Сабақтың
басы
2
мин
4
мин
5 мин
|
1. Оқушылармен
амандасу.
2. Оқушыларды 2 топқа
біріктіру
«2D» және
«3D»
3. «Полечудес» ойыны
арқылы пәнге қызығушылығын арттыру
4 .Өткен сабақты
пысықтау.
«Колесо» арқылы екі топқа
сұрақтар беріледі. Баранбанды айналдыру арқылы өткен тақырыпқа
қатысты сұрақтар жазылған. Сұрақтарға кім бірінші дұрыс жауап берсе
«Бинго» дейді.
-
3
D графика деген
не?
-
2 D графика мен 3 D
графикаға арналған қандай программаларды
білесіңдер?
-
2
D графика мен 3 D
графиканың бір-бірінен
қандай айырмашылығы бар?
-
SketchUp граммасы туралы не білесіңдер?
-
SketchUp программасының
басқа 3D программадан қандай айырмашылығы
бар?
-
Программада қандай
шаблондар бар?
|
Мұғаліммен
амандасады.
Оқушылар екі топқа
бірігеді
Оқушылар әріптерді айту
арқылы пәнге қатысты сөздерді табады
Оқушылар сұрақтарға
ауызша жауап береді
.
|
Оқушылардың жауаптарын
стикер арқылы бағалау, ауызша мадақтау,
ынталандыру
Смайлик
/1балл/
|
https://flippity.net/ws.php?c=Scar,Ursula,Cruella%20de%2
https://www.flippity.net/sm.php?k=1uB_sxk6MQPqEPfMjkt3uiKG4ZAVfYVafdDpG0UQkBO0
https://wordwall.net/ru/resource/10553506/sport-warm-up
|
Сабақтың
ортасы
10 мин
7 мин
10 мин
|
5.Сабақтың тақырыбы мен
мақсаттарымен таныстыру
( жаңа сабаққа қосымша
4 слайд берілген)
Жаңа
тақырып.
Көрсетелім.SketchUp
программасында пайдаланылатын негізгі құралдармен
танысамыз.
Оқушылар жаңа сабақты
бекіту үшін кеспе қағаздарды тортастырады
Топтық
жұмыс.
Жұптық жұмыс.
2-тапсырма.
Оқулық § 3. 52-53 бет
1- тапсырма «Практикада қолдану»
Жұптық жұмыс. 2-
тапсырма «Баспалдақ» моделін құрастыр.
Жеке жұмыс.
3-тапсырма.
- Paint графикалық
редакторы мен SketchUp программасындағы құралдардың қызметіндегі
ұқсастықтар мен 3 айырмашылықты анықта.
.
|
Сабақтың тақырыбын
дәптерге жазады.
Сабақтың мақсаттарымен
танысады
SketchUp программасында
пайдаланылатын негізгі құралдармен танысады
Дескриптор:
SketchUp редакторының
құралдар тақтасындағы құралдарды топтастырады
Дескриптор:
- SketchUp редакторды
іске қосады;
-Прямоугольник
батырмасын пайдалану арқылы көлемді фигура жаса
алады.
-Окружность /шеңбер/
батырмасын пайдалану арқылы баскиім құрастыра
алады;
-Заливка құралын
пайдалану арқылы керек түсті таңдап, бояйды.
Дескриптор:
- SketchUp редаторды
іске қосады;
-прямоуголник, линия,
тяни/толкай, заливка құралдаржы пайдалану арқылы «Баспалдақ»
моделін құрастыра алады.
Дескриптор:
- Paint графикалық
редакторы мен SketchUp программасындағы құралдардың қызметіндегі
ұқсастықтар мен 3 айырмашылықты анықтайды
Сұраққа жауап
береді
|
Смайлик
/1балл/
Смайлик
/2аблл/
Смайлик
/2балл/
Смайлик
/1балл/
|
Интербелсенді тақта
/компьютер
Карточка
Оқулық
|
Сабақтың
соңы
5 мин
2 мин
|
1.Оқушыларға
смартфонға стикер жапсыру арқылы өзін-өзі бағалауды
ұйымдастырады.
2.Кері
байланыс: «ҚҚҚ»
әдісі.
Оқушылар «Қиын», «Құнды»,
«Қажет» сөздері арқылы сабақта не құнды болды, не қажет болды, не
қиын болғанын жазады, және осы сабақта ұнаған тапсырма, әдістерді
жазады
|
Өзін-өзі
бағалау.
Смартфонның екінші
бетіне, осы тақырып бойынша не «құнды», не «қиын»,
не «қажет» болғанын жазады, және осы сабақта ұнаған тапсырма,
әдістерді жазады
|
|
смартфондар
|