Пәні: Жаратылыстану
Сыныбы: 6
|
Сабақтың
тақырыбы: Жануарлардың көптүрлілігі
және олардың маңызы
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Білімділік: Оқушылар жануарлардың
көптүрлілігі және олардың маңызын оқып
түсінеді.
Дамытушылық: Оқушылар өз бетінше ізденіспен
жұмыс істеуге дағдыланады, өз ойын еркін
жеткізеді.
Тәрбиелік: оқушыларды жан – жақтылыққа
ізденімпаздыққа баулиды
|
Сабақтың
типі:
|
Жаңа білімді
меңгерту
|
Сабақтың
түрі:
|
Ашық
сабақ
|
Қолданылатын
әдіс:
|
Топтық жұмыс, диолог, сұрақ –
жауап, сыни тұрғыдан ойлау стратегиясы
(СТО)
Топтық
жұмыс – оқушылар бірлесіп жұмыс
істеуге үйренеді, топтағы жұмыс өнімін көрсете
алады.
Диолог – мұғалім мен оқушы арасындағы
қарым – қатынас.
Сұрақ –
жауап – тақырыпқа байланысты сұрақ
қою.
СТО – (бірнеше
әдістер)
|
Көрнекілігі:
|
Интерактивті тақта, қима
қағаз, ресурс, постер
|
Сабақта қолданылатын
модуль:
|
СТО
әдістері
|
Сабақты
бағалау:
|
Оқушылар бір – бірін
бағалайды, мұғалімнің
бағалауы
|
Күтілетін
нәтиже:
|
Оқушылар жануарлардың
түрлерін, маңызын анықтайды.
|
Құрылымы:
|
-
Ұйымдастыру (2
минут)
-
Жаңа сабақ (үй тапсырмасы) (37
минут)
-
Сабақты бекіту (3
минут)
-
Бағалау (2
минут)
-
Үй тапсырмасы (1
минут)
|
Сабақтың
барысы:
|
Сәлемдесу, түгендеу, топқа
бөлу, алтын ереже, сергіту сәту, бағалау
парағы
|
Мұғалімнің іс -
әрекеті
|
Оқушының іс –
әрекеті
|
Сәлемдесу, түгендеу, топқа
бөлу, алтын ережемен таныстыру, топ басшысын сайлау, бағалау
парағын тарату, критерилерімен
таныстыру.
|
Алтын ережемен танысады, топ
жетекшісін сайлайды, топ жетекшісі оқушылардың атын жазып
толтырады.
|
Қызығушылығын
ояту
|
(Үй тапсырмасын
сұрау)
«Ыстық
орындық»
(Сұрақ –
жауап)
|
«Ыстық орындық»
сұрақтары:
-
Биосфера дегеніміз не,
шекарасын ата
-
Биосфера терминін биологияға
кім енгізді?
-
Жер бетінде тірі ағзалар неше
патшалыққа бөлінген?
-
Флора және фауна деген
не?
-
Гетеротрофты ағзалар дегеніміз
не?
-
Геология ғылымы нені
зерттейді?
|
«Шырмалған
сандар»
|
ХІХ; 1875; 1926; 3; 20; 11000;
97; 3; 2-5;
|
Мағынаны
ажырату
(Жаңа
сабақ
|
-
Ой
қозғау
-
Ресурс
тарату
-
Жұмыс істеуге бағыт
беру
|
-
Жануарлардың қандай түрлерін
білесіңдер?
-
Постер дайындау,
қорғау
І топ: Жануарлардың
түрлері
ІІ топ: Жануарлардың
мекендері
ІІІ топ: Жануарлардың
маңызы
|
Сергіту сәті: Аққу
болып ұшамыз
Көлге келіп
қонамыз
Көлдің бетін
құшамыз
Қайта самғап
ұшамыз
|
Дәптермен жұмыс
орындатқызу
|
Терминдер сырын дәптерге
түсіріп, талдау жасау.
|
Ой
толғаныс
|
Ой алмасу, жинақталған
ақпаратты қабылдау
|
Сұрақтары:
-
Жануарлардың табиғаттағы рөлі
қандай?
-
Жануарлардың мекен ортасы
неліктен әртүрлі?
-
Жануарларды неге
қорғаймыз?
|
Ой
түйін
|
Тест
тарату
|
Тест
тапсырмасы
-
Жер бетінде құстардың неше
түрі бар?
А)
8000
Ә)
9000
Б)
9500
2. Аңшылық дегеніміз
–
А) Жабайы жануарларды тамаққа
пайдалану
Ә) Жабайы жануарларды қолға
уйрету
Б) Жабайы жануарларды
қорғау
3. Жер бетінде анықталған ең
алып жануар –
А)
Піл
Ә) Көк
кит
Б)
Керік
4. Жер бетінде
сүтқоректілердің неше түрі
бар?
А)
3000
Ә)
4000
Б)
5000
5. Қосмекенділерге қайсысы
жатады?
А)
бақа
Ә)
тышқан
Б)
қоян
|
Қатемен
жұмыс
|
Тест жауабын
көрсету
|
1.Жер бетінде құстардың неше
түрі бар?
А)
8000
Ә)
9000
Б)
9500
2. Аңшылық дегеніміз
–
А) Жабайы жануарларды
тамаққа пайдалану
Ә) Жабайы жануарларды қолға
уйрету
Б) Жабайы жануарларды
қорғау
3. Жер бетінде анықталған ең
алып жануар –
А)
Піл
Ә) Көк
кит
Б)
Керік
4. Жер бетінде
сүтқоректілердің неше түрі
бар?
А)
3000
Ә)
4000
Б)
5000
5. Қосмекенділерге қайсысы
жатады?
А)
бақа
Ә)
тышқан
Б)
қоян
|
Бағалау
|
Топ жетекшісі бағалау парағын
толтырып береді
|
Үйге
тапсырма
|
Артық болмас білгенің Чарлз
Дарвин туралы мәлімет жинау
|
Кері
байланыс
|
Сабақтан алған әсерін,
үйренгенін стикерге жазып, алма ағашына
жабыстырады.
|