Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    6.2 - Компьютерлік графика

    Мектеп: Ұйғыр ауданы, Қалжат орта мектебі

    Күні:

    Мұғалімніңаты-жөні: Баратов Дилшат

    Сынып: 6

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтыңтақырыбы

    Растрлық және векторлық бейнелерді салыстыру

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.2.2.3 - растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау


    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар - компьютерлік графика түрлері және элементтерінің атқаратын қызметтері жайлы біледі;

    Оқушылардың басым бөлігі - растрлық және векторлық бейнелердің ерекшеліктерін салыстырады, графикалық редакторларды пайдаланып сурет салып, өңдейді

    Кейбір оқушылар - әр түрлі графикалық бағдарламада тәжірибелік жұмыстарды орындайды, растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктеріне бағалау жүргізеді

    Бағалау критерийі

    • - растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктерін салыстырады, бағалайды;

    Тілдік мақсаттар

    Оқытудың тілдік мақсаты

    • Оқушылар растрлық және векторлық бейнелерге қатысты ұғымдар мен терминдерді түгендей алады

    Пәндік лексика және терминология

    Растрлық, векторлық, пискель,кескін,сапас, пішім, көркем графика

    • Графикалық редактор -Графический редактор -Graphics editor

    • Растрлық кескін -Растровые изображения - Raster images

    • Векторлық кескін - Векторные изображения -Vector images

    Диалог құруға/жазылымға қажетті сөздер

    • Бейнеде түзу сызықты фигуралар салу үшін … қажет

    • Суретте ирек сызықты бейнелерді орналастыру үшін … қажет

    • Бейнені экран кеңейтіліміне сай орналастыру үшін … ұғымын пайдаланған жөн

    1. Суреттерді сапалы, анық салып шығару үшін … пайдаланған ақылға қонымды.

    Құндылықтарға

    Баулу

    • Еңбек және шығармашылыққа, ынтымақтастыққа, өмір бойы білім алуға баулу;

    • Бір-бірін топта тыңдауға,сыйластыққа баулу;

    • Жауапкершілікке баулу;

    Пәнаралық

    Байланыс

    Бейнелеу өнері сабағымен түсіну,қолдану,талдау кезеңдерінде программада суреттер салу арқылы жүзеге асырылады

    Ағылшын тілімен түсіну кезеңінде терминдерді аудару арқылы,

    математикамен қолдану кезеңінде сурет салуда түрлі фигураларды пайдаланумен байланысады

    Алдыңғы білім


    Алдыңғы оқуларда векторлық кескіндер, графикалық редактор түсініктерімен таныс болғандықтан, растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалайды деп ұйғарылады.


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланғанкезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    4 мин

    Ұйымдастыру













    Білу

    8мин




















    Ортасы

    20мин




    Түсіну
























    Қолдану


















    Сергіту сәті



    Талдау

















    Сабақтың соңы

    12мин

    Жинақтау

    7мин























    Бағалау

    Кері байланыс

    3мин

    Ұйымдастыру: Түгендеу. Сынып атмосферасын қалыптастыру.

    Ширату жаттығу. Оқушылардың сабаққа белсене қатысу мақсатында орындалатын тақырыпқа байланысты «Ауадағы сурет» әдісі (шеңбер бойымен қатар тұрған оқушылар бастапқы оқушыдан бастап соңына дейін бастапқы оқушыға көрсетілген суретті соңғы оқушыға ауада салу арқылы жеткізіп табуы керек)

    Сар.жіктеу тәсілі аралас гендерлік топ құру. Пазл арқылы берілген суретті жинау арқылы топтасады.

    (Векторлық, растрлық, фрактальды)


    (ж) Learning Apps тапсырмасы

    Векторлық және растрлық бейнелерді жіктеуге, графикалық редактор терезінің элементтері ажырата білуге арналған Learning Apps сайтында жасалған жаттығу беріледі. Жатығу арқылы оқушылардың векторлық және растрлық бейнелерді бір-бірінен ажырата алуы, программа терезесінің элементтерін жетік білуі негізге алынады

    тез орындап болған топқа қосымша сұрақтар ұсынылады. (сар. қарқын)

    • Тағы қандай графикалық редакторларды білесің?

    • Олардың ерекшеліктері неде деп ойлайсың?

    «мадақтау» бағалауы (өте жақсы жауап, жарайсың)


    (т) «Болжау стратегиясын» пайдаланып оқушылар топқа бөлінген кездегі алған суреттердің ерекшеліктерін сипаттау бойынша сабақтың тақырыбын ашып, мақсатын айқындау. ( Бел.оқ Нұсқау беру жəне айту)

    Ютуб желісінде сілтемесі берілген видеоны көріп топ бойынша «ойлан, бөліс» әдісі арқылы өз ойларымен бөлісу.

    Видеода кездескен терминдердің аудармаларымен танысып, сөздік дәптерлеріне жаздыру.

    (Сар. Қорытынды)

    • Графикалық редактор -Графический редактор -Graphics editor

    • Растрлық кескін -Растровые изображения - Raster images

    • Векторлық кескін - Векторные изображения -Vector images


    Критерий: видеоны топта талқылау арқылы тың ойлар айта алады.

    Б ілім алушы: видеода берілген білім арқылы басқа топтармен өз ойларымен бөліседі

    «Басбармақ» әдісі арқылы бағалау



    (ж) Оқышуларға векторлық және растрлық бейнелер біріктірілген шағын сурет салу ұсынылады. Жаттығуды орындау арқылы оқушылар бейнелерді салуға арналған графикалық редакторларды дұрыс таңдап алу, олардың ерекшеліктерін ескеруі басшылыққа алынады. Тапсырманы жеке отырып орындайды және аяқталған кезде топтағы үздік деп танылған жұмыстарға таңдап алынады.

    (Қ.б) «орын ауыстыр» арқылы бағаланады


    Көзге арналған жаттығу


    Тапсырма

    1. Векторлық және растрлық бейнелерді жікте.

    Не үшін? Неге олай ойлайсың? Сұрақтарына жауап алу

    А Ә Б В Г

    Векторлық ..............................................

    Растрлық ................................................


    Осы суреттерді сәйкестендіру, топ ішінде талқылау арқылы бейнелердің ерекшеліктерін салыстыру .

    Граф.ор. Салыстыру мен салғастыру

    Қб фишка арқылы

    (т) Венн диаграммасы. Венн диаграммасы арқылы топ ішінде кең көлемді талқылау, бағалау жұмыстары жүргізіледі. Тапсырма арқылы растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктерін салыстырады, бағалайды




    Векторлық Растрлық






    «не құнды болды?» бағалауы



    Үй тапсырмасы «Компьютерлік графиканың кәзіргі заманғы озық түрлері» тақырыбында шағын эссе жазу

    Бағалау кестесі арқылы бағалау жүргізу

    Аты жөні

    Learning Apps

    Болжау

    Бейнежазба

    Сурет салу

    Сәйкестендіру

    Венн диагр

    Абдуллаев Т







    Асанбаев























    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Баратов Дилшат Гожабдуллаевич
    19 Қараша 2021
    923
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Информатика 6-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Информатика 6-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау Ашық сабақ Информатика 6-сынып
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    6.2 - Компьютерлік графика

    Мектеп: Ұйғыр ауданы, Қалжат орта мектебі

    Күні:

    Мұғалімніңаты-жөні: Баратов Дилшат

    Сынып: 6

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтыңтақырыбы

    Растрлық және векторлық бейнелерді салыстыру

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.2.2.3 - растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау


    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар - компьютерлік графика түрлері және элементтерінің атқаратын қызметтері жайлы біледі;

    Оқушылардың басым бөлігі - растрлық және векторлық бейнелердің ерекшеліктерін салыстырады, графикалық редакторларды пайдаланып сурет салып, өңдейді

    Кейбір оқушылар - әр түрлі графикалық бағдарламада тәжірибелік жұмыстарды орындайды, растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктеріне бағалау жүргізеді

    Бағалау критерийі

    • - растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктерін салыстырады, бағалайды;

    Тілдік мақсаттар

    Оқытудың тілдік мақсаты

    • Оқушылар растрлық және векторлық бейнелерге қатысты ұғымдар мен терминдерді түгендей алады

    Пәндік лексика және терминология

    Растрлық, векторлық, пискель,кескін,сапас, пішім, көркем графика

    • Графикалық редактор -Графический редактор -Graphics editor

    • Растрлық кескін -Растровые изображения - Raster images

    • Векторлық кескін - Векторные изображения -Vector images

    Диалог құруға/жазылымға қажетті сөздер

    • Бейнеде түзу сызықты фигуралар салу үшін … қажет

    • Суретте ирек сызықты бейнелерді орналастыру үшін … қажет

    • Бейнені экран кеңейтіліміне сай орналастыру үшін … ұғымын пайдаланған жөн

    1. Суреттерді сапалы, анық салып шығару үшін … пайдаланған ақылға қонымды.

    Құндылықтарға

    Баулу

    • Еңбек және шығармашылыққа, ынтымақтастыққа, өмір бойы білім алуға баулу;

    • Бір-бірін топта тыңдауға,сыйластыққа баулу;

    • Жауапкершілікке баулу;

    Пәнаралық

    Байланыс

    Бейнелеу өнері сабағымен түсіну,қолдану,талдау кезеңдерінде программада суреттер салу арқылы жүзеге асырылады

    Ағылшын тілімен түсіну кезеңінде терминдерді аудару арқылы,

    математикамен қолдану кезеңінде сурет салуда түрлі фигураларды пайдаланумен байланысады

    Алдыңғы білім


    Алдыңғы оқуларда векторлық кескіндер, графикалық редактор түсініктерімен таныс болғандықтан, растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалайды деп ұйғарылады.


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланғанкезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    4 мин

    Ұйымдастыру













    Білу

    8мин




















    Ортасы

    20мин




    Түсіну
























    Қолдану


















    Сергіту сәті



    Талдау

















    Сабақтың соңы

    12мин

    Жинақтау

    7мин























    Бағалау

    Кері байланыс

    3мин

    Ұйымдастыру: Түгендеу. Сынып атмосферасын қалыптастыру.

    Ширату жаттығу. Оқушылардың сабаққа белсене қатысу мақсатында орындалатын тақырыпқа байланысты «Ауадағы сурет» әдісі (шеңбер бойымен қатар тұрған оқушылар бастапқы оқушыдан бастап соңына дейін бастапқы оқушыға көрсетілген суретті соңғы оқушыға ауада салу арқылы жеткізіп табуы керек)

    Сар.жіктеу тәсілі аралас гендерлік топ құру. Пазл арқылы берілген суретті жинау арқылы топтасады.

    (Векторлық, растрлық, фрактальды)


    (ж) Learning Apps тапсырмасы

    Векторлық және растрлық бейнелерді жіктеуге, графикалық редактор терезінің элементтері ажырата білуге арналған Learning Apps сайтында жасалған жаттығу беріледі. Жатығу арқылы оқушылардың векторлық және растрлық бейнелерді бір-бірінен ажырата алуы, программа терезесінің элементтерін жетік білуі негізге алынады

    тез орындап болған топқа қосымша сұрақтар ұсынылады. (сар. қарқын)

    • Тағы қандай графикалық редакторларды білесің?

    • Олардың ерекшеліктері неде деп ойлайсың?

    «мадақтау» бағалауы (өте жақсы жауап, жарайсың)


    (т) «Болжау стратегиясын» пайдаланып оқушылар топқа бөлінген кездегі алған суреттердің ерекшеліктерін сипаттау бойынша сабақтың тақырыбын ашып, мақсатын айқындау. ( Бел.оқ Нұсқау беру жəне айту)

    Ютуб желісінде сілтемесі берілген видеоны көріп топ бойынша «ойлан, бөліс» әдісі арқылы өз ойларымен бөлісу.

    Видеода кездескен терминдердің аудармаларымен танысып, сөздік дәптерлеріне жаздыру.

    (Сар. Қорытынды)

    • Графикалық редактор -Графический редактор -Graphics editor

    • Растрлық кескін -Растровые изображения - Raster images

    • Векторлық кескін - Векторные изображения -Vector images


    Критерий: видеоны топта талқылау арқылы тың ойлар айта алады.

    Б ілім алушы: видеода берілген білім арқылы басқа топтармен өз ойларымен бөліседі

    «Басбармақ» әдісі арқылы бағалау



    (ж) Оқышуларға векторлық және растрлық бейнелер біріктірілген шағын сурет салу ұсынылады. Жаттығуды орындау арқылы оқушылар бейнелерді салуға арналған графикалық редакторларды дұрыс таңдап алу, олардың ерекшеліктерін ескеруі басшылыққа алынады. Тапсырманы жеке отырып орындайды және аяқталған кезде топтағы үздік деп танылған жұмыстарға таңдап алынады.

    (Қ.б) «орын ауыстыр» арқылы бағаланады


    Көзге арналған жаттығу


    Тапсырма

    1. Векторлық және растрлық бейнелерді жікте.

    Не үшін? Неге олай ойлайсың? Сұрақтарына жауап алу

    А Ә Б В Г

    Векторлық ..............................................

    Растрлық ................................................


    Осы суреттерді сәйкестендіру, топ ішінде талқылау арқылы бейнелердің ерекшеліктерін салыстыру .

    Граф.ор. Салыстыру мен салғастыру

    Қб фишка арқылы

    (т) Венн диаграммасы. Венн диаграммасы арқылы топ ішінде кең көлемді талқылау, бағалау жұмыстары жүргізіледі. Тапсырма арқылы растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктерін салыстырады, бағалайды




    Векторлық Растрлық






    «не құнды болды?» бағалауы



    Үй тапсырмасы «Компьютерлік графиканың кәзіргі заманғы озық түрлері» тақырыбында шағын эссе жазу

    Бағалау кестесі арқылы бағалау жүргізу

    Аты жөні

    Learning Apps

    Болжау

    Бейнежазба

    Сурет салу

    Сәйкестендіру

    Венн диагр

    Абдуллаев Т







    Асанбаев























    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Ашық сабақ 6 сынып
    19.11.2021
    923
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Баратов Дилшат Гожабдуллаевич
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации