Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    САБАҚ:

    Мектеп:Павлодар қаласы №24 ЖББОМ

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Рахимжанова

    Айнур Кабыкешовна

    СЫНЫП:4

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Бөлім атауы:

    Құндылықтар

    Сабақтың тақырыбы:

    Жаман жолдас

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    А1. Берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы,мағыналас сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану

    О1.Мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып,белгі қойып оқу

    Сабақ мақсаттары

    • Берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы,мағыналас сөздерді табады және сөйлеу барысында қолданады.

    • Мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып,белгі қойып оқиды

    Тілдікмақсат

    Оқушыларорындайалады:

    • қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табады, сөйлеу барысында қолданады.

    • Мәтіннен қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып оқиды

    Пәнгеқатыстысөздікқор мен терминдер:Ұялу,қарт,достық,әлсіз,күшті,сау,ауру

    Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер:

    Жамандос, жақсыдос, қашыпкетеді,

    Жолдасынтастапкетеді,Досыұялады


    Талқылауғаарналғансұрақтар:

    Жаман жолдас деп кімді айтамыз?

    Жақсы жолдас деп кімді айтамыз?

    Сен қандай жолдассың?

    Сен не істер едің?

    Бағалау критерийлері

    • Берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы,мағыналас сөздерді табады және сөйлеу барысында қолданады.

    • Мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып,белгі қойып оқиды

    Оқу дағдыларының деңгейі

    Білу,түсіну,қолдану

    Алдыңғы оқу

    Мәтінді оқиды, мазмұнын түсінеді, сұрақтарға жауап бере алады

    Құндылықтарға баулу

    Досына деген сыйластық, досын құрметтеу

    Пәнаралық байланыс

    Өзін-өзі тану

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Басы


    1 минут





    3 минут









    3 минут

















    6 минут

























    5 минут











    1 минут


    1. Оқушылармен амандасу.

    Сұрақ-жауап арқылы көңіл-күйлерін білу,сабаққа дайындау.

    2.Топқа 1,2 санау бойынша бөлу.


    Мәтіналды жұмыс:

    1.Тірек сөздермен жұмыс: «Суретті сөздік» әдісі

    Суреттерге қарап,астында жазылған сөздерді оқыту,мазмұнын анықтау:

    Мықты,қарт,әлсіз,күшті,сау,ауру,әлсіз,жас

    Сөздерді қайталатамын. Суретті сөзді қаншалықты есте сақтағанын білу үшін, суреттерді бір-бірден көтеріп отырамын, оқушылар сөздерді атайды.Оқушылардың көру арқылы есте сақтауы дамиды.

    2. Сәйкестендіру:

    І топқа-Мағыналары қарама-қарсы сөздерді сәйкестендір

    Әлсіз

    сау

    қарт

    дұшпан

    дос

    күшті

    ауру

    жас

    ІІ топқа-Мағыналары бір-біріне жақын сөздерді сәйкестендір

    дос

    нашар

    адам

    күшті

    жаман

    жолдас

    мықты

    кісі


    Қалыптастырушы бағалау:Екі топтың оқушылары бір-бірін қызыл,жасыл стикер арқылы бағалайды


    3.Берілген сөздермен сөз тіркестерін, сөйлем құрау.

    Диалог және қолдау көрсетуге арналған саралау.

    Қажеттілігі бар оқушыларға: Қажетті сөздерді пайдаланып,сөз тіркестерін толықтыру.

    ... адам, ... бала, ...кісі, ... дос.

    Қажетті сөздер: мықты ,әлсіз, жас, ауру


    Ерекше қабілетті оқушыларға:

    3-4 сөйлемнен тұратын диалог құру


    Бағалау критерийлері

    Дескрипторлар №1

    Сөздердің мағынасын түсінеді,ажыратады, қолданады

    1.Мағыналары қарама-қарсы сөздерді ажырата алады

    2.Мағыналары бір-біріне жақын сөздерді ажырата алады


    3.Берілген сөздермен сөз тіркестерін, сөйлем, диалог құрай алады


    4. «Ассоциация» әдісі арқылы тақырыпқа шығамын.

    І топ ІІ топ

    Shape3 Shape2 Shape1

    Жаман дос

    Жақсы дос


    Shape4

    Shape6 Shape5

    Shape9 Shape10 Shape7 Shape8


    Қ алыптастырушы бағалау:Қолпаштау



    «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын анықтау:

    -Біз кім туралы айттық? Достар туралы

    -Жаман дос деп кімді айтуға болады?

    -Жақсы дос деп кімді айтамыз?

    -Сонымен, бүгін не туралы айтамыз?

    («Жаман дос» деген әңгіме оқимыз)


    Сабақтың мақсатын айтамын.
















    А4 жазылған сөздер (2 топқа)











    Қызыл,жасыл стикерлер

    Shape11

    Shape12
























    Әр топқа А3 парағы


















    Ортасы

    7 минут
























    3 минут






















    5 минут














    Мәтінмен жұмыс

    1. «Сюжеттік оқиға» әдісі

    Оқушыларға суретті сюжеттер беріледі. Суреттерді сюжет желісімен орналастыру( болжау). Ретімен орналасқан әр сюжет бойынша сөйлеп шығу(бір сөйлем болса да).


    2.Мәтін бөліктерін жинау. Бірнеше бөліктерге бөлінген мәтінді сюжетпенсәйкестендіре отырып,ретімен орналастыру.

    Кері байланыс:

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Рахимжанова Айнур Кабыкешовна
    23 Желтоқсан 2020
    1112
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ "Жаман жолдас" 4-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ "Жаман жолдас" 4-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    материал орыс сыныптарындағы қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдеріне арналған
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    САБАҚ:

    Мектеп:Павлодар қаласы №24 ЖББОМ

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Рахимжанова

    Айнур Кабыкешовна

    СЫНЫП:4

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Бөлім атауы:

    Құндылықтар

    Сабақтың тақырыбы:

    Жаман жолдас

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    А1. Берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы,мағыналас сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану

    О1.Мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып,белгі қойып оқу

    Сабақ мақсаттары

    • Берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы,мағыналас сөздерді табады және сөйлеу барысында қолданады.

    • Мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып,белгі қойып оқиды

    Тілдікмақсат

    Оқушыларорындайалады:

    • қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табады, сөйлеу барысында қолданады.

    • Мәтіннен қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып оқиды

    Пәнгеқатыстысөздікқор мен терминдер:Ұялу,қарт,достық,әлсіз,күшті,сау,ауру

    Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер:

    Жамандос, жақсыдос, қашыпкетеді,

    Жолдасынтастапкетеді,Досыұялады


    Талқылауғаарналғансұрақтар:

    Жаман жолдас деп кімді айтамыз?

    Жақсы жолдас деп кімді айтамыз?

    Сен қандай жолдассың?

    Сен не істер едің?

    Бағалау критерийлері

    • Берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы,мағыналас сөздерді табады және сөйлеу барысында қолданады.

    • Мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып,белгі қойып оқиды

    Оқу дағдыларының деңгейі

    Білу,түсіну,қолдану

    Алдыңғы оқу

    Мәтінді оқиды, мазмұнын түсінеді, сұрақтарға жауап бере алады

    Құндылықтарға баулу

    Досына деген сыйластық, досын құрметтеу

    Пәнаралық байланыс

    Өзін-өзі тану

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Басы


    1 минут





    3 минут









    3 минут

















    6 минут

























    5 минут











    1 минут


    1. Оқушылармен амандасу.

    Сұрақ-жауап арқылы көңіл-күйлерін білу,сабаққа дайындау.

    2.Топқа 1,2 санау бойынша бөлу.


    Мәтіналды жұмыс:

    1.Тірек сөздермен жұмыс: «Суретті сөздік» әдісі

    Суреттерге қарап,астында жазылған сөздерді оқыту,мазмұнын анықтау:

    Мықты,қарт,әлсіз,күшті,сау,ауру,әлсіз,жас

    Сөздерді қайталатамын. Суретті сөзді қаншалықты есте сақтағанын білу үшін, суреттерді бір-бірден көтеріп отырамын, оқушылар сөздерді атайды.Оқушылардың көру арқылы есте сақтауы дамиды.

    2. Сәйкестендіру:

    І топқа-Мағыналары қарама-қарсы сөздерді сәйкестендір

    Әлсіз

    сау

    қарт

    дұшпан

    дос

    күшті

    ауру

    жас

    ІІ топқа-Мағыналары бір-біріне жақын сөздерді сәйкестендір

    дос

    нашар

    адам

    күшті

    жаман

    жолдас

    мықты

    кісі


    Қалыптастырушы бағалау:Екі топтың оқушылары бір-бірін қызыл,жасыл стикер арқылы бағалайды


    3.Берілген сөздермен сөз тіркестерін, сөйлем құрау.

    Диалог және қолдау көрсетуге арналған саралау.

    Қажеттілігі бар оқушыларға: Қажетті сөздерді пайдаланып,сөз тіркестерін толықтыру.

    ... адам, ... бала, ...кісі, ... дос.

    Қажетті сөздер: мықты ,әлсіз, жас, ауру


    Ерекше қабілетті оқушыларға:

    3-4 сөйлемнен тұратын диалог құру


    Бағалау критерийлері

    Дескрипторлар №1

    Сөздердің мағынасын түсінеді,ажыратады, қолданады

    1.Мағыналары қарама-қарсы сөздерді ажырата алады

    2.Мағыналары бір-біріне жақын сөздерді ажырата алады


    3.Берілген сөздермен сөз тіркестерін, сөйлем, диалог құрай алады


    4. «Ассоциация» әдісі арқылы тақырыпқа шығамын.

    І топ ІІ топ

    Shape3 Shape2 Shape1

    Жаман дос

    Жақсы дос


    Shape4

    Shape6 Shape5

    Shape9 Shape10 Shape7 Shape8


    Қ алыптастырушы бағалау:Қолпаштау



    «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын анықтау:

    -Біз кім туралы айттық? Достар туралы

    -Жаман дос деп кімді айтуға болады?

    -Жақсы дос деп кімді айтамыз?

    -Сонымен, бүгін не туралы айтамыз?

    («Жаман дос» деген әңгіме оқимыз)


    Сабақтың мақсатын айтамын.
















    А4 жазылған сөздер (2 топқа)











    Қызыл,жасыл стикерлер

    Shape11

    Shape12
























    Әр топқа А3 парағы


















    Ортасы

    7 минут
























    3 минут






















    5 минут














    Мәтінмен жұмыс

    1. «Сюжеттік оқиға» әдісі

    Оқушыларға суретті сюжеттер беріледі. Суреттерді сюжет желісімен орналастыру( болжау). Ретімен орналасқан әр сюжет бойынша сөйлеп шығу(бір сөйлем болса да).


    2.Мәтін бөліктерін жинау. Бірнеше бөліктерге бөлінген мәтінді сюжетпенсәйкестендіре отырып,ретімен орналастыру.

    Кері байланыс:

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 4 сынып
    23.12.2020
    1112
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Рахимжанова Айнур Кабыкешовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации