Ашық сабақ "Инерция"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Инерция"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Инерция тақырыбына мұғалемдерге қосымша үлгі ретінде көмек немесе жаңа сабақ құруға үлгі ретінде қолдануға болады
Материалдың қысқаша нұсқасы


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Денелердің өзара әрекеттеуі

Мектеп: Әбіш негізгі жалпы білім беретін мектебі

Күні: 23.11.2017ж

Мұғалімнің аты-жөні: Қуантаева А.С

Сынып: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Инерция құбылысы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.2.2.1 – табиғаттағы инерция құбылысын түсіндіру мысалдар келтіру

Сабақ мақсаттары

Күнделікті өмірден мысалдар келтіру арқылы инерция құбылысын тусіну, пайдасы мен зиянын ажырата білу

Жетістік критерийлері

Күнделікті өмірден мысалдар келтіру арқылы инерция құбылысын түсіну

Инерция құбылысының пайдасы мен зиянын ажырата білу

Тілдік мақсаттар


Оқушылар: мысалдар келтіру арқылы инерция құбылысын ауызша, жазбаша түрде жүйелі сипаттай алады

Пәнге тән лексика мен терминология:

Инерция, қозғалыс, әрекетсіздік

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Неліктен жарыстарда мотоцикл,велосипедтер бұзылады,темір жол вагондары рельстен шығып,апатқа ұшырайды,автокөліктер жаяу жүргіншілерді қағып кетеді

Құндылықтарды баулу

Денсаулықты сақтауға және мәдинеттің ұлттық жүйесін табысты дамытуға баулу

Пәнаралық байланыстар

деректер қөздерін іздеу кезінде тарих пәнімен, күнделікті өмірмен, спортпен

Тақырып бойынша алдыңғы білім

Тығыздықты есептеу

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин


І. Ұйымдастыру кезеңі

Оқушыларды жұптастыру:

Shape2 Shape1

Shape3

Білім дағдысы: Білу

Белсенді оқыту: саралау тәсілі (дерек көздері)

Тапсырма: (W+G)

Ширату жаттығулар « Пицца әдісі»

  • Тығыздықтыңң өлшем бірлігі?

  • Тығыздықтың белгіленуі?

  • Массаның белгіленуі?

  • Дене инерттілігін сипаттайтын физикалық шама?

  • Тығыздықтың формуласы?





Проблемалық сұрақ: ( W)

Есептерін тексеру

3

4



Суреттер

қиынды қағаз













интерактивті тақта, түрлі түсті қаламдар,ресурстық парақшалар, флипчарт











интерактивті тақта, түрлі түсті қаламдар

Сабақтың ортасы

25 мин

































ІІІ. Мағынаны тану (оқушылар жаңа ақпаратты алғанда, жаңа идеялар ойға келгенде жүзеге асады. Ең маңыздысы жаңа тақырып бойынша жаңа ақпарат алу)

Білім дағдысы: Білу,Түсіну

Белсенді оқыту (G) «Ойлан, жұптас, бөліс»







Рисунок 4 Рисунок 3

Кез – келген дене егер оған басқа денелер әрекет етпесенемесе олардың әрекеттері бірін – бірі теңгеріп тұрса , онда дене тыныштығын сақтайды немесе бірқалыпты түзусызықты қозғалады.

ІІ. Тапсырма: мәтінде берілген тәжірибені жасау арқылы инерция құбылысын тұжырымдайды



 

Қорытынды жаса:



Мен .....................................байқадым


Білім дағдысы: Қолдану

Белсенді оқыту: «Ашық сұрақ»

(G) Тапсырма: « Инерция бізбен бірге»

1-жұп. Инерция көліктерде

2-жұп Инерция спортта

3-жұп Инерция көшеде






Денеге басқа денелер әрекет етпеген кездегі жылдамығын сақтау құбылысы инерция деп аталады (латынша инерция-қозғалыста емес, әрекетсіздік)

Салыстырмалы жағдайда жүгі көп денені , жүгі аз денеге қарағанда инерттілеу дене деп атайды.Дененің инерттілігі оның бойындағы заттың мөлшеріне тура пропорционал.

Білім дағдысы: Қолдану

Таза тақта.

Оқушылар өткен тақырып бойынша тақтаға сұрақтар немесе ережелер жазып тақтаны толтырады, содан кейін әр сұраққа жауап беріп, өшіріп отырады. Соңында барлық сұрақтарға жауап бергенде тақта таза болып шығады.

1. Инерция дегеніміз не?

А. Жылдамдықтың өзгеру құбылысы

Ә. Денеге басқа денелер әрекет етпеген кездегі жылдамығын сақтау құбылысы

Б. Денелердің өзара әрекеттресуі

2. Күш дегеніміз

А. денелердің өзара әрекеттресуін сипаттайтын шама.

Ә. Скаляр шама

Б. қозғалмайтын шама

3. Қандай жағдайда инерция пайда болады?

А. желдің соғуы

Ә. Кілемнен шаң-тозаңның көтерілуі.

Б. қозғалған автомобильдің күрт тоқтауы.

4. Инеция құбылысын физикаған енгізген кім?

А. И.Ньютон

Ә. Г.Галилей

Б. Н.Коперник

5. Инерция латын тілінен аударғанда қандай мағынаны береді?

А. қозғалыста емес

Ә. Қозғалған дене

Б. тыныштықтағы дене










Белсенді оқыту: «Венн диаграммасы»

Тапсырма: Инерцияның пайдасы мен зиян ажырату





Shape4 Shape5

Инерцияның

пайдасы


Инерцияның

зияны




























Науа, шар тірек, құм, мата қиындысы таратпа кестелер











Электронды оқулықтан видео көрсетіледі













































Интерактивті тақта түрлі түсті қаламдар































Тақтамен жұмыс





























































Түрлі түсті қаламдар

Ақ парақ

Сабақтың соңы

5мин

Үйге тапсырма беру

Инерция тақырыбын оқып келу

Кері байланыс

Чемодан,Ет тартқыш, Карзина әдісі арқылы

Оқушылар стикерге өздерінің есімдерін жазады да берілген Чемодан,Ет тартқыш,Карзинаның біреуіне стикерлерді жапсырады.

Егер сабақты толық түсінсе - Чемоданға

Егер сабақты орташа түсінсе - Ет тартқышқа

Егер сабақты мүлдем түсінбесе - Карзинаға стикерлерін жапсырады.













Стикерлер,

суреттер

,Саралау оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз


Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары


Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Мақсат дұрыс қойылған, оқушылар ОМ қол жеткізе алды, сабақ барысында саралау өз денгейінде жүргізілді, уақыт кезеңдері сақталды, сабақта ауытқулар болған жоқ,

Жалпы баға



Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Барлығы ынтымақтастықта өтті


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
31.05.2018
678
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі