Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ашық сабақ Искакова Жанар Шамшихановна 7 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Ашық сабақ Искакова Жанар Шамшихановна 7 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Искакова Жанар 7 сынып
Тармақталу алгоритмі. Күнделікті өмірде алгоритмдер негізінен тармақтарға бөлінеді. Бұл тармақтардың орындалуы шарттың орындалуына байланысты болады. Тармақталу алгоритмінде біріншіден, арифметикалық теңсіздік түрінде берілген
логикалық шарт тексеріледі.
Тармақталу процестері бар алгоритмдерді ұйымдастыру үшін шартты операторлар пайдаланылады. Тармақталу белгілі бір шарттың орындалуы немесе орындалмауына тәуелді атқарылады. Кейде бір тармақ ішінде ешбір амал орындалмай да қала береді.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ
МӘДЕНИЕТ ЖӘНЕ СПОРТ МИНИСТРЛІГІ
СПОРТ ЖӘНЕ ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ
ІСТЕРІ КОМИТЕТІ
Республикалық спорт
колледжі
АШЫҚ САБАҚТЫҢ САБАҚ
ЖОСПАРЫ
Тақырыбы: Кіріктірілген
шарттардыпрограммалау
Алматы,
2019
Искакова Жанар
Шамшихановна
Республикалық спорт колледжі,
информатика пәнінің
мұғалімі,
Алматы қ, Тимирязев
көш.41
Информатика пәнінен ашық
сабақ «Кіріктірілген шарттардыпрограммалау»
тақырыбына
Пәні:
Информатика
Cынып: 7
«А»
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ
тақырыбы:Кіріктірілген
шарттардыпрограммалау
Сабақтың
түрі
Сабақтың
типі
аралас
сабақ
жаңа білімді
меңгерту сабағы
Осы сабақта қол
жет-кізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
7.3.2.1- программалау тілінде
алгоритмді жазу
7.3.3.2 -сызықтық және
тармақталу алгоритмдерін программаны өңдеудің кіріктірілген
ортасында (Pascal) жазу
Сабақ
мақсаттары
Білімділік:
Күрделі шартты операторлардың
жазылу тәртібімен таныстыру. Сабақтан алған теориялық білімдерін
жүйелі түрде тәжірибе жүзінде көрсете білу дағдыларын
қалыптастыру.
Дамытушылық:
Ойлау қабілеттерін, өз
білімдерін сауатты түрде жеткізе білуді, пәнге деген қызығушылықты
дамыту.
Тәрбиелік:
Оқушылардың белсенділігін
арттыру, өзара көмектесуге
тәрбиелеу.
Бағалау
критерийлері
Оқушы оқу мақсатына
жетті, егер:
Салынған тармақталу не екенің түсіндіре
алады;
Блок-схема түріндегі
бағдарламалау тілінде салынған тармақталуды жазудың тәсілдерін
біледі.
Компьютермен есеп шығару
барысында алынған білімдерін
қолдану;
Тілдік
мақсаттар
Оқушылар
біледі:
Салынған тармақталудың не
екенің;
Оқушылар істей
алады:
Тақырып бойынша тапсырманың
блок-сызбасын құруды және Pascal тілінде бағдарламасын
жазуды;
Предметтік лексика және
терминология:
Теориялық материал бойынша
логикалық тапсырмаларды орындай отырып, есеп шығаруды дағдалары
қалыптасты, термин сөздермен жұмыс жасауды
үйренді.
Құндылықтарды
дарыту
Өмір бойы
оқуға;
Сыйластық;
Қарым-қатынас
АКТ қолдану
дағдылары
Дербес компьютер, интерактивті
тақта, ActivInspire бағдарламасы, флипчарт, презентация, Excel
бағдарламасы, Pascal
бағдарламасы
Жаһандық
азаматтылық
Әрбір оқушыға керекті
жағдаятты туғызу.
Пәнаралық
байланыстар
Математика, ағылшын
тілі
Бастапқы
білім
Сызықтық алгоритмдер және
тармақталған алгоритмдері туралы
білімдері
Сабақ
барысы
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
Ресурстар
Ресурсы
Сабақтың
басы
2-10
мин.
Ұйымдастыру: журнал бойынша
сабақта жоқтарды белгілеу.
Өзін-өзі бағалау
парақшаларымен
таныстырылады.
Ұпай санын бағаға
айналдыру:
Бағалау тапсырманың әр
сатысына беріледі.
Ұпай санын бағаға
айналдыру бойынша
есептеулер:
100%-89% - 23 -25 ұпай –баға
«5»
75%-88% - 18-22 ұпай -баға
«4»
61%-74% - 15-17 ұпай-баға
«3»
60% және кіші – 14 ұпайдан аз
болса – баға «2»
Білімдерін
тексеру,тармақталған алгоритм
тақырыбына СТО технологиясының ой қозғау кезеңі «Миға шабуыл
әдісі», информатикалық диктант, сиқырлы
сандық(флипчарт) арқылы сабақтың
тақырыбын ашу.
Презентация
флипчарт
Сабақтың
ортасы
11 - 25
мин.
Жаңа сабақты меңгерту.
Мағынаны таңу кезеңі.
Кіріктірілген шарттарды
программалау үшін бірнеше тәсілдерді қолдануға болады. Оны бірнеше
шартты операторды қолдану арқылы жүзеге асыра
аламыз.
Ifоператоры
басқаifоператорының ішінде болса,
онда олардыкіріктірілгендеп
атайды.
Кіріктірілген операторлар
құрылымын қарастырайық.
if (шарт) then
оператор
else if (шарт) then
оператор
else if (шарт) then
оператор
нәтиже;
Берілу форма: Графикалық
формада (блок-схема)
Күрделі
шарттар
Күрделі шарт – бір-бірімен
логикалық операциялардың көмегімен байланысатын бірнеше қарапайым
шарттардан (қатынастардан)
тұрады:
not –ЕМЕС
and –
ЖӘНЕ
or –
НЕМЕСЕ
xor
– арифметикалық НЕМЕСЕ (екі шарттың екеуін емес, біреуін ғана
орындау)
Қарапайым шарттар
(қатынастар)
< <= > >= =
<>
Кейбір есепте үш және одан да көп тармақ,
яғни шығу сызықтары бар шарттарды тексеруге тура келетін кездер
кездеседі.
Мысалы: Функция мәнін есептеп шығаруды
қарастырайық
PROGRAM
zhue;
VAR X,Y:
REAL;
BEGIN
WRITELN (‘x=’,
x);
READLN(x);
IF (X>-5) AND (X<0) THEN
Y:=SQRT(SQR(X)+ABS(X))
ELSE IF (X>=0) AND (X<2)
THEN Y:=5*SQR(X)+COS(X);
WRITELN (‘Y=’,
Y:4:2);
READLN(Y);
END.
Сергіту
сәті:
Логикалық
ойын
Үш дос Ақтөс, Арлан және
Бөрібасар атты иттерін түрлі ойындарға үйретіп, жарысқа
қатыстырды.
Достар қазылар алқасынан жарыс
нәтижесін туралы сұрағанда олар былай деп жауап берді: “Ақтөс
екінші орын алды. Арлан, меніңше екінші орын емес, ал Бөрібасар
бірінші бола алмады”.
Егер иттердің әрқайсысы
әртүрлі орындар алса, онда қайсысы қандай жүлделі орынға ие
болды?
Сабақты бекіту: «Ой
толғаныс» кезеңі
Математикалық фигуралармен
ойын
Логикалық тапсырмалар: І және
ІІ топтар орындайды (слайд
18-19)
Тапсырма-2.Берілген бір түзу бойындағы
фигуралар берілген. Түзу бойындағы фигуралар қосындысы 13-ке тең
болу керек. Қалған бос фигураларға 1,2,3,4 және 5 сандары
жазылады.
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз