Материалдар / Ашық сабақ "Жануарлар" 3 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Жануарлар" 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарлама бойынша жасалған қысқа мерзімді жоспарым жас мамандарға көмек болар деген ойдамын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Мамыр 2018
772
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2-бөлім: ЖануарларМектеп: Әл Фараби атындағы жалпы орта мектебі
Күні: 27.04.2018жМұғалімнің аты-жөні : Төреханова Дина
Сынып: 2Пән: ЖаратылыстануҚатысқандар:Қатыспағандарсаны:

Сабақ тақырыбыАлуан түрлі жануарлар

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу)2.2.2.1 - жануарлар класының өкілдерін ажырату: бунақденелілер, балықтар, қосмекенділер, бауырмен жорғалаушылар, құстар және сүтқоректілер;
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар : жануарлар түрлерін ажырата біледі.Көптеген оқушылар: жануарлардың тіршілік ортасын біледі.Кейбір оқушылар: тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерилері Білім алушыЖануарларды қорғаудың маңыздылығы туралы айтады
Тілдік мақсат:Балықтар, бауырымен жорғалаушылар, қосмекенділер
Құндылықтарды дарыту Ұжымда топтық ,жұптық жұмыс барысында досының сөзін тыңдауға пікір алмаса білуге үйрету.
Пәнаралық байланыстарӘдебиеттік оқу,
Алдыңғы меңгерілген білім Жануарлар әлемінің көп түрлілігін біледі.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы 5 минут1.Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық.2.Топқа бөлу: 1,2,3 реттік санау арқылы «Бауырымен жорғалаушылар», «Қосмекенділер», «Балықтар» тобына бөлу.3. Топтық тапсырма: «Сәйкестендіру» әдісі. -Ендеше, бүгінгі біздің жаңа сабағымыздың тақырыбы «Алуан түрлі жануарлар»

Сабақтың мақсаты:Балықтар, қосмекенділер, бауырмен жорғалаушылар және құстар ,сүтқоректілер, бунақденелілер түрлерін ажырата білуді үйренеміз.






Үлестірме қағаздар

































Сабақ ортасы 8 минут























7 минут



































5 минут























2 минут



8 минут
1.Оқулықпен жұмыс.

А) Суреттер бойынша басқа жануарлар түрлерін сұрау.Ә) Топтық тапсырма. Мәтінді оқу, мазмұнын ашу.

Дескриптор:-мәтінді түсініп оқиды.-жануарлар түрін ажыратады.- жануарлар түрін салыстырады.

«Геометриялық пішіндер» арқылы бағалау

Тыңдалым және айтылым 2.Бейне сұрақ : 1.Сыртқы түрі. ( жылтыр,ұзын, жуан, жіңішке т.б)2.Мекен ету ортасы. ( жерде, орман, суда т.б)3.Немен қоректенеді? ( етпен )4.Азығын қалай аулайды? ( шағады, жұтады, орап алады)Дескриптор:-Сыртқы түрін сипаттайды.-Мекен ету ортасын біледі.-Немен қоректенетінін біледі.-Азығын қалай аулайтынын біледі.

3. Топтық жұмыс. Тапсырма Суретке мұқият қара. Әр жануар қай кластың өкілі болып табылады? Бос орындарға жануарлар класының атауын жаз.



Дескриптор Білім алушы - жануарларды атайды; - жануарлардың класын анықтап жазады.«Геометриялық пішіндер» арқылы бағалау

Сергіту сәті

4. Бейне ролик. «Балық дене құрылысы»

Дескриптор Білім алушы-балық тіршілігімен танысады.-балық дене құрылысының қызметін біледі.

«Ауызша қолдау» әдісі арқылы бағалау















Жануарлар суреттері:жылан, балық,тасбақа, саламандра,бақа.





Интербелсенді тақта







































ҚБ тапсырмасы, үлестірме қағаз















Бейне ролик
Сабақтың соңы

5 минут

Сабақты қорыту. Есте сақта!Көптеген балықтардың денесін қабыршақ жауып тұрады.Олардың жүзбе қанаттары мен құйрығы бар. Қосмекенділер мен бауырымен жорғалаушылардың дене құрылысы бастан , дене және төрт аяқтан тұрады.Жыланнан басқа бауырымен жорғалаушыларда мойын болады.

Үйге тапсырма: Бір жануардың суретін салу және ол жануар туралы ойын айту.

Кері байланыс: «Бағдаршам» әдісі




















Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Топтық жұмысты қорғайды.

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?





«Бас бармақ»«Геометриялық пішіндер»«Ауызша қолдау»
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы











Денсаулық сақтау технологиялары





РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?

Жалпы баға:Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекеленген оқушылардың жетістік қиындықтар туралы не білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?1:2:






Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!