Оқылым алдындағы
тапсырма
1-тапсырма. Жұмыс түрі.
«Болжау» әдісі.
Жалбыз туралы аудиомәтін
тыңдалады. Ертегі.
Дескриптор:
-
Мәтін мазмұнын
болжайды.
-
Жетекші сұрақтарға жауап
береді.
ҚБ : 2 жұлдыз, 1
тілек.
Саралау
жұмысы: Мәтін мазмұнын болжау үшін
аудиомәтін берілді.
2-тапсырма: Жұмыс
түрі.
Оқылым
тапсырмасы: Шолып шығу және сканерлеу әдісі арқылы «дәйексөз іздеу»
ойыны.
С.
Мәтінді барлық оқушы көз
жүгіртіп оқып шығады.
ТЖ.
Әр топ мәтін бойынша 5
сұрақтан дайындайды. Мұғалім сұрақтарды жинап алып, араластырады.
Әр топтан «жүйрік», хатшы» «оқырмандар» сайланады. Белгі берілгенде
барлық топтың жүйріктері мұғалімнен 1 сұрақтан алып кетеді. Топта
оқырмандар оқып, хатшы жауабын жазады. Жүйріктер жауапты мұғалімге
әкеледі. Мұғалім жауапты қабылдаса, келесі сұрақты ұсынады. Осылай
ойын жалғаса береді. Қай топ өзіне тиісті 5 сұраққа жауап беруді
аяқтаса, жеңген болып
саналады.
Жалбыз – емдік
өсімдік
Дәрілік өсімдіктердіӊ бірі -
жалбыз. Ол - хош иісті, көп жылдық шөптесін өсімдік. Солтүстік
қоӊыржай ендікте көп
тараған.
Қазақстанда жалбыздыӊ 9-түрі
өседі. Сабағы тік, жапырақтары қарама қарсы орналасқан болады. Оныӊ
дала жалбыз, су жалбызы, бұйра жалбыз, кермек немесе бұрыш жалбыз
секілді маӊызды түрлері бар. Дала жалбызы суармалы жерлерде, өзен,
көл, бұлақ маӊында, шалғындықтар мен тоғайларда, арық бойында
өседі. Оны сабынныӊ иісін жақсарту үшін пайдаланады, дәрілік те
маӊызы бар.
Ал кермек жалбыздыӊ жапырағы
мен гүл шоғынан жалбыз эфир майы алынады. Бұл майдыӊ негізгі құрам
бөлігі - ментол. Ментю парфюмерия, косметика кондитер, кондитер,
тамақ өнеркәсібінде, сондай- ақ тіс порошогы мен пастасын жасауда
пайдаланылады.
Жүрек тамыр жүйесі ауруларына
қарсы қолданылатын дәрі Валидол осы ментолдан алынады. Жалбыз
қосылған шәй адам ағзасын тазалайды.Тағы бұл өсімдіктің дәрі жане
құрғатылған шөп дәрі ретінде де қалалардың кез келген дәріханаларда
қол жетімді бағада сатылады.
Жалбыздың емдік қасиеті
ертеден мәлім. Оны халық жүз бір ауруға ем дейді. «Жалбызды жерде
жан қалады, ерменді жерде ер өлмейді» деген мәтел бұл өсімдіктің
осындай қасиетіне байланысты айтылған болса
керек.
Дескриптор: 1. Мәтіндегі нақты
ақпараттарды анықтайды.
-
Мәтін мазмұны
бойынша 5 сұрақ құрастырады.
-
Мәтіндегі сұрақтарға
өзіндік ой тұрғысынан жауап
береді.
ҚБ. Әр топ өз-өздеріне
дескрипторға сүйеніп баға береді«Бағдаршам» көздерімен
бағалайды.
Саралау жұмысы: Мәтінде жауабы
бар 1 сұрақ, Мәтінде жауабы жоқ 1 сұрақ дайындау. Түсіндірме
сөздік, планшет.
3-тапсырма. «Уақыт тізбегі»
әдісі. Жазылым алды
тапсырмасы.
С.
Мәтінді оқып, абзацтардағы
негізгі ақпаратты «Уақыт тізбегіне
жаз».
4-тапсырма. Жұмыс
түрі. Жазылым тапсырмасы: «Ойлан, жұптас, бөліс»
әдісі.
Мәтін құрылымы бойынша жоспар
құрыңыз.
Жоспар
Кіріспе
бөлім_________________________
Негізгі бөлім
_________________________
Қорытынды бөлім
_______________________
Дескриптор: 1. Мәтіндегі 5 негізгі
ақпаратты анықтайды.
2.Кіріспе, негізгі,
қорытынды бөлімдерді қамтитын жоспар
құрады.
3.Сұрақтарға өзіндік
ой тұрғысынан жауап береді.
ҚБ :
«Басбармақ»
|