Ашық сабақ "Иммунитет"

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ "Иммунитет"

Материал туралы қысқаша түсінік
7.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, нұсқаулық құрастырып жазу. Көркемдегіш құралдарды орынды пайдаланады; Нұсқаулық мәтіннің құрылымын сақтап, өз нұсқаулығын жазады.
Материалдың қысқаша нұсқасы


ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ

Бөлім: Денсаулық – зор байлық

Мектеп:

Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сыныбы: 7 « »

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы:

Иммунитет

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

7.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, нұсқаулық құрастырып жазу.

Сабақтың мақсаты:

  • Көркемдегіш құралдарды орынды пайдаланады;

  • Нұсқаулық мәтіннің құрылымын сақтап, өз нұсқаулығын жазады.

Ойлау дағдыларының деңгейі:

Білу,түсіну, қолдану, талдау

Құндылық

Тәуелсіздік және отаншылдық

Апта дәйексөзі:


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар



Сабақтың басы

(7 мин)


























  1. Сәлемдесу

  2. Түгендеу

  3. Жағымды ахуал

«Менің елім – менің мақтанышым» жаттығуын жүргізеді: әр білім алушы Қазақстан туралы бір жағымды сөз айтады (Тәуелсіздік, бейбітшілік, болашақ, Отан...).



4. Топқа бөлу

1-топ «Тамақтану» тобы

2-топ «Қозғалыс» тобы

3-топ «Демалыс» тобы



5.Үй тапсырмасын тексеру «Ауырып, ем іздегенше, ауырмаудың жолын ізде» тақырыбындағы эссе






Білім алушылар шеңберде жағымды ой айтады. Ұран айтады: «Мен – Отанымның білімді ұрпағымын!»


Білім алушылар үш топқа бірігеді.



Білім алушылар «Өзара бағалау парағы» арқылы оң жақтағы көршісіне дәптерін беру арқылы тапсырманы тексеріп, бағалайды.




Қошеметтеу

әдісі

«Өте жақсы» «Жарайсың!» «Тамаша»









Дескриптор:

1. ойын нақты және жүйелі түрде жеткізеді;

2. сөйлемдерді дұрыс құралған және байланыстырғыш сөздерді қолданады

2 ұпай

Презентация

Қазақ тілі. ЖББМ 7-сыныбына арналған оқулық./ Ж.К.Отарбекова, Г.Б.Тоқбаева, А.Е.Тоқбаева – Астана: «Арман-ПВ» баспасы, 2024.-272б.






Сабақтың ортасы

(33 мин)



4 мин













5 мин



















































8 мин































































7 мин



















5 мин















5 мин

Жаңа сабақты ашу

«Пазл» әдісі

1. Иммунитет дегеніміз не?

2. Адам ағзасында иммунитеттің қандай маңызы бар?

3. Иммунитет әлсірегенде ағзада қандай өзгерістер болады?

4. Иммунитетті күшейту үшін қандай әрекеттер жасау қажет деп ойлайсыңдар?



Балалар, сабақты бүгін мен жалғыз өтпеймін. Менің көмекшіммен танысып қойыңыздар.


Мұғалімнің түсіндірмесі:

1. «Иммунитет жайлы қызықты деректер» бейнеролигін көрсету.

2. Нұсқаулық дегеніміз – әлденені орындау, жүзеге асыру тәсілін бекітетін тәртіптер жинағы. Әдетте, техникалық, электрондық құрал-жабдықтарды қалай қолдануды түсіндіретін ілеспе құжат. Жалпылама айтсақ, нұсқаулық – тек мамандарға ғана емес, барлық оқырманға түсінікті тілмен жазылатын, кеңес беретін ақпараттар жиынтығы.

3. Нұсқаулық мәтіннің құрылымы:

    1. Мақсаты (не үшін жасалады?)

    2. Қажетті құралдар

    3. Әрекеттердің реті

    4. Нәтижесі

Көркемдегіш құралдар (теңеу, эпитет, метафора) нұсқаулықта тілді әсерлі ету үшін қолданылады.

Мысал:
Иммунитет – ағзаның қамқор қалқаны. Оны нығайту үшін дұрыс тамақтанып, спортпен айналысу қажет.


Берілген сөйлемдерді нұсқаулық стиліне бейімдеуді қарастырайық:

а) Иммунитет – ағзаның қорғаныс жүйесі.
Иммунитетті сақтау үшін күн сайын көкөніс жеу қажет.

ә) Суық тиген кезде ағза әлсірейді.
Суық тигенде жылы киініп, көп су ішу ұсынылады.


Тыңдалым.Айтылым.

Топтық жұмыс: «Ақ тақта» әдісі

1-тапсырма. Иммунитет жайында тыңдалған мәтін негізінде нұсқаулық құрастырыңдар. Кемінде 2 көркемдегіш құрал (эпитет, теңеу, метафора) қолданыңдар. Нұсқаулықтың стилі – ресми, бірақ әсерлі болсын.

1-топ: «Дұрыс тамақтану – мықты иммунитеттің негізі» атты нұсқаулық мәтін жазыңдар.
Құрылымы:

  1. Негізгі қағида (тамақтану мен иммунитет байланысы)

  2. Ұсынылатын тағамдар (5 тармақ)

  3. Қорытынды (денсаулық туралы ой)

2-топ: «Суық тиюдің алдын алу ережелері» атты нұсқаулық жасаңыздар.
Нұсқаулықта:

  1. Қауіп факторлары мен себептерін атаңдар.

  2. Алдын алу шараларын тармақ түрінде жазыңдар.

  3. Қорытындыда қысқа үндеу немесе кеңес қосыңдар.

3-топ: «Иммунитетті күшейтудің күнделікті тәртібі» атты нұсқаулық мәтін құрастырыңдар.
Мәтін құрылымында мыналар болсын:

  1. Мақсаты (неге бұл тәртіп қажет?)

  2. Қажетті әрекеттер (3–5 тармақ түрінде)

  3. Қорытынды (нәтиже)




Жазылым

Жұптық жұмыс: “Ойлан. Жұптас. Бөліс” әдісі

2-тапсырма. Берілген ақпараттты одан әрі қарай таратып, иммуниттетті көтеру жолдары туралы нұсқаулық жаз.

1.Дене шынықтырумен айналысу.

2.Салқын сумен жуыну.

3.Таза ауада серуендеу.

4.Құнарлы ас ішу.

5. Уақытында тамақтану.



Жазылым. Айтылым

Жеке жұмыс: “Автор орындығы” әдісі

3-тапсырма. Жағдаятты шеш.

Күз, көктем мезгілінде жиі тұмауратасың. Осы жолы да әлсіздік басып, өзіңді біртүрлі сезініп жүрсің. Сенің әрекетің.




Сабақты қорытындылау:

Сабақты қорытындылау

«Бір сөйлем» әдісі бойынша білім алушылар сабақты қорытындылайды:

1.Дұрыс ұйқы адамның денсаулығына әсер етеді.
Күніне кемінде 8 сағат ұйықтауға тырысыңыз.

2. Спортпен айналысқан адамның иммунитеті мықты болады.
Аптасына бірнеше рет дене жаттығуларын орындаңыз.

3. Тәтті тағамдар ағзаға зиян келтіреді.
Тәтті тағамдарды шамадан тыс тұтынбаңыз.

4. Қолды жиі жумаса, микробтар көбейеді.
Қолды сабынмен жиі және мұқият жуыңыз.

5. Таза ауа адамның көңіл-күйін жақсартады.
Күн сайын серуенге шығып, таза ауада демалыңыз.

6. Дәрумендер ағзаға күш береді.
Рационға дәруменге бай тағамдарды енгізіңіз.

7. Су ішпеу ағзаның жұмысын баяулатады.
Күні бойы жеткілікті мөлшерде су ішіңіз.



Білім алушылар берілген сұрақтарға жауа беру арқылы пазлды ашып, сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтайды.



Жасанды көмекші білім алушыларға сабақтың тақырыбын, мақсатын баяндайды.


Білім алушылар:

1. берілген бейнероликті көреді, иммунитет жайында ақпарат алады;

2.нұсқаулықтың анықтамасын түсінеді;

3.мысал келтіреді.





















Білім алушылар тобы мәтінді тыңдайды.

Тыңдалым мәтіні негізінде ақ тақтаға берілген алап бойынша нұсқаулық жазады. Блум таксономиясының білу, түсіну, қолдану, талдау деңгейінде жұмыстанады. Топтық жұмыс нәтижесін түсіндіріп, жұмысты қорғайды.




















Білім алушылар жұбы Блум таксономиясының білу, түсіну, қолдану, талдау, негізінде алған білімдерін практикада қолданып, берілген сөйлемдерден нұсқаулық жазады.





Білім алушылар Блум таксономиясы негізінде ақпаратты талдап, түсініп, ойын дәлелді, жүйелі жеткізеді.




Білім алушының біреуі орнынан тұрып, берілген сөйлемді нұсқаулық түрінде айтады:


Қошеметтеу

әдісі

«Өте жақсы» «Жарайсың!» «Тамаша»



Дескриптор:

1. «Қазақ жазуының» тарихын біледі;

2.сұраққа жауап береді

1 ұпай









Дескриптор:

1. нұсқаулық құрылымын сақтайды;

2.көркемдегіш құралдарды қолданады;

3.нұсқаулықты нақты әрекет ретімен жазады.

3 ұпай.


Қошеметтеу

әдісі

«Өте жақсы» «Жарайсың!» «Тамаша»









Дескриптор:

1.нұсқаулық түрінде жазады;

2.нұсқаулық стилін сақтайды;

3.грамматикалық сауатты жазады және байланыстырады.

3 ұпай


Дескриптор:

1.жағдайға сай нақты әрекеттер ұсынады;

2.кеңес немесе ұсыныс түрінде жазады.

2 ұпай


Қошеметтеу

әдісі

«Өте жақсы» «Жарайсың!» «Тамаша»


ЖИ негізінде жасалған Жасанды көмекші

https://chatgpt.com











https://www.youtube.com/watch?v=aRwfI9zCHIY















































ЖИ негізінде жасалған Жасанды көмекші

https://chatgpt.com

Ақ тақта, маркерлер.











































Оқулық, дәптер





















Оқулық дәптер.











Презентация




Сабақтың соңы

(5 мин)








  1. Рефлексия

  1. Бағалау

Мұғалім оқушылардың бағалау парағы бойынша бағалайды

  1. Үй тапсырмасын беру

64-бет 9-тапсырма




Білім алушылар сабақ бойынша рефлексия жасайды













Білім алушылардағы «Қазақстан» әдісі бойынша ұпайлар саны анықталады

Білім алушылар бағалау парағы бойынша бағаланады

ЖИ негізінде жасалған Жасанды көмекші

https://chatgpt.com









Оқулық



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.12.2025
27
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі