Ашық сабақ "Інімнің сүйікті ісі" 4-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Інімнің сүйікті ісі" 4-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал 4-сыныпқа арналған. Әр оқушыға қызық сабақ ретінде әріптестеріме ұсынамын.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Мұғалім

Уақыты:

Кабинет

Сабақтың атауы

Інімнің сүйікті ісі 37 сабақ

Мақсаты

Сауатты жазуға, қазақ тіліне тән дыбыстарды білуге үйрету. Сүйікті ісі жайында әңгімелей білуге үйрету. Тәуелдің жалғауы мен ілік септігі, тұйық етістігін меңгерту.

Жаңа сөздерді қолдана отырып ойларын еркін жеткізе білуге дағдыландыру, ауызекі сөйлеу дағдысын жетілдіру,жаңа сөздерді меңгерту.

Күтілетін нәтиже

Оқушылар өткен тақырыптарды біледі, түснеді және шығармашылық қабілеттерін дамыту арқылы сөздік қорларын дамытуға пайдаланады

Топқа бөлу

Геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу

Shape3 Shape2 Shape1




Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

«Мейірімділік» тренингі.
- оқушылар «мейірімділік» сөзі туралы өз ойларын айтады
- сурет салады
өз ойларын ортаға қорғайды

Сабақтың барысы

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Үй тапсырмасын сұрау

Қызығушылықты ояту

«Ыстық орындық» стратегиясы. Үй тапсырмаларын оқушылар өзара сұрақ қою және тақырыпты мазмұндау

Тақырыпқа байланысты жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріңе жазыңдар.

Сүйікті іс – любимое дело.

Дойбы ойнау – играть шашки

Атқа міну – кататься на лошадях

Сурет салу – рисовать

Еңбекқор – трудолюбивый

Аға – брат

Іні – младший брат

ІV. Жаңа сабақ.

Ағамның, інімнің сүйікті істері.

Ілік септігі – притяжательный

Кімнің? Ненің?(чей, чье, чья?)

Жалғаулары:

Глас. и М,Н,Ң+-ның/-нің

Ж,З,Р,Л,Й,У+-дың/-дің

Глух. и Б,В,Г,Д+-тың/-тің



Мысалы: Інімнің сүйікті ісі – сурет салу.

Ағамның сүйікті ісі – атқа міну.

Інімнің сүйікті ісі – дойбы ойнау.

Мағынаны тану


Оқулықтағы тапсырманы орындау.

1 – тапсырма.

Мәтінді тақтаға жазамын, орыс тіліне аударыңдар.тәуелдік жалғауын табыңдар. Осы мәтіннен қазақтың төл дауысты дыбыстарын теріп жазыңдар.

Менің сүйікті ісім – кітап оқу.

Анамның сүйікті ісі – қолғап тоқу.

Диманың сүйікті ісі – доп ойнау, сурет салу.

2 - тапсырма.

Диалогты рөлге бөліп оқыңдар

3-тапсырма.

Ойын: тақтада бірнеше сөз жазылған, осы сөздердің ішінен артық сөзді сызып таста.

Ата, әже, әке, кітап, шеше, іні.

Алма, алмұрт, шие, қалам, өрік.

4- тапсырма: Мәтінді оқы, мазмұнын айт.

Менің ағам, інім бар. Ағамның сүйікті ісі – атқа міну, дойбы ойнау. Ал, інімнің сүйікті ісі – сурет салу. Ол көп сурет салды. Менің ағам – дойбыдан жарыста бірінші орын алды. Ал інім мектепте сурет жарысынан екінші орын алды. Менің ағам да, інім де еңбекқор. Мен оларды мақтан тұтамын.

5-тапсырма. Диалогті досыңмен оқы.

Аға : Сәлем, інім! Қалын қалай?

Іні : Сәлем, аға менің қалым жақсы.

Аға : жақсы, сен сабаққа сурет салып барасың ба?

Іні : иә, менің сүйікті сім – сурет салу ғой.

Аға : ал мен бугін дойбы ойнаймын.

Іні : сау бол, аға.

Аға : Рақмет, сау бол,іні.

2-тапсырма. Сұраққа жауап бер.(ответь на вопросы)

Shape4

Кімнің інісі бар?

Аты кім?

Неше жаста?

Балабақша бара ма?



















3 – тапсырма. Диалогты досыңмен оқы. (Прочитай диалог с другом).

  • Антон,сенің інің бар ма?

  • Иә,бар.

  • Ол неше жаста?

  • Аты кім?

  • Ол бес жаста.

  • Аты кім?

  • Аты – Павлик.

  • Женяның інісі бар ма?

  • Женяның інісі жоқ.



5-тапсырма. Сөйлеп үйрен. (Научись говорить).

Shape5

Кімнің інісі?







Shape6 Shape8 Shape7

Оляның

Ираныңң

інісі









Shape9 Shape10

Оляның

Катяның











Жеке тапсырмалар: Карточка №1 сәйкес сөз тіркесін тап.

Әкем кішкентай

Сіңілім дүкенші

Анам дәрігер

Інім студент

Ағам балабақшада

Тапсырма. Сұраққа жауап бер.

  • Отбасыңда неше адам бар?

  • Олар кімдер?

  • Ата деген кім?

  • Әже деген кім?

  • Жеңге деген кім?

  • Іні деген кім?

Карточка №2. Көп нүктенің орнына «ы.і» әріптерін жаз.

Қазақ отбас...нда кенже ұл – шаң..рақ иес...Қазақ отбас..нда әкен..ң орн..ерекше. Әке – отбас.. т..рег..Отбас.. мүшелер.. әкен.. т..ңдайд.....н.. б..р әке-шешеден туған балалар.немере – ұлд..ң балас...






Ой толғаныс

БББ кестесі

Білемін

Білдім

Білгім келеді









Оқушылар, бүгін қандай тақырыппен таныстық?

-Отбасы мүшелерін ата?

- Іні деген кім?

Ребусты ойланып шеш. (подумай,разгадай ребус).



Ң

















Оқушылар,інілеріңе 2 сөзден мінездеме жазыңдар.





Shape11





Shape13 Shape12











Shape14 Shape15 Shape16



















Бағалау

Бағалау парақшаларымен жұмыс

Үйге тапсырма

Оқулықтағы тапсырмаларды орындау

Сабаққа белсене араласып отырған оқушыларды бағалап

Күнделіктеріне жазады



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.11.2018
843
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі