І. Оқу іс-әрекетін
ұйымдастыру, мотивация 5-мин.
ТОПҚА БӨЛУ
|
|
|
Интерактивті
тақта.
Таратпа
материалдар
Презентация
|
ІІ.Үй тапсырмасын
сұрау 25-мин.
|
«ПОСТЕР ҚОРҒАУ» ӘДІСІ БОЙЫНША ТОПТЫҚ
ЖҰМЫС
Мақсаты: Топтың ортақ шешімін шығару, үй тапсырмасындағы
тақырыпты оқып, талдап, бірігіп жұмыс жасауына жол
ашу.
Оқушыларға 5 топ бойынша 5 тақырыпша алдын ала бөлініп
берілген.
Оқушылар оқулық бойынша тақырыпшаларды оқып өзара
талдау.
Топтарға берілген тақырыпшалар:
Экономикалық циклдар тақырыбы бойынша оқушылар 5 топқа
бөлінеді.
Тапсырмалар экономикалық циклдердің кезеңдері бойынша
беріледі.
-
1-топ. Экономикалық
цикл
-
2-топ.
Құлдырау
-
3-топ.Тоқырау
-
4-топ.Жандану
-
5-топ.
Өрлеу
Оқушылар оқулық бойынша
тақырыпшаларды оқып өзара талдап, қорытынды жасау. Тақырыпша негізінде ортақ ой шығарып
постер қорғау.
|
Оқушылар 5 топ бойынша 5 тақырыпша
оқулық бойынша тақырыпшаларды оқып өзара
талдайды.
Оқушылар талқылайтын тақырыпшалар:
Оқушылар тақырыпша негізінде ортақ ой шығарып постер
қорғайды.
Оқушылар слайдтағы
пробелемалық суреттерге өз пікірін айтады, қабылдау түрлеріне қарай
ажыратады.
|
|
Жаңа сабақ. 40-мин
«АҚЫЛДЫҢ АЛТЫ ҚАЛПАҒЫ» (ДЕ БОНО)
ӘДІСІ
|
ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ОЯТУ
1.
Оқушыларға видео көрсету
2. Ой қозғау.
Оқушыларға видео төңірегінде сұрақтар қою.
1.Жұмысынан айрылған
адам қандай халде болады екен?
2.Елдегі жұмыссыздық
проблемасын қалай шешуге болады?
3.Инфляция дегеніміз не
екен?
4.Инфляциямен күресуге
болады ма?
Оқушыларға лекция
материалдарын тарату;
Лекция бойынша
тақырыпшаларды оқып өзара талдау;
Жоспары:
1.Инфляция мәні және
пайда болуы
2.Инфляцияның
түрлері
3.Жұмыссыздық
мәні
4.Жұмыссыздықтың
түрлері
5.Инфляция және
жұмыссыздықтың әлеуметтік-экономикалық
зардаптары
«АҚЫЛДЫҢ АЛТЫ ҚАЛПАҒЫ» (ДЕ БОНО) ӘДІСІ БОЙЫНША ТОПТЫҚ
ЖҰМЫС
Мақсаты: Мәселені барынша мұқият талқылап, баланың жалпы ойлау
қызметін жетілдіру үшін ойдың сананың түрлі аспектілерін жандандыру
мақсатында қолданылатын әдіс.
А қ қалпақ - фактілер, цифрлар және мәліметтерді таза күйінде
беру
Инфляция және жұмыссыздық бойынша фактілерді
дәлелдеу;
Қара қалпақ - Жағымсыз
Жағымсыз кезеңдерді көрсетіңіз?
Қандай проблемалар
бар?
Маған не
ұнамайды?
Жағымсыз тармақтарды
жазыңыз
Инфляция және жұмыссыздық жайлы проблемаларын
қарастыру
Жасыл қалпақ –
жаңа
идеялар ағымын тудыратын шығармашылық
ойлар
Инфляция және жұмыссыздықты жеңудің жолын ойлап
табады.
Сөйлеу мәдениеті
Сары (күн) -
оптимизмді, ашықтықты, позитивті және конструктивті ойлар,
ұсыныстар, мысалы: «неге, бұл міндетті түрде
орындалады!»
Инфляция және
жұмыссыздықтың жоқ екендігін дәлелдеу
Көк қалпақ – жоғары
деңгейдегі жалпы көзқарастарды, білдіреді,
қорытындылайды.
Барлық топтардың
мәліметтерін бақылап, қорытындылау,
тұжырымдау.
|
А қ қалпақ тыдағы оқушылар
инфляция және жұмыссыздық туралы теориялық мағлұмат
береді
Қара қалпақтыдағы оқушылар -
инфляция және
жұмыссыздық жайлы проблемаларын
қарастырады.
Ж асыл қалпақ тыдағы оқушылар инфляция және жұмыссыздықты
жеңудің жолын ойлап табады.
Сары қалпақтыдағы
оқушылар
инфляция және
жұмыссыздықтың жоқ екендігін дәлелдейді
Көк қалпақ тыдағы
оқушылар
Барлық топтардың
мәліметтерін бақылап, қорытындылайды,
тұжырымдайды.
|
Оқулықтар.
Мини-лекциялар
Оқулықтар.
Қ.С.Есенғалиева
«Экономика негіздері» Алматы 2010ж.
Видеороликтер
Таратпа
материалдар
Презентациялар
Стикерлер
Фломастерлер
Интернет
материалдары
Мәтіндер
|
Сабақты бекіту
10-мин
|
СОКРАТТЫҚ СЕМИНАР
Мақсаты: Бұл әдіс оқушылар бойында идея білдіру, тыңдау дағдыларын
дамытуға бағытталған, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы
оқыту жағдайларын теңестіруді көздейді.
Оқушылар ішкі шеңбер және сыртқы шеңбер болып екіге
бөлінеді
Ішкі шеңбер оқушылары - берілген сұрақтар аясында пікір
жүргізу , тақырыпты кең ауқымда талқылау
Сыртқы щеңбер оқушылары - ішкі щеңбер оқушыларын бақылау
және талқылау
Тапсырма сұрақтары:
-
Инфляция дегеніміз не?
-
Инфляцияның түрлері қандай?
-
Жұмыссыздық дегеніміз не?
-
Жұмыссыздықтың түрлері қандай?
-
Басыңқы инфляция дегеніміз не?
-
Секірмелі инфляция дегеніміз не?
-
Гиперинфляция дегеніміз не?
-
Маусымдық жұмыссыздық дегеніміз
не?
-
Құрылымдық жұмыссыздық дегеніміз
не?
-
Циклдік жұмыссыздық дегеніміз не?
-
Фрициондық жұмыссыздық дегеніміз
не?
-
Инфляция мен
жұмыссыздықтың әлеуметтік-экономикалық
зардаптары
|
Оқытушы дайындаған тапсырмаларды
Ішкі шеңбер оқушылары берілген сұрақтар аясында пікір
жүргізеді, тақырыпты кең ауқымда
талқылайды
Сыртқы щеңбер оқушылары ішкі щеңбер оқушыларын бақылап және
соңында қорытынды пікір айтады.
|
Интерактивті
тақта
Таратпа
материалдар
Стикерлер
Оқулықтар
|
Қорытынды 5-мин
«ТАЗАЛЫҚ»
ОЙЫНЫ
|
Тақырып бойынша
рефлексия
Кері
байланыс
«ТАЗАЛЫҚ»
ОЙЫНЫ КЕРІ БАЙЛАНЫС
Оқушыларға стикерлер
таратылады. :
1. Чемодан(суреті)
2. Қоқыс жәшігі (суреті)
3. Еттартқыш (Суреті)
- Бүгінгі тақырып бойынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға
салыңыздар (жазыңыздар)
Бүгінгі сабақтағы керек
емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңыздар (жазыңыздар).
Ал бүгінгі ақпараттың ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым керек
дегендері болса, еттартқышқа салыңыздар
(жазыңыздар)
Чемодан
|
Қ оқыс
жәшігі
|
Е
ттартқыш
|
|
|
|
|
Оқушылар тақырып
бойынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға стикермен жазады
Бүгінгі сабақтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне
стикерге жазып салады. Ал бүгіні ақпараттың ішінде әлі оқуым керек,
толықтыруым керек дегендері еттартқышқа салады стикерге
жазады.
|
Интерактивті тақта
Таратпа материалдар
Стикерлер
|
Үйге тапсырма
2-мин
|
тереңдетілген бағыт
бойынша:
|
Оқушылар дәптерлеріне үй тапсырмаларын жазып
алады.
|
1.Есенғалиева Қ.С «Экономика
негіздері».-Алматы:
2010ж.
2.Ә.Абдуллаев «Экономика
лық теория негіздері» Алматы,
2004ж.
|