1.Ұйымдастыру
2. Өткен тақырыпты еске
түсіру\ қайталау\
3. Жаңа сабақты
меңгерту
4.Бағалау
5.Бекіту
|
Ұйымдастыру:
Сәлемдесу, түгендеу
Топқа біріктіру:
flippity платформасы арқылы топтарға
бөлінеді.
Додокаэдр арқылы оқушыларға жағымды ахуал
қалыптастыру. Оқушылар бір-біріне
жақсы тілектер айтып, қауіпсіздік ережесін еске түсіріп сабаққа
көңілді қатысады.
Пысықтау
сұрақтары:
«Пазлды құрастыру»
әдісі
Мұнда оқушылар пазлдағы өткен
тақырып бойынша сұрақтарға жауап беру арқылы құрастырады. Пазлдың 1
бөлігінде бонус ретінде топ басшы
сайланады.
Топ басшысы бағалау парағы
арқылы бағалайды.
Бүгінгі
сабақтың тақырыбы: Практикум. Кесте құру.
Сабақтың мақсатымен
таныстыру.
Топтық
жұмыс.
Оқушылар суретте берілген
кестені HTML тілінде жазады.
Дискриптор:
- кесте
тегін сипаттайды;
-
қатардағы ұяшық мәндерін анықтайтын тегті
сипаттайды;
-
кестедегі баған мен қатар тақырыптарын анықтайтын тегті
сипаттайды;
Жұптық
жұмыс.
Сәйкестендіру.
Оқушылар берілген тегтер мен
атрибуттарды анықтамаларымен
сәйкестендіреді.
Дискриптор:
- HTML тілінің тегтері
командаларының жұмысын
анықтайды.
- HTML тілінде
кестені өзгертетін атрибуттарды
анықтайды
Сергіту
сәті
Қазақтың ұлттық аспабы
домбырамен күй
Жеке
жұмыс
Оқушылар «Opiq.kz» электронды
кітапхана платформасынан деңгейлік тапсырмалар
орындайды.
Дискриптор:
-HTML тілінде кесте
құрады
-HTML тілінде құрылған
кестенің түсін өзгерте алады
-HTML тілінде құрылған кесте
ұяшықтары мен бағандарын біріктіру атрибуттарын қолдана
алады.
Топ басшысы тапсырмаларды
орындау барысында жинаған ұпайлары бойынша
бағаланады.
Кері байланыс:
Mentimeter платформасы қолданып, QR код
арқылы.
Үй жұмысы: $43.
152-153 бет
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Топтарға
бөлінеді.
3.Мұғалімді
тыңдайды
Сұрақтарға жауап беру арқылы,
Пазл құрастырады.
Оқушылар сабақтың мақсатымен
танысады.
Берілген суреттер бойынша
оқушылар топтаса HTML тілінде кесте құру
командаларын орындайды.
Оқушылар сәйкестендіру
жұмыстарын орындайды.
Оқушылар «Opiq.kz» электронды кітапхана платформасына жеке
логин,пароль арқылы парақшаларына кіреді. Деңгейлік тапсырмаларды
орындайды.
|
Оқушылардың жауаптарын
ауызша мадақтау, қолдау көрсету
Топ басшы бағалау парағы
арқылы бағалайды.
Топ басшы бағалау парағы
арқылы бағалайды.
Жұптар бір бірімен жұмыстарын
ауыстырып, бағалайды.
Дұрыс жауап тақтада
көрсетіледі.
Топ басшы бағалау парағы
арқылы бағалайды.
Бағалау пара,ы бойынша
бағаларын топ басшы атап өтеді. Кунделік.кз
қойылады.
|
Flippity платформасы
Додокаэдр
Слайд
Пазл
Слайд
Кестелер
Слайд
Тапсырмалар
«Opiq.kz» электронды кітаптар
платформасы
Mentimeter платформасы
|