Мотивациялық-қозғаушы
|
Шаттық шеңбері
«Қуыршақ», Ә.
Дүйсенбиев, Т.Ізтаев.
|
Балалар өлең жолдарын бірге
қайталайды.
|
Ұйымдастырушылық-ізденушілік
|
Ә
Әңгімелесу
-Балалар,қазір орындаған «Қуыршақ» өлеңінен не
түсіндіңдер?
-Дұрыс айтасыңдар,балалар!Бұл өлеңнен «Қуыршақтың қырсық
мінезін,ешкіммен тіл табыса
алмайтындығын
байқады . Өмірде осы «Қуыршақ сияқты балалар бола ма? Болса
олармен достасу,бірге ойнау сендерге көңілді ме?
Балалардың
жауаптарын тыңдап қорытындылау:
Ендеше,біз бүгінгі сабағымызда адамдармен, айналаны
қоршаған ортамен жақсы қарым-қатынас жасаудың сырымен танысып, сол
қасиеттерге үйренеміз.
Әңгімелеу
БалаларғаС.Сухомлинскийдің «Жалғыз алма»әңгімесін оқу.
-Қыздар неліктен алманы бөлісе алмады.Қыздардың орнында өздерің
болсаңдар не істер едіңдер?
Тыныштық сәті
-Балалар,денелеріңді түзу ұстап,бастарыңды жоғары
көтеріп,ыңғайланып отырыңдар.Көздеріңді жұмсаңдар да болады.Ауаны
терең жұтып,еркін тыныс алыңдар.Өздеріңнің тыныс алуларыңды
бақылап,бақытқа,махаббат пен тыныштыққа толы таза,шипалы ауаның
тұла бойларыңа толғанын сезініңдер.Ал енді көздеріңді ашсаңдар да
болады.
Ғажайып сөздер
-Татулық. Жақсы көру.
Сыйлау. Келісу. Түсінісу. Тіл
табысу.
|
Балалардың
жауабы:мінезі қырсық қуыршақ туралы
айтылған.
Әңгімені мұқият
тыңдайды,әңгіме желісі бойынша қойылған сұрақтарға жауап
береді.
Сабақта айтып үйренген
өнегелі сөздерді қайталап
айтады.
|
Рефлексивті
түзетуші
|
Біз бүгінгі сабағымызда
жақсы қарым-қатынас жасаудың құпиясы бір-бірімізді түсіну,өзара
сыйластық екенін түсіндік.
Жүректен
жүрекке
-Ыңғайланып отырып, қолдарыңды алға қарай созыңдар. Енді
сенің алақаныңда кішкентай «Күн» жатыр деп ойла. Оның сәулесі сенің
саусақтарының арасынан өтіп, бойыңа жылылық құйғанын сезін. Енді
күннің таратқан жылуын сезіне отырып, бір-бірлеріңе жақсы,
мейірімді сөздер айтыңдар.
|
Балалар жақсы
қарым-қатынас жасаудың сырын
түсінеді.
Бір-бірлеріне
жақсы,мейірімді сөздер
айтады.
|