Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары


    Бөлім:

    5.4 Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі

    Педагогтің аты-жөні


    Күні:

    08.10.2022 ж.

    Сынып: 5 «А»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Жануарлар әлемі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    5.2.1.1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау;

    5.3.6.1 мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау

    Сабақтың мақсаты:

    (бағалау критерийлері)

    • Мәтіндегі негізгі, және қосымша ақпаратты анықтай алады;

    • Мәтіндегі орфографиялық қателерді түзете алады.

    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    Қолдану

    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    2-3 минут


    Ұйымдастыру

    Сәлемдесу, түгендеу

    Психологиялық ахуал тудыру.

    «Сиқырлы қорапша» әдісі бойынша айнадан өздерін көріп қуанады.


    Амандасады, сабаққа назарын аударады.

    Тақтаға шығып айнаға қарайды.

    Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы




    қорап





    Сабақтың басы:

    (4-5 мин)


    Үй жұмысын тексеру

    Жұптарымен ауысып үй жұмысын тексереді.

    Үй жұмысын тексереді.


    «Смайлик» әдісі арқылы өздерін бағалайды


    Жұмыс дәптері




    Сабақтың ортасы:

    30 мин


    «Қима қағаз» әдісі арқылы тақырып аясындағы суреттер бойынша оқушыларды топтарға біріктіремін.


    «Миға шабуыл» әдісі бойынша сұрақ қою.

    Эпиграф:

    «Бар жәндігін сүйемін қыбырлаған, Бәрі маған «Отан» деп сыбырлаған…» (Мұқағали Мақатаев.)


    1-тапсырма .Оқылым тапсырмасы. Мәтінді түсініп оқыңыз. Мәтіннен тірек сөздерді тауып, негізгі ақпаратты және қосымша ақпаратты анықтап алып, «Жылқы сұлбасы» стратегиясы арқылы ажыратып көрсеңіз.

    Т Ж. «Жылқы сұлбасы» стратегиясы.

    1.Жылқының 4 аяғына мәтіндегі тірек сөздерді жазыңыз.

    2. Жылқының басына мәтіндегі негізгі ақпаратты жазыңыз.

    3. Жылқының ішкі құрылысына мәтіндегі қосымша ақпаратты жазыңыз.

    4. Жылқының құйрығына мәтін бойынша қорытынды жазыңыз


    Дескриптор:

    - мәтіннен тірек сөздерді теріп жазады.

    - негізгі ақпаратты анықтайды;

    -қосымша ақпаратты ажыратады

    - тақырыпқа қатысты өз ойын білдіреді, қорытындылайды.


    2-тапсырма..Ж.Ж. «Ойлан да түзе» әдісі. Ұсынылған мәтіндерді мұқият оқы, қателерін іріктеп, емле ережелеріне сүйеніп түзет.


    Дескриптор:

    -мәтіннен орфографиялық нормаға сай емес сөздер мен сөз тіркестерін анықтайды;

    -қате жазылған сөздер мен сөз тіркестерін сөздіктерге сүйеніп түзетеді.

    - редакциялайды.


    Бастапқы нұсқадағы мәтінде қате жазылған сөз


    Редакцияланған мәтін (түзетілген нұсқасы)



    түсініктеме




    Шығармашылық жұмыс.

    Жануардың рөліне кіріп, қысқаша мәтін құрастыру. Жануардың мекен ететін жерін сипаттау.
    Мысалы, мен – қоңыр аюмын. Мен -жыртқышпын. Мен өзімнен әлсіз жануарлармен, кейде өсімдіктермен, жәндіктермен қоректенемін. Мен қыста ұйқыға кетемін, көктемде оянамын. Мен орманда тіршілік ететін омыртқалы жануардың бірімін. Орман өте әдемі. Орманда көптеген өсімдіктер өседі.....
    Жануарлар тағы қандай жерде тіршілік ете алатынын сұрау.


    Оқушылар қима қағаздарды құрастыру арқылы топқа бөлінеді.




    Үй жануарларына нелер жатады?

    Жабайы жануарларға нелер жатады?

    Эпиграфты оқиды.



    Мәтінді оқиды. Негізгі, қосымша ақпаратты анықтайды.



    \





























    Қателерді табу,түзету.Оқушыларға орфографиялық қателері бар мәтін ұсынылады.Мәтіндегі орфографиялық қателерді тауып, редакциялайды



















    Жануар таңдап алып, қысқаша мәтін құрастырады.



    Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы







    «Шапалақ» әдісі.


































    «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі арқылы бір-бірін бағалайды

    өздерін


    Қима қағаздар





    Оқулық







    Жұмыс дәптері, қалам











    Жылқы суреті

    Сабақты қорытындылау

    4-минут

    ҚБ «Пликерс» әдісі бойынша тест сұрақтарына жауап береді.

    Дескриптор :

    Сұрақтарға толық жауап береді


    Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы

    Карточкалар

    Сабақтың соңы:

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Cұраған Ақтоты
    07 Желтоқсан 2023
    632
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ "Жануарлар әлемі" 5-сынып ҚМЖ қазақ тілі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ "Жануарлар әлемі" 5-сынып ҚМЖ қазақ тілі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ "Жануарлар әлемі" 5-сынып ҚМЖ қазақ тіл
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары


    Бөлім:

    5.4 Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі

    Педагогтің аты-жөні


    Күні:

    08.10.2022 ж.

    Сынып: 5 «А»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Жануарлар әлемі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    5.2.1.1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау;

    5.3.6.1 мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау

    Сабақтың мақсаты:

    (бағалау критерийлері)

    • Мәтіндегі негізгі, және қосымша ақпаратты анықтай алады;

    • Мәтіндегі орфографиялық қателерді түзете алады.

    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    Қолдану

    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    2-3 минут


    Ұйымдастыру

    Сәлемдесу, түгендеу

    Психологиялық ахуал тудыру.

    «Сиқырлы қорапша» әдісі бойынша айнадан өздерін көріп қуанады.


    Амандасады, сабаққа назарын аударады.

    Тақтаға шығып айнаға қарайды.

    Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы




    қорап





    Сабақтың басы:

    (4-5 мин)


    Үй жұмысын тексеру

    Жұптарымен ауысып үй жұмысын тексереді.

    Үй жұмысын тексереді.


    «Смайлик» әдісі арқылы өздерін бағалайды


    Жұмыс дәптері




    Сабақтың ортасы:

    30 мин


    «Қима қағаз» әдісі арқылы тақырып аясындағы суреттер бойынша оқушыларды топтарға біріктіремін.


    «Миға шабуыл» әдісі бойынша сұрақ қою.

    Эпиграф:

    «Бар жәндігін сүйемін қыбырлаған, Бәрі маған «Отан» деп сыбырлаған…» (Мұқағали Мақатаев.)


    1-тапсырма .Оқылым тапсырмасы. Мәтінді түсініп оқыңыз. Мәтіннен тірек сөздерді тауып, негізгі ақпаратты және қосымша ақпаратты анықтап алып, «Жылқы сұлбасы» стратегиясы арқылы ажыратып көрсеңіз.

    Т Ж. «Жылқы сұлбасы» стратегиясы.

    1.Жылқының 4 аяғына мәтіндегі тірек сөздерді жазыңыз.

    2. Жылқының басына мәтіндегі негізгі ақпаратты жазыңыз.

    3. Жылқының ішкі құрылысына мәтіндегі қосымша ақпаратты жазыңыз.

    4. Жылқының құйрығына мәтін бойынша қорытынды жазыңыз


    Дескриптор:

    - мәтіннен тірек сөздерді теріп жазады.

    - негізгі ақпаратты анықтайды;

    -қосымша ақпаратты ажыратады

    - тақырыпқа қатысты өз ойын білдіреді, қорытындылайды.


    2-тапсырма..Ж.Ж. «Ойлан да түзе» әдісі. Ұсынылған мәтіндерді мұқият оқы, қателерін іріктеп, емле ережелеріне сүйеніп түзет.


    Дескриптор:

    -мәтіннен орфографиялық нормаға сай емес сөздер мен сөз тіркестерін анықтайды;

    -қате жазылған сөздер мен сөз тіркестерін сөздіктерге сүйеніп түзетеді.

    - редакциялайды.


    Бастапқы нұсқадағы мәтінде қате жазылған сөз


    Редакцияланған мәтін (түзетілген нұсқасы)



    түсініктеме




    Шығармашылық жұмыс.

    Жануардың рөліне кіріп, қысқаша мәтін құрастыру. Жануардың мекен ететін жерін сипаттау.
    Мысалы, мен – қоңыр аюмын. Мен -жыртқышпын. Мен өзімнен әлсіз жануарлармен, кейде өсімдіктермен, жәндіктермен қоректенемін. Мен қыста ұйқыға кетемін, көктемде оянамын. Мен орманда тіршілік ететін омыртқалы жануардың бірімін. Орман өте әдемі. Орманда көптеген өсімдіктер өседі.....
    Жануарлар тағы қандай жерде тіршілік ете алатынын сұрау.


    Оқушылар қима қағаздарды құрастыру арқылы топқа бөлінеді.




    Үй жануарларына нелер жатады?

    Жабайы жануарларға нелер жатады?

    Эпиграфты оқиды.



    Мәтінді оқиды. Негізгі, қосымша ақпаратты анықтайды.



    \





























    Қателерді табу,түзету.Оқушыларға орфографиялық қателері бар мәтін ұсынылады.Мәтіндегі орфографиялық қателерді тауып, редакциялайды



















    Жануар таңдап алып, қысқаша мәтін құрастырады.



    Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы







    «Шапалақ» әдісі.


































    «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі арқылы бір-бірін бағалайды

    өздерін


    Қима қағаздар





    Оқулық







    Жұмыс дәптері, қалам











    Жылқы суреті

    Сабақты қорытындылау

    4-минут

    ҚБ «Пликерс» әдісі бойынша тест сұрақтарына жауап береді.

    Дескриптор :

    Сұрақтарға толық жауап береді


    Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы

    Карточкалар

    Сабақтың соңы:

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 5 сынып
    07.12.2023
    632
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Cұраған Ақтоты
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации