Материалдар / Ашық сабақ "Инфляция және жұмыссыздық" колледж 2-курс
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Инфляция және жұмыссыздық" колледж 2-курс

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл ашық сабақ тақырыбы айтып тұрғандай қазіргі кезде өте актуалды мәселе болып табылады. Бұл экономикалық және экономикалық емес мамандықтарға дәріс беретін оқытушыларға ашық сабақтың керемет үлгісі. Бұл тақырыпта қазіргі кездегі инфляция түрлері, деңгейі, жұмыссыздық мәні, түрлері, деңгейі туралы студенттер білетін болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2018
1451
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

АШЫҚ САБАҚ ЖОСПАРЫ

Дайындаған: Усманова Асия Серикболовна«Экономикалық теория негіздері» пәнінің оқытушысы.Күні: 19.05.2017 жМамандығы: 0308000 -«Медициналық оптика»Біліктілігі: 0308023 «Оптик-офтальмолог»Тобы: 33Тақырыбы: Инфляция және жұмыссыздықМақсаты: а) білімділік:Оқушыларға жұмыспен қамтылу және жұмыссыздық. Жұмыссыздықтың түрлері. Ақша айналымының тұрақсыздығы. Құнсыздану және оның түрлері, себептері. Инфляцияның салдары және оған қарсы іс-шаралар. Нашар дамыған елдердегі экономикалық өсудің стратегиясы. Дефляция.Стагфляция.Стагнация. Халықтың жеке топтарына құнсызданудың әсері туралы мәлімет беруә) дамытушылық: Теориялық білімін күнделікті өмірде қолдана білуге дағдыландыру, таңдаған мамандығына деген қызығушылығын арттыру. б) тәрбиелілік: Инфляция және жұмыссыздық, дефляция, стагфляция, дезинфляция терминдерін дұрыс қолдануға, салауатты өмір салтын ұстануға тәрбиелеу. Күтілетін нәтиже:Инфляция және жұмыссыздық тақырыптарын толық меңгеру және күнделікті өмірде оларды ажырата білу, сонымен қатар түрлі тәсілдерді қолдана отырып сабақты қызықты жүргізу.

Әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс, топқа бөлу, постер қорғау, ақылдың алты қалпағы (де боно) әдісі, сократтық семинар, кері байланыс "тазалық" ойыны, өзін-өзі бағалау парағы

САБАҚ БАРЫСЫ:

УақытыМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіРесурстар
І. Оқу іс-әрекетін ұйымдастыру, мотивация 5-мин. ТОПҚА БӨЛУ

  • Сәлемдесу
  • Оқушылардың қажетті оқулықтар және оқу-құралдарымен қамтамасыз етілуін, сабаққа дайындығын тексереді;
  • Кіріспе сөз жүргізеді




  • Сәлемдесу
  • Оқу әдебиеттері, сөздіктерді және оқу құралдарын дайындайды;
  • Кезекші есебін береді;




  • Интерактивті тақта.Таратпа материалдарПрезентация



    ІІ.Үй тапсырмасын сұрау 25-мин.«ПОСТЕР ҚОРҒАУ» ӘДІСІ БОЙЫНША ТОПТЫҚ ЖҰМЫСМақсаты: Топтың ортақ шешімін шығару, үй тапсырмасындағы тақырыпты оқып, талдап, бірігіп жұмыс жасауына жол ашу.Оқушыларға 5 топ бойынша 5 тақырыпша алдын ала бөлініп берілген.Оқушылар оқулық бойынша тақырыпшаларды оқып өзара талдау. Топтарға берілген тақырыпшалар:Экономикалық циклдар тақырыбы бойынша оқушылар 5 топқа бөлінеді.Тапсырмалар экономикалық циклдердің кезеңдері бойынша беріледі.
  • 1-топ. Экономикалық цикл
  • 2-топ. Құлдырау
  • 3-топ.Тоқырау
  • 4-топ.Жандану
  • 5-топ. Өрлеу
  • Оқушылар оқулық бойынша тақырыпшаларды оқып өзара талдап, қорытынды жасау. Тақырыпша негізінде ортақ ой шығарып постер қорғау.
    Оқушылар 5 топ бойынша 5 тақырыпша оқулық бойынша тақырыпшаларды оқып өзара талдайды. Оқушылар талқылайтын тақырыпшалар:Оқушылар тақырыпша негізінде ортақ ой шығарып постер қорғайды.Оқушылар слайдтағы пробелемалық суреттерге өз пікірін айтады, қабылдау түрлеріне қарай ажыратады.

    Жаңа сабақ. 40-мин



























    «АҚЫЛДЫҢ АЛТЫ ҚАЛПАҒЫ» (ДЕ БОНО) ӘДІСІ







































    ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ОЯТУ1. Оқушыларға видео көрсету2. Ой қозғау. Оқушыларға видео төңірегінде сұрақтар қою.1.Жұмысынан айрылған адам қандай халде болады екен?2.Елдегі жұмыссыздық проблемасын қалай шешуге болады?3.Инфляция дегеніміз не екен?4.Инфляциямен күресуге болады ма?

    Оқушыларға лекция материалдарын тарату;Лекция бойынша тақырыпшаларды оқып өзара талдау;Жоспары:1.Инфляция мәні және пайда болуы2.Инфляцияның түрлері3.Жұмыссыздық мәні4.Жұмыссыздықтың түрлері5.Инфляция және жұмыссыздықтың әлеуметтік-экономикалық зардаптары «АҚЫЛДЫҢ АЛТЫ ҚАЛПАҒЫ» (ДЕ БОНО) ӘДІСІ БОЙЫНША ТОПТЫҚ ЖҰМЫСМақсаты: Мәселені барынша мұқият талқылап, баланың жалпы ойлау қызметін жетілдіру үшін ойдың сананың түрлі аспектілерін жандандыру мақсатында қолданылатын әдіс.

    Ақ қалпақ - фактілер, цифрлар және мәліметтерді таза күйінде беру

    Инфляция және жұмыссыздық бойынша фактілерді дәлелдеу;

    Қара қалпақ - Жағымсыз Жағымсыз кезеңдерді көрсетіңіз? Қандай проблемалар бар? Маған не ұнамайды? Жағымсыз тармақтарды жазыңыз

    Инфляция және жұмыссыздық жайлы проблемаларын қарастыруЖасыл қалпақ – жаңа идеялар ағымын тудыратын шығармашылық ойлар

    Инфляция және жұмыссыздықты жеңудің жолын ойлап табады.Сөйлеу мәдениетіСары (күн) - оптимизмді, ашықтықты, позитивті және конструктивті ойлар, ұсыныстар, мысалы: «неге, бұл міндетті түрде орындалады!»Инфляция және жұмыссыздықтың жоқ екендігін дәлелдеуКөк қалпақ – жоғары деңгейдегі жалпы көзқарастарды, білдіреді, қорытындылайды.

    Барлық топтардың мәліметтерін бақылап, қорытындылау, тұжырымдау.


    Ақ қалпақ тыдағы оқушыларинфляция және жұмыссыздық туралы теориялық мағлұмат береді

    Қара қалпақтыдағы оқушылар - инфляция және жұмыссыздық жайлы проблемаларын қарастырады.Жасыл қалпақ тыдағы оқушылар инфляция және жұмыссыздықты жеңудің жолын ойлап табады.

    Сары қалпақтыдағы оқушыларинфляция және жұмыссыздықтың жоқ екендігін дәлелдейдіКөк қалпақ тыдағы оқушылар

    Барлық топтардың мәліметтерін бақылап, қорытындылайды, тұжырымдайды.
    Оқулықтар.Мини-лекциялар

    Оқулықтар.Қ.С.Есенғалиева «Экономика негіздері» Алматы 2010ж.Видеороликтер

    Таратпа материалдар Презентациялар

    Стикерлер

    Фломастерлер



    Интернет материалдары Мәтіндер



















    Сабақты бекіту10-минСОКРАТТЫҚ СЕМИНАРМақсаты: Бұл әдіс оқушылар бойында идея білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіруді көздейді.Оқушылар ішкі шеңбер және сыртқы шеңбер болып екіге бөлінедіІшкі шеңбер оқушылары - берілген сұрақтар аясында пікір жүргізу , тақырыпты кең ауқымда талқылауСыртқы щеңбер оқушылары - ішкі щеңбер оқушыларын бақылау және талқылау

    Тапсырма сұрақтары:

  • Инфляция дегеніміз не?
  • Инфляцияның түрлері қандай?
  • Жұмыссыздық дегеніміз не?
  • Жұмыссыздықтың түрлері қандай?
  • Басыңқы инфляция дегеніміз не?
  • Секірмелі инфляция дегеніміз не?
  • Гиперинфляция дегеніміз не?
  • Маусымдық жұмыссыздық дегеніміз не?
  • Құрылымдық жұмыссыздық дегеніміз не?
  • Циклдік жұмыссыздық дегеніміз не?
  • Фрициондық жұмыссыздық дегеніміз не?
  • Инфляция мен жұмыссыздықтың әлеуметтік-экономикалық зардаптары


  • Оқытушы дайындаған тапсырмаларды Ішкі шеңбер оқушылары берілген сұрақтар аясында пікір жүргізеді, тақырыпты кең ауқымда талқылайды

    Сыртқы щеңбер оқушылары ішкі щеңбер оқушыларын бақылап және соңында қорытынды пікір айтады.





    Интерактивті тақта

    Таратпа материалдар

    Стикерлер Оқулықтар





    Бағалау 3-минБағалау: Өзін-өзі бағалауАты-жөні:________________________________











    «?»- сұрақ қойдым «+» белсенді қатыстым «V» - сұраққа жауап бердім

    Оқушылар топта өз жұмыстарын өз беттерімен өзін-өзі бағалайды

    Өзін-өзі бағалау парағы

    Қорытынды 5-мин

    «ТАЗАЛЫҚ» ОЙЫНЫ 









    Тақырып бойынша рефлексияКері байланыс«ТАЗАЛЫҚ» ОЙЫНЫ КЕРІ БАЙЛАНЫСОқушыларға стикерлер таратылады. : 1. Чемодан(суреті) 2. Қоқыс жәшігі (суреті) 3. Еттартқыш (Суреті) - Бүгінгі тақырып бойынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға салыңыздар (жазыңыздар)Бүгінгі сабақтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңыздар (жазыңыздар). Ал бүгінгі ақпараттың ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқышқа салыңыздар (жазыңыздар)

    Оқушылар тақырып бойынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға стикермен жазады Бүгінгі сабақтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне стикерге жазып салады. Ал бүгіні ақпараттың ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым керек дегендері еттартқышқа салады стикерге жазады.

    Интерактивті тақта Таратпа материалдар

    Стикерлер



    Үйге тапсырма 2-мин
  • міндетті бағыт бойынша:
  • тереңдетілген бағыт бойынша:
  • шығармашылық бағыт бойынша:
  • міндетті бағыт бойынша:
  • Қ.С.Есенғалиеваның «Экономика негіздері» оқулығынан «Инфляция» , «Жұмыссыздық»тақырыптарын (683-694, 725-729 беттерін) конспектілеу
  • тереңдетілген бағыт бойынша:
  • Инфляция мен жұмыссыздық туралы видеороликтер жинақтап, презентациялау
  • шығармашылық бағыт бойынша:
  • «Инфляция мен жұмыссыздықты қалай жоюға болады» атты модель қорғау


  • Оқушылар дәптерлеріне үй тапсырмаларын жазып алады.1.Есенғалиева Қ.С «Экономика негіздері».-Алматы:2010ж.2.Ә.Абдуллаев «Экономикалық теория негіздері» Алматы, 2004ж.






    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!