Бөлімнің атауы: Адам болам десеңіз | Мектеп: «№5 жалпы білім беретін орта мектебі» КММ
|
Күні:
| Мұғалімнің аты жөні:Омиртаева Арайлым Еркиновна |
Сынып: 9 Пәні: Өзін-өзі тану
| Қатысқандар:
| Қатыспағандар:
|
Сабақтың тақырыбы
| Жақсылық жан жадыратады |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | Мәтіннің негізгі ойын анықтау, өмір жағдаяттарымен байланыстырып өз пікірін білдіру. |
Сабақ мақсаттары
| Барлық оқушылар орындай алады:Жақсылық жасау мәтінінің мазмұнын түсінеді. |
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Өмір жағдаяттарымен байланыстырып мысал келтіреді. |
| Кейбір оқушылар орындай алады:Негізгі ойға байланысты өз пікірін айтып дәлелдейді. |
Тілдік мақсат | Оқушылар: Жақсылық жасау мәтінінің мазмұнын түсіне алады. Өмір жағдаяттарымен байланыстырып мысал келтіре алады. Негізгі ойға байланысты өз пікірін айтып дәлелдей алады. |
| Негізгі сөздер мен тіркестер:жақсылық, жамандық, мінез, жұбаныш,ғылым, хикмет. |
| Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктерЖақсылық, жамандық деген ұғымдарды қалай түсінесіздер?Жақсы сөз айту, жақсылыққа жата ма?Жақсылық жасау адам жасына байланысты ма?Жақсы адамның бойында қандай қасиеттер болады?Талқылауға арналған тармақтар: Жақсы сөз айту жағымпаздық па?Сіз неліктен екенін айта аласыз ба?Адам басқаның жамандығына қуанудан немесе жұбаныш қылудан жақсы адам бола ала ма? Неліктен?Жазылым бойынша ұсыныстар:Екі жақты күнделік стратегиясы Жақсылық туралы шағын эссе жазу.
|
Алдыңғы білім | Жақсылық жасаудың маңыздылығын, пайдасын біледі. |
Жоспар |
Жоспарланғануақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы10мин | Қызығушылықты ояту1. Шаттық шеңберіМақсаты.Психологиялқ ахуал тудыру. Бір-біріне бүгінгі күннің тамаша өтуіне арнап жақсы тілектер тілейді.Нәтиже: Жағымды ахуал орнайдыТопқа бөлу.(Сөздермен 2 –топқа бөлу)5 Т ережесін еске түсіруТәртіпТалапТазалықТыныштықТатулықМақсаты:-ойлау жұмысына ынталандыру, -белсенді іс-әрекетке жұмылдыруКүтілетін нәтиже:оқушылар арасында жағымды психологиялық ахуал қалыптасады.« Белсенді микрафон »әдісі арқылы алдыңғы сабақты сұрау.Мақсаты: Өткен тақырып бойынша білімін жинақтау,бағалау.Күтілетін нәтиже:Оқушылардың үйге берілген тапсырма бойынша не білетіні анықталады,сыни тұрғыдан ойлауы дамиды,өткен тақырыпты есте сақтайды. |
Түрлі түсті қима қағаз
Микрафон
|
Сабақтың ортасы
20 мин
| 1-тапсырма Бейне жазбаны көру арқылы сабақтың тақырыбын ашыңдар. Бүгін біздің сабағымыздың тақырыбы : Жақсылық жан жадыратады2-тапсырма«Ой қозғау» әдісі арқылы топтық жұмыс.Жуан, жіңішке сұрақтарды топта талқыла, ұтымды пікір талқылаңдар.Мақсаты: тақырып бойынша көптеген идеяларды жинақтау және тақырыптың мазмұнын анықтау.Нәтижесі: Ойлауға ынталанады тақырыптың идеясын анықтайды.1-топЖақсы болу, жақсылық жасауды қалай үйренуге болады?Жақсы адамның бойында қандай қасиеттер болады?Адамдардың жақсы, жаман деп бөлінетіні туралы не айта аласың?2-топЖамандық деген ұғымдарды қалай түсінесіздер?Неліктен адамдар жақсылық жасай алмайды деп ойлайсың? Бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек»3-тапсырма«Екі жақты күнделік» стратегиясы арқылы мәтінмен жұптық жұмыс. Берілген мәтінедегі автордың жақсылық пен жамандық туралы пікірлерін теріп жаз, сол пікірлерге өз көзқарастарыңды білдіріңдер.Мақсаты:А.Құнанбаевтың «Жиырма үшінші сөз» қара сөзді оқу, талдау жасау.
Дескриптор:-Кітаптағы мәтінен адамның бойында болатын қасиеттерін таба алады- Адам бойында болатын жақсы және жаман қасиеттерді ажырата аладыӨз жазбаларын қорытып айта алады, мысалдармен дәлелдейді. |
Бейне жазба
Смайлик.Жұптық бағалау
|
Сабақтың соңы10 минут
| «Жинақтап, өз ойынды білдір» әдісі арқылы өтілген тақырып бойынша ойларыңды жинақтап сөзбен немесе суретпен қағаз бетіне түсіріңдер.Мақсаты:Өз ойын сөзбен немесе сурет арқылы қағаз бетіне түсіру. Кері байланыс «Баспалдақ» әдісі арқылы бағалауҮйге тапсырма: Шағын эссе «Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен»
|
Баспалдақ суреті |