Ашық сабақ: Жануарлар қайда тіршілік етеді? 3-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ: Жануарлар қайда тіршілік етеді? 3-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Пәні: жаратылыстану Тақырыбы: Жануарлар қайда тіршілік етеді? 3.2.2.2 жануарларды тіршілік ортасы бойынша ажырату; 3.1.2.2 ақпарат көздерінің артықшылығы мен кемшілігін анықтау Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арнаған кеспе қағаздар,топтық тапсырмалар, кері байланыс, бағалауға арналған үкі суреттері.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: жаратылыстану

Тақырыбы: Жануарлар қайда тіршілік етеді?

Мектеп: «Зәки Ахметов атындағы №16 орта мектеп»КММ


Күні: 15.1019

Мұғалімнің есімі: Кудерина М.А


СЫНЫП: 3«В»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар:


Сабақ негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары)

3.2.2.2 жануарларды тіршілік ортасы бойынша ажырату;

3.1.2.2 ақпарат көздерінің артықшылығы мен кемшілігін анықтау.



Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:


  • Жануарлардың тіршілік ортасын біледі;

  • Тау, шалғындық, аралас орман, шөл, дала, көл және тағы басқа тіршілік орталарды ажыратады;


Оқушылардың басым бөлігі:

Дереккөздердегі ақпараттардың артықшылығы мен кемшілігін анықтай алады.




Кейбір оқушылар:


Үй жануарларының мекендейтін ортасын

Жабайы жануарлардың мекендейтін ортасын айтады.


Бағалау критерийі

  • Жануарлардың тіршілік ортасын біледі;

  • Тау, шалғындық, аралас орман, шөл, дала, көл және тағы басқа тіршілік орталарды ажыратады;

Дереккөздердегі ақпараттардың артықшылығы мен кемшілігін анықтай алады.


Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арнаған кеспе қағаздар,топтық тапсырмалар, кері байланыс, бағалауға арналған үкі суреттері.


Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік. Рефлексия.


Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі,тарих.


Жоспарланған

Уақыт

Жоспарланған жаттығулар


Ресурстар


Басталуы

6 минут


Психологиялық дайындық (3 минут)

«Мен бүгін жалғыз келдім»

Топ аттары:

1 топ: орман

2 топ: тау

3 топ: теңіз

Алдыңғы оқуды сұрау. (5 минут)

Жедел жауап. «Доптың сұрағы» ойыны бойынша бірінші сы­ныпта өткенді еске түсіріп, өсімдіктердің қандай түрлері болатынын сұрау. Төмендегі сұрақт арға жауап беру.

Сұрақтар:

  • Өсімдік деген не?

  • Қазақстанда өсімдіктің қанша түрі кездеседі?

  • Өсімдік жақсы өсу үшін оған не қажет?

  • Өсімдіктер қорек пен ылғалды қайдан алады?

  • Өсімдіктер жарық пен жылуды қайдан лады?

  • Өсімдіктер қандай топтарға бөлінеді?

  • Өсімдіктер қандай ортада өседі?






Аудио жазба


Интерактивті тақта


Ортасы

 10 минут

Білу және түсіну (5 минут)

-Балалар, естеріңде болса, біз алдыңғы оқуда жануарлар неше топқа бөлінеді деп едік?

-Дұрыс айтасыңдар.

-Неліктен омыртқалы жануарлар және омыртқасыз жануарлар деп бөлінеді? (бір омыртқалы және бір омыртқасыз жануарға мысал келтіреді Аяулым)

-Жақсы қазір сіздермен топтық жұмыс жасаймыз

Топтық жұмыс.

Әр топтың жұмысы «Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады

-Біз алдыңғы оқуда жануарлар туралы өттік.

-Балалар, барлығымыз өзіміздің топтарымыздың аттарына назар аударайықшы!

-Топтың аттары неліктен орман, дала, теңіз, тау деп тіршілік орталарының атаулары алынды, қалай ойлайсыңдар?

-Дұрыс олай болса бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай деп ойлайсыңдар?

-Жануарлар қайда тіршілік етеді?

Олай болса бүгінгі сабағымыздың мақсаты қандай деп ойлайсыңдар?

* Жануарлардың қайда тірішілк ететінін білетін боламыз

-Олай болса балалр сендермен видео жазбаға назар аударайық











Тапсырма интерактивті тақтадан көрсетіледі











Топ аттары мен жануарлар суреті


видеожазба




Сергіту сәті

2 минут

«Еден -төбе –мұрын»


зейіні қалыптасады


Топтық жұмыс

Қолдану

Топтық тапсырма (8 минут)

1 топ –«Бала мен көбелек» өлеңді сахналайды

2 топ- Орманда, тауда мекен ететін жануарларды анықтап постер құрайды

3-суқоймаларда, ашық кеңістіктерде мекен ететін жануарларды анықтау

Әр топтың жұмысы бағаланады

Бекіту

Тест жұмысы (5 минут)


А3, суреттер, қима қағаздар








Дұрыс жауап және бағалау интерактивті тақтадан көрсетіледі


Кері байланыс

4 минут

«Мұғалімге жеделхат» тақтасына оқушылар стикер жапсыру арқылы орындалады.Оқушылар өздеріне жақын сөйлемді таңдап, айтылған ойды жалғастырады:


бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

бүгін сабақта қуантқаны.....

маған ерекше ұнағаны.....

қызықты болғаны.....

.....қиындық тудырды.


стикер































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.11.2021
1027
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі