Материалдар / Ашық сабақ Информатика 6-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Информатика 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау Ашық сабақ Информатика 6-сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2021
819
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

6.2 - Компьютерлік графика

Мектеп: Ұйғыр ауданы, Қалжат орта мектебі

Күні:

Мұғалімніңаты-жөні: Баратов Дилшат

Сынып: 6

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтыңтақырыбы

Растрлық және векторлық бейнелерді салыстыру

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.2.2.3 - растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау


Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар - компьютерлік графика түрлері және элементтерінің атқаратын қызметтері жайлы біледі;

Оқушылардың басым бөлігі - растрлық және векторлық бейнелердің ерекшеліктерін салыстырады, графикалық редакторларды пайдаланып сурет салып, өңдейді

Кейбір оқушылар - әр түрлі графикалық бағдарламада тәжірибелік жұмыстарды орындайды, растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктеріне бағалау жүргізеді

Бағалау критерийі

  • - растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктерін салыстырады, бағалайды;

Тілдік мақсаттар

Оқытудың тілдік мақсаты

  • Оқушылар растрлық және векторлық бейнелерге қатысты ұғымдар мен терминдерді түгендей алады

Пәндік лексика және терминология

Растрлық, векторлық, пискель,кескін,сапас, пішім, көркем графика

  • Графикалық редактор -Графический редактор -Graphics editor

  • Растрлық кескін -Растровые изображения - Raster images

  • Векторлық кескін - Векторные изображения -Vector images

Диалог құруға/жазылымға қажетті сөздер

  • Бейнеде түзу сызықты фигуралар салу үшін … қажет

  • Суретте ирек сызықты бейнелерді орналастыру үшін … қажет

  • Бейнені экран кеңейтіліміне сай орналастыру үшін … ұғымын пайдаланған жөн

  1. Суреттерді сапалы, анық салып шығару үшін … пайдаланған ақылға қонымды.

Құндылықтарға

Баулу

  • Еңбек және шығармашылыққа, ынтымақтастыққа, өмір бойы білім алуға баулу;

  • Бір-бірін топта тыңдауға,сыйластыққа баулу;

  • Жауапкершілікке баулу;

Пәнаралық

Байланыс

Бейнелеу өнері сабағымен түсіну,қолдану,талдау кезеңдерінде программада суреттер салу арқылы жүзеге асырылады

Ағылшын тілімен түсіну кезеңінде терминдерді аудару арқылы,

математикамен қолдану кезеңінде сурет салуда түрлі фигураларды пайдаланумен байланысады

Алдыңғы білім


Алдыңғы оқуларда векторлық кескіндер, графикалық редактор түсініктерімен таныс болғандықтан, растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалайды деп ұйғарылады.


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланғанкезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

4 мин

Ұйымдастыру













Білу

8мин




















Ортасы

20мин




Түсіну
























Қолдану


















Сергіту сәті



Талдау

















Сабақтың соңы

12мин

Жинақтау

7мин























Бағалау

Кері байланыс

3мин

Ұйымдастыру: Түгендеу. Сынып атмосферасын қалыптастыру.

Ширату жаттығу. Оқушылардың сабаққа белсене қатысу мақсатында орындалатын тақырыпқа байланысты «Ауадағы сурет» әдісі (шеңбер бойымен қатар тұрған оқушылар бастапқы оқушыдан бастап соңына дейін бастапқы оқушыға көрсетілген суретті соңғы оқушыға ауада салу арқылы жеткізіп табуы керек)

Сар.жіктеу тәсілі аралас гендерлік топ құру. Пазл арқылы берілген суретті жинау арқылы топтасады.

(Векторлық, растрлық, фрактальды)


(ж) Learning Apps тапсырмасы

Векторлық және растрлық бейнелерді жіктеуге, графикалық редактор терезінің элементтері ажырата білуге арналған Learning Apps сайтында жасалған жаттығу беріледі. Жатығу арқылы оқушылардың векторлық және растрлық бейнелерді бір-бірінен ажырата алуы, программа терезесінің элементтерін жетік білуі негізге алынады

тез орындап болған топқа қосымша сұрақтар ұсынылады. (сар. қарқын)

  • Тағы қандай графикалық редакторларды білесің?

  • Олардың ерекшеліктері неде деп ойлайсың?

«мадақтау» бағалауы (өте жақсы жауап, жарайсың)


(т) «Болжау стратегиясын» пайдаланып оқушылар топқа бөлінген кездегі алған суреттердің ерекшеліктерін сипаттау бойынша сабақтың тақырыбын ашып, мақсатын айқындау. ( Бел.оқ Нұсқау беру жəне айту)

Ютуб желісінде сілтемесі берілген видеоны көріп топ бойынша «ойлан, бөліс» әдісі арқылы өз ойларымен бөлісу.

Видеода кездескен терминдердің аудармаларымен танысып, сөздік дәптерлеріне жаздыру.

(Сар. Қорытынды)

  • Графикалық редактор -Графический редактор -Graphics editor

  • Растрлық кескін -Растровые изображения - Raster images

  • Векторлық кескін - Векторные изображения -Vector images


Критерий: видеоны топта талқылау арқылы тың ойлар айта алады.

Б ілім алушы: видеода берілген білім арқылы басқа топтармен өз ойларымен бөліседі

«Басбармақ» әдісі арқылы бағалау



(ж) Оқышуларға векторлық және растрлық бейнелер біріктірілген шағын сурет салу ұсынылады. Жаттығуды орындау арқылы оқушылар бейнелерді салуға арналған графикалық редакторларды дұрыс таңдап алу, олардың ерекшеліктерін ескеруі басшылыққа алынады. Тапсырманы жеке отырып орындайды және аяқталған кезде топтағы үздік деп танылған жұмыстарға таңдап алынады.

(Қ.б) «орын ауыстыр» арқылы бағаланады


Көзге арналған жаттығу


Тапсырма

  1. Векторлық және растрлық бейнелерді жікте.

Не үшін? Неге олай ойлайсың? Сұрақтарына жауап алу

А Ә Б В Г

Векторлық ..............................................

Растрлық ................................................


Осы суреттерді сәйкестендіру, топ ішінде талқылау арқылы бейнелердің ерекшеліктерін салыстыру .

Граф.ор. Салыстыру мен салғастыру

Қб фишка арқылы

(т) Венн диаграммасы. Венн диаграммасы арқылы топ ішінде кең көлемді талқылау, бағалау жұмыстары жүргізіледі. Тапсырма арқылы растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктерін салыстырады, бағалайды




Векторлық Растрлық






«не құнды болды?» бағалауы



Үй тапсырмасы «Компьютерлік графиканың кәзіргі заманғы озық түрлері» тақырыбында шағын эссе жазу

Бағалау кестесі арқылы бағалау жүргізу

Аты жөні

Learning Apps

Болжау

Бейнежазба

Сурет салу

Сәйкестендіру

Венн диагр

Абдуллаев Т







Асанбаев























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!