Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Жануарлардағы қанайналым мүшелері: буылттық құрттар, ұлулар, буынаяқтылар және омыртқалылар"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: Жануарлардағы қанайналым мүшелері: буылтық құрттар, ұлулар, буынаяқтылар және омыртқалылар. |
Мұғалімнің аты-жөні: Дюсалиева Г.Е. Күні: 23.11.2021 |
|||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
7.1.3.6 - жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді танып білу |
|||||||||||||||||||||
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды. |
|||||||||||||||||||||
Бағалаукритерийі |
Тақырыптың маңызын түсіндіреді.Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||||||||||||||||
Тілдік құзіреттілік |
Жануарлардағы қанайналым мүшелері: буылтық құрттар, ұлулар, буынаяқтылар және омыртқалылар. |
|||||||||||||||||||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||||||||||||||||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
|||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
Тамырдың ішкі құрылысы: флоэма, ксилема, камбий. |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспары |
||||||||||||||||||||||
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
||||||||||||||||||||
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі Топқа бөлініп отырғызылады. 1 топ- Ашық қанайналым жүйесі, 2 топ- Тұйық қанайналым жүйесі Психологиялық ахуал қалыптастыру: Оқушылар бүгінгі сабақтарына бір-біріне сәттілік тілейді. Үй тапсырмасы. «Биологиялық лото» әдісі арқылы. Өткен тақырып бойынша сұрақтар беріледі, жанында қиындыларда жауаптары беріледі соларды бір-біріне сәйкестендіріп жауаптарын тауып орналастыру керек.
Дескриптор:
Топ басшыларына бағалау парағы беріледі. |
1-топ 2-топ |
||||||||||||||||||||
Жаңа білім |
Білу және түсіну Жаңа тақырып мақсатын ашу үшін «Мозайка» әдісі арқылы жануарлар қанайналымының қиындылары беріледі оқушыларға, құрылған сурет арқылы оқушылар мақсатты ашады.
Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. Жан-жануарлар қан айналым жүйесі екі түре кездеседі: тұйық және ашық, яғни тұйық емес. Тұйық қан жүйесі бір-бірімен тізбектесіп, қабырғалары жалғасып жатқан ірі және ұсақ тамырлардан тұрады. Организм жасушалары мен тіндері тіршілік ету үшін өте маңызды процесс – қанның тамырларды бойлап ағуы. Жалпы қан артерия, көк қан тамыры арналарында айналымда болады. Қанның айналымы екі – үлкен және кіші қан айналым шеңберінде өтеді. Қан айналу жүйесінің оң қарыншадан өкпе артериясымен басталып, сол жақ жүрекшеде өкпе венасымен аяқталған бөлігін қан кіші қан айналым шеңбері деп атайды. Сол жақ қарыншадан қолқамен басталып, одан артерияартерия, артериола және капиллярлар мен көк тамырларға тармақталып, сол жақ құлақшада аяқталатын бөлігін үлкен қан айналым шеңбері деп атайды. Құлақшалар босаңсығанда (диастола кезінде) олардың қуыстары қанмен толады(сол жағы – артериальді, оң жағы – венозды). Жүрек – қан айналымының орталық мүшесі. Жүрек үш қабат көлденең-жолақ тіннен құралған. Оның сыртқы қабатын эпикард, ортаңғы қабатын миокард, ішкі қабатын эндокард дейді. Жүрек төрт камерадан құралады: екі жүрекше мен екі қарынша және қанды бір бағытта өткізетін қақпақшалар бар. |
Оқулық. Кеспе мәтіндер. |
||||||||||||||||||||
Ортасы 10 минут |
Топтық жұмыс 1 топ: Буылттық құрттар, ұлулардың қанайналым мүшелерін анықтайды.
Дескриптор: -Буылтық құртардың қанайналым мүшелерін анықтап түсінік береді; - Ұлуулардың қанайналым мүшелерін анықтап түсінік береді; .2 топ: Буынаяқтылар мен омыртқалылардың қанайналым мүшелерін анықтайды .
Дескриптор: -Буынаяқтылардың қанайналым мүшелерін анықтап түсінік береді; - Омыртқалылардың қанайналым мүшелерін анықтап түсінік береді; ҚБ: «Шапалақ» әдісі арқылы |
Дәлелдер мен айғақтар жинайды. Ортаға шығып айтып береді. Оқулықтағы мәтінді оқып алады.Суреттер. |
||||||||||||||||||||
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Сұрақ-жауап. «Қоржындағы асықтар» әдісі арқылы Қоржындағы әртүрлі асықтарды таңдап, сол асық түсіне сәйкес келетін конвертті таңдап ішіндегі сұраққа жауап береді.
ҚБ: «Мадақтау» әдісі арқылы, мұғалім тарапынан |
Қоржын Асық конверт |
||||||||||||||||||||
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
Бағалау парақшасы
Ең жоғары 10 балл болып есептеледі. 8-10 балл жинаған оқушылар –жарайсың керемет , барлығын түсінгенсің 5-7 балл жинаған оқушылар –жақсы, әліде білімімді жетілдіруім керек 5-тен төмен балл жинаса –орташа, бұл тақырыпты қайтадан қарауым керек
Рефлексия СМС әдісі арқылы. Телефонға өз номерлеріңізд і жазып, артына бүгінгі сабақтан не білдім, не білгім келді, нені түсінбедіи деген 3 сауалға жауап бере қойыңыздар.
|
Бағалау парақшасы
Телефон парағы беріледі |
||||||||||||||||||||
Қосымшаақпарат
|
||||||||||||||||||||||
Саралау – Сізқосымша Көмеккөрсетудіқалай жоспарлайсыз? Сіз қабілетіжоғары оқушыларғатапсырманы күрделендірудіқалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың Үйренгенінтексеруді Қалайжоспарлайсыз? |
Пəнаралықбайланыс Қауіпсіздікжəнееңбекті Қорғауережелері АКТ-менбайланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||||||||||||||||||
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |