Ашық сабақ Ж дыбысы мен әрпі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Ж дыбысы мен әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
ауууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууу
Материалдың қысқаша нұсқасы


Аты – жөні:

Назарбекова Еркежан Ержанқызы

Білім беру саласы:

Қатынас

ҰОҚ:

Сауат ашу негіздері

Тақырыбы:

Ж дыбысы мен әрпі мен танысу.

Оқу мақсаты:

  • Қолды жазуға дайындау. Жазу кезінде арқаны дұрыс ұстау ережелерімен таныстыру және қаламды немесе қарындашты дұрыс ұстауға үйрету.

  • Дыбыстық құрамы әртүрлі үш немесе төрт дыбыстардан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасауды жетілдіру.

ҰОҚ мақсаты:

  • Қалам мен қарындашты дұрыс ұстай алады;

  • Қатаң және ұяң дауыссыздарды ажыратады;

  • Сөздегі дыбыстарды ажыратады, белгілі дыбысы бар сөздерді табады. Үш – төрт дыбысты сөздерге дыбыстық талдау жасай алады.

Күтілетін нәтиже:

  • Қалам мен қарындашты дұрыс ұстай алады;

  • Қатаң және ұяң дауыссыздарды ажыратады;

  • Сөздегі дыбыстарды ажыратады, белгілі дыбысы бар сөздерді таба алады. Үш – төрт дыбысты сөздерге дыбыстық талдау жасай алады.

Жоспарлау

ҰОҚ кезеңдері

Жоспарланған оқу қызметі

Ресустар

ҰОҚ басталуы

3-5мин

Шаттық шеңбер:

Қайырлы күн досым,

Қайырлы күн болсын!

Сәренбінің күні

Сәттілікке толсын.

(психологиялық ахуал қалыптастыру).



«Ресурстар арқылы топқа бөлу»

Балаларға гүлдің суретін беру арқылы топқа бөлу (Мысалы: Бақбақ гүлі, Раушан гүлі және т.б)



«Интервью» әдісі

Микрофонмен өткен ҰОҚ-ін пысықтаймыз. (бала үні, сыни ойлау, коммуникация)

- Балалар бүгін біздің сабағымыз ерекше болмақ.

- Бүгін біз сіздермен гүлдер әлеміне саяхат жасап жауқазын гүлін теруге шығайық.

- Балалар автобуспен саяхатқа шықпас бұрын алдыңғы сабағымызға шолу жасайық. (Балалар алма тереді. Алманың артында әріптер жасырулы болады)

Микрафон

https://easydrawingguides.com/wp-content/uploads/2018/10/Microphone-10.png

Көрнекілік

https://thumbs.dreamstime.com/b/dandelion-flower-24439965.jpg

https://img2.freepng.ru/20180411/kpw/kisspng-black-rose-clip-art-mothers-day-5acd8b54942ba8.5374841215234199886069.jpg

Негізгі бөлім

15-20 мин








































































АКТ «Ж» әріпін көрсету

- Балалар сендер жауқазын гүлін білесіңдер ме?

- Жауқазын гүлі олар таудың етегінде өседі.

- Балалар жауқазын сөзінде бірінші қандай дыбыс естіп тұрсыңдар?

- Қане осы дыбысты жеке айтып көрейікші.

- Өте жақсы балалар «Ж» дыбысы.

- Балалар Ж дыбысы ұяң дауыссыз дыбыс болып келеді. (сұрақтарға жауап беру арқылы балалардың сыни ойлауы, коммуникациясы дамиды).



«Автобус аялдамасы» әдісі.

Тапсырмалар аялдамаларға бөлініп қойылады.

І – аялдама. Жұмбақ шешу:

Жабағыны ұшырдым

Жерге моншақ түсірдім. (Жаңбыр)

(Сыни ойлауы, коммуникация)



ІІ – аялдама. Қоңырау гүл аялдамасы.

Әр топқа үш сөзден тарату (сурет пен дыбыстық талдау жасайды)



Сергіту сәті: Балалар енді бәріміз бір сергіп алайық. (Бейне жазба қосылады). Қимыл әрекеттерді қайталап бойларын сергітеді.



ІІІ – аялдама. Қалампыр гүл аялдамасы.

- «Ж» әріпін тақтада көрсетіп оқыту және жаздыру

«Ж» әріпі екі үзіліспен жазылатын әріптердің бірі Ж ж әрпі.

1. Ж әрпі жоғары қосымша жолдың орта шенінен ілмек жасап, тік қиғашпен төмен түсіп солға ілмек жасаймыз.

2. Сол ілмек бойымен жазу жолының үстіңгі сызығына келіп жанына қарай көтеріліп «ілмек біз» жасап, оңға жоғары көтеріліп ілмекжасап «ілмек» бойымен тік қиғашпен төмен түсіп, ілмек ұшын оңға қаратамыз.

Кіші «Ж» әріпі де осы әдіспен жазу жолының ішіне жазылады.

(Балалар жоғарыдан төмен жазамыз және ауады жазып көрсету) Саусақ маторикасы дамиды.

Көрнекілік

http://bairaq.kz/uploads/posts/2021-02/1613378552_4701.jpeg

https://el.kz/upload/storage_el/media/images/tiny_images/fe58910e5285d71ee8eccd0dcf8ae46a.jpg











Бала жауабы















https://youtu.be/xyS4WWbtttM



https://ds04.infourok.ru/uploads/ex/09ec/0004c4db-ec3dba40/img12.jpg

Қорытынды бөлім

5 мин

Рефлексиялық бағалау: «Гүл» әдісі өз жұмысыңды бағалап қорыту. Балалардан гүлді кез келген түсті қарындашпен бояуын сұраңыз:

  • Ештеңе түсінбедім – қызыл қарандашпен;

  • Түсіндім, бірақ түсіндіре алмаймын – сары қарандашпен;

  • Бәрін түсіндім, басқаға түсіндіріп бере аламын – жасыл қарандашпен.

Мадақтау: Смайликтер таратылады.

https://pda.coollib.net/i/21/1021/img_52.png



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.12.2021
683
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі