Ашық сабақ "Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен" 3 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен" 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді табу.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: Әдебиеттік оқу

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 3

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Бөлім

Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен

18-сабақтың тақырыбы

Адамдық – борышың

Оқу бағдарла- масына сілтеме

2.3 Шығарманың тақырыбы мен ондағы негізгі ойды анықтау.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына

сілтеме)

3.2.3.1 – шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді табу.

Күтілетін нәтиже

Барлық оқушылар: шығарманың тақырыбын, бөліктерін табады. Көптеген оқушылар: негізгі ойды білдіріп тұрған бөлігін анықтайды. Кейбір оқушылар: шығарма бойынша проблемалық сұрақтар құрайды.

Құндылық

Адамдық борышты түсіну, сезіну

Пәнаралық байланыстар

Өзін-өзі тану. Дүниетану

АКТ-ны қолдану дағдылары

Интербелсенді тақта, слайд

Алдыңғы білім

Ы. Алтынсарин. «Малды пайдаға жарату»

Жоспар

Shape1

Уақыт

Жоспарланған жұмыс түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

Сыныпты қалыпқа келтіру.

Ойсергек. «Сөз ойла, тез ойла» ойыны.

Дөңгелектер ішінде орналасқан буындардан сөз құрастыр.

«Сиқырлы себет» әдісі. Жақсы мен жаман қасиеттер туралы сұрақтар арқылы үй жұмысын сұрау.


Сабақтың ортасы







Ойқозғау.

– Ата-анаңа көмек, үлкенді сыйлау, кішіге қамқор дегенді қалай түсінесің?

Сабақтың тақырыбын айту. Мақсатын айқындау. Бағалау критерийімен таныстыру.

Мағынаны ажырату. Топтық жұмыс.

1-тапсырма. Үлгі бойынша сөйлеуге жаттық.

«Борышым» сөзін «парызым, міндетім» деп айтып көр.




Интербелсенді тақта


Ата-ананықадірлеу менің

Отандықорғау борышым









Shape2



Білу (оқушы әдістер мен жұмыстың орындалу ретін біледі).

«Балалар философиясы» әдісі. Тақырыпты болжау.

Мақсатқа сәйкес оқушыларға бағалау критерийін шығарту.

Түсіну.

Оқылым. 2-тапсырма. Өлеңді түсініп оқы.

Адамдық – борышың

Тұл – б ұ л ж е р д е: жемiссiз, өнiмсiз.

Автормен танысу айдары. Жеке жұмыс.

4-тапсырма. Оқулықта берілген мәліметті пайдаланып, өлеңнің авторы жөнінде әңгімеле.

Қолдану.

Сергіту сәті. Жұптық жұмыс.











Автордың портреті



Кесте


3-тапсырма. Өлеңге сүйеніп, кестені толтыруды жалғастыр. Интербелсенді тақтаға шығару.





ҚБ ретінде: дәптердегі 1-тапсырма. Бос торкөзге қажетті сөздерді жаз және олардың мағынасын түсіндір.

Адамдық – борышың



–борышың:



Халқыңа еңбек қыл.



айнымай,



сақта, оныбiл.


Shape3

Жақсы деген немене?

Жаман деген немене?

ар сақтау

...

өнерсіз

...




Талаптан да, бiлiм мен өнер үйрен,

,өнерсiз

Shape4

Боладыақыл .

Shape5

Шәкәрiм Құдайбердiұлы 2-тапсырма. Сөздердің түсініктемелерін тап, сәйкестен- дір.


  1. Ар 1=Ә А ...-лі өргежүзер.

  2. Білім 2=Б Ә Малым –жанымның

садағасы,

Жаным –...ымның садағасы.

  1. Талап 3=В Б ... – қолдағышырақ.

  2. Өнер 4=А В ... жоқ бала білімненқұр

қалады.

3-тапсырма. Мақал-мәтелдерге берілген сөздердің қайсысы сәйкес келеді? Тұсына жаз.

Ар, талап, білім, өнер

Өз үйінде ою оймаған кісі үйінде сызу сызар. Ерді намыс өлтірер, қоянды қамыс өлтірер. Оқығаныңды айтпа, тоқығаныңды айт.

Іздеген жетер мұратқа.

Топтық жұмыс.

6-тапсырма. Әр топ 5 адамдық борышты жазады.


Ойтолғау. Жазылым.

Менің адамдық борышым...


Сабақтың соңы

Үй тапсырмасы. 5-тапсырма. Ақын өсиетін жаттап ал.

Кері байланыс. Ауызша.

Рефлексия. Тазалық.



Тақырыпбойынша Сабақтағыкерек Бүгінгіақпараттың

алғанкеректі емесартықдүниені ішінде әлі оқуым ақпаратты қоқысшелегіне керек,толықтыруым

чемоданғасалыңдар. тастаңдар. керекдегендері

болса, еттартқышқа салыңдар.



































Shape6 Shape7 Қосымша мағлұматтар

Дифференциация –

Бағалау –

Пәнаралық байланыс

Сіз оқушыларға көбірек қолдау

Оқушылардың

Қауіпсіздік ережелері

көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті

Ақпаратты

АКТ-мен байланыс

жоғары оқушыларға қандай

Қаншалықты

Құндылықтармен байланыс

тапсырма беруді көздеп отырсыз?

меңгергенін қалай

(тәрбиелік элемент)


тексересіз?


Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты): 1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.

2.

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.11.2018
2759
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі