Ашық сабақ. Информатика. 3 сынып. Кейіпкерлер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. Информатика. 3 сынып. Кейіпкерлер

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:


Бөлім:


Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 3

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Кейіпкерлер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.4.2.3 программалау ойын алағында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу

3.4.2.4 программалау ойын алағында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру

Сабақтың мақсаты:

Көрініс пен кейіпкердің айырмашылықтарын атай алады.

Жобаға кейіпкерлерді қосудың түрлерін үйренеді.

Программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеуді үйренеді.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


4 мин















Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу

Психологиялық ахуал

«Додокаэдр »әдісі

Көңіл-күйді көтеруге тырысайық.БАРЛЫҒЫНА СӘТТІЛІК!

Топқа бөлу

Балаларды суреттер арқылы үш топқа бөлемін.

1-топ «Тінтуір»

2-топ «Пернетақта»

3-топ «Монитор»






Оқушылар қораптан карточкалар таңдап алады

































Суреттер








6 мин













6 мин














Сабақтың ортасы


10 мин








1 мин









4 мин














5 мин











3 мин





4 мин















Сабақтың соңы


2 мин










Үй тапсырмасы

Ой қозғау

«Ғажайып карта » әдісі бойынша сабақ тақырыбын анықтау мақсатында wordwall платформасы арқылы сұрақтарға жауап беру


Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін, мұғалім интерактивті тақтадан сабақтың тақырыбы, мақсаты таныстырады.


Жаңа тақырыпты түсіндіру.



Топтық жұмыс.

«Ноутбук» әдісі

Оқушыларға Ноутбук парағы ұсынылады, әр топ өздеріне берілген тапсырма бойынша тапсырманы орындап презентация жасайды

1-топ

Кейіпкер дегеніміз не?

2-топ

Scratch-те кейіпкерлермен жұмыс

3-топ

Дүниежүзіндегі уақыт белдеуі







Жеке жұмыс

1.Бейнебаян тамашалау

2. практикалық жұмыс

«Уақыт» жобасы






Сергіту сәті

Оқушыларға сергіту сәтінің ережесі түсіндіріледі.

Көзге арналған гимнастика






Learningapps платформасы арқылы сөйлемді қажетті сөздермен толықтыру












Практикалық жұмыс

Жер шарында 24 сағат белдеуі бар. Нөлінші сағат белдеуі Британия мемлекетінің Гринвич аймағында орналасқан. Нұр-Сұлтандағы сағат Гринвичтегі сағаттан 6 сағат алда жүреді. Яғни екі қала арасындағы уақыт белдеуі 6 сағат айырмашылықты көрсетеді.

Тапсырма: 9суреттегі «Уақыт» жобасына Гринвич уақытын көрсететін 3сағатты қосуды ұсыныңдар.


«Робот» әдісі арқылы қиылған роботтарды жинау




«Ғажайып шеңбер» әдісі

Wheelofnames платформасы арқылы сұрақтарға жауап беру



.







Рефлексия

«Ақылды Үкі » әдісі

Бaлaлaр aлғaн білімдeрі бoйыншa өздeрін бaғaлaйды.

















Оқушылар ұжымдық үлгіде білгендері бойынша өз ойларын айтып, жауап береді







.

Оқушылар мәтінді мұқият оқиды

Әр топ берілген тақырып бойынша

Таныстырылым дайындайды

























Оқушылар тақтадан сөйлемге қажетті сөзді тауып жазады.









Оқушылар практикалық жұмысты орындайды






Оқушылар қиылған роботтардағы тапсырмалардың жауаптарын біріктіріп роботтарды біріктіреді












Оқушыларға сағаттар таратылады.

-Сабақты толық түсіндім Жасыл қақпаға

-Маған әлі түсініксіз Сары қақпаға

-Сұрақтарым бар Қызыл қақпаға доптарын салады







«Мадақтама сөз» әдісі арқылы бағаланады. Жарайсың! Керемет!

Талпын!




«Төс белгі» әдісі арқылы бағаланады.

Әр төсбелгіде

1 баллмен есептелінеді


Дескриптор:

-Кейіпкер бойынша анықтама береді

- Scratch-те кейіпкерлермен жұмыс жолдарын түсіндіреді

- Дүниежүзіндегі уақыт белдеуін түсіндіреді



«Төс белгі» әдісі арқылы бағаланады.

Әр төсбелгіде

1 баллмен есептелінеді










Дескриптор:

- сөйлемді қажетті сөздермен толықтырады








Дескриптор: -Тапсырмаға талқылау жүргізеді. -Scratch-те берілген сағат түрлерінің бірін таңдап, жобасын дайындайды.

-сұрақтарға жауап береді
















«Мадақтама сөз» әдісі арқылы бағаланады. Жарайсың! Керемет!

Талпын!













https://wordwall.net/resource/63855121
























тақтаны қолдану













https://learningapps.org/watch?v=p5c4pspac23





















Қиылған роботтар




https://wheelofnames.com/2ks-ca2











































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.11.2024
383
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі