|
Пәні: жаратылыстану Тақырыбы: Жануарлар қайда тіршілік етеді? |
Мектеп: «Зәки Ахметов атындағы №16 орта мектеп»КММ |
|
||||
|
Мұғалімнің есімі: Кудерина М.А |
|
|||||
|
СЫНЫП: 3«В» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: |
|
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
3.2.2.2 жануарларды тіршілік ортасы бойынша ажырату; 3.1.2.2 ақпарат көздерінің артықшылығы мен кемшілігін анықтау. |
|
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|
||||
|
|
|||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Дереккөздердегі ақпараттардың артықшылығы мен кемшілігін анықтай алады. |
|
|||||
|
|
|
|||||
|
Кейбір оқушылар: |
|
|||||
|
Үй жануарларының мекендейтін ортасын Жабайы жануарлардың мекендейтін ортасын айтады. |
|
|||||
|
Бағалау критерийі |
Дереккөздердегі ақпараттардың артықшылығы мен кемшілігін анықтай алады. |
|
||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арнаған кеспе қағаздар,топтық тапсырмалар, кері байланыс, бағалауға арналған үкі суреттері. |
|
||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік. Рефлексия. |
|
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі,тарих. |
|
||||
|
Жоспарланған Уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|
|||
|
Басталуы 6 минут |
Психологиялық дайындық (3 минут) «Мен бүгін жалғыз келдім» Топ аттары: 1 топ: орман 2 топ: тау 3 топ: теңіз Алдыңғы оқуды сұрау. (5 минут) Жедел жауап. «Доптың сұрағы» ойыны бойынша бірінші сыныпта өткенді еске түсіріп, өсімдіктердің қандай түрлері болатынын сұрау. Төмендегі сұрақт арға жауап беру. Сұрақтар:
|
Аудио жазба Интерактивті тақта |
|
|||
|
Ортасы 10 минут |
Білу және түсіну (5 минут) -Балалар, естеріңде болса, біз алдыңғы оқуда жануарлар неше топқа бөлінеді деп едік? -Дұрыс айтасыңдар. -Неліктен омыртқалы жануарлар және омыртқасыз жануарлар деп бөлінеді? (бір омыртқалы және бір омыртқасыз жануарға мысал келтіреді Аяулым) -Жақсы қазір сіздермен топтық жұмыс жасаймыз Топтық жұмыс. Әр топтың жұмысы «Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады -Біз алдыңғы оқуда жануарлар туралы өттік. -Балалар, барлығымыз өзіміздің топтарымыздың аттарына назар аударайықшы! -Топтың аттары неліктен орман, дала, теңіз, тау деп тіршілік орталарының атаулары алынды, қалай ойлайсыңдар? -Дұрыс олай болса бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай деп ойлайсыңдар? -Жануарлар қайда тіршілік етеді? Олай болса бүгінгі сабағымыздың мақсаты қандай деп ойлайсыңдар? * Жануарлардың қайда тірішілк ететінін білетін боламыз -Олай болса балалр сендермен видео жазбаға назар аударайық |
Тапсырма интерактивті тақтадан көрсетіледі Топ аттары мен жануарлар суреті видеожазба |
|
|||
|
Сергіту сәті 2 минут |
«Еден -төбе –мұрын» |
зейіні қалыптасады |
|
|||
|
Топтық жұмыс |
Қолдану Топтық тапсырма (8 минут) 1 топ –«Бала мен көбелек» өлеңді сахналайды 2 топ- Орманда, тауда мекен ететін жануарларды анықтап постер құрайды 3-суқоймаларда, ашық кеңістіктерде мекен ететін жануарларды анықтау Әр топтың жұмысы бағаланады Бекіту Тест жұмысы (5 минут) |
А3, суреттер, қима қағаздар Дұрыс жауап және бағалау интерактивті тақтадан көрсетіледі |
|
|||
|
Кері байланыс 4 минут |
«Мұғалімге жеделхат» тақтасына оқушылар стикер жапсыру арқылы орындалады.Оқушылар өздеріне жақын сөйлемді таңдап, айтылған ойды жалғастырады: бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. бүгін сабақта қуантқаны..... маған ерекше ұнағаны..... қызықты болғаны..... .....қиындық тудырды. |
стикер |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ: Жануарлар қайда тіршілік етеді? 3-сынып
Ашық сабақ: Жануарлар қайда тіршілік етеді? 3-сынып
|
Пәні: жаратылыстану Тақырыбы: Жануарлар қайда тіршілік етеді? |
Мектеп: «Зәки Ахметов атындағы №16 орта мектеп»КММ |
|
||||
|
Мұғалімнің есімі: Кудерина М.А |
|
|||||
|
СЫНЫП: 3«В» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: |
|
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
3.2.2.2 жануарларды тіршілік ортасы бойынша ажырату; 3.1.2.2 ақпарат көздерінің артықшылығы мен кемшілігін анықтау. |
|
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|
||||
|
|
|||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Дереккөздердегі ақпараттардың артықшылығы мен кемшілігін анықтай алады. |
|
|||||
|
|
|
|||||
|
Кейбір оқушылар: |
|
|||||
|
Үй жануарларының мекендейтін ортасын Жабайы жануарлардың мекендейтін ортасын айтады. |
|
|||||
|
Бағалау критерийі |
Дереккөздердегі ақпараттардың артықшылығы мен кемшілігін анықтай алады. |
|
||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арнаған кеспе қағаздар,топтық тапсырмалар, кері байланыс, бағалауға арналған үкі суреттері. |
|
||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік. Рефлексия. |
|
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі,тарих. |
|
||||
|
Жоспарланған Уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|
|||
|
Басталуы 6 минут |
Психологиялық дайындық (3 минут) «Мен бүгін жалғыз келдім» Топ аттары: 1 топ: орман 2 топ: тау 3 топ: теңіз Алдыңғы оқуды сұрау. (5 минут) Жедел жауап. «Доптың сұрағы» ойыны бойынша бірінші сыныпта өткенді еске түсіріп, өсімдіктердің қандай түрлері болатынын сұрау. Төмендегі сұрақт арға жауап беру. Сұрақтар:
|
Аудио жазба Интерактивті тақта |
|
|||
|
Ортасы 10 минут |
Білу және түсіну (5 минут) -Балалар, естеріңде болса, біз алдыңғы оқуда жануарлар неше топқа бөлінеді деп едік? -Дұрыс айтасыңдар. -Неліктен омыртқалы жануарлар және омыртқасыз жануарлар деп бөлінеді? (бір омыртқалы және бір омыртқасыз жануарға мысал келтіреді Аяулым) -Жақсы қазір сіздермен топтық жұмыс жасаймыз Топтық жұмыс. Әр топтың жұмысы «Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады -Біз алдыңғы оқуда жануарлар туралы өттік. -Балалар, барлығымыз өзіміздің топтарымыздың аттарына назар аударайықшы! -Топтың аттары неліктен орман, дала, теңіз, тау деп тіршілік орталарының атаулары алынды, қалай ойлайсыңдар? -Дұрыс олай болса бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай деп ойлайсыңдар? -Жануарлар қайда тіршілік етеді? Олай болса бүгінгі сабағымыздың мақсаты қандай деп ойлайсыңдар? * Жануарлардың қайда тірішілк ететінін білетін боламыз -Олай болса балалр сендермен видео жазбаға назар аударайық |
Тапсырма интерактивті тақтадан көрсетіледі Топ аттары мен жануарлар суреті видеожазба |
|
|||
|
Сергіту сәті 2 минут |
«Еден -төбе –мұрын» |
зейіні қалыптасады |
|
|||
|
Топтық жұмыс |
Қолдану Топтық тапсырма (8 минут) 1 топ –«Бала мен көбелек» өлеңді сахналайды 2 топ- Орманда, тауда мекен ететін жануарларды анықтап постер құрайды 3-суқоймаларда, ашық кеңістіктерде мекен ететін жануарларды анықтау Әр топтың жұмысы бағаланады Бекіту Тест жұмысы (5 минут) |
А3, суреттер, қима қағаздар Дұрыс жауап және бағалау интерактивті тақтадан көрсетіледі |
|
|||
|
Кері байланыс 4 минут |
«Мұғалімге жеделхат» тақтасына оқушылар стикер жапсыру арқылы орындалады.Оқушылар өздеріне жақын сөйлемді таңдап, айтылған ойды жалғастырады: бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. бүгін сабақта қуантқаны..... маған ерекше ұнағаны..... қызықты болғаны..... .....қиындық тудырды. |
стикер |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













