Материалдар / Ашық сабақ. Информатика. 3 сынып. Кейіпкерлер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Информатика. 3 сынып. Кейіпкерлер

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2024
197
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:


Бөлім:


Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 3

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Кейіпкерлер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.4.2.3 программалау ойын алағында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу

3.4.2.4 программалау ойын алағында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру

Сабақтың мақсаты:

Көрініс пен кейіпкердің айырмашылықтарын атай алады.

Жобаға кейіпкерлерді қосудың түрлерін үйренеді.

Программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеуді үйренеді.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


4 мин















Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу

Психологиялық ахуал

«Додокаэдр »әдісі

Көңіл-күйді көтеруге тырысайық.БАРЛЫҒЫНА СӘТТІЛІК!

Топқа бөлу

Балаларды суреттер арқылы үш топқа бөлемін.

1-топ «Тінтуір»

2-топ «Пернетақта»

3-топ «Монитор»






Оқушылар қораптан карточкалар таңдап алады

































Суреттер








6 мин













6 мин














Сабақтың ортасы


10 мин








1 мин









4 мин














5 мин











3 мин





4 мин















Сабақтың соңы


2 мин










Үй тапсырмасы

Ой қозғау

«Ғажайып карта » әдісі бойынша сабақ тақырыбын анықтау мақсатында wordwall платформасы арқылы сұрақтарға жауап беру


Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін, мұғалім интерактивті тақтадан сабақтың тақырыбы, мақсаты таныстырады.


Жаңа тақырыпты түсіндіру.



Топтық жұмыс.

«Ноутбук» әдісі

Оқушыларға Ноутбук парағы ұсынылады, әр топ өздеріне берілген тапсырма бойынша тапсырманы орындап презентация жасайды

1-топ

Кейіпкер дегеніміз не?

2-топ

Scratch-те кейіпкерлермен жұмыс

3-топ

Дүниежүзіндегі уақыт белдеуі







Жеке жұмыс

1.Бейнебаян тамашалау

2. практикалық жұмыс

«Уақыт» жобасы






Сергіту сәті

Оқушыларға сергіту сәтінің ережесі түсіндіріледі.

Көзге арналған гимнастика






Learningapps платформасы арқылы сөйлемді қажетті сөздермен толықтыру












Практикалық жұмыс

Жер шарында 24 сағат белдеуі бар. Нөлінші сағат белдеуі Британия мемлекетінің Гринвич аймағында орналасқан. Нұр-Сұлтандағы сағат Гринвичтегі сағаттан 6 сағат алда жүреді. Яғни екі қала арасындағы уақыт белдеуі 6 сағат айырмашылықты көрсетеді.

Тапсырма: 9суреттегі «Уақыт» жобасына Гринвич уақытын көрсететін 3сағатты қосуды ұсыныңдар.


«Робот» әдісі арқылы қиылған роботтарды жинау




«Ғажайып шеңбер» әдісі

Wheelofnames платформасы арқылы сұрақтарға жауап беру



.







Рефлексия

«Ақылды Үкі » әдісі

Бaлaлaр aлғaн білімдeрі бoйыншa өздeрін бaғaлaйды.

















Оқушылар ұжымдық үлгіде білгендері бойынша өз ойларын айтып, жауап береді







.

Оқушылар мәтінді мұқият оқиды

Әр топ берілген тақырып бойынша

Таныстырылым дайындайды

























Оқушылар тақтадан сөйлемге қажетті сөзді тауып жазады.









Оқушылар практикалық жұмысты орындайды






Оқушылар қиылған роботтардағы тапсырмалардың жауаптарын біріктіріп роботтарды біріктіреді












Оқушыларға сағаттар таратылады.

-Сабақты толық түсіндім Жасыл қақпаға

-Маған әлі түсініксіз Сары қақпаға

-Сұрақтарым бар Қызыл қақпаға доптарын салады







«Мадақтама сөз» әдісі арқылы бағаланады. Жарайсың! Керемет!

Талпын!




«Төс белгі» әдісі арқылы бағаланады.

Әр төсбелгіде

1 баллмен есептелінеді


Дескриптор:

-Кейіпкер бойынша анықтама береді

- Scratch-те кейіпкерлермен жұмыс жолдарын түсіндіреді

- Дүниежүзіндегі уақыт белдеуін түсіндіреді



«Төс белгі» әдісі арқылы бағаланады.

Әр төсбелгіде

1 баллмен есептелінеді










Дескриптор:

- сөйлемді қажетті сөздермен толықтырады








Дескриптор: -Тапсырмаға талқылау жүргізеді. -Scratch-те берілген сағат түрлерінің бірін таңдап, жобасын дайындайды.

-сұрақтарға жауап береді
















«Мадақтама сөз» әдісі арқылы бағаланады. Жарайсың! Керемет!

Талпын!













https://wordwall.net/resource/63855121
























тақтаны қолдану













https://learningapps.org/watch?v=p5c4pspac23





















Қиылған роботтар




https://wheelofnames.com/2ks-ca2











































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!