Материалдар / Ашық сабақ “Жанды табиғат”
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ “Жанды табиғат”

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ “Жанды табиғат”Ашық сабақ “Жанды табиғат”Ашық сабақ “Жанды табиғат” Ашық сабақ “Жанды табиғат”Ашық сабақ “Жанды табиғат”Ашық сабақ “Жанды табиғат” Ашық сабақ “Жанды табиғат”Ашық сабақ “Жанды табиғат”Ашық сабақ “Жанды табиғат”Ашық сабақ “Жанды табиғат” Ашық сабақ “Жанды табиғат”Ашық сабақ “Жанды табиғат”Ашық сабақ “Жанды табиғат”Ашық сабақ “Жанды табиғат”Ашық сабақ “Жанды табиғат”Ашық сабақ “Жанды табиғат”Ашық сабақ “Жанды табиғат”
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2021
470
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

14 Әл-Фараби атындағы мектеп













Ашық Сабақ













Көркем еңбек

Тақырыбы: “Жанды табиғат”

3 сынып













Көркем еңбек пән мұғалімі: Серікбаева Л















Көркем еңбек



Пәні: Көркем еңбек

Мектеп: № 14 әл – Фараби атындағы мектеп

Күні:11.10.2021

Мұғалімнің есімі: Серікбаева Ляззат

Сынып: 3





Тақырыбы

Табиғат тағылымы

Ортақ тақырып

Жанды табиғат

Бөлім

Оқылым

Тыңдалым және айтылым

Бөлімше

2.4 Әдеби шағарманың жанрын анықтау

2.6 Кейіпкердің іс-әрекетін бағалау

1.2 Шығарманы мазмұндау

Оқу мақсаттары

3.2.4.1 – өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлықерекшеліктерін анықтау;

3.2.6.1 – кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен дәлелдер келтіріп бағалау;

3.1.2.1 – шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндау, сахналау.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Абай Құнанбаевтің Крыловтан аударған «Шегіртке мен құмырсқа» мысалынтүсініп оқу, негізгі мазмұнын айту, ақын туралы кластер құру.

Оқушылардың басым бөлігі:

Кейіпкерлердің іс-әрекетіне мінездеме беру, салыстыру, кейіпкерлерге қатысты сөздерді тауып жазу.

Кейбір оқушылар:

Өмірде еңбекті сүймейтін адамдар болатынын айтып дәлел келтіру. Кестені толтырып, мысалға талдау жасау, мысалды сахналау.

Ойлау дағдыларының деңгейлері

Білу

Түсіну

Қолдану


Бағалау критерийлері

1.Әңгіменің жанрын анықтайды, сурет бойынша сұрақтарға жауап береді, авторы туралы кластер құрады.

2. Мысалды оқиды, кейіпкерлердің іс-әрекетіне мінездеме беріп, салыстырады, кейіпкерлерге қатысты сөздерді тауып жазады.

3.Мысалдағы кейіпкер рөліне кіріп, сахналайды.

4. Кестені толтырып, қорытынды ойын айтады

Тілдік мақсат



Пәндік лексика және терминдер

Тақырыпқа байланысты үш тілде айтуға үйрету

қазақша

орысша

ағылшынша

құмырсқа

муравей

ants

шегіртке

кузнечик

Locust

жаздыгүні

летом

write

сабан

солома

saban

ақын

поэт

the poet

аудармашы

перевотчик

translator

жәндік

существо

insect

кейіпкер

герой

the character


Талқылауға арналған сұрақтар

Жабық сұрақ:

Құмырсқа жәндікке жатады ма?

Шегіртке жасыл түсті ме?

Қыста суық бола ма?

Қыста жылы киіну керек пе?

Ашық сұрақ:

Суреттен нені көріп тұрсың?

Жылдың қай мезгілі бейнеленген?

Құмырсқаның киімі қандай?Шегірткенің ше?

Шегірткенің көңіл күйі қандай деп ойлайсың? Неліктен?

-Мысалдың авторы кім?

-Ақын туралы не білесің?

Құндылықтар

Жауапкершілікке , еңбекқорлыққа, еңбексүйгіштікке баулу

Пәнаралық байланыс

Қазақ тілі,орыс тілі, ағылшын тілі,өзін-өзі тану пәні

АКТ мен байланыс

Интербелсенді тақта, слайд, видеоролик

Бұған дейінгі меңгерілген білім

шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау, сахналау

Жоспарланған уақыт 40минут

Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

2мин

Психологиялық тренинг:

Сыныпты қалыпқа келтіру.

Ойсергек.

Сәлем, достым! (амандасады)

Сәлем! (иығынан қағады)

Қайда болдың? (құлағынан тартады)

Мен сені сағындым! (қолын жүрегіне қояды)

Сен келдің бе? (қолын жаяды)

Жақсы болды! (құшақтайды)

Үй жұмысын сұрау. «Таяқша әдісі»

Оқушылардың аттары жазылған

таяқшаларды таңдау арқылы. Кімнің есімін суырса, соған өз

сұрағын қояды немесе керісінше, соның сұрағына жауап береді.

4 топқа бөлу, ат қою, топ мүшелерінің міндеттерін бөліп беру.

1-топ: Талап. 2-топ: Еңбек 3-топ:Қанағат

1.Топбасшы 2.Таймпикер 3.Хатшы

4.Қорғаушы 5.Бақылаушы 6.Бағалаушы















Топ аттары, қима қағаздар

Сабақтың

басы

5 мин


1-тапсырма (Т) ««Пазл»» әдісі

Тыңдалым,айтылым.

Белсенді оқыту: «Сұрақ қою және талқылау»

Саралау: «Диалог және қолдау көрсету»


Берілген қима суреттерден (пазл) құмырсқа мен шегіртке суретін құрастыру, сурет бойынша сұрақтарға жауап беру






Талқылауға арналған сұрақтар:

-Суреттен нені көріп тұрсың?

-Жылдың қай мезгілі бейнеленген?

-Құмырсқаның киімі қандай?Шегірткенің ше?

-Шегірткенің көңіл күйі қандай деп ойлайсың? Неліктен?

-Мысалдың авторы кім?

-Ақын туралы не білесің?



құмырсқа

муравей

ants

шегіртке

кузнечик

Locust


ҚБ: өзара топтарды бағалау

«Сиқырлы жапырақтар»

Толық жауап Толық емес жауап Қалыпты жауап

Пазл, қима қағаздар

Бағалау критерийі:

1. Әңгіменің жанрын анықтайды, сурет бойынша сұрақтарға жауап береді, авторы туралы кластер құрады.

Дескрипторлары.

1.Қима суреттен пазл құрастырады.

2.Суретке бойынша сұрақтарға жауап береді, мысалдың авторын анықтайды.

3. А.Құнанбаев туралы кластер құрады.

Сабақтың

ортасы

2-тапсырма (ж) «Венн диаграммасы» әдісі

Тыңдалым,айтылым және оқылым.

Белсенді оқыту: «Нұсқау беру және айту»

Саралау: «Тапсырма»

Мысалды оқиды, кейіпкерлердің іс-әрекетіне мінездеме беріп, салыстырады, кейіпкерлерге қатысты сөздерді тауып жазады.

Талқылауға арналған сұрақтар:

1.Қолдауды қажет ететін оқушы-жаз біткен соң не болғанын суреттеп бер.

2. Қолдауды орташа қажет ететін оқушы -... Шегіртке неліктен далада қалып, бұлай болғанын түсіндіріп бере аласың ба?

3.Қолдауды қажет етпейтін оқушы -Осы оқиғаға ұқсайтын басқа қандай оқиғаны білесің?

4. Мысалға сүйеніп, кейіпкерлерді салыстыра сипаттап жаз.


жаздыгүні

летом

write

сабан

солома

saban

ҚБ: өзара жұптық бағалау

Толық жауап Толық емес жауап Қалыпты жауап

Рисунок 2

Құмырсқа құмырсқа үйі шегіртке



770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!