықтарды қалай қолдануды түсіндіретін ілеспе құжат. Жалпылама айтсақ, нұсқаулық – тек мамандарға ғана емес, барлық оқырманға түсінікті тілмен жазылатын, кеңес беретін ақпараттар жиынтығы. 3. Нұсқаулық мәтіннің құрылымы:
Көркемдегіш құралдар (теңеу, эпитет, метафора) нұсқаулықта тілді әсерлі ету үшін қолданылады.
Мысал: Берілген сөйлемдерді нұсқаулық стиліне бейімдеуді қарастырайық:
а) Иммунитет – ағзаның қорғаныс жүйесі.
ә) Суық тиген кезде ағза
әлсірейді.
Тыңдалым.Айтылым. Топтық жұмыс: «Ақ тақта» әдісі 1-тапсырма. Иммунитет жайында тыңдалған мәтін негізінде нұсқаулық құрастырыңдар. Кемінде 2 көркемдегіш құрал (эпитет, теңеу, метафора) қолданыңдар. Нұсқаулықтың стилі – ресми, бірақ әсерлі болсын. 1-топ: «Дұрыс тамақтану – мықты иммунитеттің
негізі» атты нұсқаулық мәтін жазыңдар.
2-топ: «Суық тиюдің алдын алу
ережелері» атты нұсқаулық жасаңыздар.
3-топ: «Иммунитетті күшейтудің күнделікті
тәртібі» атты
нұсқаулық мәтін құрастырыңдар.
Жазылым Жұптық жұмыс: “Ойлан. Жұптас. Бөліс” әдісі 2-тапсырма. Берілген ақпараттты одан әрі қарай таратып, иммуниттетті көтеру жолдары туралы нұсқаулық жаз. 1.Дене шынықтырумен айналысу. 2.Салқын сумен жуыну. 3.Таза ауада серуендеу. 4.Құнарлы ас ішу. 5. Уақытында тамақтану.
Жазылым. Айтылым Жеке жұмыс: “Автор орындығы” әдісі 3-тапсырма. Жағдаятты шеш. Күз, көктем мезгілінде жиі тұмауратасың. Осы жолы да әлсіздік басып, өзіңді біртүрлі сезініп жүрсің. Сенің әрекетің.
Сабақты қорытындылау: Сабақты қорытындылау «Бір сөйлем» әдісі бойынша білім алушылар сабақты қорытындылайды:
1.Дұрыс ұйқы адамның денсаулығына әсер
етеді.
2. Спортпен айналысқан адамның иммунитеті
мықты болады.
3. Тәтті тағамдар ағзаға зиян
келтіреді.
4. Қолды жиі жумаса, микробтар
көбейеді.
5. Таза ауа адамның көңіл-күйін
жақсартады.
6. Дәрумендер ағзаға күш
береді.
7. Су ішпеу ағзаның жұмысын
баяулатады.
|
Білім алушылар берілген сұрақтарға жауа беру арқылы пазлды ашып, сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтайды.
Жасанды көмекші білім алушыларға сабақтың тақырыбын, мақсатын баяндайды.
Білім алушылар: 1. берілген бейнероликті көреді, иммунитет жайында ақпарат алады; 2.нұсқаулықтың анықтамасын түсінеді; 3.мысал келтіреді.
Білім алушылар тобы мәтінді тыңдайды. Тыңдалым мәтіні негізінде ақ тақтаға берілген алап бойынша нұсқаулық жазады. Блум таксономиясының білу, түсіну, қолдану, талдау деңгейінде жұмыстанады. Топтық жұмыс нәтижесін түсіндіріп, жұмысты қорғайды.
Білім алушылар жұбы Блум таксономиясының білу, түсіну, қолдану, талдау, негізінде алған білімдерін практикада қолданып, берілген сөйлемдерден нұсқаулық жазады.
Білім алушылар Блум таксономиясы негізінде ақпаратты талдап, түсініп, ойын дәлелді, жүйелі жеткізеді.
Білім алушының біреуі орнынан тұрып, берілген сөйлемді нұсқаулық түрінде айтады:
|
Қошеметтеу әдісі «Өте жақсы» «Жарайсың!» «Тамаша»
1. «Қазақ жазуының» тарихын біледі; 2.сұраққа жауап береді 1 ұпай
Дескриптор: 1. нұсқаулық құрылымын сақтайды; 2.көркемдегіш құралдарды қолданады; 3.нұсқаулықты нақты әрекет ретімен жазады. 3 ұпай.
Қошеметтеу әдісі «Өте жақсы» «Жарайсың!» «Тамаша»
Дескриптор: 1.нұсқаулық түрінде жазады; 2.нұсқаулық стилін сақтайды; 3.грамматикалық сауатты жазады және байланыстырады. 3 ұпай
Дескриптор: 1.жағдайға сай нақты әрекеттер ұсынады; 2.кеңес немесе ұсыныс түрінде жазады. 2 ұпай
Қошеметтеу әдісі «Өте жақсы» «Жарайсың!» «Тамаша» |
ЖИ негізінде жасалған Жасанды көмекші
https://www.youtube.com/watch?v=aRwfI9zCHIY
ЖИ негізінде жасалған Жасанды көмекші Ақ тақта, маркерлер.
Оқулық, дәптер
Оқулық дәптер.
Презентация |
|
|
||
|
Сабақтың соңы (5 мин)
|
Мұғалім оқушылардың бағалау парағы бойынша бағалайды
64-бет 9-тапсырма |
Білім алушылар сабақ бойынша рефлексия жасайды
Білім алушылардағы «Қазақстан» әдісі бойынша ұпайлар саны анықталады |
Білім алушылар бағалау парағы бойынша бағаланады |
ЖИ негізінде жасалған Жасанды көмекші
Оқулық |
|
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Иммунитет"
Ашық сабақ "Иммунитет"
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ
|
Бөлім: Денсаулық – зор байлық |
Мектеп: |
|||||||
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|||||||
|
Күні: |
|
|||||||
|
Сыныбы: 7 « » |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Иммунитет |
|||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
7.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, нұсқаулық құрастырып жазу. |
|||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі: |
Білу,түсіну, қолдану, талдау |
|||||||
|
Құндылық |
Тәуелсіздік және отаншылдық |
|||||||
|
Апта дәйексөзі: |
|
|||||||
|
Сабақтың барысы: |
||||||||
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
||
|
Сабақтың басы (7 мин)
|
«Менің елім – менің мақтанышым» жаттығуын жүргізеді: әр білім алушы Қазақстан туралы бір жағымды сөз айтады (Тәуелсіздік, бейбітшілік, болашақ, Отан...).
4. Топқа бөлу 1-топ «Тамақтану» тобы 2-топ «Қозғалыс» тобы 3-топ «Демалыс» тобы
5.Үй тапсырмасын тексеру «Ауырып, ем іздегенше, ауырмаудың жолын ізде» тақырыбындағы эссе
|
Білім алушылар шеңберде жағымды ой айтады. Ұран айтады: «Мен – Отанымның білімді ұрпағымын!»
Білім алушылар үш топқа бірігеді.
Білім алушылар «Өзара бағалау парағы» арқылы оң жақтағы көршісіне дәптерін беру арқылы тапсырманы тексеріп, бағалайды. |
Қошеметтеу әдісі «Өте жақсы» «Жарайсың!» «Тамаша»
Дескриптор: 1. ойын нақты және жүйелі түрде жеткізеді; 2. сөйлемдерді дұрыс құралған және байланыстырғыш сөздерді қолданады 2 ұпай |
Презентация Қазақ тілі. ЖББМ 7-сыныбына арналған оқулық./ Ж.К.Отарбекова, Г.Б.Тоқбаева, А.Е.Тоқбаева – Астана: «Арман-ПВ» баспасы, 2024.-272б.
|
|
|
||
|
Сабақтың ортасы (33 мин)
4 мин
5 мин
8 мин
7 мин
5 мин
5 мин |
Жаңа сабақты ашу «Пазл» әдісі 1. Иммунитет дегеніміз не? 2. Адам ағзасында иммунитеттің қандай маңызы бар? 3. Иммунитет әлсірегенде ағзада қандай өзгерістер болады? 4. Иммунитетті күшейту үшін қандай әрекеттер жасау қажет деп ойлайсыңдар?
Балалар, сабақты бүгін мен жалғыз өтпеймін. Менің көмекшіммен танысып қойыңыздар.
1. «Иммунитет жайлы қызықты деректер» бейнеролигін көрсету. 2. Нұсқаулық дегеніміз – әлденені орындау, жүзеге асыру тәсілін бекітетін тәртіптер жинағы. Әдетте, техникалық, электрондық құрал-жабдықтарды қалай қолдануды түсіндіретін ілеспе құжат. Жалпылама айтсақ, нұсқаулық – тек мамандарға ғана емес, барлық оқырманға түсінікті тілмен жазылатын, кеңес беретін ақпараттар жиынтығы. 3. Нұсқаулық мәтіннің құрылымы:
Көркемдегіш құралдар (теңеу, эпитет, метафора) нұсқаулықта тілді әсерлі ету үшін қолданылады.
Мысал: Берілген сөйлемдерді нұсқаулық стиліне бейімдеуді қарастырайық:
а) Иммунитет – ағзаның қорғаныс жүйесі.
ә) Суық тиген кезде ағза
әлсірейді.
Тыңдалым.Айтылым. Топтық жұмыс: «Ақ тақта» әдісі 1-тапсырма. Иммунитет жайында тыңдалған мәтін негізінде нұсқаулық құрастырыңдар. Кемінде 2 көркемдегіш құрал (эпитет, теңеу, метафора) қолданыңдар. Нұсқаулықтың стилі – ресми, бірақ әсерлі болсын. 1-топ: «Дұрыс тамақтану – мықты иммунитеттің
негізі» атты нұсқаулық мәтін жазыңдар.
2-топ: «Суық тиюдің алдын алу
ережелері» атты нұсқаулық жасаңыздар.
3-топ: «Иммунитетті күшейтудің күнделікті
тәртібі» атты
нұсқаулық мәтін құрастырыңдар.
Жазылым Жұптық жұмыс: “Ойлан. Жұптас. Бөліс” әдісі 2-тапсырма. Берілген ақпараттты одан әрі қарай таратып, иммуниттетті көтеру жолдары туралы нұсқаулық жаз. 1.Дене шынықтырумен айналысу. 2.Салқын сумен жуыну. 3.Таза ауада серуендеу. 4.Құнарлы ас ішу. 5. Уақытында тамақтану.
Жазылым. Айтылым Жеке жұмыс: “Автор орындығы” әдісі 3-тапсырма. Жағдаятты шеш. Күз, көктем мезгілінде жиі тұмауратасың. Осы жолы да әлсіздік басып, өзіңді біртүрлі сезініп жүрсің. Сенің әрекетің.
Сабақты қорытындылау: Сабақты қорытындылау «Бір сөйлем» әдісі бойынша білім алушылар сабақты қорытындылайды:
1.Дұрыс ұйқы адамның денсаулығына әсер
етеді.
2. Спортпен айналысқан адамның иммунитеті
мықты болады.
3. Тәтті тағамдар ағзаға зиян
келтіреді.
4. Қолды жиі жумаса, микробтар
көбейеді.
5. Таза ауа адамның көңіл-күйін
жақсартады.
6. Дәрумендер ағзаға күш
береді.
7. Су ішпеу ағзаның жұмысын
баяулатады.
|
Білім алушылар берілген сұрақтарға жауа беру арқылы пазлды ашып, сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтайды.
Жасанды көмекші білім алушыларға сабақтың тақырыбын, мақсатын баяндайды.
Білім алушылар: 1. берілген бейнероликті көреді, иммунитет жайында ақпарат алады; 2.нұсқаулықтың анықтамасын түсінеді; 3.мысал келтіреді.
Білім алушылар тобы мәтінді тыңдайды. Тыңдалым мәтіні негізінде ақ тақтаға берілген алап бойынша нұсқаулық жазады. Блум таксономиясының білу, түсіну, қолдану, талдау деңгейінде жұмыстанады. Топтық жұмыс нәтижесін түсіндіріп, жұмысты қорғайды.
Білім алушылар жұбы Блум таксономиясының білу, түсіну, қолдану, талдау, негізінде алған білімдерін практикада қолданып, берілген сөйлемдерден нұсқаулық жазады.
Білім алушылар Блум таксономиясы негізінде ақпаратты талдап, түсініп, ойын дәлелді, жүйелі жеткізеді.
Білім алушының біреуі орнынан тұрып, берілген сөйлемді нұсқаулық түрінде айтады:
|
Қошеметтеу әдісі «Өте жақсы» «Жарайсың!» «Тамаша»
1. «Қазақ жазуының» тарихын біледі; 2.сұраққа жауап береді 1 ұпай
Дескриптор: 1. нұсқаулық құрылымын сақтайды; 2.көркемдегіш құралдарды қолданады; 3.нұсқаулықты нақты әрекет ретімен жазады. 3 ұпай.
Қошеметтеу әдісі «Өте жақсы» «Жарайсың!» «Тамаша»
Дескриптор: 1.нұсқаулық түрінде жазады; 2.нұсқаулық стилін сақтайды; 3.грамматикалық сауатты жазады және байланыстырады. 3 ұпай
Дескриптор: 1.жағдайға сай нақты әрекеттер ұсынады; 2.кеңес немесе ұсыныс түрінде жазады. 2 ұпай
Қошеметтеу әдісі «Өте жақсы» «Жарайсың!» «Тамаша» |
ЖИ негізінде жасалған Жасанды көмекші
https://www.youtube.com/watch?v=aRwfI9zCHIY
ЖИ негізінде жасалған Жасанды көмекші Ақ тақта, маркерлер.
Оқулық, дәптер
Оқулық дәптер.
Презентация |
|
|
||
|
Сабақтың соңы (5 мин)
|
Мұғалім оқушылардың бағалау парағы бойынша бағалайды
64-бет 9-тапсырма |
Білім алушылар сабақ бойынша рефлексия жасайды
Білім алушылардағы «Қазақстан» әдісі бойынша ұпайлар саны анықталады |
Білім алушылар бағалау парағы бойынша бағаланады |
ЖИ негізінде жасалған Жасанды көмекші
Оқулық |
|
|
||
шағым қалдыра аласыз















