|
Пән: Әдебиеттік оқу |
Мектеп: |
|
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
|
Сынып: 3 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Бөлім |
Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен |
|
|
18-сабақтың тақырыбы |
Адамдық – борышың |
|
|
Оқу бағдарла- масына сілтеме |
2.3 Шығарманың тақырыбы мен ондағы негізгі ойды анықтау. |
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.2.3.1 – шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді табу. |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Барлық оқушылар: шығарманың тақырыбын, бөліктерін табады. Көптеген оқушылар: негізгі ойды білдіріп тұрған бөлігін анықтайды. Кейбір оқушылар: шығарма бойынша проблемалық сұрақтар құрайды. |
|
|
Құндылық |
Адамдық борышты түсіну, сезіну |
|
|
Пәнаралық байланыстар |
Өзін-өзі тану. Дүниетану |
|
|
АКТ-ны қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта, слайд |
|
|
Алдыңғы білім |
Ы. Алтынсарин. «Малды пайдаға жарату» |
|
Жоспар

|
Уақыт |
Жоспарланған жұмыс түрлері |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Қызығушылықты ояту. Сыныпты қалыпқа келтіру. Ойсергек. «Сөз ойла, тез ойла» ойыны. Дөңгелектер ішінде орналасқан буындардан сөз құрастыр. «Сиқырлы себет» әдісі. Жақсы мен жаман қасиеттер туралы сұрақтар арқылы үй жұмысын сұрау. |
|
|
Сабақтың ортасы
|
Ойқозғау. – Ата-анаңа көмек, үлкенді сыйлау, кішіге қамқор дегенді қалай түсінесің? Сабақтың тақырыбын айту. Мақсатын айқындау. Бағалау критерийімен таныстыру. Мағынаны ажырату. Топтық жұмыс. 1-тапсырма. Үлгі бойынша сөйлеуге жаттық. «Борышым» сөзін «парызым, міндетім» деп айтып көр. |
Интербелсенді тақта |
|
|
Ата-ананықадірлеу менің Отандықорғау борышым |
|
|
|
Білу (оқушы әдістер мен жұмыстың орындалу ретін біледі). «Балалар философиясы» әдісі. Тақырыпты болжау. Мақсатқа сәйкес оқушыларға бағалау критерийін шығарту. Түсіну. Оқылым. 2-тапсырма. Өлеңді түсініп оқы. Адамдық – борышың Тұл – б ұ л ж е р д е: жемiссiз, өнiмсiз. Автормен танысу айдары. Жеке жұмыс. 4-тапсырма. Оқулықта берілген мәліметті пайдаланып, өлеңнің авторы жөнінде әңгімеле. Қолдану. Сергіту сәті. Жұптық жұмыс. |
Автордың портреті Кесте |
|
|
3-тапсырма. Өлеңге сүйеніп, кестені толтыруды жалғастыр. Интербелсенді тақтаға шығару. |
|
|
|
ҚБ ретінде: дәптердегі 1-тапсырма. Бос торкөзге қажетті сөздерді жаз және олардың мағынасын түсіндір. Адамдық – борышың |
|
|
|
–борышың: |
|
|
|
Халқыңа еңбек қыл. |
|
|
|
айнымай, |
|
|
|
сақта, оныбiл. |
|
|
Жақсы деген немене? |
Жаман деген немене? |
|
ар сақтау ... |
өнерсіз ... |
|
|
Талаптан да, бiлiм мен өнер үйрен, ,өнерсiз
Боладыақыл .
Шәкәрiм Құдайбердiұлы 2-тапсырма. Сөздердің түсініктемелерін тап, сәйкестен- дір.
садағасы, Жаным –...ымның садағасы.
қалады. 3-тапсырма. Мақал-мәтелдерге берілген сөздердің қайсысы сәйкес келеді? Тұсына жаз. Ар, талап, білім, өнер Өз үйінде ою оймаған кісі үйінде сызу сызар. Ерді намыс өлтірер, қоянды қамыс өлтірер. Оқығаныңды айтпа, тоқығаныңды айт. Іздеген жетер мұратқа. Топтық жұмыс. 6-тапсырма. Әр топ 5 адамдық борышты жазады. |
|
|
|
Ойтолғау. Жазылым. Менің адамдық борышым... |
|
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы. 5-тапсырма. Ақын өсиетін жаттап ал. Кері байланыс. Ауызша. Рефлексия. Тазалық.
|
|
|
|
Тақырыпбойынша Сабақтағыкерек Бүгінгіақпараттың алғанкеректі емесартықдүниені ішінде әлі оқуым ақпаратты қоқысшелегіне керек,толықтыруым чемоданғасалыңдар. тастаңдар. керекдегендері болса, еттартқышқа салыңдар. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қосымша мағлұматтар
|
Дифференциация – |
Бағалау – |
Пәнаралық байланыс |
|
Сіз оқушыларға көбірек қолдау |
Оқушылардың |
Қауіпсіздік ережелері |
|
көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті |
Ақпаратты |
АКТ-мен байланыс |
|
жоғары оқушыларға қандай |
Қаншалықты |
Құндылықтармен байланыс |
|
тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
меңгергенін қалай |
(тәрбиелік элемент) |
|
|
тексересіз? |
|
|
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты): 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1. 2. Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен" 3 сынып
Ашық сабақ "Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен" 3 сынып
|
Пән: Әдебиеттік оқу |
Мектеп: |
|
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
|
Сынып: 3 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Бөлім |
Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен |
|
|
18-сабақтың тақырыбы |
Адамдық – борышың |
|
|
Оқу бағдарла- масына сілтеме |
2.3 Шығарманың тақырыбы мен ондағы негізгі ойды анықтау. |
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.2.3.1 – шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді табу. |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Барлық оқушылар: шығарманың тақырыбын, бөліктерін табады. Көптеген оқушылар: негізгі ойды білдіріп тұрған бөлігін анықтайды. Кейбір оқушылар: шығарма бойынша проблемалық сұрақтар құрайды. |
|
|
Құндылық |
Адамдық борышты түсіну, сезіну |
|
|
Пәнаралық байланыстар |
Өзін-өзі тану. Дүниетану |
|
|
АКТ-ны қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта, слайд |
|
|
Алдыңғы білім |
Ы. Алтынсарин. «Малды пайдаға жарату» |
|
Жоспар

|
Уақыт |
Жоспарланған жұмыс түрлері |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Қызығушылықты ояту. Сыныпты қалыпқа келтіру. Ойсергек. «Сөз ойла, тез ойла» ойыны. Дөңгелектер ішінде орналасқан буындардан сөз құрастыр. «Сиқырлы себет» әдісі. Жақсы мен жаман қасиеттер туралы сұрақтар арқылы үй жұмысын сұрау. |
|
|
Сабақтың ортасы
|
Ойқозғау. – Ата-анаңа көмек, үлкенді сыйлау, кішіге қамқор дегенді қалай түсінесің? Сабақтың тақырыбын айту. Мақсатын айқындау. Бағалау критерийімен таныстыру. Мағынаны ажырату. Топтық жұмыс. 1-тапсырма. Үлгі бойынша сөйлеуге жаттық. «Борышым» сөзін «парызым, міндетім» деп айтып көр. |
Интербелсенді тақта |
|
|
Ата-ананықадірлеу менің Отандықорғау борышым |
|
|
|
Білу (оқушы әдістер мен жұмыстың орындалу ретін біледі). «Балалар философиясы» әдісі. Тақырыпты болжау. Мақсатқа сәйкес оқушыларға бағалау критерийін шығарту. Түсіну. Оқылым. 2-тапсырма. Өлеңді түсініп оқы. Адамдық – борышың Тұл – б ұ л ж е р д е: жемiссiз, өнiмсiз. Автормен танысу айдары. Жеке жұмыс. 4-тапсырма. Оқулықта берілген мәліметті пайдаланып, өлеңнің авторы жөнінде әңгімеле. Қолдану. Сергіту сәті. Жұптық жұмыс. |
Автордың портреті Кесте |
|
|
3-тапсырма. Өлеңге сүйеніп, кестені толтыруды жалғастыр. Интербелсенді тақтаға шығару. |
|
|
|
ҚБ ретінде: дәптердегі 1-тапсырма. Бос торкөзге қажетті сөздерді жаз және олардың мағынасын түсіндір. Адамдық – борышың |
|
|
|
–борышың: |
|
|
|
Халқыңа еңбек қыл. |
|
|
|
айнымай, |
|
|
|
сақта, оныбiл. |
|
|
Жақсы деген немене? |
Жаман деген немене? |
|
ар сақтау ... |
өнерсіз ... |
|
|
Талаптан да, бiлiм мен өнер үйрен, ,өнерсiз
Боладыақыл .
Шәкәрiм Құдайбердiұлы 2-тапсырма. Сөздердің түсініктемелерін тап, сәйкестен- дір.
садағасы, Жаным –...ымның садағасы.
қалады. 3-тапсырма. Мақал-мәтелдерге берілген сөздердің қайсысы сәйкес келеді? Тұсына жаз. Ар, талап, білім, өнер Өз үйінде ою оймаған кісі үйінде сызу сызар. Ерді намыс өлтірер, қоянды қамыс өлтірер. Оқығаныңды айтпа, тоқығаныңды айт. Іздеген жетер мұратқа. Топтық жұмыс. 6-тапсырма. Әр топ 5 адамдық борышты жазады. |
|
|
|
Ойтолғау. Жазылым. Менің адамдық борышым... |
|
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы. 5-тапсырма. Ақын өсиетін жаттап ал. Кері байланыс. Ауызша. Рефлексия. Тазалық.
|
|
|
|
Тақырыпбойынша Сабақтағыкерек Бүгінгіақпараттың алғанкеректі емесартықдүниені ішінде әлі оқуым ақпаратты қоқысшелегіне керек,толықтыруым чемоданғасалыңдар. тастаңдар. керекдегендері болса, еттартқышқа салыңдар. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қосымша мағлұматтар
|
Дифференциация – |
Бағалау – |
Пәнаралық байланыс |
|
Сіз оқушыларға көбірек қолдау |
Оқушылардың |
Қауіпсіздік ережелері |
|
көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті |
Ақпаратты |
АКТ-мен байланыс |
|
жоғары оқушыларға қандай |
Қаншалықты |
Құндылықтармен байланыс |
|
тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
меңгергенін қалай |
(тәрбиелік элемент) |
|
|
тексересіз? |
|
|
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты): 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1. 2. Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |
|
шағым қалдыра аласыз



















