6
мин
|
-
«Суретті әңгімеле» әдісі бойынша сабақ тақырыбын анықтау мақсатында экраннан суреттер көрсетіледі.
1.Қалай ойлайсындар адамдар, жануарлар,өсімдіктер
ауасыз тіршілік ете ала ма?
2.Бізді қоршап тұрған ауаны біз неге
байқамаймыз?
3.Балалар ойланып көріндерші ауаның түсі, иісі,
дәмі бар ма ?
Сабақтың тақырыбы айқындалған соң сабақ мақсаты мен бағалау критерийі таныстырылады.
Есіңе сақта!
Ауа түссіз, оның иісі, дәмі жоқ
Ол белгілі бір пішінге ие емес
|
-
Оқушылар суреттер бойынша өз ойларын білдіре отырып, сабақ тақырыбын болжайды.
Сабақ
тақырыбы, сабақ мақсаты және бағалау критерийімен танысады.
|
«Мадақтама сөз» әдісі арқылы бағаланады. Жарайсың! Керемет!
Талпын!
|
Интерактивті тақта
Слайд
|
Сабақтың ортасы
5
мин
6
мин
4 мин
1 мин
7 мин
4 мин
Сабақтың соңы
4 мин
|
Тыңдалымалды тапсырма
Бейнебаян «ауа »
«Ғажайып сұрақтар» әдісі
Платформа арқылы сұрақтарға жауап
беру
Суретпен жұмыс. Суретке
қара.
Сурет бойынша сұрақтарға жауап
беру
Топтық жұмыс.
1 тәжірибе
Оқушыларға шарлар таратылады
-Шарлар немен толтырылған
-Шардың ішінде ауаның пішіні
қандай?
-Шарды қолыңмен қысқанда не
болады?
-Ауаның иісі бар ма?
-Ауаның дәмі бар ма?
Қорытында жаса
Жеке
жұмыс «Адасқан әріптер» әдісі
Ауаның
қасиеті
Learningapps платформасы арқылы әріптерден
сөздерді табу
Сергіту сәті
Оқушыларға сергіту сәтінің ережесі
түсіндіріледі.
2-тәжірибе
1-топ
-Стаканның іші боспа?
-Ішінде не бар?
-Стақанды ыдыстағы суға ақырын ернеу жағымен
төңкеріп сал
-Не болды?
-Не байқадың?
-Нәтижесін дәптерге жаз
2-топ
-Колба немен толтырылған?
-Оның қондырмасын суға сал,колбаны алақаныңмен
жылыт.Не байқадың?
-Колбаның сыртын салқын дымқыл шүберекпен жауып
қой
-Нәтижесін дәптерге жаз
Қорытынды
жаса
Топтық жұмыс
«Кинолента» әдісі
Мәтінді түсініп оқы
Оқушыларға кинолента парағы ұсынылады, әр топ
өздеріне берілген тапсырма бойынша тапсырманы орындап презентация
жасайды
Мәтінді түсініп оқы
1-топ
Мәтінді оқып мазмұнын айту
2-топ
-Ауаның қасиеттері
-Ауаның салмағы бар ма?
-жүгіргенде ауаны сеземіз бе?
Топтық
жұмыс
«Сәйкестендір» әдісі
Қиылған колбалардан дұрыс жауаптарын
тауып,біріктіру
.
Рефлексия
«Колба » әдісі
Бaлaлaр aлғaн білімдeрі бoйыншa өздeрін
бaғaлaйды.
Үй
жұмысы
|
Оқушылар тақтадан картаны басу арқылы сұрақтарға
жауап береді
Сурет
бойынша сұрақтарға жауап береді
Оқушылар
шарларды ұстап сұрақтарға жауап береді
Оқушылар
тақтаға шығып платформа арқылы ауаның қасиетіне байланысты
әріптерден сөздер құрайды
Оқушылар
тәжірибе жұмысын жүргізеді. Нәтижесін дәптерлеріне
жазады
Оқушылар
мәтінді мұқият оқиды
Әр топ
берілген тақырып бойынша
Таныстырылым дайындайды
Оқушылар
қиылған колбалар таратылады.
жауаптарын тауып киндерді
біріктіреді
-Сабақты толық түсіндім
- Түсініксіз тапсырмалар болды
-Сұрақтарым бар
|
«Су тамшылары» әдісі арқылы бағаланады.
1 баллмен есептелінеді
Дескриптор:
-Сұрақтарға жауап береді
-
Дескриптор:
-шарларға тәжірибе жасау арқылы сұрақтарға жауап
береді
«Су тамшылары» әдісі арқылы
бағаланады.
Дескриптор:
-әріптерден сөздер құрайды
«Су
тамшылары» әдісі арқылы бағаланады.
1 баллмен есептелінеді
Дескриптор:
-тәжірибе жұмысын
жүргізеді
-Нәтижесін дәптерлеріне
жазады
«Мадақтама
сөз» әдісі арқылы бағаланады. Жарайсың! Керемет!
Талпын!
|
Интерактивті тақта
https://wordwall.net/resource/64789072
Оқулық
https://learningapps.org/watch?v=pbgr1tqcc23
Оқулық
суреттері
оқулық
сурет
|