Ұйымдастыру,
өзін
–
өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
8
мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасы
Топқа
бірігу
«RANDOOM NAME»
әдісі
1-топ «Құрлықта мекен ететін
жануарлар» тобы
2-топ «Суда тіршілік ететін
жануарлар» тобы
3-топ «Қосмекенділер»
тобы
Өткен
тақырыпқа пысықтау
«WORD
WALL» әдісі
-Жануарлар энергияны қалай
алады?
-Қоректік тізбек түріне мысал
келтіріңдер.
-Өз өлкеміздегі жануарлардың
қоректік тізбек түрлеріне мысал
келтіріңдер.
- Өз өлкеміздегі жойылу
шегінде тұрған жануарларды атаңдар.
Жаңа тақырыпты
ашу
«Жануарлар дауысы»
әдісі арқылы
жануарлардың дауысын
анықтау.
-Олай болса, бүгінгі сабағымызда өз өлкеміздегі жануарлармен тереңірек
танысып, зерттейтін боламыз.
Сабақ
мақсаты жария етіледі.
|
-
Ынтымақтастық атмосферасын
орнатады.
Топқа
бірігеді
Өткен сабақты
пысықтайды.
|
Оқу тапсырмасын орындаған
оқушыны «Ауызша мадақтау» әдісімен
бағалау.
|
|
Жаңа
білім
15
мин
2
мин
Бекіту
15
мин
|
Жаңа
сабақ
1-тапсырма
(Ұ)
1- тапсырма
Оқулықпен
жұмыс
А) Картамен
жұмыс.
Картадан қарап, еліміздің қай
өңірінде қандай жануар мекен ететінін анықтаңдар. Өз өлкемізде
қандай жануарлар тіршілік етеді?
Ә)
Ойлан.
Еліміздің қысы қатал
аймақтарын пингвиндер мекен ете ала
ма?
2-тапсырма
Жеке
жұмыс
«Мен зерттеушімін»
әдісі
Сендер тұратын өлкедегі
жануарлар қандай топтарға жатады? Олар өздерінің тіршілік ортасына
қалай бейімделген? Неліктен?
3-тапсырма
Топтық
жұмыс
Таныстырылым
дайындау.
Өз өлкеңді мекендейтін бір
жануар туралы таныстырылым дайындаңдар. Ол үшін қандай ақпарат
пайдаланасың?
1-топ
Сурет салу арқылы таныстырылым
дайындау.
2-топ
Сызба құру арқылы таныстырылым
дайындау.
3-топ
Сипаттама жасау арқылы
таныстырылым дайындау.
Сергіту
сәті
«Жануарлар
биі»
4-тапсырма
Жұптық
жұмыс
«GOOGLE»
әдісі
Сен білесің
бе?
Ергежейлі боз қосаяқ туралы
қызықты мәліметтерді интернет желісінен
анықтау.
5-тапсырма
«Мекенін тап» ойыны
Ойынның
шарты: Жануарларды тіршілік ету ортасына қарай
анықтау.
|
Оқулықпен және дәптермен жұмыс жасайды. Жаңа деректерді
дәптерлеріне жазып алады.
Жеке жұмыс
жасайды.
Топта
бірігіп жұмыс жасайды
Сергіту
жаттығуын жасайды.
Тапсырманы жұппен
орындайды.
Өтілген
сабақты пысықтайды.
|
Дескриптор:
-
Картадан жануарлардың тіршілік ортасын
ажыратады-1балл.
Дескриптор:
-Өз өлкесінде тұратын
жануарларды топтайды – 2 балл
- Тіршілік ортасына
бейімделуін анықтайды-1балл.
Дескриптор:
Өз өлкесіндегі бір жануар
туралы таныстырылым дайындайды-2
балл
- Оны топта түсіндіріп
қорғайды-1балл.
Дескриптор:
- Ергежейлі боз қосаяқ туралы
қызықты мәліметтерді интернет желісінен
анықтайды.
-2
балл.
Дескриптор: Жануарларды тіршілік ортасына
қарай топтайды-1 балл
|
Оқулық, суреттер, жұмыс
дәптері
Үлестірме
қағазы
Плакат, суреттер,
маркер
Смартфон немесе
ноутбук
|