Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бөлім

    Әлемдегі ірі кітапханалар

    Педагогтың аты-жөні


    Күні


    Сынып

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы


    Ірі кітапханалар

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу

    5.5.1.5 болымды, болымсыз етістіктерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану.



    Сабақтың мақсаттары


    Барлық оқушылар орындай алады:

    • Берілген сұрақтарға лайықты жауап береді;

    • Етістікті басқа сөз таптарынан ажырата алады

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    • Берілген сұрақтың негізінде диалогке түседі;

    • Етістіктің болымды, болымсыз түрін ажырата алады

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    • Шағын диалогке қатысады;

    • Болымды, болымсыз етістіктерді ауызша және жазбаша жұмыстарда орынды қолданады

    Бағалау критерийлері


    ЕБҚ оқушы үшін:

    • Сұраққа дұрыс жауап береді және диалогке түседі;

    • Болымды, болымсыз етістіктерді дұрыс қолданады



    • Берілген мәтінді түсініп, мұғалімнің көмегімен сөйлемдерді сәйкестендіреді;

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу, түсіну, қолдану

    Тілдік мақсаттар:

    Сабаққа қатысты жаңа сөздер: аумағы, қолжазба, сирек кездесетін, жуық

    Құндылықтарға баулу

    Рухани байлық- кітапқа құрметпен қарау, әсемдікке, әдептілікке баулу

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    10 минут










    1. Оқушылармен амандасу: -Сәлеметсіңдер ме, балалар!


    1. Психологиялық дайындық: «Жүректен жүрекке». Балалар, бір-бірімізге жақсы тілектерімізді білдірейік. Мысалы: денсаулық тілеймін, бақыт тілеймін, қуаныш тілеймін, т.б.


    1. Топқа бөлу. Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу. Оқушылырға үшбұрыш, текше және домалақ фигуралары салынған карточкалар таратылады. Оқушылар топқа бөлінген соң бағалау парақшасы таратылады.



    Үй тапсырмасын тексеру. «Қағып ал да, жауап бер» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру. Мақсаты: Оқушыны жылдам әрі тұжырымды ойлауға дағдыландыру.

    Мұғалім өзі таңдаған оқушыға өтілген мәтін бойынша сұрақ қойып, допты лақтырады.


    Сұрақ үлгілері:

    1)Әлемдегі ең бірінші кітапхана қашан пайда болды?

    2)Қазақстанда ең бірінші кітапхана қашан ашылды?

    3)Қазақстанда ең бірінші кітапхана қай қалада ашылды? 4)Қазақстандағы ең ірі кітапхана қалай аталады?

    5)«Ұлттық кітапхана» деген атау қашан берілді?







    Дескриптор:

    -Сұраққа дұрыс жауап береді

    Күтілетін нәтиже: сұрақтарға дұрыс жауап беру арқылы өтілген тақырыпты еске түсіреді.




    Мұғалімге жауап береді:

    -Сәлеметсіз бе, мұғалім!



    Оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді







    Нұсқаулық: үшбұрыш таңдаған оқушылар 1-топқа, текше таңдаған оқушылар 2-топқа, домалақ таңдаған оқушылар 3-топқа бөлінеді. Әр топтың басшысы сайланады.




    Нұсқаулық: Допты қағып алған оқушы сұраққа жылдам әрі дұрыс жауап беруі керек.



    Күтілетін жауаптар 1)Осыдан сегіз мың жыл бұрын пайда болған. 2)Қазақстанда ең бірінші кітапхана 1883 жылы ашылған

    3)Семей қаласында 4)Қазақстандағы ең ірі кітапхана – Ұлттық кітапхана

    5)Бұл атау 1991 жылы берілді





    Оқушылар қол шапалақтайды















    Бағалау парағы









    Бағалау парағы



    https://clck.ru/gMTbM















    https://clck.ru/gMToR




    Доп

    Сабақтың ортасы

    30 минут

    Жаңа тақырыпты анықтау

    «Бұл кім? Бұл не?» әдісі. Мақсаты: Оқушыларды тапқырлыққа үйрету, тыңдалым дағдысын жетілдіру.

    Мұғалім: -Мәдени-ағартушылық ғимарат, кітап, баспасөз шығармаларын жинау, сақтау, насихаттаумен айналысады.Бұл не?

    Күтілетін нәтиже:

    -жаңа тақырыпты анықтайды

    Мұғалім жаңа тақырыпты айтады.

    Сөздікпен жұмыс. Мақсаты: Оқушылардың сөздік қорын кеңейту

    Аумағы – обьем, площадь

    Қолжазба – рукопись, автограф

    Сирек кездесетін – редко встречающийся

    Жуық – приблизительно, около


    1-тапсырма. Топтық жұмыс. Мәтінмен жұмыс. «Джигсо» әдісі. Мақсаты: Берілген тапсырманы топ ішінде талқылап, топтық жұмыс жасау. Басқа топтарға өкілдерін жіберіп, жасаған жұмыстармен танысу, ой бөлісу, ынтымақтастықты дамыту.

    1-топ: Берілген мәтіннің бастапқы бөлігін оқиды, бастапқы бөлігіне қатысты сұрақтарға жауап береді.

    Әлемдегі ең ірі кітапхана қай кітапхана?

    Ол қай елде орналасқан?

    Кітапхана 1800 жылы Филадельфиядан қай қалаға ауысты?

    Конгресс кітапханасындағы кітап қоры қанша?


    Әлемдегі ең ірі кітапхана – Конгресс кітапханасы. Ол – Америка Құрама Штаттарының ұлттық кітапханасы. Конгресс кітапханасының іргетасы 1800 жылы 24 сәуірде АҚШ президенті Джон Адамс мемлекет астанасын Филадельфиядан Вашингтонға ауыстыру туралы заң қабылдағанда қаланды. Кітапханада үш ғимарат бар. Кітап қоры 155 миллионнан асады. Кітаптар 470 тілде жазылған. 61 миллиондай қолжазба бар.

    2-топ. Берілген мәтіннің бөлігін оқиды, сұрақтарға жауап береді

    Әлемдегі екінші ірі кітапхананы қай кітапхана?

    Кітапхананың негізін кім салды?

    Британдық кітапхананың кітап қоры қанша?

    Ұлыбритания Ұлттық кітапханасының негізі қашан қаланды?


    Әлемдегі екінші ірі кітапхана – Ұлыбритания Ұлттық кітапханасы. Лондон қаласында орналасқан. Кітапхананың негізін 1841 жылы Томас Карлейл салды. Кітап қоры 150 миллионнан асады.

    3-топ Берілген мәтіннің бөлігін оқиды, сұрақтарға жауап береді.

    Сұрақтар:

    Ресейдегі ірі кітапхана қалай аталады?

    Ресей Ғылым Академиясын кім салды?

    Ресей ғылым Академиясы қашан салынды?

    Ресей Ғылым Академиясында қанша кітап болған?

    Әлемдегі ірі кітапханалардың бірі – Ресей Ғылым Академиясының кітапханасы. Оны І Петр 1714 жылы салдырған. Кітапханада 2 мыңға жуық кітап болған.

    Дескриптор:

    -Сұрақтарға дұрыс жауап береді


    Күтілетін нәтиже:

    • Сұрақтарға дұрыс жауап беру арқылы мәтін мазмұнын түсінеді

    ЕБҚ бала үшін тапсырма:

    Сәйкестендіру. Мақсаты: Оқушының өздігінен жұмыс жасау дағдысын дамыту


    Әлемдегі ең ірі кітапхана -

    тілде жазылған

    Кітап қоры

    қолжазба бар

    Кітаптар 470

    Конгресс кітапханасы

    61 миллиондай

    155 миллионнан асады

    Конгресс кітапханасының іргетасы

    Америка Құрама Штаттарының ұлттық кітапханасы

    Ол -

    1800 жылы қаланды


    Күтілетін нәтиже:

    ЕБҚ бар оқушы мәтін бойынша сөйлемдерді дұрыс құрастырады



    2-тапсырма

    Жұптық жұмыс. «Қарым-қатынас аймағы» әдісі. «Кітапханада» тақырыбына диалог құрау арқылы әңгімелесу. Мақсаты: Оқушылардың сабақ үстінде бір-бірімен байланыс жасауға үйрету; айтылым дағдыларын жетілдіру.

    Дескриптор:

    -диалогқа қатысады

    -болымды, болымсыз етістікті пайдаланады


    Күтілетін нәтиже:

    -етістіктерді орынды пайдалану арқылы айтылым дағдыларын дамытады


    Сергіту сәті

    Сергіту жаттығуын жасаймыз



    3-тапсырма. Жеке жұмыс. «Жұмыс үстелі» әдісі. Берілген сөздерге -ған, -ген, -қан, -кен жұрнақтары мен «емес» көмекші етістігін жалғап, тірек сөздерді пайдаланып сөйлем құраңдар. Мақсаты: Тілдік бағдарды толығырақ меңгерту

    Бар, көр, отыр, бер, ал, пайда бол, қолға беріл, жина.

    Дескриптор:

    - етістіктің жұрнақтары мен көмекші етістікті дұрыс пайдалану;

    -сөздердің орын тәртібін сақтай отырып сөйлем құрастыру

    Күтілетін нәтиже:

    • Тілдік бағдармен жұмыс істеуге дағдыланады


    Деңгей

    Саралау

    А

    Болымды, болымсыз етістіктерді ауызша және жазбаша жұмыстарда орынды қолдана алады

    В

    Берілген тақырып негізінде диалогқа қатысады, болымды және болымсыз етістіктерді айыра алады

    С

    Сұрақтарға дұрыс жауап беріп, етістіктерді басқа сөз таптарынан ажырата алады

    ЕБҚ оқушы

    Мәтін негізінде сөйлемдерді сәйкестендіре алады



    Қорытындылау.

    «Мен болып ойлан» әдісі. Мақсаты: Өтілген тақырып бойынша ақпараттарды жинақтау, тұжырымдау.

    Шарты: оқушылар кез-келген кітапхананың орнына өзін қойып, ақпараттарды жіктік жалғауының 1-жағына қойып айтады.



    Оқушылар қойылған сұрақтың жауабын табу арқылы, жаңа тақырыпты анықтайды





    Оқушылар жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне жазып алады





    Нұсқаулық:

    1)Оқушылар берілген сұрақтарға топ ішінде ақылдасып, ауызша жауап береді.






    2)Жауап бергеннен кейін топтар біріне-бірі барып, жауаптарын тыңдайды, тексереді, ұсыныстарын айтады.


    3)Топтар өз орындарына қайтып келіп, қорытынды жасайды.

























    Нұсқаулық:

    1.Мәтінді мұқият оқы. 2.Берілген сөйлемдердің жалғасын тауып, сәйкестендір




















    Нұсқаулық: Болымды, болымсыз етістіктерді пайдалана отырып кітапхана тақырыбына сұрақтар құрастырып, жауап беру. Мысалы:

    -Сен кітапханаға бардың ба?

    -Қай кітапханаға бардың?

    -Кітапханада кім жұмыс істейді?







    Нұсқаулық: –ған, -ген, -қан, -кен жұрнақтары мен емес көмекші етістігін пайдалана отырып, сөйлем құрау. Мысалы: Мен Дубайға барған емеспін.





















    Нұсқаулық: Оқушылар ірі кітапханалардың орнына өздерін қойып айтады. Мысалы: Мен – Конгресс кітапханасымын. Менің орналасқан жерім – Америка Құрама Штаттары.т.б.


    Мұғалімнің қолпаштау сөздері: «Дұрыс», «Тамаша»









    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ерғалиқызы Әйгерім
    28 Ақпан 2023
    620
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Ірі кітапханалар

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Ірі кітапханалар

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бұл қмж орыс сыныптарындағы қазақ тілі пәніне арналған қазақ тілі Т2
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бөлім

    Әлемдегі ірі кітапханалар

    Педагогтың аты-жөні


    Күні


    Сынып

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы


    Ірі кітапханалар

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу

    5.5.1.5 болымды, болымсыз етістіктерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану.



    Сабақтың мақсаттары


    Барлық оқушылар орындай алады:

    • Берілген сұрақтарға лайықты жауап береді;

    • Етістікті басқа сөз таптарынан ажырата алады

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    • Берілген сұрақтың негізінде диалогке түседі;

    • Етістіктің болымды, болымсыз түрін ажырата алады

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    • Шағын диалогке қатысады;

    • Болымды, болымсыз етістіктерді ауызша және жазбаша жұмыстарда орынды қолданады

    Бағалау критерийлері


    ЕБҚ оқушы үшін:

    • Сұраққа дұрыс жауап береді және диалогке түседі;

    • Болымды, болымсыз етістіктерді дұрыс қолданады



    • Берілген мәтінді түсініп, мұғалімнің көмегімен сөйлемдерді сәйкестендіреді;

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу, түсіну, қолдану

    Тілдік мақсаттар:

    Сабаққа қатысты жаңа сөздер: аумағы, қолжазба, сирек кездесетін, жуық

    Құндылықтарға баулу

    Рухани байлық- кітапқа құрметпен қарау, әсемдікке, әдептілікке баулу

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    10 минут










    1. Оқушылармен амандасу: -Сәлеметсіңдер ме, балалар!


    1. Психологиялық дайындық: «Жүректен жүрекке». Балалар, бір-бірімізге жақсы тілектерімізді білдірейік. Мысалы: денсаулық тілеймін, бақыт тілеймін, қуаныш тілеймін, т.б.


    1. Топқа бөлу. Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу. Оқушылырға үшбұрыш, текше және домалақ фигуралары салынған карточкалар таратылады. Оқушылар топқа бөлінген соң бағалау парақшасы таратылады.



    Үй тапсырмасын тексеру. «Қағып ал да, жауап бер» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру. Мақсаты: Оқушыны жылдам әрі тұжырымды ойлауға дағдыландыру.

    Мұғалім өзі таңдаған оқушыға өтілген мәтін бойынша сұрақ қойып, допты лақтырады.


    Сұрақ үлгілері:

    1)Әлемдегі ең бірінші кітапхана қашан пайда болды?

    2)Қазақстанда ең бірінші кітапхана қашан ашылды?

    3)Қазақстанда ең бірінші кітапхана қай қалада ашылды? 4)Қазақстандағы ең ірі кітапхана қалай аталады?

    5)«Ұлттық кітапхана» деген атау қашан берілді?







    Дескриптор:

    -Сұраққа дұрыс жауап береді

    Күтілетін нәтиже: сұрақтарға дұрыс жауап беру арқылы өтілген тақырыпты еске түсіреді.




    Мұғалімге жауап береді:

    -Сәлеметсіз бе, мұғалім!



    Оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді







    Нұсқаулық: үшбұрыш таңдаған оқушылар 1-топқа, текше таңдаған оқушылар 2-топқа, домалақ таңдаған оқушылар 3-топқа бөлінеді. Әр топтың басшысы сайланады.




    Нұсқаулық: Допты қағып алған оқушы сұраққа жылдам әрі дұрыс жауап беруі керек.



    Күтілетін жауаптар 1)Осыдан сегіз мың жыл бұрын пайда болған. 2)Қазақстанда ең бірінші кітапхана 1883 жылы ашылған

    3)Семей қаласында 4)Қазақстандағы ең ірі кітапхана – Ұлттық кітапхана

    5)Бұл атау 1991 жылы берілді





    Оқушылар қол шапалақтайды















    Бағалау парағы









    Бағалау парағы



    https://clck.ru/gMTbM















    https://clck.ru/gMToR




    Доп

    Сабақтың ортасы

    30 минут

    Жаңа тақырыпты анықтау

    «Бұл кім? Бұл не?» әдісі. Мақсаты: Оқушыларды тапқырлыққа үйрету, тыңдалым дағдысын жетілдіру.

    Мұғалім: -Мәдени-ағартушылық ғимарат, кітап, баспасөз шығармаларын жинау, сақтау, насихаттаумен айналысады.Бұл не?

    Күтілетін нәтиже:

    -жаңа тақырыпты анықтайды

    Мұғалім жаңа тақырыпты айтады.

    Сөздікпен жұмыс. Мақсаты: Оқушылардың сөздік қорын кеңейту

    Аумағы – обьем, площадь

    Қолжазба – рукопись, автограф

    Сирек кездесетін – редко встречающийся

    Жуық – приблизительно, около


    1-тапсырма. Топтық жұмыс. Мәтінмен жұмыс. «Джигсо» әдісі. Мақсаты: Берілген тапсырманы топ ішінде талқылап, топтық жұмыс жасау. Басқа топтарға өкілдерін жіберіп, жасаған жұмыстармен танысу, ой бөлісу, ынтымақтастықты дамыту.

    1-топ: Берілген мәтіннің бастапқы бөлігін оқиды, бастапқы бөлігіне қатысты сұрақтарға жауап береді.

    Әлемдегі ең ірі кітапхана қай кітапхана?

    Ол қай елде орналасқан?

    Кітапхана 1800 жылы Филадельфиядан қай қалаға ауысты?

    Конгресс кітапханасындағы кітап қоры қанша?


    Әлемдегі ең ірі кітапхана – Конгресс кітапханасы. Ол – Америка Құрама Штаттарының ұлттық кітапханасы. Конгресс кітапханасының іргетасы 1800 жылы 24 сәуірде АҚШ президенті Джон Адамс мемлекет астанасын Филадельфиядан Вашингтонға ауыстыру туралы заң қабылдағанда қаланды. Кітапханада үш ғимарат бар. Кітап қоры 155 миллионнан асады. Кітаптар 470 тілде жазылған. 61 миллиондай қолжазба бар.

    2-топ. Берілген мәтіннің бөлігін оқиды, сұрақтарға жауап береді

    Әлемдегі екінші ірі кітапхананы қай кітапхана?

    Кітапхананың негізін кім салды?

    Британдық кітапхананың кітап қоры қанша?

    Ұлыбритания Ұлттық кітапханасының негізі қашан қаланды?


    Әлемдегі екінші ірі кітапхана – Ұлыбритания Ұлттық кітапханасы. Лондон қаласында орналасқан. Кітапхананың негізін 1841 жылы Томас Карлейл салды. Кітап қоры 150 миллионнан асады.

    3-топ Берілген мәтіннің бөлігін оқиды, сұрақтарға жауап береді.

    Сұрақтар:

    Ресейдегі ірі кітапхана қалай аталады?

    Ресей Ғылым Академиясын кім салды?

    Ресей ғылым Академиясы қашан салынды?

    Ресей Ғылым Академиясында қанша кітап болған?

    Әлемдегі ірі кітапханалардың бірі – Ресей Ғылым Академиясының кітапханасы. Оны І Петр 1714 жылы салдырған. Кітапханада 2 мыңға жуық кітап болған.

    Дескриптор:

    -Сұрақтарға дұрыс жауап береді


    Күтілетін нәтиже:

    • Сұрақтарға дұрыс жауап беру арқылы мәтін мазмұнын түсінеді

    ЕБҚ бала үшін тапсырма:

    Сәйкестендіру. Мақсаты: Оқушының өздігінен жұмыс жасау дағдысын дамыту


    Әлемдегі ең ірі кітапхана -

    тілде жазылған

    Кітап қоры

    қолжазба бар

    Кітаптар 470

    Конгресс кітапханасы

    61 миллиондай

    155 миллионнан асады

    Конгресс кітапханасының іргетасы

    Америка Құрама Штаттарының ұлттық кітапханасы

    Ол -

    1800 жылы қаланды


    Күтілетін нәтиже:

    ЕБҚ бар оқушы мәтін бойынша сөйлемдерді дұрыс құрастырады



    2-тапсырма

    Жұптық жұмыс. «Қарым-қатынас аймағы» әдісі. «Кітапханада» тақырыбына диалог құрау арқылы әңгімелесу. Мақсаты: Оқушылардың сабақ үстінде бір-бірімен байланыс жасауға үйрету; айтылым дағдыларын жетілдіру.

    Дескриптор:

    -диалогқа қатысады

    -болымды, болымсыз етістікті пайдаланады


    Күтілетін нәтиже:

    -етістіктерді орынды пайдалану арқылы айтылым дағдыларын дамытады


    Сергіту сәті

    Сергіту жаттығуын жасаймыз



    3-тапсырма. Жеке жұмыс. «Жұмыс үстелі» әдісі. Берілген сөздерге -ған, -ген, -қан, -кен жұрнақтары мен «емес» көмекші етістігін жалғап, тірек сөздерді пайдаланып сөйлем құраңдар. Мақсаты: Тілдік бағдарды толығырақ меңгерту

    Бар, көр, отыр, бер, ал, пайда бол, қолға беріл, жина.

    Дескриптор:

    - етістіктің жұрнақтары мен көмекші етістікті дұрыс пайдалану;

    -сөздердің орын тәртібін сақтай отырып сөйлем құрастыру

    Күтілетін нәтиже:

    • Тілдік бағдармен жұмыс істеуге дағдыланады


    Деңгей

    Саралау

    А

    Болымды, болымсыз етістіктерді ауызша және жазбаша жұмыстарда орынды қолдана алады

    В

    Берілген тақырып негізінде диалогқа қатысады, болымды және болымсыз етістіктерді айыра алады

    С

    Сұрақтарға дұрыс жауап беріп, етістіктерді басқа сөз таптарынан ажырата алады

    ЕБҚ оқушы

    Мәтін негізінде сөйлемдерді сәйкестендіре алады



    Қорытындылау.

    «Мен болып ойлан» әдісі. Мақсаты: Өтілген тақырып бойынша ақпараттарды жинақтау, тұжырымдау.

    Шарты: оқушылар кез-келген кітапхананың орнына өзін қойып, ақпараттарды жіктік жалғауының 1-жағына қойып айтады.



    Оқушылар қойылған сұрақтың жауабын табу арқылы, жаңа тақырыпты анықтайды





    Оқушылар жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне жазып алады





    Нұсқаулық:

    1)Оқушылар берілген сұрақтарға топ ішінде ақылдасып, ауызша жауап береді.






    2)Жауап бергеннен кейін топтар біріне-бірі барып, жауаптарын тыңдайды, тексереді, ұсыныстарын айтады.


    3)Топтар өз орындарына қайтып келіп, қорытынды жасайды.

























    Нұсқаулық:

    1.Мәтінді мұқият оқы. 2.Берілген сөйлемдердің жалғасын тауып, сәйкестендір




















    Нұсқаулық: Болымды, болымсыз етістіктерді пайдалана отырып кітапхана тақырыбына сұрақтар құрастырып, жауап беру. Мысалы:

    -Сен кітапханаға бардың ба?

    -Қай кітапханаға бардың?

    -Кітапханада кім жұмыс істейді?







    Нұсқаулық: –ған, -ген, -қан, -кен жұрнақтары мен емес көмекші етістігін пайдалана отырып, сөйлем құрау. Мысалы: Мен Дубайға барған емеспін.





















    Нұсқаулық: Оқушылар ірі кітапханалардың орнына өздерін қойып айтады. Мысалы: Мен – Конгресс кітапханасымын. Менің орналасқан жерім – Америка Құрама Штаттары.т.б.


    Мұғалімнің қолпаштау сөздері: «Дұрыс», «Тамаша»









    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Презентация 5 сынып
    28.02.2023
    620
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ерғалиқызы Әйгерім
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации