Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    № 14 Әл-Фараби атындағы мектеп













    Ашық Сабақ













    Көркем еңбек

    Тақырыбы: “Жанды табиғат”

    3 сынып













    Көркем еңбек пән мұғалімі: Серікбаева Л















    Көркем еңбек



    Пәні: Көркем еңбек

    Мектеп: № 14 әл – Фараби атындағы мектеп

    Күні:11.10.2021

    Мұғалімнің есімі: Серікбаева Ляззат

    Сынып: 3





    Тақырыбы

    Табиғат тағылымы

    Ортақ тақырып

    Жанды табиғат

    Бөлім

    Оқылым

    Тыңдалым және айтылым

    Бөлімше

    2.4 Әдеби шағарманың жанрын анықтау

    2.6 Кейіпкердің іс-әрекетін бағалау

    1.2 Шығарманы мазмұндау

    Оқу мақсаттары

    3.2.4.1 – өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлықерекшеліктерін анықтау;

    3.2.6.1 – кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен дәлелдер келтіріп бағалау;

    3.1.2.1 – шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндау, сахналау.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    Абай Құнанбаевтің Крыловтан аударған «Шегіртке мен құмырсқа» мысалынтүсініп оқу, негізгі мазмұнын айту, ақын туралы кластер құру.

    Оқушылардың басым бөлігі:

    Кейіпкерлердің іс-әрекетіне мінездеме беру, салыстыру, кейіпкерлерге қатысты сөздерді тауып жазу.

    Кейбір оқушылар:

    Өмірде еңбекті сүймейтін адамдар болатынын айтып дәлел келтіру. Кестені толтырып, мысалға талдау жасау, мысалды сахналау.

    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    Білу

    Түсіну

    Қолдану


    Бағалау критерийлері

    1.Әңгіменің жанрын анықтайды, сурет бойынша сұрақтарға жауап береді, авторы туралы кластер құрады.

    2. Мысалды оқиды, кейіпкерлердің іс-әрекетіне мінездеме беріп, салыстырады, кейіпкерлерге қатысты сөздерді тауып жазады.

    3.Мысалдағы кейіпкер рөліне кіріп, сахналайды.

    4. Кестені толтырып, қорытынды ойын айтады

    Тілдік мақсат



    Пәндік лексика және терминдер

    Тақырыпқа байланысты үш тілде айтуға үйрету

    қазақша

    орысша

    ағылшынша

    құмырсқа

    муравей

    ants

    шегіртке

    кузнечик

    Locust

    жаздыгүні

    летом

    write

    сабан

    солома

    saban

    ақын

    поэт

    the poet

    аудармашы

    перевотчик

    translator

    жәндік

    существо

    insect

    кейіпкер

    герой

    the character


    Талқылауға арналған сұрақтар

    Жабық сұрақ:

    Құмырсқа жәндікке жатады ма?

    Шегіртке жасыл түсті ме?

    Қыста суық бола ма?

    Қыста жылы киіну керек пе?

    Ашық сұрақ:

    Суреттен нені көріп тұрсың?

    Жылдың қай мезгілі бейнеленген?

    Құмырсқаның киімі қандай?Шегірткенің ше?

    Шегірткенің көңіл күйі қандай деп ойлайсың? Неліктен?

    -Мысалдың авторы кім?

    -Ақын туралы не білесің?

    Құндылықтар

    Жауапкершілікке , еңбекқорлыққа, еңбексүйгіштікке баулу

    Пәнаралық байланыс

    Қазақ тілі,орыс тілі, ағылшын тілі,өзін-өзі тану пәні

    АКТ мен байланыс

    Интербелсенді тақта, слайд, видеоролик

    Бұған дейінгі меңгерілген білім

    шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау, сахналау

    Жоспарланған уақыт 40минут

    Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз)

    Ресурстар

    2мин

    Психологиялық тренинг:

    Сыныпты қалыпқа келтіру.

    Ойсергек.

    – Сәлем, достым! (амандасады)

    – Сәлем! (иығынан қағады)

    – Қайда болдың? (құлағынан тартады)

    – Мен сені сағындым! (қолын жүрегіне қояды)

    – Сен келдің бе? (қолын жаяды)

    – Жақсы болды! (құшақтайды)

    Үй жұмысын сұрау. «Таяқша әдісі»

    Оқушылардың аттары жазылған

    таяқшаларды таңдау арқылы. Кімнің есімін суырса, соған өз

    сұрағын қояды немесе керісінше, соның сұрағына жауап береді.

    4 топқа бөлу, ат қою, топ мүшелерінің міндеттерін бөліп беру.

    1-топ: Талап. 2-топ: Еңбек 3-топ:Қанағат

    1.Топбасшы 2.Таймпикер 3.Хатшы

    4.Қорғаушы 5.Бақылаушы 6.Бағалаушы















    Топ аттары, қима қағаздар

    Сабақтың

    басы

    5 мин


    №1-тапсырма (Т) ««Пазл»» әдісі

    Тыңдалым,айтылым.

    Белсенді оқыту: «Сұрақ қою және талқылау»

    Саралау: «Диалог және қолдау көрсету»


    Берілген қима суреттерден (пазл) құмырсқа мен шегіртке суретін құрастыру, сурет бойынша сұрақтарға жауап беру






    Талқылауға арналған сұрақтар:

    -Суреттен нені көріп тұрсың?

    -Жылдың қай мезгілі бейнеленген?

    -Құмырсқаның киімі қандай?Шегірткенің ше?

    -Шегірткенің көңіл күйі қандай деп ойлайсың? Неліктен?

    -Мысалдың авторы кім?

    -Ақын туралы не білесің?



    құмырсқа

    муравей

    ants

    шегіртке

    кузнечик

    Locust


    ҚБ: өзара топтарды бағалау

    «Сиқырлы жапырақтар»

    Толық жауап Толық емес жауап Қалыпты жауап

    Пазл, қима қағаздар

    Бағалау критерийі:

    1. Әңгіменің жанрын анықтайды, сурет бойынша сұрақтарға жауап береді, авторы туралы кластер құрады.

    Дескрипторлары.

    1.Қима суреттен пазл құрастырады.

    2.Суретке бойынша сұрақтарға жауап береді, мысалдың авторын анықтайды.

    3. А.Құнанбаев туралы кластер құрады.

    Сабақтың

    ортасы

    №2-тапсырма (ж) «Венн диаграммасы» әдісі

    Тыңдалым,айтылым және оқылым.

    Белсенді оқыту: «Нұсқау беру және айту»

    Саралау: «Тапсырма»

    Мысалды оқиды, кейіпкерлердің іс-әрекетіне мінездеме беріп, салыстырады, кейіпкерлерге қатысты сөздерді тауып жазады.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    1.Қолдауды қажет ететін оқушы-жаз біткен соң не болғанын суреттеп бер.

    2. Қолдауды орташа қажет ететін оқушы -... Шегіртке неліктен далада қалып, бұлай болғанын түсіндіріп бере аласың ба?

    3.Қолдауды қажет етпейтін оқушы -Осы оқиғаға ұқсайтын басқа қандай оқиғаны білесің?

    4. Мысалға сүйеніп, кейіпкерлерді салыстыра сипаттап жаз.


    жаздыгүні

    летом

    write

    сабан

    солома

    saban

    ҚБ: өзара жұптық бағалау

    Толық жауап Толық емес жауап Қалыпты жауап

    Рисунок 2

    Құмырсқа құмырсқа үйі шегіртке



    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Серикбаева Ляззат Махатаевна
    28 Қараша 2021
    578
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ “Жанды табиғат”

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ “Жанды табиғат”

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ “Жанды табиғат”Ашық сабақ “Жанды табиғат”Ашық сабақ “Жанды табиғат” Ашық сабақ “Жанды табиғат”Ашық сабақ “Жанды табиғат”Ашық сабақ “Жанды табиғат” Ашық сабақ “Жанды табиғат”Ашық сабақ “Жанды табиғат”Ашық сабақ “Жанды табиғат”Ашық сабақ “Жанды табиғат” Ашық сабақ “Жанды табиғат”Ашық сабақ “Жанды табиғат”Ашық сабақ “Жанды табиғат”Ашық сабақ “Жанды табиғат”Ашық сабақ “Жанды табиғат”Ашық сабақ “Жанды табиғат”Ашық сабақ “Жанды табиғат”
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    № 14 Әл-Фараби атындағы мектеп













    Ашық Сабақ













    Көркем еңбек

    Тақырыбы: “Жанды табиғат”

    3 сынып













    Көркем еңбек пән мұғалімі: Серікбаева Л















    Көркем еңбек



    Пәні: Көркем еңбек

    Мектеп: № 14 әл – Фараби атындағы мектеп

    Күні:11.10.2021

    Мұғалімнің есімі: Серікбаева Ляззат

    Сынып: 3





    Тақырыбы

    Табиғат тағылымы

    Ортақ тақырып

    Жанды табиғат

    Бөлім

    Оқылым

    Тыңдалым және айтылым

    Бөлімше

    2.4 Әдеби шағарманың жанрын анықтау

    2.6 Кейіпкердің іс-әрекетін бағалау

    1.2 Шығарманы мазмұндау

    Оқу мақсаттары

    3.2.4.1 – өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлықерекшеліктерін анықтау;

    3.2.6.1 – кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен дәлелдер келтіріп бағалау;

    3.1.2.1 – шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндау, сахналау.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    Абай Құнанбаевтің Крыловтан аударған «Шегіртке мен құмырсқа» мысалынтүсініп оқу, негізгі мазмұнын айту, ақын туралы кластер құру.

    Оқушылардың басым бөлігі:

    Кейіпкерлердің іс-әрекетіне мінездеме беру, салыстыру, кейіпкерлерге қатысты сөздерді тауып жазу.

    Кейбір оқушылар:

    Өмірде еңбекті сүймейтін адамдар болатынын айтып дәлел келтіру. Кестені толтырып, мысалға талдау жасау, мысалды сахналау.

    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    Білу

    Түсіну

    Қолдану


    Бағалау критерийлері

    1.Әңгіменің жанрын анықтайды, сурет бойынша сұрақтарға жауап береді, авторы туралы кластер құрады.

    2. Мысалды оқиды, кейіпкерлердің іс-әрекетіне мінездеме беріп, салыстырады, кейіпкерлерге қатысты сөздерді тауып жазады.

    3.Мысалдағы кейіпкер рөліне кіріп, сахналайды.

    4. Кестені толтырып, қорытынды ойын айтады

    Тілдік мақсат



    Пәндік лексика және терминдер

    Тақырыпқа байланысты үш тілде айтуға үйрету

    қазақша

    орысша

    ағылшынша

    құмырсқа

    муравей

    ants

    шегіртке

    кузнечик

    Locust

    жаздыгүні

    летом

    write

    сабан

    солома

    saban

    ақын

    поэт

    the poet

    аудармашы

    перевотчик

    translator

    жәндік

    существо

    insect

    кейіпкер

    герой

    the character


    Талқылауға арналған сұрақтар

    Жабық сұрақ:

    Құмырсқа жәндікке жатады ма?

    Шегіртке жасыл түсті ме?

    Қыста суық бола ма?

    Қыста жылы киіну керек пе?

    Ашық сұрақ:

    Суреттен нені көріп тұрсың?

    Жылдың қай мезгілі бейнеленген?

    Құмырсқаның киімі қандай?Шегірткенің ше?

    Шегірткенің көңіл күйі қандай деп ойлайсың? Неліктен?

    -Мысалдың авторы кім?

    -Ақын туралы не білесің?

    Құндылықтар

    Жауапкершілікке , еңбекқорлыққа, еңбексүйгіштікке баулу

    Пәнаралық байланыс

    Қазақ тілі,орыс тілі, ағылшын тілі,өзін-өзі тану пәні

    АКТ мен байланыс

    Интербелсенді тақта, слайд, видеоролик

    Бұған дейінгі меңгерілген білім

    шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау, сахналау

    Жоспарланған уақыт 40минут

    Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз)

    Ресурстар

    2мин

    Психологиялық тренинг:

    Сыныпты қалыпқа келтіру.

    Ойсергек.

    – Сәлем, достым! (амандасады)

    – Сәлем! (иығынан қағады)

    – Қайда болдың? (құлағынан тартады)

    – Мен сені сағындым! (қолын жүрегіне қояды)

    – Сен келдің бе? (қолын жаяды)

    – Жақсы болды! (құшақтайды)

    Үй жұмысын сұрау. «Таяқша әдісі»

    Оқушылардың аттары жазылған

    таяқшаларды таңдау арқылы. Кімнің есімін суырса, соған өз

    сұрағын қояды немесе керісінше, соның сұрағына жауап береді.

    4 топқа бөлу, ат қою, топ мүшелерінің міндеттерін бөліп беру.

    1-топ: Талап. 2-топ: Еңбек 3-топ:Қанағат

    1.Топбасшы 2.Таймпикер 3.Хатшы

    4.Қорғаушы 5.Бақылаушы 6.Бағалаушы















    Топ аттары, қима қағаздар

    Сабақтың

    басы

    5 мин


    №1-тапсырма (Т) ««Пазл»» әдісі

    Тыңдалым,айтылым.

    Белсенді оқыту: «Сұрақ қою және талқылау»

    Саралау: «Диалог және қолдау көрсету»


    Берілген қима суреттерден (пазл) құмырсқа мен шегіртке суретін құрастыру, сурет бойынша сұрақтарға жауап беру






    Талқылауға арналған сұрақтар:

    -Суреттен нені көріп тұрсың?

    -Жылдың қай мезгілі бейнеленген?

    -Құмырсқаның киімі қандай?Шегірткенің ше?

    -Шегірткенің көңіл күйі қандай деп ойлайсың? Неліктен?

    -Мысалдың авторы кім?

    -Ақын туралы не білесің?



    құмырсқа

    муравей

    ants

    шегіртке

    кузнечик

    Locust


    ҚБ: өзара топтарды бағалау

    «Сиқырлы жапырақтар»

    Толық жауап Толық емес жауап Қалыпты жауап

    Пазл, қима қағаздар

    Бағалау критерийі:

    1. Әңгіменің жанрын анықтайды, сурет бойынша сұрақтарға жауап береді, авторы туралы кластер құрады.

    Дескрипторлары.

    1.Қима суреттен пазл құрастырады.

    2.Суретке бойынша сұрақтарға жауап береді, мысалдың авторын анықтайды.

    3. А.Құнанбаев туралы кластер құрады.

    Сабақтың

    ортасы

    №2-тапсырма (ж) «Венн диаграммасы» әдісі

    Тыңдалым,айтылым және оқылым.

    Белсенді оқыту: «Нұсқау беру және айту»

    Саралау: «Тапсырма»

    Мысалды оқиды, кейіпкерлердің іс-әрекетіне мінездеме беріп, салыстырады, кейіпкерлерге қатысты сөздерді тауып жазады.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    1.Қолдауды қажет ететін оқушы-жаз біткен соң не болғанын суреттеп бер.

    2. Қолдауды орташа қажет ететін оқушы -... Шегіртке неліктен далада қалып, бұлай болғанын түсіндіріп бере аласың ба?

    3.Қолдауды қажет етпейтін оқушы -Осы оқиғаға ұқсайтын басқа қандай оқиғаны білесің?

    4. Мысалға сүйеніп, кейіпкерлерді салыстыра сипаттап жаз.


    жаздыгүні

    летом

    write

    сабан

    солома

    saban

    ҚБ: өзара жұптық бағалау

    Толық жауап Толық емес жауап Қалыпты жауап

    Рисунок 2

    Құмырсқа құмырсқа үйі шегіртке



    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Технология Сабақ жоспары 3 сынып
    28.11.2021
    578
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Серикбаева Ляззат Махатаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации