Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Информатика 6-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6.2 - Компьютерлік графика |
Мектеп: Ұйғыр ауданы, Қалжат орта мектебі |
|||||
Күні: |
Мұғалімніңаты-жөні: Баратов Дилшат |
|||||
Сынып: 6 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||
Сабақтыңтақырыбы |
Растрлық және векторлық бейнелерді салыстыру |
|||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.2.2.3 - растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар - компьютерлік графика түрлері және элементтерінің атқаратын қызметтері жайлы біледі; Оқушылардың басым бөлігі - растрлық және векторлық бейнелердің ерекшеліктерін салыстырады, графикалық редакторларды пайдаланып сурет салып, өңдейді Кейбір оқушылар - әр түрлі графикалық бағдарламада тәжірибелік жұмыстарды орындайды, растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктеріне бағалау жүргізеді |
|||||
Бағалау критерийі |
|
|||||
Тілдік мақсаттар |
Оқытудың тілдік мақсаты
Пәндік лексика және терминология Растрлық, векторлық, пискель,кескін,сапас, пішім, көркем графика
Диалог құруға/жазылымға қажетті сөздер
|
|||||
Құндылықтарға Баулу |
|
|||||
Пәнаралық Байланыс |
Бейнелеу өнері сабағымен түсіну,қолдану,талдау кезеңдерінде программада суреттер салу арқылы жүзеге асырылады Ағылшын тілімен түсіну кезеңінде терминдерді аудару арқылы, математикамен қолдану кезеңінде сурет салуда түрлі фигураларды пайдаланумен байланысады |
|||||
Алдыңғы білім |
Алдыңғы оқуларда векторлық кескіндер, графикалық редактор түсініктерімен таныс болғандықтан, растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалайды деп ұйғарылады. |
|||||
Сабақ барысы |
||||||
Сабақтың жоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||
Сабақтың басы 4 мин Ұйымдастыру Білу 8мин Ортасы 20мин Түсіну Қолдану Сергіту сәті Талдау Сабақтың соңы 12мин Жинақтау 7мин Бағалау Кері байланыс 3мин |
Ұйымдастыру: Түгендеу. Сынып атмосферасын қалыптастыру. Ширату жаттығу. Оқушылардың сабаққа белсене қатысу мақсатында орындалатын тақырыпқа байланысты «Ауадағы сурет» әдісі (шеңбер бойымен қатар тұрған оқушылар бастапқы оқушыдан бастап соңына дейін бастапқы оқушыға көрсетілген суретті соңғы оқушыға ауада салу арқылы жеткізіп табуы керек) Сар.жіктеу тәсілі аралас гендерлік топ құру. Пазл арқылы берілген суретті жинау арқылы топтасады. (Векторлық, растрлық, фрактальды) (ж) Learning Apps тапсырмасы Векторлық және растрлық бейнелерді жіктеуге, графикалық редактор терезінің элементтері ажырата білуге арналған Learning Apps сайтында жасалған жаттығу беріледі. Жатығу арқылы оқушылардың векторлық және растрлық бейнелерді бір-бірінен ажырата алуы, программа терезесінің элементтерін жетік білуі негізге алынады
тез орындап болған топқа қосымша сұрақтар ұсынылады. (сар. қарқын)
«мадақтау» бағалауы (өте жақсы жауап, жарайсың) (т) «Болжау стратегиясын» пайдаланып оқушылар топқа бөлінген кездегі алған суреттердің ерекшеліктерін сипаттау бойынша сабақтың тақырыбын ашып, мақсатын айқындау. ( Бел.оқ Нұсқау беру жəне айту) Ютуб желісінде сілтемесі берілген видеоны көріп топ бойынша «ойлан, бөліс» әдісі арқылы өз ойларымен бөлісу. Видеода кездескен терминдердің аудармаларымен танысып, сөздік дәптерлеріне жаздыру. (Сар. Қорытынды)
Критерий: видеоны топта талқылау арқылы тың ойлар айта алады. Б ілім алушы: видеода берілген білім арқылы басқа топтармен өз ойларымен бөліседі «Басбармақ» әдісі арқылы бағалау (ж) Оқышуларға векторлық және растрлық бейнелер біріктірілген шағын сурет салу ұсынылады. Жаттығуды орындау арқылы оқушылар бейнелерді салуға арналған графикалық редакторларды дұрыс таңдап алу, олардың ерекшеліктерін ескеруі басшылыққа алынады. Тапсырманы жеке отырып орындайды және аяқталған кезде топтағы үздік деп танылған жұмыстарға таңдап алынады. (Қ.б) «орын ауыстыр» арқылы бағаланады Көзге арналған жаттығу
Тапсырма
Не үшін? Неге олай ойлайсың? Сұрақтарына жауап алу
А Ә Б В Г Векторлық .............................................. Растрлық ................................................
Осы суреттерді сәйкестендіру, топ ішінде талқылау арқылы бейнелердің ерекшеліктерін салыстыру . Граф.ор. Салыстыру мен салғастыру Қб фишка арқылы (т) Венн диаграммасы. Венн диаграммасы арқылы топ ішінде кең көлемді талқылау, бағалау жұмыстары жүргізіледі. Тапсырма арқылы растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктерін салыстырады, бағалайды Векторлық Растрлық «не құнды болды?» бағалауы Үй тапсырмасы «Компьютерлік графиканың кәзіргі заманғы озық түрлері» тақырыбында шағын эссе жазу Бағалау кестесі арқылы бағалау жүргізу |