Сабақтың
басы
( 5 минут-6
минут)
|
I.Ұйымдастыру
кезеңі
Сәлемдесу, түгендеу, сабаққа
дайындықтарын тексеру.
Сабақтың тақырыбын және
мақсатын айту.
Оқушыларды топқа
бөлу
1 топ «Су
көлігі»
2 топ «Әуе
көлігі»
3 топ «Құрлық
көлігі»
Өткен тақырыпты plickers
платформасы арқылы қайтау.





|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады.
Оқушылар үш топқа
бөлінеді
Оқушылар дұрыс жауапты
белгілейді
|
Оқушыларға мадақтау сөз
айтады: «Жарайсың!», «Тамаша!» және т.с.с.

Оқушылар бағалау парағы арқылы
өздерін бағалайды


|
Тест сұрақтары
7A -
Plickers
|
Сабақтың
ортасы
(15
минут)
(3-4
минут)
(7
минут)
(5
минут)
( 5 -7
минут)
Сабақтың
соңы.
(3
минут)
(1
минут)
|
II. Жаңа тақырыпты
түсіну
«7» мәлімет жинау
постер арқылы (Топтық жұмыс)
1 – тапсырма (Жеке
жұмыс)
Көліктің
сипаттамасына қарап, оның түрлерін
анықтау
Ең қымбат
көлік
|
Әуе
көлігі
|
Ең арзан
көлік
|
Су
көлігі
|
Ең жылдам
көлік
|
Әуе
көлігі
|
Экологиялық жағынан ең лас
көлік
|
Автомобиль
көлігі
|
Табиғат жағдайына тәуелді
көлік
|
Су
көлігі
|
Жүкті «Қақпадан қақпаға
жеткізетін көлік
|
Автомобиль
көлігі
|
Қазақстан темір жол
магистральдарын кескін картаға түсіру (Жеке
жұмыс)

Сергіту сәті. «Қара
жәшік» ойыны арқылы оқушылардық функционалдық сауатталығын
арттыру
Жәшік ішіне жасырылған заттың оқушыларға сипаттамасы
беріледі , сол арқылы оның ішінде не бар екенін табу
керек
Бұл өсімдікті орта
ғасырларда ежелгі гректер жыланның шаққан жеріне бірден бір ем
ретінде қолданған. Сондықтан оны "жылан өсімдігі" деп атаған. Ал
ежелгі Мысырда оны пирамида құрылысы кезінде мыңдаған құлдарға күн
сайынберіп тұрған.
(сарымсақ)
Бұл өсімдік Еуропаға
әкелінген кезде оны әр елде әр түрлі атады: голландиялықтар - "
аардантель "(жасыл алма), Француздар - "Пол", "де Терре", - "жер
алмасы", итальяндықтар - "тартуфель" (өйткені түйнектер,
саңырауқұлақтар сияқты) трюфельдер жерден қазылады), финдер
"тарту", ағылшындар"потато". Бұл өсімдік бізді қалай
атайды?
(картоп)
Ең алғаш бұл сусын 18 ғасырда голландықтар дастарханында
пайда болған.Ресейге бұл сусын тосыннан келген.1638 жылы Москвадан
монғол ханына сыйлық келеді. Риза болған хан жауап ретінде өз сыйын
жібереді. Орыс елшілері бұл сыйды көріп, жарамсыз зат ретінде
қабылдап,өз елдерін төмендету деп есептейді. Дегенмен сыйлық
Ресейге жетеді,патша оны ұнатады.Басында оны дәрі ретінде
пайдаланады,ал 19 ғасырдан бастап оны өте көп мөлшерде пайдалана
бастады.
(Шай)
19 ғасырдың ортасына
дейін бұл өсімдік бақша және жабық сәндік болды. Оңтүстік
Америкадағы жабайы өсімдікте жидектер бұршақтан Үлкен емес және
қызыл қарақат сияқты щеткалармен ілінеді. Бұл көкөніс өсімдігі
әлемге ену қиын болды. Тіпті өз отанындағы үндістер де оларға
азғырылған жоқ. Әр түрлі елдерде бұл өсімдіктің жемістері әртүрлі
деп аталады: итальяндықтар "алтын алма", француздар" махаббат
алмасы "деп атайды. АҚШ-тағы тәуелсіздік соғысы кезінде генерал
Вашингтонға аспаз болып жұмысқа тұрған ағылшын тыңшысы оған улы
жемістерді пайдаланып тағам дайындады. Вашингтонның улануы туралы
жазба жазғаннан кейін ол өз өмірін қиды. Ал генералға тағам ұнады.
Аспаз Вашингтонды қандай көкөніспен улауға
тырысты? (Қызанақ).
Грек мифологиясында Аполлон бұл өсімдік
жапырағынан гүлдесте Жасап басына және өзінің саз аспабына
әдемілік ретінде тағып жүрген. Содан бері күні бүгінге дейін бұл
гүлдесте" даңқ символы" ретінде халықаралық түрлі сайыстағы
жеңімпаздардың мойындарына тағылып
жүр.( Лавр
жапырағы)
Бұл көкөніс көптеген
теңіз оқиғаларының кейіпкері. Осыған байланысты Босфор бұғазы
маңындағы рифтерге мінген Днепр мұхиттық пароходы екіге бөлінді.
Кінәлі пароход трюмдерімен толтырылған өсімдіктің тұқымдары болды:
трюмдерге енген су жүкті сулады. Тұқымдар көбейе бастады. Ал
кеменің темір арматурасы шыдай
алмады.
(Бұршақ)
II тапсырма (Жұптық
жұмыс) Көлік түрлерінің
артықшылықтарымен кемшіліктерін
анықтайды
|
Артықшылықтары
|
Кемшіліктері
|
Әуе
көлігі
|
|
|
Су
көлігі
|
|
|
Автомобиль
|
|
|
Темір
жол
|
|
|
Құбыр
|
|
|
Рефлексия. «Білім
кемесі»

Үй
жұмысы: 50. бет:170
оқу
Қазақстанның көлік
дәліздерінің сызбасын кескін картаға
түсіру
|
Әр топ мүшелері бөлінген
тақырып бойынша постерді қорғайды
Оқушылар көліктің берілген
сипаттамасына қарап түрлерін анықтайды
Оқушылар меридиан бойымен
бағытталған 3 магистраль, ендік бағытта өтетін ірі 2 темір жол
магистральін кескін картаға түсіреді
Оқушылар айтылған мәлімет
бойынша қара жәшікте қандай өсімдік немесе жеміс екенін
табады
Оқушылар айтылған мәлімет
бойынша қара жәшікте қандай өсімдік немесе жеміс екенін
табады
Оқушылар өздеріне кері
байланыс береді
|


Дескриптор: көліктің берілген
сипаттамасына қарап түрлерін анықтайды (1-3 дұрыс жауап
үшін , 4-6 дұрыс жауап
үшін )
Дескриптор: темір жол магистральдарын
кескін картаға түсіреді
(меридиан бойымен бағытталған 3
магистраль үшін
ендік бағытта өтетін ірі 2
темір жол магистральі үшін , кескін картаны игергені
үшін )
Оқушыларға мадақтау сөз
айтады: «Жарайсың!», «Тамаша!» және т.с.с.
Оқушыларға мадақтау сөз
айтады: «Жарайсың!», «Тамаша!» және т.с.с.


Дескриптор:
-Көлік түрлерінің
кемшіліктерін және артықшылықтарын
анықтайды
( Көлік түрлерінің
артықшылықтарын жазған үшін , және кемшіліктерін жазған
үшін )
Оқушыларға мадақтау сөз
айтады: «Жарайсың!», «Тамаша!» және т.с.с.
|
Оқулық, түрлі түсті қаламдар,
стикер,
кескін
суреттер
Презентация Microsoft
PowerPoint
Презентация Microsoft
PowerPoint
Қазақстан темір жол
магистральінің картасы
Кескін
карта


Көрнекілік
құралдар

Көрнекілік
құралдар
Презентация Microsoft
PowerPoint
Кеме

Оқулық
Кескін
карта

|