Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ МӘДЕНИЕТ ЖӘНЕ СПОРТ МИНИСТРЛІГІ

    СПОРТ ЖӘНЕ ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ ІСТЕРІ КОМИТЕТІ

    Республикалық спорт колледжі







    АШЫҚ САБАҚТЫҢ САБАҚ ЖОСПАРЫ



    Тақырыбы: Кіріктірілген шарттарды программалау































    Алматы, 2019



    Искакова Жанар Шамшихановна

    Республикалық спорт колледжі, информатика пәнінің мұғалімі,

    Алматы қ, Тимирязев көш.41

    Информатика пәнінен ашық сабақ «Кіріктірілген шарттарды программалау» тақырыбына


    Пәні: Информатика

    Cынып: 7 «А»

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы: Кіріктірілген шарттарды программалау

    Сабақтың түрі

    Сабақтың типі

    аралас сабақ

    жаңа білімді меңгерту сабағы

    Осы сабақта қол жет-кізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    7.3.2.1- программалау тілінде алгоритмді жазу

    7.3.3.2 -сызықтық және тармақталу алгоритмдерін программаны өңдеудің кіріктірілген ортасында (Pascal) жазу

    Сабақ мақсаттары

    Білімділік:

    Күрделі шартты операторлардың жазылу тәртібімен таныстыру. Сабақтан алған теориялық білімдерін жүйелі түрде тәжірибе жүзінде көрсете білу дағдыларын қалыптастыру.

    Дамытушылық:

    Ойлау қабілеттерін, өз білімдерін сауатты түрде жеткізе білуді, пәнге деген қызығушылықты дамыту.

    Тәрбиелік:

    Оқушылардың белсенділігін арттыру, өзара көмектесуге тәрбиелеу.

    Бағалау критерийлері

    Оқушы оқу мақсатына жетті, егер:

    Салынған тармақталу не екенің түсіндіре алады;

    Блок-схема түріндегі бағдарламалау тілінде салынған тармақталуды жазудың тәсілдерін біледі.

    Компьютермен есеп шығару барысында алынған білімдерін қолдану;

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар біледі:

    Салынған тармақталудың не екенің;

    Оқушылар істей алады:

    Тақырып бойынша тапсырманың блок-сызбасын құруды және Pascal тілінде бағдарламасын жазуды;

    Предметтік лексика және терминология:

    Теориялық материал бойынша логикалық тапсырмаларды орындай отырып, есеп шығаруды дағдалары қалыптасты, термин сөздермен жұмыс жасауды үйренді.

    Құндылықтарды дарыту

    • Өмір бойы оқуға;

    • Сыйластық;

    • Қарым-қатынас

    АКТ қолдану дағдылары

    Дербес компьютер, интерактивті тақта, ActivInspire бағдарламасы, флипчарт, презентация, Excel бағдарламасы, Pascal бағдарламасы

    Жаһандық азаматтылық

    Әрбір оқушыға керекті жағдаятты туғызу.

    Пәнаралық байланыстар

    Математика, ағылшын тілі

    Бастапқы білім

    Сызықтық алгоритмдер және тармақталған алгоритмдері туралы білімдері

    Сабақ барысы

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Ресурсы

    Сабақтың басы

    2-10 мин.

    Ұйымдастыру: журнал бойынша сабақта жоқтарды белгілеу.


    Өзін-өзі бағалау парақшаларымен таныстырылады.

    Ұпай санын бағаға айналдыру:

    Бағалау тапсырманың әр сатысына беріледі.

    Ұпай санын бағаға айналдыру бойынша есептеулер:

    100%-89% - 23 -25 ұпай –баға «5»

    75%-88% - 18-22 ұпай -баға «4»

    61%-74% - 15-17 ұпай-баға «3»

    60% және кіші – 14 ұпайдан аз болса – баға «2»


    Білімдерін тексеру, тармақталған алгоритм тақырыбына СТО технологиясының ой қозғау кезеңі «Миға шабуыл әдісі», информатикалық диктант, сиқырлы сандық (флипчарт) арқылы сабақтың тақырыбын ашу.



    Презентация

    флипчарт


    Сабақтың ортасы

    11 - 25 мин.











    Жаңа сабақты меңгерту. Мағынаны таңу кезеңі.

    Кіріктірілген шарттарды программалау үшін бірнеше тәсілдерді қолдануға болады. Оны бірнеше шартты операторды қолдану арқылы жүзеге асыра аламыз.

    If операторы басқа if операторының ішінде болса, онда оларды кіріктірілген деп атайды.

    Кіріктірілген операторлар құрылымын қарастырайық.

    if (шарт) then оператор

    else if (шарт) then оператор

    else if (шарт) then оператор

    нәтиже;


    Берілу форма: Графикалық формада (блок-схема)


    Күрделі шарттар

    Күрделі шарт – бір-бірімен логикалық операциялардың көмегімен байланысатын бірнеше қарапайым шарттардан (қатынастардан) тұрады:

      • not – ЕМЕС

      • and – ЖӘНЕ

      • or – НЕМЕСЕ

      • xor – арифметикалық НЕМЕСЕ (екі шарттың екеуін емес, біреуін ғана орындау)

    Қарапайым шарттар (қатынастар)

    < <= > >= = <>

    Кейбір есепте үш және одан да көп тармақ, яғни шығу сызықтары бар шарттарды тексеруге тура келетін кездер кездеседі.

    Мысалы: Функция мәнін есептеп шығаруды қарастырайық






    PROGRAM zhue;

    VAR X,Y: REAL;

    BEGIN

    WRITELN (‘x=’, x);

    READLN(x);

    IF (X>-5) AND (X<0) THEN Y:=SQRT(SQR(X)+ABS(X))

    ELSE IF (X>=0) AND (X<2) THEN Y:=5*SQR(X)+COS(X);

    WRITELN (‘Y=’, Y:4:2);

    READLN(Y);

    END.


    Сергіту сәті:


    1. Логикалық ойын

    Үш дос Ақтөс, Арлан және Бөрібасар атты иттерін түрлі ойындарға үйретіп, жарысқа қатыстырды.

    Достар қазылар алқасынан жарыс нәтижесін туралы сұрағанда олар былай деп жауап берді: “Ақтөс екінші орын алды. Арлан, меніңше екінші орын емес, ал Бөрібасар бірінші бола алмады”.

    Егер иттердің әрқайсысы әртүрлі орындар алса, онда қайсысы қандай жүлделі орынға ие болды?


    Сабақты бекіту: «Ой толғаныс» кезеңі


    1. Математикалық фигуралармен ойын

    Логикалық тапсырмалар: І және ІІ топтар орындайды (слайд 18-19)

    Тапсырма-2. Берілген бір түзу бойындағы фигуралар берілген. Түзу бойындағы фигуралар қосындысы 13-ке тең болу керек. Қалған бос фигураларға 1,2,3,4 және 5 сандары жазылады.

    Боялған фигурадағы сандар қосындысы нешеге тең?


    Shape1


    Тапсырма -2. «Кім жүйрік»? тапсырмасы (есеп шығару)


    Мына функция мәнін есептеу. Блок схемасын сызу және бағдарламасын жазу.





    Қорытынды: сөзжұмбақ


    Тапқыр болсаң,
    тауып көр,

    Ойшыл болсаң, ойлан! Сөзжұмбақ шешіледі (Excel бағдарламасында)




    сөзжұмбақ







     



















    №

    Жауабыңыз

    баллы

     



    1

     

     

     

     












    1

     

    0

     

    2

     

     

     

     

     


     







    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Искакова Жанар Шамшихановна
    03 Желтоқсан 2021
    604
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Искакова Жанар Шамшихановна 7 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Искакова Жанар Шамшихановна 7 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ Искакова Жанар 7 сынып Тармақталу алгоритмі. Күнделікті өмірде алгоритмдер негізінен тармақтарға бөлінеді. Бұл тармақтардың орындалуы шарттың орындалуына байланысты болады. Тармақталу алгоритмінде біріншіден, арифметикалық теңсіздік түрінде берілген логикалық шарт тексеріледі. Тармақталу процестері бар алгоритмдерді ұйымдастыру үшін шартты операторлар пайдаланылады. Тармақталу белгілі бір шарттың орындалуы немесе орындалмауына тәуелді атқарылады. Кейде бір тармақ ішінде ешбір амал орындалмай да қала береді.
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ МӘДЕНИЕТ ЖӘНЕ СПОРТ МИНИСТРЛІГІ

    СПОРТ ЖӘНЕ ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ ІСТЕРІ КОМИТЕТІ

    Республикалық спорт колледжі







    АШЫҚ САБАҚТЫҢ САБАҚ ЖОСПАРЫ



    Тақырыбы: Кіріктірілген шарттарды программалау































    Алматы, 2019



    Искакова Жанар Шамшихановна

    Республикалық спорт колледжі, информатика пәнінің мұғалімі,

    Алматы қ, Тимирязев көш.41

    Информатика пәнінен ашық сабақ «Кіріктірілген шарттарды программалау» тақырыбына


    Пәні: Информатика

    Cынып: 7 «А»

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы: Кіріктірілген шарттарды программалау

    Сабақтың түрі

    Сабақтың типі

    аралас сабақ

    жаңа білімді меңгерту сабағы

    Осы сабақта қол жет-кізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    7.3.2.1- программалау тілінде алгоритмді жазу

    7.3.3.2 -сызықтық және тармақталу алгоритмдерін программаны өңдеудің кіріктірілген ортасында (Pascal) жазу

    Сабақ мақсаттары

    Білімділік:

    Күрделі шартты операторлардың жазылу тәртібімен таныстыру. Сабақтан алған теориялық білімдерін жүйелі түрде тәжірибе жүзінде көрсете білу дағдыларын қалыптастыру.

    Дамытушылық:

    Ойлау қабілеттерін, өз білімдерін сауатты түрде жеткізе білуді, пәнге деген қызығушылықты дамыту.

    Тәрбиелік:

    Оқушылардың белсенділігін арттыру, өзара көмектесуге тәрбиелеу.

    Бағалау критерийлері

    Оқушы оқу мақсатына жетті, егер:

    Салынған тармақталу не екенің түсіндіре алады;

    Блок-схема түріндегі бағдарламалау тілінде салынған тармақталуды жазудың тәсілдерін біледі.

    Компьютермен есеп шығару барысында алынған білімдерін қолдану;

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар біледі:

    Салынған тармақталудың не екенің;

    Оқушылар істей алады:

    Тақырып бойынша тапсырманың блок-сызбасын құруды және Pascal тілінде бағдарламасын жазуды;

    Предметтік лексика және терминология:

    Теориялық материал бойынша логикалық тапсырмаларды орындай отырып, есеп шығаруды дағдалары қалыптасты, термин сөздермен жұмыс жасауды үйренді.

    Құндылықтарды дарыту

    • Өмір бойы оқуға;

    • Сыйластық;

    • Қарым-қатынас

    АКТ қолдану дағдылары

    Дербес компьютер, интерактивті тақта, ActivInspire бағдарламасы, флипчарт, презентация, Excel бағдарламасы, Pascal бағдарламасы

    Жаһандық азаматтылық

    Әрбір оқушыға керекті жағдаятты туғызу.

    Пәнаралық байланыстар

    Математика, ағылшын тілі

    Бастапқы білім

    Сызықтық алгоритмдер және тармақталған алгоритмдері туралы білімдері

    Сабақ барысы

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Ресурсы

    Сабақтың басы

    2-10 мин.

    Ұйымдастыру: журнал бойынша сабақта жоқтарды белгілеу.


    Өзін-өзі бағалау парақшаларымен таныстырылады.

    Ұпай санын бағаға айналдыру:

    Бағалау тапсырманың әр сатысына беріледі.

    Ұпай санын бағаға айналдыру бойынша есептеулер:

    100%-89% - 23 -25 ұпай –баға «5»

    75%-88% - 18-22 ұпай -баға «4»

    61%-74% - 15-17 ұпай-баға «3»

    60% және кіші – 14 ұпайдан аз болса – баға «2»


    Білімдерін тексеру, тармақталған алгоритм тақырыбына СТО технологиясының ой қозғау кезеңі «Миға шабуыл әдісі», информатикалық диктант, сиқырлы сандық (флипчарт) арқылы сабақтың тақырыбын ашу.



    Презентация

    флипчарт


    Сабақтың ортасы

    11 - 25 мин.











    Жаңа сабақты меңгерту. Мағынаны таңу кезеңі.

    Кіріктірілген шарттарды программалау үшін бірнеше тәсілдерді қолдануға болады. Оны бірнеше шартты операторды қолдану арқылы жүзеге асыра аламыз.

    If операторы басқа if операторының ішінде болса, онда оларды кіріктірілген деп атайды.

    Кіріктірілген операторлар құрылымын қарастырайық.

    if (шарт) then оператор

    else if (шарт) then оператор

    else if (шарт) then оператор

    нәтиже;


    Берілу форма: Графикалық формада (блок-схема)


    Күрделі шарттар

    Күрделі шарт – бір-бірімен логикалық операциялардың көмегімен байланысатын бірнеше қарапайым шарттардан (қатынастардан) тұрады:

      • not – ЕМЕС

      • and – ЖӘНЕ

      • or – НЕМЕСЕ

      • xor – арифметикалық НЕМЕСЕ (екі шарттың екеуін емес, біреуін ғана орындау)

    Қарапайым шарттар (қатынастар)

    < <= > >= = <>

    Кейбір есепте үш және одан да көп тармақ, яғни шығу сызықтары бар шарттарды тексеруге тура келетін кездер кездеседі.

    Мысалы: Функция мәнін есептеп шығаруды қарастырайық






    PROGRAM zhue;

    VAR X,Y: REAL;

    BEGIN

    WRITELN (‘x=’, x);

    READLN(x);

    IF (X>-5) AND (X<0) THEN Y:=SQRT(SQR(X)+ABS(X))

    ELSE IF (X>=0) AND (X<2) THEN Y:=5*SQR(X)+COS(X);

    WRITELN (‘Y=’, Y:4:2);

    READLN(Y);

    END.


    Сергіту сәті:


    1. Логикалық ойын

    Үш дос Ақтөс, Арлан және Бөрібасар атты иттерін түрлі ойындарға үйретіп, жарысқа қатыстырды.

    Достар қазылар алқасынан жарыс нәтижесін туралы сұрағанда олар былай деп жауап берді: “Ақтөс екінші орын алды. Арлан, меніңше екінші орын емес, ал Бөрібасар бірінші бола алмады”.

    Егер иттердің әрқайсысы әртүрлі орындар алса, онда қайсысы қандай жүлделі орынға ие болды?


    Сабақты бекіту: «Ой толғаныс» кезеңі


    1. Математикалық фигуралармен ойын

    Логикалық тапсырмалар: І және ІІ топтар орындайды (слайд 18-19)

    Тапсырма-2. Берілген бір түзу бойындағы фигуралар берілген. Түзу бойындағы фигуралар қосындысы 13-ке тең болу керек. Қалған бос фигураларға 1,2,3,4 және 5 сандары жазылады.

    Боялған фигурадағы сандар қосындысы нешеге тең?


    Shape1


    Тапсырма -2. «Кім жүйрік»? тапсырмасы (есеп шығару)


    Мына функция мәнін есептеу. Блок схемасын сызу және бағдарламасын жазу.





    Қорытынды: сөзжұмбақ


    Тапқыр болсаң,
    тауып көр,

    Ойшыл болсаң, ойлан! Сөзжұмбақ шешіледі (Excel бағдарламасында)




    сөзжұмбақ







     



















    №

    Жауабыңыз

    баллы

     



    1

     

     

     

     












    1

     

    0

     

    2

     

     

     

     

     


     







    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Ашық сабақ 7 сынып
    03.12.2021
    604
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Искакова Жанар Шамшихановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации