|
САБАҚ: |
Мектеп:Павлодар қаласы №24 ЖББОМ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Рахимжанова Айнур Кабыкешовна |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП:4 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім атауы: |
Құндылықтар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жаман жолдас |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
А1. Берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы,мағыналас сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану О1.Мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып,белгі қойып оқу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдікмақсат |
Оқушыларорындайалады:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнгеқатыстысөздікқор мен терминдер:Ұялу,қарт,достық,әлсіз,күшті,сау,ауру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: Жамандос, жақсыдос, қашыпкетеді, Жолдасынтастапкетеді,Досыұялады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Талқылауғаарналғансұрақтар: Жаман жолдас деп кімді айтамыз? Жақсы жолдас деп кімді айтамыз? Сен қандай жолдассың? Сен не істер едің? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу дағдыларының деңгейі |
Білу,түсіну,қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Мәтінді оқиды, мазмұнын түсінеді, сұрақтарға жауап бере алады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Досына деген сыйластық, досын құрметтеу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Өзін-өзі тану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы 1 минут 3 минут 3 минут 6 минут 5 минут 1 минут |
1. Оқушылармен амандасу. Сұрақ-жауап арқылы көңіл-күйлерін білу,сабаққа дайындау. 2.Топқа 1,2 санау бойынша бөлу. Мәтіналды жұмыс: 1.Тірек сөздермен жұмыс: «Суретті сөздік» әдісі Суреттерге қарап,астында жазылған сөздерді оқыту,мазмұнын анықтау: Мықты,қарт,әлсіз,күшті,сау,ауру,әлсіз,жас Сөздерді қайталатамын. Суретті сөзді қаншалықты есте сақтағанын білу үшін, суреттерді бір-бірден көтеріп отырамын, оқушылар сөздерді атайды.Оқушылардың көру арқылы есте сақтауы дамиды. 2. Сәйкестендіру: І топқа-Мағыналары қарама-қарсы сөздерді сәйкестендір
ІІ топқа-Мағыналары бір-біріне жақын сөздерді сәйкестендір
Қалыптастырушы бағалау:Екі топтың оқушылары бір-бірін қызыл,жасыл стикер арқылы бағалайды
3.Берілген сөздермен сөз тіркестерін, сөйлем құрау. Диалог және қолдау көрсетуге арналған саралау. Қажеттілігі бар оқушыларға: Қажетті сөздерді пайдаланып,сөз тіркестерін толықтыру. ... адам, ... бала, ...кісі, ... дос. Қажетті сөздер: мықты ,әлсіз, жас, ауру
Ерекше қабілетті оқушыларға: 3-4 сөйлемнен тұратын диалог құру
4. «Ассоциация» әдісі арқылы тақырыпқа шығамын. І топ ІІ топ
Жаман дос Жақсы дос
Қ
«Сұрақ-жауап» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын анықтау: -Біз кім туралы айттық? Достар туралы -Жаман дос деп кімді айтуға болады? -Жақсы дос деп кімді айтамыз? -Сонымен, бүгін не туралы айтамыз? («Жаман дос» деген әңгіме оқимыз)
Сабақтың мақсатын айтамын.
|
А4 жазылған сөздер (2 топқа)
Қызыл,жасыл стикерлер
Әр топқа А3 парағы
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 7 минут 5 минут |
Мәтінмен жұмыс 1. «Сюжеттік оқиға» әдісі Оқушыларға суретті сюжеттер беріледі. Суреттерді сюжет желісімен орналастыру( болжау). Ретімен орналасқан әр сюжет бойынша сөйлеп шығу(бір сөйлем болса да).
2.Мәтін бөліктерін жинау. Бірнеше бөліктерге бөлінген мәтінді сюжетпенсәйкестендіре отырып,ретімен орналастыру.
Кері
байланыс: Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз САБАҚ: Мектеп:Павлодар қаласы №24
ЖББОМ Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Рахимжанова Айнур
Кабыкешовна СЫНЫП:4
Қатысқандар:
Қатыспағандар: Бөлім
атауы:
Құндылықтар Сабақтың
тақырыбы:
Жаман
жолдас Осы сабақ арқылы жүзеге
асатын оқу мақсаттары А1. Берілген сөздерге
қарама-қарсы мағыналы,мағыналас сөздерді табу және сөйлеу барысында
қолдану
О1.Мәтінді іштей, түсініп және
қажетті ақпаратты тауып,белгі қойып оқу Сабақ
мақсаттары
Берілген сөздерге қарама-қарсы
мағыналы,мағыналас сөздерді табады және сөйлеу барысында
қолданады. Мәтінді іштей, түсініп және
қажетті ақпаратты тауып,белгі қойып оқиды Тілдікмақсат Оқушыларорындайалады:
қарама-қарсы мағыналы,
мағыналас сөздерді табады, сөйлеу барысында
қолданады. Мәтіннен қажетті ақпаратты
тауып, белгі қойып оқиды
Пәнгеқатыстысөздікқор мен
терминдер:Ұялу,қарт,достық,әлсіз,күшті,сау,ауру Диалог құруға арналған
пайдалы тіркестер: Жамандос, жақсыдос,
қашыпкетеді, Жолдасынтастапкетеді,Досыұялады Талқылауғаарналғансұрақтар: Жаман жолдас деп кімді
айтамыз? Жақсы жолдас деп кімді
айтамыз? Сен қандай
жолдассың?
Сен не істер
едің? Бағалау
критерийлері
Берілген сөздерге қарама-қарсы
мағыналы,мағыналас сөздерді табады және сөйлеу барысында
қолданады. Мәтінді іштей, түсініп және
қажетті ақпаратты тауып,белгі қойып оқиды Оқу дағдыларының
деңгейі
Білу,түсіну,қолдану Алдыңғы
оқу Мәтінді оқиды, мазмұнын
түсінеді, сұрақтарға жауап бере алады Құндылықтарға
баулу Досына деген сыйластық, досын
құрметтеу Пәнаралық
байланыс Өзін-өзі
тану Жоспар Жоспарланған
уақыт Жоспарланған жаттығу
түрлері Ресурстар Басы 1
минут 3
минут 3
минут 6
минут 5
минут 1
минут 1. Оқушылармен
амандасу. Сұрақ-жауап арқылы
көңіл-күйлерін білу,сабаққа дайындау. 2.Топқа 1,2 санау бойынша
бөлу. Мәтіналды
жұмыс: 1.Тірек сөздермен жұмыс:
«Суретті сөздік» әдісі Суреттерге қарап,астында
жазылған сөздерді оқыту,мазмұнын анықтау: Мықты,қарт,әлсіз,күшті,сау,ауру,әлсіз,жас Сөздерді қайталатамын.
Суретті сөзді қаншалықты есте сақтағанын білу үшін, суреттерді
бір-бірден көтеріп отырамын, оқушылар сөздерді атайды.Оқушылардың
көру арқылы есте сақтауы дамиды. 2.
Сәйкестендіру: І
топқа-Мағыналары қарама-қарсы
сөздерді сәйкестендір Әлсіз сау қарт дұшпан дос күшті ауру жас
ІІ
топқа-Мағыналары бір-біріне жақын
сөздерді сәйкестендір дос нашар адам күшті жаман жолдас мықты кісі
Қалыптастырушы
бағалау:Екі топтың оқушылары бір-бірін
қызыл,жасыл стикер арқылы бағалайды
3.Берілген сөздермен сөз
тіркестерін, сөйлем құрау.
Диалог және қолдау
көрсетуге арналған саралау.
Қажеттілігі бар
оқушыларға: Қажетті сөздерді
пайдаланып,сөз тіркестерін толықтыру.
... адам, ... бала, ...кісі,
... дос.
Қажетті сөздер: мықты ,әлсіз,
жас, ауру
Ерекше қабілетті
оқушыларға:
3-4 сөйлемнен тұратын диалог
құру
Бағалау критерийлері Дескрипторлар №1 Сөздердің мағынасын
түсінеді,ажыратады, қолданады 1.Мағыналары
қарама-қарсы сөздерді ажырата алады 2.Мағыналары
бір-біріне жақын сөздерді ажырата
алады 3.Берілген сөздермен
сөз тіркестерін, сөйлем, диалог құрай
алады
4. «Ассоциация» әдісі
арқылы тақырыпқа шығамын.
І топ ІІ
топ
Жаман дос
Жақсы дос
Қ
«Сұрақ-жауап»
әдісі арқылы сабақтың тақырыбын
анықтау:
-Біз кім туралы айттық? Достар
туралы
-Жаман дос деп кімді айтуға
болады?
-Жақсы дос деп кімді
айтамыз?
-Сонымен, бүгін не туралы
айтамыз?
(«Жаман дос» деген әңгіме
оқимыз)
Сабақтың мақсатын
айтамын.
А4 жазылған сөздер (2
топқа)
Қызыл,жасыл
стикерлер
Әр топқа А3
парағы
Ортасы 7
минут 5
минут
Мәтінмен
жұмыс
1.
«Сюжеттік
оқиға» әдісі
Оқушыларға суретті сюжеттер
беріледі. Суреттерді сюжет желісімен орналастыру( болжау). Ретімен
орналасқан әр сюжет бойынша сөйлеп шығу(бір сөйлем болса
да).
2.Мәтін бөліктерін
жинау. Бірнеше бөліктерге бөлінген
мәтінді сюжетпенсәйкестендіре отырып,ретімен
орналастыру.
Кері
байланыс: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||















