Ашық сабақ "Жақсылық жан жадыратыды" 9 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Жақсылық жан жадыратыды" 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдер сабақта қолдану үшін
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлімнің атауы: Адам болам десеңіз

Мектеп: «№5 жалпы білім беретін орта мектебі» КММ


Күні:


Мұғалімнің аты жөні:

Омиртаева Арайлым Еркиновна

Сынып: 9 Пәні: Өзін-өзі тану


Қатысқандар:


Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы


Жақсылық жан жадыратады

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

Мәтіннің негізгі ойын анықтау, өмір жағдаяттарымен байланыстырып өз пікірін білдіру.

Сабақ мақсаттары



Барлық оқушылар орындай алады:

Жақсылық жасау мәтінінің мазмұнын түсінеді.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Өмір жағдаяттарымен байланыстырып мысал келтіреді.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Негізгі ойға байланысты өз пікірін айтып дәлелдейді.

Тілдік мақсат

Оқушылар: Жақсылық жасау мәтінінің мазмұнын түсіне алады. Өмір жағдаяттарымен байланыстырып мысал келтіре алады. Негізгі ойға байланысты өз пікірін айтып дәлелдей алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер:жақсылық, жамандық, мінез, жұбаныш,ғылым, хикмет.

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер

  • Жақсылық, жамандық деген ұғымдарды қалай түсінесіздер?

  • Жақсы сөз айту, жақсылыққа жата ма?

  • Жақсылық жасау адам жасына байланысты ма?

  • Жақсы адамның бойында қандай қасиеттер болады?

Талқылауға арналған тармақтар:

Жақсы сөз айту жағымпаздық па?

Сіз неліктен екенін айта аласыз ба?

Адам басқаның жамандығына қуанудан немесе жұбаныш қылудан жақсы адам бола ала ма? Неліктен?

Жазылым бойынша ұсыныстар:

Екі жақты күнделік стратегиясы Жақсылық туралы шағын эссе жазу.


Алдыңғы білім

Жақсылық жасаудың маңыздылығын, пайдасын біледі.

Жоспар

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың

басы

10мин

Қызығушылықты ояту

1. Шаттық шеңбері

Мақсаты.Психологиялқ ахуал тудыру. Бір-біріне бүгінгі күннің тамаша өтуіне арнап жақсы тілектер тілейді.

Нәтиже: Жағымды ахуал орнайды

Топқа бөлу.(Сөздермен 2 –топқа бөлу)

5 Т ережесін еске түсіру

Тәртіп
Талап
Тазалық
Тыныштық
Татулық
Мақсаты:-ойлау жұмысына ынталандыру,
-белсенді іс-әрекетке жұмылдыру

Күтілетін нәтиже:оқушылар арасында жағымды психологиялық ахуал қалыптасады.

« Белсенді микрафон »әдісі арқылы алдыңғы сабақты сұрау.

Мақсаты: Өткен тақырып бойынша білімін жинақтау,бағалау.

Күтілетін нәтиже:

Оқушылардың үйге берілген тапсырма бойынша не білетіні анықталады,сыни тұрғыдан ойлауы дамиды,өткен тақырыпты есте сақтайды.






Түрлі түсті қима қағаз














Микрафон


Сабақтың ортасы



20 мин







1-тапсырма Бейне жазбаны көру арқылы сабақтың тақырыбын ашыңдар.

Бүгін біздің сабағымыздың тақырыбы : Жақсылық жан жадыратады

2-тапсырма«Ой қозғау» әдісі арқылы топтық жұмыс.Жуан, жіңішке сұрақтарды топта талқыла, ұтымды пікір талқылаңдар.

Мақсаты: тақырып бойынша көптеген идеяларды жинақтау және тақырыптың мазмұнын анықтау.

Нәтижесі: Ойлауға ынталанады тақырыптың идеясын анықтайды.

1-топ

Жақсы болу, жақсылық жасауды қалай үйренуге болады?

Жақсы адамның бойында қандай қасиеттер болады?

Адамдардың жақсы, жаман деп бөлінетіні туралы не айта аласың?

2-топ

Жамандық деген ұғымдарды қалай түсінесіздер?

Неліктен адамдар жақсылық жасай алмайды деп ойлайсың?

Бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек»

3-тапсырма«Екі жақты күнделік» стратегиясы арқылы мәтінмен жұптық жұмыс. Берілген мәтінедегі автордың жақсылық пен жамандық туралы пікірлерін теріп жаз, сол пікірлерге өз көзқарастарыңды білдіріңдер.

Мақсаты:А.Құнанбаевтың «Жиырма үшінші сөз» қара сөзді оқу, талдау жасау.


Кітаптағы жазбалар


Менің жазбаларым

Жаманға салысып жақсы болма?- деген сөзді қалай түсінесіз?



Адам басқаның жамандығына қуанудан немесе жұбаныш қылудан жақсы адам бола ала ма? Неліктен?



Дескриптор:

-Кітаптағы мәтінен адамның бойында болатын қасиеттерін таба алады

- Адам бойында болатын жақсы және жаман қасиеттерді ажырата алады

Өз жазбаларын қорытып айта алады, мысалдармен дәлелдейді.



Бейне жазба




















Смайлик.Жұптық бағалау



Сабақтың соңы

10 минут






«Жинақтап, өз ойынды білдір» әдісі арқылы өтілген тақырып бойынша ойларыңды жинақтап сөзбен немесе суретпен қағаз бетіне түсіріңдер.

Мақсаты:Өз ойын сөзбен немесе сурет арқылы қағаз бетіне түсіру.

Кері байланыс

«Баспалдақ» әдісі арқылы бағалау

Үйге тапсырма:

Шағын эссе «Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен»



Баспалдақ суреті



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2017
531
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі