|
Бөлім |
Әлемдегі ірі кітапханалар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ірі кітапханалар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу 5.5.1.5 болымды, болымсыз
етістіктерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды
қолдану. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады:
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Кейбір оқушылар орындай алады:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері ЕБҚ оқушы үшін: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну, қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар: |
Сабаққа қатысты жаңа сөздер: аумағы, қолжазба, сирек кездесетін, жуық |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Рухани байлық- кітапқа құрметпен қарау, әсемдікке, әдептілікке баулу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 10 минут |
Үй тапсырмасын тексеру. «Қағып ал да, жауап бер» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру. Мақсаты: Оқушыны жылдам әрі тұжырымды ойлауға дағдыландыру. Мұғалім өзі таңдаған оқушыға өтілген мәтін бойынша сұрақ қойып, допты лақтырады.
Сұрақ үлгілері: 1)Әлемдегі ең бірінші кітапхана қашан пайда болды? 2)Қазақстанда ең бірінші кітапхана қашан ашылды? 3)Қазақстанда ең бірінші кітапхана қай қалада ашылды? 4)Қазақстандағы ең ірі кітапхана қалай аталады? 5)«Ұлттық кітапхана» деген атау қашан берілді?
Дескриптор: -Сұраққа дұрыс жауап береді Күтілетін нәтиже: сұрақтарға дұрыс жауап беру арқылы өтілген тақырыпты еске түсіреді.
|
Мұғалімге жауап береді: -Сәлеметсіз бе, мұғалім! Оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді Нұсқаулық: үшбұрыш таңдаған оқушылар 1-топқа, текше таңдаған оқушылар 2-топқа, домалақ таңдаған оқушылар 3-топқа бөлінеді. Әр топтың басшысы сайланады. Нұсқаулық: Допты қағып алған оқушы сұраққа жылдам әрі дұрыс жауап беруі керек. Күтілетін жауаптар 1)Осыдан сегіз мың жыл бұрын пайда болған. 2)Қазақстанда ең бірінші кітапхана 1883 жылы ашылған 3)Семей қаласында 4)Қазақстандағы ең ірі кітапхана – Ұлттық кітапхана 5)Бұл атау 1991 жылы берілді |
Оқушылар қол шапалақтайды Бағалау парағы |
Бағалау парағы Доп |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 30 минут |
Жаңа тақырыпты анықтау «Бұл кім? Бұл не?» әдісі. Мақсаты: Оқушыларды тапқырлыққа үйрету, тыңдалым дағдысын жетілдіру. Мұғалім: -Мәдени-ағартушылық ғимарат, кітап, баспасөз шығармаларын жинау, сақтау, насихаттаумен айналысады.Бұл не? Күтілетін нәтиже: -жаңа тақырыпты анықтайды Мұғалім жаңа тақырыпты айтады. Сөздікпен жұмыс. Мақсаты: Оқушылардың сөздік қорын кеңейту Аумағы – обьем, площадь Қолжазба – рукопись, автограф Сирек кездесетін – редко встречающийся Жуық – приблизительно, около 1-тапсырма. Топтық жұмыс. Мәтінмен жұмыс. «Джигсо» әдісі. Мақсаты: Берілген тапсырманы топ ішінде талқылап, топтық жұмыс жасау. Басқа топтарға өкілдерін жіберіп, жасаған жұмыстармен танысу, ой бөлісу, ынтымақтастықты дамыту. 1-топ: Берілген мәтіннің бастапқы бөлігін оқиды, бастапқы бөлігіне қатысты сұрақтарға жауап береді. Әлемдегі ең ірі кітапхана қай кітапхана? Ол қай елде орналасқан? Кітапхана 1800 жылы Филадельфиядан қай қалаға ауысты? Конгресс кітапханасындағы кітап қоры қанша? Әлемдегі ең ірі кітапхана – Конгресс кітапханасы. Ол – Америка Құрама Штаттарының ұлттық кітапханасы. Конгресс кітапханасының іргетасы 1800 жылы 24 сәуірде АҚШ президенті Джон Адамс мемлекет астанасын Филадельфиядан Вашингтонға ауыстыру туралы заң қабылдағанда қаланды. Кітапханада үш ғимарат бар. Кітап қоры 155 миллионнан асады. Кітаптар 470 тілде жазылған. 61 миллиондай қолжазба бар. 2-топ. Берілген мәтіннің бөлігін оқиды, сұрақтарға жауап береді Әлемдегі екінші ірі кітапхананы қай кітапхана? Кітапхананың негізін кім салды? Британдық кітапхананың кітап қоры қанша? Ұлыбритания Ұлттық кітапханасының негізі қашан қаланды? Әлемдегі екінші ірі кітапхана – Ұлыбритания Ұлттық кітапханасы. Лондон қаласында орналасқан. Кітапхананың негізін 1841 жылы Томас Карлейл салды. Кітап қоры 150 миллионнан асады. 3-топ Берілген мәтіннің бөлігін оқиды, сұрақтарға жауап береді. Сұрақтар: Ресейдегі ірі кітапхана қалай аталады? Ресей Ғылым Академиясын кім салды? Ресей ғылым Академиясы қашан салынды? Ресей Ғылым Академиясында қанша кітап болған? Әлемдегі ірі кітапханалардың бірі – Ресей Ғылым Академиясының кітапханасы. Оны І Петр 1714 жылы салдырған. Кітапханада 2 мыңға жуық кітап болған. Дескриптор: -Сұрақтарға дұрыс жауап береді Күтілетін нәтиже:
ЕБҚ бала үшін тапсырма: Сәйкестендіру. Мақсаты: Оқушының өздігінен жұмыс жасау дағдысын дамыту
Күтілетін нәтиже: ЕБҚ бар оқушы мәтін бойынша сөйлемдерді дұрыс құрастырады 2-тапсырма Жұптық жұмыс. «Қарым-қатынас аймағы» әдісі. «Кітапханада» тақырыбына диалог құрау арқылы әңгімелесу. Мақсаты: Оқушылардың сабақ үстінде бір-бірімен байланыс жасауға үйрету; айтылым дағдыларын жетілдіру. Дескриптор: -диалогқа қатысады -болымды, болымсыз етістікті пайдаланады Күтілетін нәтиже: -етістіктерді орынды пайдалану арқылы айтылым дағдыларын дамытады Сергіту сәті Сергіту жаттығуын жасаймыз 3-тапсырма. Жеке жұмыс. «Жұмыс үстелі» әдісі. Берілген сөздерге -ған, -ген, -қан, -кен жұрнақтары мен «емес» көмекші етістігін жалғап, тірек сөздерді пайдаланып сөйлем құраңдар. Мақсаты: Тілдік бағдарды толығырақ меңгерту Бар, көр, отыр, бер, ал, пайда бол, қолға беріл, жина. Дескриптор: - етістіктің жұрнақтары мен көмекші етістікті дұрыс пайдалану; -сөздердің орын тәртібін сақтай отырып сөйлем құрастыру Күтілетін нәтиже:
Қорытындылау. «Мен болып ойлан» әдісі. Мақсаты: Өтілген тақырып бойынша ақпараттарды жинақтау, тұжырымдау. Шарты: оқушылар кез-келген кітапхананың орнына өзін қойып, ақпараттарды жіктік жалғауының 1-жағына қойып айтады.
|
Оқушылар қойылған сұрақтың жауабын табу арқылы, жаңа тақырыпты анықтайды Оқушылар жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне жазып алады Нұсқаулық: 1)Оқушылар берілген сұрақтарға топ ішінде ақылдасып, ауызша жауап береді. 2)Жауап бергеннен кейін топтар біріне-бірі барып, жауаптарын тыңдайды, тексереді, ұсыныстарын айтады. 3)Топтар өз орындарына қайтып келіп, қорытынды жасайды. Нұсқаулық: 1.Мәтінді мұқият оқы. 2.Берілген сөйлемдердің жалғасын тауып, сәйкестендір Нұсқаулық: Болымды, болымсыз етістіктерді пайдалана отырып кітапхана тақырыбына сұрақтар құрастырып, жауап беру. Мысалы: -Сен кітапханаға бардың ба? -Қай кітапханаға бардың? -Кітапханада кім жұмыс істейді? Нұсқаулық: –ған, -ген, -қан, -кен жұрнақтары мен емес көмекші етістігін пайдалана отырып, сөйлем құрау. Мысалы: Мен Дубайға барған емеспін. Нұсқаулық: Оқушылар ірі кітапханалардың орнына өздерін қойып айтады. Мысалы: Мен – Конгресс кітапханасымын. Менің орналасқан жерім – Америка Құрама Штаттары.т.б. |
Мұғалімнің қолпаштау сөздері: «Дұрыс», «Тамаша»
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Ерғалиқызы ӘйгерімШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Ашық сабақ Ірі кітапханалар
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ашық сабақ Ірі кітапханаларМатериал туралы қысқаша түсінік
Бұл қмж орыс сыныптарындағы қазақ тілі пәніне арналған қазақ тілі Т2
Материалдың қысқаша нұсқасы
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||















