3 минут
|
II. Үй тапсырмасын
сұрау
Мәтінді түсініп оқу.
Өткен сабақты
пысықтау.
Пошта әдісі
1. Жануарлар неліктен жойылып
барады?
2. Жануарлардың жойылуына
әкелетін басты себеп не деп
ойлайсың?
3.Табиғи катаклизм дегеніміз
не?
4. Егер тірі ағзалар саны
азайса, табиғатта не бұзылады?
5.Қызғылт қоқиқаз қайда жұмыртқа
басады?
|
Жануарлар неліктен жойылып бара жатқанын
біледі
|
Дескриптор:
1.
Оқушылар
сұрақтарға жауап береді.
ҚБ:
жарайсыңдар!
Тамаша!
|
сурет
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
5 минут
Видеоролик
3 мин
Сабақтың ортасы. Мағынаны
ашу.
20 минут
2 мин
Бекіту
5 мин
|
Оқушыларды оқу мақсаты және бағалау критерийімен
таныстыру
III. Жаңа
тақырып.
Білу және
түсіну
Сен
- жойылу шегінде тұрған жануарларды қорғау жолдарын
білесің;
- ұлттық саябақтар мен қорықтарды құру мақсатын
түсінесің.
Жедел
жауап
Қазақ жерінен жойылып
кеткен жануарлар
Зертте
1 - тапсырма: Қорық не үшін
керек?
2 – тапсырма: Жоба
жаса
Жануарларды қорғау
туралы өз жобаңды дайында. Тілші
әдісі
ЕББҚ
оқушы
1 - тапсырма:Елімізде
сирек кездесетін жануардың немесе құстың суретін
салады.
2 -
тапсырма:Жануарларды қорғауға алу себептерін таңдайды, тұсына +
таңбасын қояды.
Сергіту сәті «Оюды
қайтала»
Оқулықпен
жұмыс
Мәтінді түсініп
оқы.
Ойлан
Жер бетіндегі тірі ағзалар жойылып кетсе, не
болады?
Сен білесің
бе?
Бір кездері елімізде құландар үйір -үйірімен жүретін. Бірақ
адамдар көп аулағаннан олар жойылып кетті. Құландар Түркменстаннан
қайта әкелініп, Арал теңізіндегі Барсакелмес қорығында өсірілді.
Кейін олар "Алтынемел" саябағына ауыстырыды. Қазір елімізде 2000-ға
жуық құлан бар.
IV.Сабақты қорытындылау:
1. Жануарлардың жойылу
себебі неде?
Оларды қалай сақтап қалуға
болады?
2.Қызыл кітап деген не?
3. Қорық не үшін керек?
4. Жер бетіндегі тірі ағзалар жойылып кетсе, не
болады?
5. Еліміздегі қорықтарды
ата.
6. Еліміздегі қандай ұлттық саябқатарды
білесің?
|
Жануарлардың жойылу себебін
айтады
2.Жойылу қаупі бар жануарларды сақтап қалу жолдарын
айтады.
3.Қызыл кітаптың пайдасын
біледі
Оқушыларды 3 топқа
бөледі.Қорық не үшін керек екенін
зерттейді.
1 – топ Зерттеу
жұмысы
Тапсырма:Қорықтың
құрылу мақсаты.Қорық не үшін керек?
2 – топ Талдау
жұмысы
Тапсырма:Қорғалжын
қорығының өсімдіктерін, жануарларын
ата
3-
топ
Талдау
жұмысы
Ақсу – Жабағылы
қорығының өсімдіктері, жануарларын
ата
Әр топ жануарларды
қорғау туралы өз жобасын
дайындайды.
ЕББҚ оқушы сурет
салады, жауап жазады,оқиды.
Мәтінді түсініп
оқиды.
Жер бетіндегі тірі ағзалар жойылып кетсе, не болатынын
болжап айтады
|
Дескриптор:
1.
Жануарлардың
жойылу себебін айтады 1б
2.Жойылу қаупі бар жануарларды сақтап қалу жолдарын айтады.
1б
3.Қызыл кітаптың пайдасын біледі
1б
Дескриптор:
1 -
топ
1. Қорықтың құрылу мақсатын не үшін керектігін
айтады.1б
2.Қорытынды жасайды
1б
2 -
топ
Қорғалжын қорығының
өсімдіктерін, жануарларын
атайды1б
2.Қорытынды жасайды
1б
3 –
топ
1.
Ақсу – Жабағылы
қорығының өсімдіктері, жануарларын атайды
1б
2.Қорытынды жасайды
1б
Дескриптор:
1. Жануарларды қорғау
туралы өз жобасын дайындайды.
2б
3. Жобаны қорғайды
1б
Дескриптор:
1. Мәтінді түсініп
оқиды.
1б
Дескриптор:
1. Жер бетіндегі тірі ағзалар жойылып кетсе, не болатынын
айтады 1б
|
Оқулық
ҚБ Бірін - бірі бағалау
сурет
ҚБ
Білім
шыңы
бағалауы
Word
wall
https://wordwall.net/play/80463/118/423
|
Сабақтың соңы.
Рефлексия. 5
минут
|
IV.Сабақты
қорытындылау
(оқу мақсаты мен бағалау критерийлеріне
оралу):
-Бүгінгі оқу мақсаты
қандай болды?
-Жетістік
критерийлеріне жеттік пе?
Оқушылардың білімін
бағалау
Рефлексия Word
wall
сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, ойын
тыңдайды.
Үй тапсырмасы: Жануарларды қалай
қорғауға болады? Эссе жазу
|
Бүгінгі сабақтағы
өзінің әрекеті туралы, жаңа білімді меңгерудегі өзінің жетістіктері
мен қиыншылығы туралы ой бөліседі. өзін
бағалайды
сабақтан алған
әсерлерін бөліседі.
Тапсырманы орындадым.
Аздап
қиналдым.
Тапсырманы орындай
алмадым.
|
Кері байланыс
:
Бүгінгі сабақтың оқу
мақсатына жеттік пе ?
Бүгінгі сабақта не
үйрендің ?
Қорытынды бағалау
.
ҚБ : 1-10 б жүйе
Мадақтау сөздер
Жарайсыңдар
Балдар жиынтығын
қою
|
https://wordwall.net/play/80466/455/952
|