Материалдар / Ашық сабақ Ж дыбысы мен әрпі

Ашық сабақ Ж дыбысы мен әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
ауууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Желтоқсан 2021
487
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Аты – жөні:

Назарбекова Еркежан Ержанқызы

Білім беру саласы:

Қатынас

ҰОҚ:

Сауат ашу негіздері

Тақырыбы:

Ж дыбысы мен әрпі мен танысу.

Оқу мақсаты:

  • Қолды жазуға дайындау. Жазу кезінде арқаны дұрыс ұстау ережелерімен таныстыру және қаламды немесе қарындашты дұрыс ұстауға үйрету.

  • Дыбыстық құрамы әртүрлі үш немесе төрт дыбыстардан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасауды жетілдіру.

ҰОҚ мақсаты:

  • Қалам мен қарындашты дұрыс ұстай алады;

  • Қатаң және ұяң дауыссыздарды ажыратады;

  • Сөздегі дыбыстарды ажыратады, белгілі дыбысы бар сөздерді табады. Үш – төрт дыбысты сөздерге дыбыстық талдау жасай алады.

Күтілетін нәтиже:

  • Қалам мен қарындашты дұрыс ұстай алады;

  • Қатаң және ұяң дауыссыздарды ажыратады;

  • Сөздегі дыбыстарды ажыратады, белгілі дыбысы бар сөздерді таба алады. Үш – төрт дыбысты сөздерге дыбыстық талдау жасай алады.

Жоспарлау

ҰОҚ кезеңдері

Жоспарланған оқу қызметі

Ресустар

ҰОҚ басталуы

3-5мин

Шаттық шеңбер:

Қайырлы күн досым,

Қайырлы күн болсын!

Сәренбінің күні

Сәттілікке толсын.

(психологиялық ахуал қалыптастыру).



«Ресурстар арқылы топқа бөлу»

Балаларға гүлдің суретін беру арқылы топқа бөлу (Мысалы: Бақбақ гүлі, Раушан гүлі және т.б)



«Интервью» әдісі

Микрофонмен өткен ҰОҚ-ін пысықтаймыз. (бала үні, сыни ойлау, коммуникация)

- Балалар бүгін біздің сабағымыз ерекше болмақ.

- Бүгін біз сіздермен гүлдер әлеміне саяхат жасап жауқазын гүлін теруге шығайық.

- Балалар автобуспен саяхатқа шықпас бұрын алдыңғы сабағымызға шолу жасайық. (Балалар алма тереді. Алманың артында әріптер жасырулы болады)

Микрафон

https://easydrawingguides.com/wp-content/uploads/2018/10/Microphone-10.png

Көрнекілік

https://thumbs.dreamstime.com/b/dandelion-flower-24439965.jpg

https://img2.freepng.ru/20180411/kpw/kisspng-black-rose-clip-art-mothers-day-5acd8b54942ba8.5374841215234199886069.jpg

Негізгі бөлім

15-20 мин








































































АКТ «Ж» әріпін көрсету

- Балалар сендер жауқазын гүлін білесіңдер ме?

- Жауқазын гүлі олар таудың етегінде өседі.

- Балалар жауқазын сөзінде бірінші қандай дыбыс естіп тұрсыңдар?

- Қане осы дыбысты жеке айтып көрейікші.

- Өте жақсы балалар «Ж» дыбысы.

- Балалар Ж дыбысы ұяң дауыссыз дыбыс болып келеді. (сұрақтарға жауап беру арқылы балалардың сыни ойлауы, коммуникациясы дамиды).



«Автобус аялдамасы» әдісі.

Тапсырмалар аялдамаларға бөлініп қойылады.

І – аялдама. Жұмбақ шешу:

Жабағыны ұшырдым

Жерге моншақ түсірдім. (Жаңбыр)

(Сыни ойлауы, коммуникация)



ІІ – аялдама. Қоңырау гүл аялдамасы.

Әр топқа үш сөзден тарату (сурет пен дыбыстық талдау жасайды)



Сергіту сәті: Балалар енді бәріміз бір сергіп алайық. (Бейне жазба қосылады). Қимыл әрекеттерді қайталап бойларын сергітеді.



ІІІ – аялдама. Қалампыр гүл аялдамасы.

- «Ж» әріпін тақтада көрсетіп оқыту және жаздыру

«Ж» әріпі екі үзіліспен жазылатын әріптердің бірі Ж ж әрпі.

1. Ж әрпі жоғары қосымша жолдың орта шенінен ілмек жасап, тік қиғашпен төмен түсіп солға ілмек жасаймыз.

2. Сол ілмек бойымен жазу жолының үстіңгі сызығына келіп жанына қарай көтеріліп «ілмек біз» жасап, оңға жоғары көтеріліп ілмекжасап «ілмек» бойымен тік қиғашпен төмен түсіп, ілмек ұшын оңға қаратамыз.

Кіші «Ж» әріпі де осы әдіспен жазу жолының ішіне жазылады.

(Балалар жоғарыдан төмен жазамыз және ауады жазып көрсету) Саусақ маторикасы дамиды.

Көрнекілік

http://bairaq.kz/uploads/posts/2021-02/1613378552_4701.jpeg

https://el.kz/upload/storage_el/media/images/tiny_images/fe58910e5285d71ee8eccd0dcf8ae46a.jpg











Бала жауабы















https://youtu.be/xyS4WWbtttM



https://ds04.infourok.ru/uploads/ex/09ec/0004c4db-ec3dba40/img12.jpg

Қорытынды бөлім

5 мин

Рефлексиялық бағалау: «Гүл» әдісі өз жұмысыңды бағалап қорыту. Балалардан гүлді кез келген түсті қарындашпен бояуын сұраңыз:

  • Ештеңе түсінбедім – қызыл қарандашпен;

  • Түсіндім, бірақ түсіндіре алмаймын – сары қарандашпен;

  • Бәрін түсіндім, басқаға түсіндіріп бере аламын – жасыл қарандашпен.

Мадақтау: Смайликтер таратылады.

https://pda.coollib.net/i/21/1021/img_52.png



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ